شیشه جلو رنو تالیسمان از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری (طلقی ) pvb تشکیل می شود که از لحاظ ظاهری دور مشکی و دارای سنسور نور و باران است. و در برخی از مدل های این خودرو که معروف به تالیسمان e3 می باشددوربین نیز طراحی شده است.

شیشه-جلو-رنو-تالیسمانe3

قیمت شیشه جلو رنو تالیسمان

شیشه جلو تالیسمان e3شیشه جلو تالیسمان e2
55/000/000 ریال45/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه تالیسمان

شیشه جلو این خودرو را باید بر اساس کد فنی تهیه کنید تا اشتباهی صورت نگیرد. کد فنی آن روی قسمت پایین شیشه جلو قرار دارد. و هرگز نمی توان شیشه تالیسمان e3 را برای تالیسمان e2 نصب کنید.

قیمت هایی که در جدول بالا مشاهده می کنید کاملا حدودی هستند و ثبات ندارند. به همین دلیل حتما قبل از مراجعه تماس بگیرید و از قیمت دقیق مطلع شوید.

این شیشه به دلیل خاصیت 3 لایه ای که دارد قابل ترمیم هستند وجود لایه ی پی وی بی بین دو شیشه سبب خاصیت یکپارچگی هنگام شکست شیشه می شود.

این گونه زمان شکست شیشه به چند تکه تبدیل نمی شود.و به هم می چسبد…

شیشه-جلو-رنو-تالیسمانe2

تعویض شیشه جلو رنو تالیسمان

اگر شیشه جلو تالیسمان نیازمند ترمیم باشد بهتر است با ترمیم آن را رفع کنید… اما اگر با ترمیم شیشه ترک رفع نشد در آن صورت باید شیشه تعویض شود.

تعویض شیشه نیازمند ابزار هایی نظیر چسب پلی اورتان ، جعبه ابزار (جغجغه ) جهت باز کردن برف پاک کن ها و ابزار های مخصوص شیشه درار جهت آزاد کردن شیشه و برداشتن آن از روی بدنه …

سپس باید به نصاب نیز ابزار های امنیتی مانند عینک و دستکش مخصوص داده شود جهت جلوگیری از پرتاب خرده شیشه ها به چشم و آسیب به دست ها…

نحوه ی تعویض شیشه جلو تالیسمان به طور کلی …

ابتدا اگر شیشه دوربین دار است حتما دوربین و سنسور را جدا کنید و اگر فاقد دوربین است سنسور ها را باید حتما جدا کنید. تا به شیشه ی جدید منتقل شود.اما هنگام نصب سنسور ها باید از ژل مخصوص سنسور استفاده شود.

که متاسفانه برخی همکاران از پلی اورتان جهت چسباندن این سنسور ها استفاده می کنند که اصلا اصولی نیست و مطمئن باشید اگر آن لحظه هم چسبیده شود مدت زیادی دوام نمی آورد.

زمانی که شیشه جلو تالیسمان شکسته را برداشتید باید برای آب بندی بهتر شیشه کاملا محل نصب شیشه را تمیز کنید تا نوار شیشه جلو تالیسمان عاری از هر گونه گرد و غبار شود.

قیمت-شیشه-جلو-رنو-تالیسمان-2

نصب شیشه جلو رنو تالیسمان

جهت نصب شیشه ابتدا باید نوار شیشه را کاملا به چسب آغشته کنید که بهترین نوع چسب پلی اورتان اصلی اروپایی است. سپس شیشه را روی نوار قرار دهید و فورا با چسب پهن شیشه را به بدنه بچسابنید تا شیشه در جای خود ثابت شود.

در آخر سنسور های جدا شده را متصل کنید برف پاک کن را نیز در سر جای خود قرار دهید و با جغجغه آن را تنظیم کنید..

مدت زمان نصب شیشه جلو تالیسمان چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو تالیسمان و 15 دقیقه زمان جهت تمیز کاری خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا ارسال شیشه جلو تالیسمان به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه جلو تالیسمان به سراسر کشور فراهم است.

ضمانتی بابت شیشه جلو تالیسمان می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل می دهیم. اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

نصب در محل شیشه جلو تالیسمان قبول می کنید؟

بله نصب شیشه جلو تالیسمان در سراسر تهران پذیرفته می شود.

نتیجه می گیریم که نصب و تعویض شیشه نیازمند تخصص است و هرگز نباید خودتان و یا افراد تازه کار دست به تعویض شیشه خودرو به خصوص خودرو های وارداتی مانند تالیسمان بزنید.