تعویض شیشه لاماری ایما اعم از تعویض شیشه جلو ، عقب ، بغل را می توانیدبا مراجعه به مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی گلس انجام دهید. شیشه جلو این خودرو از جنس لیمنت و دور مشکی می باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا شیشه های جلو را لمینت و شیشه های بغل و عقب را از جنس سکوریت می سازند.

شیشه-جلو-لاماری-با-لوازمک-اصلی

تعویض شیشه جلو لاماری

تعویض شیشه عقب لاماری

قیمت شیشه جلو لاماری ایما

شیشه جلو لاماری همانطور که گفتیم از جنس لمینت است و برای نصب شیشه این خودرو همانند سایر خودرو ها ابتدا شیشه شکسته را از روی بدنه بر می دارند .

شیشه-جلو-لاماری-کد-فنی

و بعد از تمیز کاری های لازم چسب پلی یورتان اصل اروپایی جایگزین چسب قبلی که دیگر حالت و چسبندگی خودرو را از دست داده می شود.

شیشه-جلو-لاماری-اصلی

متاسفانه برخی افراد برای چسب جایگزین از چسب آکواریوم استفاده می کنند که واقعا درست نیست چسب آکواریوم نمی تواند آب بندی خوبی را بوجود آورد.برای خرید لوازم یدکی عمده خودرو می توانید به وب سایت یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه-جلو-لاماری-ایما
شیشه جلو رو به بغل

شیشه اتومبیل عبدالهی یکی از بهترین شیشه اتومبیلی ها در سراسر کشور می باشد.که اگر تهران باشید دارای نصاب سیار است که می توانید با یک تماس از خدمات سیار ما استفاده کنید.

سنسور-شیشه-جلو-لاماری

اگر خارج از تهران هستید می توانید شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

جهت دریافت قیمت لطفا با شماره 02177196143 تماس بگیرید

قیمت-شیشه-عقب-لاماری-ایما
شیشه عقب

قیمت شیشه عقب لاماری ایما

شیشه عقب لاماری ایما از جنس سکوریت که اصطلاحا به آن سیف گلس نیز می گویند.

شیشه-عقب-لاماری

برای تعویض شیشه عقب به کمتر از 1 ساعت زمان نیاز است چیزی حدود 45 دقیقه که با نظافت و تمیز کاری نهایتا 1 ساعت زمان می برد.

شیشه-عقب-دودی-لاماری

البته لازم به ذکر است که این تایم در صورتی است که شما از قبل تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

شیشه-لاماری-ایما
شیشه روستونی

چون به دلیل تعداد زیاد مراجعین در صورتی که وقت قبلی ندارید ممکن است معطل شوید اما در هر صورت کار شما صورت می گیرد.

شیشه-عقب-لاماری-ایما

قیمت شیشه بغل لاماری ایما

برای تعویض شیشه بغل لاماری ایما می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی با بیش از 3 دهه تجربه در زمینه شیشه خودرو و مجهز به نصابان با تجربه و جرفه ای شیشه شما را در حدود 45 دقیقه تعویض می کنند. شما می توانید این شیشه را به چند صورت تهیه کنید.

شیشه ایرانی و شیشه اصلی و متفرقه موجود است.بنا به درخواست شما مشتری گرامی نصب می شود برای دریافت مشاوره نیز می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

قیمت-شیشه-بغل-لاماری-ایما

02177196143

02177090652

شیشه روستونی لاماری ایما

تعویض شیشه روستونی در بهترین شیشه اتومبیل در شرق تهران میسر است. در صورت تمایل می توانید از خدمات سیار ما نیز استفاده کنید. توجه کنید که شیشه روستونی یا شیشه بادگیر و یا روگلگیری با شیشه لچکی تفاوت دارد و تفاوتشان در فرم دور شیشه است که همین موضوع سبب می شود که قیمت آن و نوع آن کاملا تغییر کند. شیشه روستونی معمولا بهتر است اصلی نصب شود.

قیمت-شیشه-جلو-لاماری-ایما
شیشه جلو

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی