قیمت شیشه مزدا 6 موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. شیشه جلو مزدا 6 دارای سنسور نور و باران است و یک پایه آینه وسط شیشه جلو قرار دارد.همچنین این شیشه از نوع لمینت و دور مشکی است که در قسمت جلو چپ دارای شماره شاسی می باشد.

قیمت-شیشه-مزدا-2023

قیمت شیشه مزدا 6

قیمت شیشه جلو مزدا 6قیمت شیشه عقب مزدا 6
قیمت شیشه بغل مزدا 6قیمت شیشه لچکی مزدا 6

قیمت شیشه جلو مزدا 6

شیشه جلو مزدا 6 2018 و 2023 و مدل جدیدی که در آینده با نام مزدا 6 کوپه وارد بازار می شود متفاوت هستند. شما باید مدل خودرو را برای خرید شیشه جلو ذکر کنید که از لحاظ آپشن و ابعاد و اندازه تفاوت نداشته باشند. بعد از شیشه اصلی شما می توانید از شیشه چینی درجه 1 معروف به فوآیو و یا شیشه اروپایی و یا ایرانی استفاده کنید که ر کدام به اندازه خودشان خوب هستند.

شیشه-مزدا-6-کوپه

اما موضوع مهمی که باید بدانید تا سرتان کلاه نرود این است که شیشه جلو ایرانی برخی برند ها چون خیلی خوب هستند.متاسفانه یک سری افراد سود جو از این موقعیت سو استفاده می کنند و شیشه ایرانی را به عنوان شیشه فو آیو به شما می فروشند. اما شیشه اتومبیل عبدالهی به دلیل وجدان کاری بالا هرگز این کار را انجام نمی دهند.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

قیمت شیشه عقب مزدا 6

شیشه عقب مزدا 6 دارای خطوط مشکی رنگ است که همانطور که قبلا گفتیم این خطوط نشانگر گرمکن و یا سنسور هیتر در شیشه عقب است همچنین یک آنتن و نوار دور شیشه نیز روی شیشه عقب این خودرو سوار است.

قیمت شیشه بغل مزدا 6

شیشه بغل مزدا 6 از نوع سکوریت و سبز رنگ است. هنگام تعویض شیشه درب حواستان باشد که حتما از یک نصاب کاربلد استفاده کنید. تا موقع باز کردن رودری خار و کلید بالابر شما را خراب نکنند.

شیشه بغل شامل شیشه درب جلو و درب عقب و لچکی می باشد.

قیمت شیشه لچکی مزدا 6

شیشه لچکی مزدا6 به شکل مثلثی است . و روی درب عقب قرار دارد که همراه با درب باز و بسته می شود. به رنگ سبز لایت است.برای اطلاع از قیمت شیشه لچکی با شماره 09123236211 تماس بگیرید.

شیشه-درب-مزدا-6

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

نحوه ی ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ابتدا شما شیشه مورد نظر خود را با ذکر سمت مورد نظر برای ما ارسال کنید، کادر ارسال شیشه را برای شما بسته بندی و به باربری برده و ارسال می کنند.

تعمیر بالابر مزدا 6

قیمت-شیشه-مزدا-6

جنس چرخ دنده بالابر مزدا معمولا پلاستیکی است و زیاد هرز می شود که اصطلاحا می گویند کچل می شود.برای تعمیر بالابر معمولا باید چرخ دنده و سیم گیر و سیم جمع کن چک شود. که در صورت خرابی هر کدام باید به یک متخصص مراجعه کنید.

ما در شیشه اتومبیل عبدالهی یک کادر متخصص برای تعمیر بالابر داریم . که بی نهایت در این حوزه مهارت دارند.

شیشه-بغل-مزدا-6

تعمیر آینه مزدا 6

معمولا آینه ها ی مزدا تاشو برقی هستند و بیشترین آسیب برای چرخ دنده آینه تاشو برقی و در یک سری موارد پوسته موتور می شکند که اصلا قابل تعمیر نیست.

برای موتور تنظیم آینه در ضربه های می بیند معمولا خار های موتور تنظیم آسیب می بیند که قطعات یدکی آن موجود هستند.

خودرو مزدا 6

مزدا 6 در سال 2002 وارد بازار شد اما تعداد آن در ایران بسیار محدود است و بیشتر در مناطق آزاد می باشد. اما شما برای خرید شیشه های مزدا می توانید سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ارسال ما بهره مند شوید.

مزدا 6 در سال 2005 تا 2007 یک خودروی دیگری با نام مزدا اسپید 6 تولید کرد که در این وارد شده و بیشتر در بازار چین و اروپا دیده شد. متاسفانه هرگز به صورت رسمی ورود مزدا 6 از سمت شرکت خاصی به ایران انجام نشد.مطمعنا اگر ورود مزدا 6 آزاد می شد طرفداران زیادی داشت چون سایر مدل های مزدا مانند مزدا 3 و مزدا نیو که این طور بوده است.

خودرو-مزدا-6

برای اطلاع از قیمت شیشه مزدا 3 اینجا کلیک کنید. مزدا توسط گروه بهمن در ایران ارائه می شود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل   قیمت شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی 
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل 
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل 
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل 
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )