شیشه جلو لاماری از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است و همچنین دارای uv برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به راننده و سرنشینان است. ما در این مقاله می خواهیم به قیمت این شیشه و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل بپردازیم. و در صورت نیاز به تعویض بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی را به شما معرفی کنیم.

شیشه-جلو-لاماری-ایما

قیمت شیشه جلو لاماری

قیمت شیشه جلو lamari ema 55/000/000/ریال
قیمت شیشه جلو lamari ema 65/000/000 ریال
قیمت ها به همراه نصب درج شده است.

شیشه ی لمینت همانطور که پیشتر گفتیم سه لایه است. که دو لایه آن شیشه سکوریت یا شیشه معمولی می تواند باشد اما بین این دو لایه شیشه طلقی قرار می گیرد که این دو شیشه را به صورت یکپارچه به هم می چسباند. به همین دلیل است که هنگام ضربه شیشه جلو ترک می خورد و به هم می چسبد کاملا بر عکس شیشه عقب لاماری که در صورت ترک شیشه کاملا به تکه های ریز و مکعبی شکل در می آید.

شیشه جلو این خودرو علاوه بر پایه آینه مجهز به سنسور نور و باران و دوربین است.

تعویض شیشه جلو لاماری

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه جلو خودرو لاماری است که توسط کادر مجرب عبدالهی صورت میگیرد.

ابتدا ظاهر ترک را در ویدیو مشاهده می کنید که نشانگر ترمیم ناپذیری این شیشه است. و باید حتما تعویض شود.البته به دلیل نور آفتاب شاید به خوبی طول ترک را نبینید. طول ترک بیشتر از یک سکه یا 35 سانتی متر است. که سبب می شود شیشه رفته رفته بیشتر ترک بخورد…

دقت کنید قبل از برداشتن شیشه ابتدا سنسور ها را جدا کردند و سپس شیشه را برداشتند. تا سنسور ها را به شیشه جدید منتقل کنند. موقع جدا کردن سنسور باید حواستان به ژل سنسور باشد. در برخی از خودرو ها ژل سنسور روی شیشه باقی می ماند و در برخی دیگر روی خودش می ماند. اگر ژل سنسور روی شیشه ماند باید توسط چسب ژل سنسور در پایان سنسور ها را نصب کنید. اما اگر روی خودش باقی ماند که بهترین نوع همین است دیگر نیازی به چسب ژل سنسور نیست.

قیمت-شیشه-جلو-لاماری

مورد بعدی چسبی که هنگام نصب استفاده می شود است.باید اولا از چسب پلی اورتان با کیفیت اصلی استفاده شود. دوما نحوه ی چسب کاری شیشه لاماری باید صحیح باشد.

نصاب باید طبق ویدیو چسب را از بالا به پایین روی نوار بخواباند تا نه زیاد از حد چسب روی نوار قرار گیرد و نه چسب بریده بریده شود.

اگر بریده بریده چسب در آب بندی صد در صدر به مشکل خواهید خورد. و اگر زیاد از حد شود موقع قرار گیری از دور شیشه بیرون می زند هم نمای ناخوشایندی به بار می آورد و هم اطراف بدنه خودرو مالیده می شود.

ترمیم شیشه جلو لاماری

برخی افراد از تعویض شیشه لاماری دلیل موضوع آب بندی هراس دارند و تصور می کننداگر شیشه تعویض شود دیگر مانند روز اولش نمیشود. کاملا دید غلظی است اگر نصاب ماهر باشد می داند چگونه شیشه را نصب کند که از فابریک کارخانه هم بهتر شود.

و این موضوع به این نیست که شیشه اصلی را نصب کنید حتی شیشه ی اصلی به دست نصاب ناشی بیفتد نمی تواند درست آب بندی شیشه را انجام دهد.

بهترین-مارک-شیشه-جلو-لاماری

اما گاهی اوقات واقعا ترک شیشه در حدی نیست که نیاز به تعویض شیشه باشد و واقعا حیف است چنین شیشه ای را تعویض کنید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید و توسزط کارشناس ترمیم شیشه عبدالهی ترک شیشه لاماری را رفع کنید.

هزینه ی ترمیم شیشه لاماری بین حدود 400 الی 1 میلیون تومان است.که نوع ترک سنگ خوردگی تصادف و یا پرتاب شی نیز در تغییر قیمت بی تاثیر نیست چون هر کدام از این ترک ها روش خاص خودش را جهت ترمیم دارد.یکی کار کمتری دارد هزینه ی کمتر و دیگری کار بیشتری دارد و هزینه ی آن بیشتر می شود.