شیشه اتومبیل عبدالهی برای فروش عمده شیشه اتومبیل (تویوتا هیوندا کیا بنز و بی ام و ) از سال 1400 شروع به کار کرد. قبل از آآن به صورت خرده فروشی شیشه ها را به سیراسر کشور عرضه می کردند. اما امروزه هر تعداد شیشه اتومبیل که بخواهید به قیمت روز اما کمتر از سایر جاها عرضه می گردد. شیشه اتومبیل ها در اطراف تهران و سایر شهرستان ها می توانند لیست شیشه های مورد نظر را ارسال کنند . و قیمت شیشه را دریافت کنند در نهایت در صورتی که تمایل به خرید عمده شیشه اتومبیل از شیشه اتومبیل عبدالهی داشتند. سفارش خود را ثبت نهایی می کنند و در نتیجه بنا به صحبت های دو طرف مبلغی را بابت بیعانه پرداخت می کنید.

فروش عمده شیشه اتومبیل عبدالهی

خرید و فروش عمده شیشه اتومبیل

اگر مغازه داری یا تازه می خوای ی مغازه شیشه اتومبیلی راه اندازی کنی تنها کافیه ی سرچ تو گوگل بزنی میبینی برای تمام شیشه های عبدالهی شناخته شده است. و علاوه بر نصب عبدالهی فروش عمده شیشه اتومبیل را در دو سال اخیر شروع کرده است.

اگر اصول نصب شیشه رو نمیدونی یا تازه کاری و می خوای یاد بگیری کافیه ی سر به آپارات عبدالهی گلس بزنی . می تونی مراحل نصب شیشه های جلو عقب و درب و حتی سانروف های تمام خودرو ها را مشاهده می کنید.

تعویض شیشه جلو انواع خودرو ها

برای تعویض شیشه جلو قبل از هر چیز باید سنسور های شیشه را بشناسید . اگر باز کردن سنسور شیشه را بلد نیستید به شیشه های آپشن دار اصلا دست نزنید. اما اگر نحوه ی باز کردن سنسور شیشه جلو را بلدید. کافیه ابتدا اگر شیشه مورد نظر سنسور دارد باز کنید و اگر ندارد پایه آینه را باز کنید.و سپس شیشه ترک خورده را از بدنه جدا کنید.

دور تا دور جای چسب قبلی را تمیز کنید و شیشه خرده ها و پلیسه ها را با استفاده از دستگاه باد و همچنین جارو برقی صنعتی بزدایید.

حالا اگه گفتید نوبت چیه؟  آفرین نویت چسبه !  اما چه جور چسبی ؟ چسب آکواریوم یا پلی یورتان؟

قدیما از چسب آکواریم استفاده می کردند. اما امروزه  این کار غلط است چون شیشه به درستی آب نبدی نمی شود. در گذشته اشکال آآب بندی شیشه را نمی دانستند که از همین چسب آب می خورد.

البته هستند افرادی که همچنان از چسب آکواریوم استفاده می کنند. که این کار کاملا اشتباه است. و اگر می خوای ازت به عنوان ی کاسب خوب و حلال یاد کنند از متریال خوب استفاده کن. حتی اگر سودت کم میشه.

چون چسب پلی یورتان خیلی گران است متاسفانه برخی دریغ می کنند.

خب حالا با استفاده از بهترین نوعت چسب پلی یورتان جای چسب قبلی را چسب می زنید و شیشه را نصب می کنید و تمام سنتسور ها و پایه آینه را به شیشه جدید انتقال می دهید و نصب می کنید.

توجه کنید که در برخی از خودرو ها لازمه سینی زیر شیشه باز شود تا بتوان شیشه را از جا در آورد.

قیمت شیشه های عمده تویوتا و کیا

تعویض شیشه عقب انواع خودرو ها

برای تعویض شیشه عقب اگر شیشه دارای سوراخ برف پاک کن باشد. باید ابتدا برف پاک کن را از شیشه جدا کنید. سپس سوکت گرمکن را می توانید چه زمانی که شیشه روی بدنه قرار دارد و یا چه زمانی که شیشه را جدا کردید تفاوتی ندارد، برداری. فقط توجه کنید که سوکت را به شیشه بعدی انتقال دهید.

خب حالا شیشه را که برداشتید مطابق شیشه جلو با استفاده از دستگاه باد و جارو برقی صنعتی دور آن را تمیز کنید. و چسب پلی یورتان را جاگزین چسب قبلی کنید. و شیشه جدید را روی بدنه نصب کنید. در اخر سوکت گرمکن را بچسبانید و برف پاک کن ها را نصب کنید.

فروش عمده شیشه اتومبیل

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

    • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی و شیشه لچکی تویوتا 
    • فروش و نصب آینه بغل 
    • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
    • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو 
    • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
    • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل 
    • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
    • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
    • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
    • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
    • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
    • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )
    • فروش و نصب شیشه آینه بغل 
    • تعمیر سانروف انواع خودرو