شیشه عقب سراتو سایپا برخلاف شیشه جلو سراتو سایپا از نوع سکوریت و تک لایه است. این شیشه توسط کوره در دمای مشخصی پخت می شود. و بر اساس قالب مشخص برای هر خودرو مجزا قالب گیری می شود. مثلا شیشه عقب کیا سراتو وارداتی با سایپایی و سایر مدل ها تفاوت دارد و هر کدام قالب مشخصی دارد . که نمی توان یکی را برای دیگری نصب کرد.

شیشه-عقب-سراتو-مونتاژ

قیمت شیشه عقب سراتو سایپا

قیمت شیشه عقب cerato saipa اورجینال + نصب 120/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب cerato saipa برند ونوس تولید داخلی + نصب 35/000/000 ریال

شیشه عقب این خودرو که معروف به شیشه عقب سراتو مونتاژ یا سراتو آپشنال نیز می باشد. همه یکی است.قیمت ها در برند های مختلف موجود در بازار در جدول بالا درج شده است.

اما فراموش نکنید این قیمت ها به روز نیستند و حدودی درج می شوند شما باید جهت اطلاع از قیمت دقیق و آنلاین و به روز حتما با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

تعویض شیشه عقب سراتو سایپا

شیشه عقب این خودرو تنها یک سوکت گرمکن دارد که موقع تعویض باید مراقب باشید که آسیب نبیند. و پس از تعویض شیشه به شیشه ی جدید متصل کنید و امتحان کنید که کار می کند یا خیر..

تقریبا نحوه ی تعویض شیشه عقب cerato saipa با نوع وارداتی و سایر مدل های خود تفاوتی ندارد. روند کار مشابه است. اما موضوع مهمتر در نصب و تعویض شیشه متریالی که به کار می رود مانند چسبی که برای نصب شیشه استفاده می شود حتما باید پلی اورتان باشد.

اما نمونه ی تقلبی پلی اورتان هم امروزه در بازار بسیار مشاهده می شود.باید حتما نمونه ی اصلی پلی اورتان را برای نصب شیشه استفاده کنند . که این مورد 50 درصد آب بندی را حل می کند . 50 درصد باقی مربوط به قبل از چسب کاری شیشه عقب cerato saipa است.

شیشه-عقب-سراتو-سایپا-4

اگر چسب باقی مانده قبلی از روی نوار به درستی تمیز نشود و یا گرد و غبار روی نوار کاملا تمیز نشود چسب به خوبی شیشه و نوار را به هم فیکس نمی کند.

موضوع دیگری که بارها ما به چشم دیدیم و میبینیم همچنان… در مواقعی که نصاب چسب را روی نوار آغشته می کند فرد اصرار و اشاره به زیاد زدن چسب دارد. تصور برخی از آب بندی چسب فراوان است در صورتی که این چسب نه باید زیاد و نه کم باشد کاملا متناسب و به اندازه باید روی نوار شیشه عقب cerato saipa بغلتانید.

نصب شیشه عقب سراتو سایپا

مدت زمان نصب شیشه عقب cerato saipa چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان جهت نصب شیشه عقب cerato saipa لازم است. و 15 دقیقه زمان برای تمیز کاری و نظافت خرده شیشه ها ..

ارسال شیشه عقب cerato saipa به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب cerato saipa به سراسر کشور فراهم است.

بهترین مارک شیشه عقب سراتو مونتاژ

بهترین مارک شیشه عقب cerato saipa برند ونوس است که در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید مشاهده کنید. حتما هنگام خرید این شیشه با تنوع قیمت زیادی مواجه شدید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده است. اما جای نگرانی نیست ما به شما توضیح می دهیم که علت تفاوت قیمت موجود در بازار چیست تا راحت تر تصمیم گیری کنید.

تولید شیشه خودرو حتی خودرو سراتو سایپا در بازار ایران توسط شرکت های زیادی صورت میگیرد اما فقط تعداد اندکی از این موارد صد در صد تایید شده هستند. و کیفیتی بسیار نزدیک به شیشه خودرو های ایرانی دارند.

برند های متفرقه چون ارزش کمتری نسبت به برند های برتر دارند با قیمت پایین تری در بازار پخش هستند. اما این شیشه ها از لحاظ ایمنی مشکل دارند و ممکن است بی دلیل ترک بخورد و با شکست مواجه شود.

برند های برتر با نام های ونوس آسیا ،سایپا شیشه ،امید اصفهان ،بهنور و سپهر گیلان در بازار عرض اندام می کنند. و اگر غیر از این برند ها برند دیگری به شما معرفی شد اصلا قبول نکنید. در مورد سراتو سایپا همانطور که گفتیم در بین برند های برتر ونوس بیشترین نزدیکی با نمونه ی اصلی را دارد.