یکی از قطعات مهم خودو که متاسفانه به آن توجه زیادی نشده و پرداخته نمی شود، شیشه آن می باشد. شیشه خودرو جزو قطعاتی است که در ایمنی ماشین و همچنین افراد ساکن در خوردو بسیار دخیل بوده و تاثیر بسیار زیادی دارد. اما متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی شود. از همین رو ما تصمیم گرفتیم تا برای شما آستین بالا بزنیم و در این مقاله درمورد یکی از قسمت های مهم خودرو یعنی شیشه های آن صحبت کنیم. اما نه هر خودرویی بلکه شیشه هن تنگ x7 امروز بحث مقاله ما است. پس در صورتی که این خودرو را خریداری کرده اید و یا حتی خودرو دیگری دارید و می خواهید درمورد شیشه آن اطلاعات مفیدی کسب کنید، از دست دادن این مقاله از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی به ضررتان تمام خواهد شد.

شیشه هن تنگ x7

شیشه هن تنگ x7

همانطور که می دانید، تمامی خودرو ها دارای شیشه جلو، شیشه عقب، گلس درب های جلو و عقب می باشند. این شیشه نیز دارای این شیشه ها به همراه یک شیشه لچکی کوچک می باشد. شیشه درب ها، شیشه عقب و لچکی این خودرو (به جز شیشه جلو) گلس های جانبی نام داشته و از یک جنس هستند. اما همانطور که پیداست جنس شیشه جلو با جنس شیشه های جانبی متفاوت است. در بخش های بعدی جنس این شیشه ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

نکته: در بعضی از خودرو های خارجی، جنس شیشه های جانبی نیز از لمینت بوده و این کار بیشتر برای بالا بردن امینت خودرو و سرنشینان آن صورت می گیرد.

شیشه جلو

شیشه جلویی این خودرو از جنس لمینت می باشد و در برابر ضربات مختلف بسیار مقاوم است. چرا که این شیشه ها از یک شیشه و دو یا چند لایه چسبنده پی وی بی ساخته شده اند که هنگام تصادف و آسیب های مختلف این لایه ها باعث می شوند که این شیشه ها نریزند. درنتیجه شیشه های لمینت در صورت برخورد جسمی و یا ضربات مختلف، تصادفات و آسیب های مختلف خرد شده و تکه های آن به صورت منسجم در کنار هن قرار می گیرند. یکی از مزایایی که شیشه های لمینت دارند این است که در هنگام ترک خوردن و یا سنگ خوردگی های مختلف که عموما به شکل ستاره ای هستند، قابلیت ترمیم دارند و شما هزینه کمتری در مقایسه با تعویض شیشه می پردازید.

بیشتر بدانید: شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نوع شیشه ها اگر در جای مناسبی قرار بگیرند، نور طبیعی را وارد محیط خانه می کنند که جهت تنظیم ریتم شبانه روزی و تامین ویتامین دی بسیار موثر هستند.

قیمت شیشه جلو هن تنگ x7

-قیمت شیشه جلو هن تنگ xv (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلویی خودرو هن تنگ x7 هیبریدی (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

با عرض پوزش خدمت شما مشتریان گرامی به دلیل وجود نوسانات مختلف در قیمت شیشه جلو این خودرو قادر به درج قیمت شیشه آن نیستیم. اما اگر با ما تماس بگیرید، کارشناسان و متخصصین ما پاسخگو شما خواهند بود و شما را از قیمت گلس این خودرو و خورو های دیگر مطلع خواهند کرد.

شیشه عقب هن تنگ x7

همانطور که در به یاد دارید، یوی از شیشه های جانبی خودرو شیشه عقب آن به شمار می رود. به طور کلی تمام شیشه های جانبی از جنس شیشه سکوریت هستند. این نوع شیشه ها یکی دیگر از شیشه هایی هستند که در خورو ها به کار می روند. گلس های سکوریت، از استحکام بالایی برخوردارند و نوع شکستن آن ها با شیشه های لمینت کاملا متفاوت است. بدون صورت که در شیشه های لمینت شیشه خودرو شما هنگام شکستن پخش نشده و به صورت چسبنده در کنار هم قرار می گیرند. با این تفاوت که در این شیشه ها هنگام شکستن قطعات آن ها بسیار ریز شده و پخش می شوند. اما یکی از مزایایی که این نوع شیشه ها دارند، این است که نوک تیز نیستند و خطری از جانب آن ها سرنشینان خودرو را تهدید نمی کند.

قیمت شیشه عقب هن تنگ x7

-قیمت شیشه جلو هن تنگ x7 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلویی خودرو هن تنگ x7 هیبریدی (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل شرایط موجود در بازار شیشه از درج قیمت شیشه این خودرو معذوریم. اما شما جهت تمایل به اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر می توانید با تمام بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شیشه درب های جلو و عقب هن تنگ x7

بله درست حدس زدید این شیشه ها نیز یکی از گلس های جانبی هستند. جنس این شیشه ها از سکوریت می باشد و قابلیت تحمل فشار تا چهل کیلوگرم را دارند. همچنین مقاومت آن ها هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی است. فرآیند ساخت شیشه های سکوریت به این شکل است که شیشه های معمولی با دمای  ششصد الی هفتصد درجه سانتیگراد حرارت داده می شوند وسپس سریعا سرد می شوند. در طی این فرایند مقاومت آن ها بیشتر می شود.

قیمت شیشه درب های جلو و عقب هن تنگ x7

-قیمت شیشه درب های جلو و عقب هن تنگ x7 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلویی و عقبی خودرو هن تنگ x7 هیبریدی (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه اتومبیل عبدالهی مرکز انجام انواع خدمات مرتبط با شیشه می باشد. این خدمات شامل خرید، تعویض و ترمیم شیشه هستند که توسط افراد متخصص انجام می شود. برای اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و خدمات دیگر با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه لچکی هن تنگ x7

حال به سراغ آخرین شیشه این خودرو یعنی شیشه لچکی آن می رویم. شیشه لچکی هم شیشه جانبی است و جنس آن از سکوریت می باشد. این نوع شیشه ها متاسفانه قابلیت ترمیم را ندارد و اگر شکسته شوند، تنها چاره آن ها ترمیم است. اما در طول مدت زمانی که آن ها را خریداری می کنید تغییر رنگ نمی دهند و هیج پستی یا بلندی ندارند. این شیشه در پشت درب های عقب خودرو قرار دارد و به شکل مثلثی شکل می باشد.

جهت خرید آینه هن تنگ و انواع آینه خودرو به یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت شیشه لچکی هن تنگ x7

-قیمت شیشه لچکی  هن تنگ x7 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو هن تنگ x7 هیبریدی (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های این شیشه و کسب اطلاعات درمورد خدمات مختلف شیشه اتومبیل عبدالهی پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی