شیشه لوکسژن u6 ،شیشه خودرو جزو قطعات مهم خودرو است که شما را از مواردی مانند گرد و غبار، بارش برف و باران، سرما و گرما، اشعه مارورا بنفش و … محافظت می کند. گلس اتومبیل ها از شیشه معمولی یا خام ساخته نشده بلکه از دو جنس دیگری به نام سکوریت و لمینت ساخته می شود. شیشه های لمینت دارای چندین لایه پی وی بی بوده اما سکوریت در کارخانه و با دمای بالا ساخته می شود. امروز در مقاله شیشه لوکسیژن می خواهیم تمام شیشه های این خودرو را بررسی کنیم و نحوه تعمیر و راه های تعمیر آن ها را برای شما شرح دهیم. پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شیشه لوکسیژن

شیشه لوکسژن u6

خودرو لوکسیژن دارای شیشه های جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب و شیشه لچکی است. جهت آشنایی با تمام این گلس ها تا انتهای مقاله را دنبال کنید.

شیشه جلو لوکسژن u6

شیشه جلو این خودرو همانطور که در ابتدای مقاله عنوان کردیم از لمینت ساخته است. مواد تشکیل دهنده این شیشه ها چندین لایه پی وی بی و شیشه می باشد. لایه های PVB چسبنده هستند و به همین دلیل بعد از شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و این لایه ها از ریختن آن ها جلوگیری می کنند.

قیمت شیشه جلو لوکسژن u6

-قیمت گلس جلو خودرو لوکسیژن u5 (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو لوکسیژن u6 ( 1399 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو لوکسیژن (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و انجام تمامی خدمات شیشه خود در گلس عبدالهی با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب لوکسژن u6

گلس درب های عقب و جلو از جنس متفاوتی ساخته شده است. این جنس سکوریت می باشد که گلس لمینت تفاوت دارد. سکوریت شیشه هایی است که برای تهیه آن ها گلس های معمولی در کارخانه زیر دمای بالا حرارت داده شده و سریعا سرد می شوند و سپس به صورت شیشه های سکوریت در می آیند.

قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو لوکسژن u6

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو لوکسیژن u5 (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو لوکسیژن u6 ( 1399 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو لوکسیژن (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوساناتی که در بازار شیشه برای قیمت شیشه وجود دارد، با عرض پوزش نمی توانیم قیمت این شیشه ها را برای شما بیان کنیم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آن ها با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه عقب لوکسژن u6

شیشه عقب این خودرو دارای گرم کن یا همان خطوط المنت است و از شیشه های سکوریت ساخته شده است. خطوط المنت همان خطوط برجسته ای هستند که به آن ها هیتر نیز گفته می شود. این خطوط هنگامی که برق به خودرو وصل می شود، قطرات باران و برف و بخار را از بین می برند و موجب واضح تر شدن دید راننده می شوند. لازم به ذکر است که به شیشه های سکوریت، تمپورت و نشکن نیز گفته می شود.

قیمت گلس لوکسژن u6

-قیمت گلس عقب خودرو لوکسیژن u5 (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو لوکسیژن u6 ( 1399 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو لوکسیژن (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

برای انجام خدمات شیشه خودرو خود و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شیشه لچکی لوکسژن u6

شیشه لچکی در قسمت عقب درب های عقب این خودرو به صورت ثابت نصب می شود. این گلس به شکل مثلث کوچک بوده و از جنس سکوریت هستند. شیشه های سکوریت شیشه هایی هستند که بعد از شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده و پخش می شوند و می ریزند. در ادامه به نحوه تعمیر شیشه های خودرو می پردازیم.

قیمت گلس لچکی لوکسژن u6

-قیمت گلس لچکی خودرو لوکسیژن u5 (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو لوکسیژن u6 ( 1399 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو لوکسیژن (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی امکان خرید، تعمیر، تعویض و تمامی خدمات شیشه وجود دارد. همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی امکان انجام خدمات شیشه خودرو شما به صورت سیار وجود دارد.

نحوه تعمیر شیشه لمینت

برای تعمیر این شیشه ها، ترمیم امکان پذیر است. چرا که این شیشه ها در صورت شکستن و ترک خوردن پخش نشده و قطعات آن ها جدا نمی شود. البته لازم به ذکر است که برای انجام خدمات ترمیم عمق شکستگی شیشه خودرو شما باید حداکثر 15 اینچ و یا 40 سانتی متر باشد. ترمیم یک فرایندی است که برای از بین بردن ترک و جلوگیری از پیشروی آن انجام می شود.

تعمیر شیشه سکوریت

برای تعمیر این نوع شیشه ها تنها خدمات تعویض کاربرد دارد. زیرا گلس های تمپورت لبه های حساسی دارند و بعد از شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند. به همین دلیل ترمیم برای تعمیر آن ها انجام نشده و تنها تعویض راه چاره این نوع شیشه ها است.

مزایای ترمیم شیشه

-قیمت ترمیم نسبت به تعویض خودرو کمتر است.

-با انجام فرایند ترمیم شما مجبور به خارج کردن شیشه فابریک خودرو خود نیستید.

-در صورت نبود شیشه خودرو شما در بازار برای تعویض، می توانید خدمات ترمیم را انجام دهید.

باید ها و نباید های ترمیم شیشه

یادتان باید که به هیچ عنوان نباید مایعات مخصوصا آب با شکستگی شیشه تماس داشته باشد، چرا که آب می تواند به عمق شیشه نغوذ کند و موجب کثیف شدن آن بشود. حتی می تواند لجن و کثیفی را به سطح شیشه وارد کند و بعد از تبخیر آب تنها جرم و کثیفی باقی می ماند.

Luxgen u6

مشخصات  خودرو لوکسیژن

کشور سازنده: چین

حجم موتور: 1798 سی سی توربو شارژ cc

قدرت موتور (اسب بخار): 177 اسب بخار

گشتاور (نیوتن متر): 256 نیوتن متر

تعداد سیلندر: 4

تعداد سوپاپ: 16

گیربکس: 5 سرعته اتوماتیک

دیفرانسیل: جلو

کلاس بدنه: کراس اوور

ابعاد” 4625 طول- 1825 عرض- 1620 ارتفاع

وزن خودرو: 1500 کیلوگرم

مصرف سوخت: 8.7 لیتر ترکیبی در 100 کیلومتر

حجم باک: 55 لیتر

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی