شاید تا به حال درمورد اهمیت شیشه هن تنگ x5 نشنیده باشید. چرا که بسیاری از افراد به اهمیت این قطعه در خودرو توجه چندانی ندارد و حتی ممکن است آن را مهم نشمارند.این درحالی است که شیشه خودرو بسیار مهم و حیاتی بوده و نقش مهمی را در محافظت از جان افراد داخل خودرو و همچنین بدنه اتومبیل ایفا می کند. این قسمت از خوردو در جلو و عقب و درب های آن قرار دارد. جنس شیشه های خودرو در گذشته بسیار متفاوت تر از زمان حال بود. چرا که درگذشته جنس شیشه های خودرو ها معمولی بوده و آسیب های زیادی به سرنشینان داخل خودرو می رساند. اگر می خواهید با شیشه هم تنگ ایکس پنج با خبر شوید. در ادامه مقاله در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با ما همراه باشید.

شیشه-جلو-هن-تنگ

شیشه هن تنگ x5

این خودرو مانند تمام خودرو ها دارای شیشه جلو، شیشه عقب، گلس های درب های جلو درب های عقب و شیشه روستونی می باشد. نکته قابل این است که در تمام خودرو ها و همچنین این ماشین شیشه های درب ها و شیشه عقب و روستونی بجز شیشه جلویی آن، شیشه های جانبی نامیده می شوند و با این تفاسیر جنس شیشه های جانبی با شیشه جلوی خودرو متفاوت است.  در ادامه جنس هر کدام از این گلس ها با به صورت جداگانه بیان خواهیم کرد.

نکته: در برخی از خودرو های خارجی جنس شیشه درب ها نیز مانند شیشه جلویی است چرا که این کار باعث بالا بردن ایمنی در ماشین می شود.

شیشه-عقب-هن-تنگ-x5

شیشه جلو هن تنگ x5

این شیشه در قسمت جلویی خودرو قرار داشته و جنس آن از لمینت می باشد. حتما نام شیشه های لمینت به گوشتان خورده اما شاید اطلاعات زیادی از آن نداشته باشید. پس باید به شما بگوییم که شیشه های لمینت از دو یا چند لایه چسبناک به ندم پی وی بی ساخته شده اند که این دو لایه چسبناک دو طرف شیشه را می پوشانند. به دلیل وجود این دو لایه چسبناک شیشه های پی وی بی هنگام شکستن خرد و پخش نمی شوند. بلکه به صورت منسجم و چسبنده در کنار هم قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این شیشه ها قابلیت ترمیم را دارا هستند. چرا که مانند شیشه های دیگر پخش نمی شوند و هنگام شکستن می توان آن ها به راحتی ترمیم کرد.

قیمت شیشه جلو هن تنگ x5

-جهت استعلام قیمت شیشه جلو هن تنگ مدل (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو هن تنگ مدل (2017 تاکنون): تماس بگیرید.

از آنجایی که قیمت شیشه خودرو در بازار با نوسانات مختلفی رو به رو است، متاسفانه قادر به درج قیمت های این شیشه نیستیم. اما اگر می خواهید از قیمت این شیشه و به طور کلی شیشه خودرو مورد نظر خود با خبر شوید، با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب هن تنگ x5

و اما شیشه ای که در قسمت عقب این خودرو واقع شده است، همانطور که می دانید جزو شیشه های جانبی محسوب می شود و از جنس سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت بر خلاف شیشه های لمینت دارای لایه های پی وی بی نبوده و نوع شکستن آن ها بسیار متفاوت است. هنگامی که این نوع شیشه ها شکسته می شوند، درست بر خلاف شیشه

های لمینت پخش می شده و به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند که بیشتر به خاک ریزه شباهت دارند. یکی از مهم ترین مزایای این نوع  شیشه ها این است که به دلیل هنگام شکستن به قطعات بسیاری ریزی تبدیل می شوند، هیچ خطری برای افرادی که داخل خودرو هستند ندارد.

قیمت شیشه عقب هن تنگ x5

شیشه عقب هن تنگ x5 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-جهت استعلام قیمت گلس عقب خودرو هن تنگ x5 (2017 تاکنون): تماس بگیرید.

با توجه به شرایط بازار شیشه از درج قسمت ها معذوریم و از شما مشتریان عزیز عذرخواهی می کنیم. اما شما برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.

شیشه های درب های جلو و عقب هن تنگ x5

همانطور که از بخش های قبلی این مقاله متوجه شدید، شیشه های درب های این خودرو نیز یکی از گلس های جانبی هستند و درنتیجه جنس آن ها از سکوریت است. شیشه های سکوریت با وجود اینکه مزایای زیادی دارند معایبی هم دارد و آن این است که این نوع شیشه ها قابل ترمیم نبوده و  در صورت شکسته شدن شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر و تعمیر آن ها هستید.

قیمت شیشه درب های عقب  درب های جلو هن تنگ x5

-قیمت شیشه درب های جلو  و عقب هن تنگ x5 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-جهت استعلام قیمت گلس درب های جلو و عقب خودرو هن تنگ x5 (2017 تاکنون): تماس بگیرید.

همانطور که متوجه شدید به دلیل نوساناتی که قیمت شیشه در بازار آن وجود دارد، قادر به درج قیمت این شیشه نیستیم اما شما می توانید با ما تماس گرفته و از آن ها مطلع شوید.

شیشه روستونی هن تنگ x5

حال به سراغ آخرین شیشه یعنی شیشه روستونی این خودرو می رویم. این شیشه در قسمت درب های پشت این خودرو قرار دارد و جنس آن از شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت با دمای ششصد الی هفتصد درجه سانتی گراد حرارت داده می شوند و سپس به سرعت سرد می شوند و در طی این فرایند مقاومت و استحکام آن ها بالا می رود. به حدی که حتی می توانند وزن چهل کیلوگرمی را نیز‌تحمل کنند و مقاومت آن ها هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی است.

قیمت شیشه رو ستونی هن تنگ x5

-جهت استعلام قیمت شیشه رو ستونی هن تنگ مدل (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس رو ستونی خودرو هن تنگ مدل (2017 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه روستونی این خودرو همچنین خودرو های دیگر‌با شیشه اتومبیل عبدالهی در‌تماس باشید.‌همچنین می‌توانید خدمات مختلف شیشه خودرو خود را مانند ترمیم، تعویض و خرید شیشه را نزد ما انجام دهید. پس‌برای‌کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره درج شده تماس بگیرید.

خودرو هن تنگ x5

این خورد یک اتومبیل چینی می باشد که در سال 2016 معرفی شده و در سال 2017 از طریق شرکت جیانگشی هن تنگ تولید شد. علاوه بر این خودرو هن تنگ از موسسه سی ان سی آی پس چین موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شد. این خورد در کلاس کامپکت کراس اوور می باشد. این اتومبیل توسط عظیم خودرو در ایران عرضه شد و سپس تولید آن متوقف شد. در ادامه با ما همراه باشید چرا که می خواهیم درمورد شیشه این خودرو یا شما صحبت کنیم.

برای خرید نوار خودرو می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی