شیشه عقب رنو لتیتود بر خلاف شیشه جلو رنو لتیتود از نوع سکوریت و تک لایه است، اما از مقاومت بیشتری نسبت به شیشه جلو برخوردار است. شیشه های سکوریت به دلیل نوع فرایند تولیدی که دارند مقاومت پذیری بالایی را شامل می شوند اما زمان شکست به تکه های ریز و غیر تیز تبدیل می شوند که آسیب جانی برای افراد ندارد. ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین نصاب و بهترین مارک شیشه اتومبیل لتیتود را معرفی کنیم.

شیشه-عقب-لتیتود

قیمت شیشه عقب رنو لتیتود

قیمت شیشه عقب لتیتود فابریک قیمت شیشه عقب لتیتود شرکتی
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

شیشه عقب خودرو لتیتود همانند سایر قطعات مصرفی خودرو دارای اهمیت و همچنان مصرفی محسوب می شود. چون شیشه بعد از مدتی استفاده به دلیل وجود برف پاک کن دارای خط و خش می شود. از طرفی دیگر با گیر کردن یک سنگ ریزه در زیر لاستیک امکان پرتاب سنگ به شیشه ایجاد ترک و شکستگی می شود.

بر خلاف شیشه جلو لتیتود ، شیشه عقب فاقد قابلیت ترمیم پذیری است. و به محض شرکست باید شیشه عقب لتیتود را ترمیم کنید..

شیشه-عقب-رنو-لتیتود

تعویض شیشه عقب رنو لتیتود

بهترین مارک شیشه عقب لتیتود نمونه ی اورجینال آن است که از قیمت بالایی برخوردار است و شاید هر کسی توان پرداخت شیشه ی اصلی را نداشته باشد. به همین منظور نمونه های داخلی این شیشه نیز تولید شده است که از قیمت کمتر برخوردار است به علاوه کیفیت و شفافیت بالا…

برای تعویض شیشه عقب لتیتود باید ابزار های لازم را ابتدا آماده سازی کنید.. که شامل ابزار های نصب و ایمنی نصاب می شود…

  1. چسب پلی اورتان
  2. پارچه برزنتی
  3. جاروبرقی صنعتی
  4. دستگاه باد
  5. چسب پهن خارجی
  6. دسته کاتر بلند
  7. دسته کاتر کوتاه
  8. جعبه ابزار مخصوص شیشه اتومبیل

ابتدا باید شیشه ی شکسته عقب رنو لتیتود را از روی بدنه بردارید و محل نصب شیشه عقب را به طور کامل تمیز کنید. برای این کار می توانید از جعبه ابزار مخصوص شیشه اتومبیل استفاده کنید و با استفاده از دستمال مرطوب محل نصب را از هر گونه گرد و غبار پاک کنید.

اگر چسب قبلی روی نوار باقی مانده است با کاتر مخصوص به آرامی آن را تمیز کنید.. توجه کنید اگر نوار شیشه هنگام شکست آسیب دیده باید تعویض شود. اما اگر نوار سالم است نیازی به تعویض نوار نیست و تنها باید نوار فابریک شیشه را تمیز کنید.

اکنون نوبت چسب کاری دور تا دور نوار شیشه است.که باید نوک چسب را به صورت 7 برش بزنید سپس دور تا دور نوار را با چسب ضدآب پلی اورتان چسب کاری کنید.

نحوه ی چسب کاری بسیار اهمیت دارد. چسب اگر زیاد از حد زده شود هنگام نصب شیشه از دور تا دور نوار بیرون می زند . و اگر کم کم و بریده بریده زده شود مانع از چسبندگی شیشه به نوار می شود.

نصب شیشه عقب رنو لتیتود

اکنون باید شیشه را نصب کنید که برای این کار بهتر است از مکش مخصوص شیشه استفاده شود. تا شیشه درست سر جای خود قرار گیرد.

حتما پس از نصب اجازه دهید تا مدت 2 ساعت چسب پهن که بین شیشه و بدنه زده شده است باقی بماند تا حین حرکت موجب فاصله بین شیشه و نوار و جابه جایی نشود…

مدت زمان نصب شیشه عقب لتیتود چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب شیشه عقب لتیتود و 15 دقیقه زمان نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

آیا ارسال شیشه عقب لتیتود به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب لتیتود به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه عقب لتیتود قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه عقب لتیتود در سراسر تهران فراهم است…