قیمت شیشه تیگو 7 در قسمت های مختلف متفاوت است، قیمت شیشه جلو تیگو 7 با قیمت شیشه عقب تیگو 7 تفاوت دارد همچنین قیمت شیشه بغل تیگو 7 و شیشه روستونی تیگو 7 نیز با تیگو 7 پرو از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ ابعاد و اندازه تفاوت دارند.

wind-sheild-tigo-7-pro
شیشه جلو و عقب تیگو 7 موجود شد

برای این که شیشه تیگو 7 را تعویض و یا ترمیم کنید قبل از هرکاری بهتر است که تا انتهای این مقاله را بخوانید تا سر شما کلاه نرود. متاسفانه برخی افراد سودجو از عدم آگاهی افراد سو استفاده می کنند. و شیشه متفرقه را به جای شیشه اصلی با هزینه شیشه اصلی دریافت می کنند. ما در این مقاله میخواهیم به شما از آپشن های شیشه و مواردی که باید بدانید تا سرتان کلاه نرود بحث کنیم. بنابراین تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

قیمت شیشه جلو تیگو 7

قیمت شیشه جلو تیگو 7 = 38/000/000 ریال ( شرکتی )قیمت شیشه عقب تیگو 7
قیمت شیشه روستونی تیگو 7قیمت شیشه بغل تیگو 7 = 9/000/000 ریال ( شرکتی )
قیمت ها با اجرت نصب

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو تیگو 7 پرو کلیک کنید.توجه کنید که شیشه جلو 7 و 7 پرو هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیت و سنسور ها متفاوت هستند

قیمت شیشه عقب تیگو 7

قیمت شیشه عقبcheryTiggo 7 اصلی قیمت شیشه عقب cheryTiggo 7ایرانی
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

تعویض شیشه عقب تیگو 7

خرید و تعویض انواع شیشه جلو عقب و بغل که شامل ( شیشه درب جلو و عقب و روستونی ) می شود. در بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی

قیمت شیشه جلو تیگو 7

شیشه جلو تیگو 7 دارای سنسور باران و از جنس لمینت دور مشکی است که این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می شود. و شیشه جلو تیگو 7 در ایران نیز تولید می شود. برای اطلاعات بیشتر شما لازم به ذکر است که این شیشه دارای تنوع می باشد یعنی هم شیشه ایرانی دارد هم چینی و هم اصلی که شیشه اتومبیل عبداللهی هر سه مورد شیشه ها را در مجموعه خود دارد و شما عزیزان قدرت انتخاب دارید.

در ضمن درصورتی که در تصمیم گیری برای انتخاب نوع شیشه مشاوره می خواهید می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید و مشورت کنید.

شیشه-جلو-تیگو-7

قیمت شیشه عقب تیگو 7

جهت استعلام قیمت شیشه عقب تیگو 7 با 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه عقب تیگو 7 دارای سنسور هیتر و دارای برف ‍پاک کن است که جنس این شیشه از نوع سکوریت نشکن است.

شیشه-عقب-تیگو-7

تعویض شیشه جلو تیگو 7

شیشه جلو تیگو 7 همانطور که گفتیم دارای سنسور باران است اگر شما در هنگام تعویض شیشه این خودرو دقت نکنید و نصاب حرفه ای و کار بلد نباشد ممکن است سنسور باران شیشه از کار بیفتد. به همین دلیل است که ما می گوییم بهترین شیشه اتومبیل را انتخاب کنید تا با چنین مواردی روبه نشوید.

02177196143

تعویض شیشه جلو تیگو 7 پرو

قیمت شیشه بغل تیگو 7

شیشه درب جلو و شیشه درب عقب تیگو 7 از لحاظ ابعاد و اندازه با یکدیگر تفاوت دارند اما از لحاظ کیفیت و قیمت در یک رنج قیمتی هستند.

شیشه بغل تیگو 7
شیشه بغل تیگو 7

قیمت روگلگیری تیگو 7

قیمت روستونی تیگو 7 با روستونی تیگو 7 پرو تفاوت دارد، همچنین از لحاظ ابعاد و اندازه نیز تفاوت چشمگیری دارد.

تصویر زیر مربوط به روستونی تیگو 7 و 5 است که در یک نگاه تفاوتشان را ببینید.

آیا می دانستید که روستونی را باید حتما اصلی تهیه کنید؟

به دلیل فرم دور شیشه باید روستونی حتما اصلی تهیه شود. از طرفی جنس شیشه روستونی چون سکوریت است به هیچ عنوان نمی توانید این شیشه را ترمیم کنید.

بنابراین به دلیل قیمت بالای شیشه اصلی حواستان باشد که این شیشه ترک نخورد.

روگلگیری تیگو 7
تفاوت روستونی تیگو 7 با روستونی تیگو 5

نصب شیشه از خود شیشه مهم تر است اگر نصاب حرفه ای نباشد و تجربه ی لازم را نداشته باشد کاری کثیف به شما تحویل می دهد. که علاوه بر کثیفی کار ممکن است شیشه از حالت آب بندی خارج شود.

تعمیر بالابر تیگو 7

یکی دیگر از خدمات مهمی که این روزها زیاد به عبدالهی گلس مراجعه می کنند تعمیر بالابر خودروهای چینی است. از کلید بالابر گرفته تا خود دستگاه بالابر، که این خرابی ممکن است از دستگاه بالابر باشد که شامل قطعاتی مانند چرخ دنده بالابر رله و … می باشد. که در صورتی که با تعمیر درست شود. این دستگاه تعمیر می شود اما اگر مشکل در حدی باشد که باید تعویض شود. هک نگران نباشید چون شیشه اتومبیل عبدالهی دارای یک متخصص تنها برای تعمیر و تعویض بالابر است که بدون معطلی خودرو شما را تعمیر .و یا تعویض می کند.

تعمیر-بالابر-تیگو-7

تعمیر آینه تیگو 7

برای تعویض و تعمیر اینه بغل تیگو 7 و یا جام آینه می توانید به عبدالهی گلس مراجعه کنید در کمترین زمان ممکن آینه شما را تعمیر و جام آینه شما را تعویض می کنند. در صورت نیاز می توانید آینه کامل را تعویض کنید. اما به دلیل قیمت بالای اینه کامل می توانید برای تعمیر به عبدالهی مراجعه کنید. اگر با تعمیر مشکل شما حل نشد. سراغ تعویض آینه کامل بروید.

تعمیر-آینه-تیگو-7

بهترین مارک شیشه اتومبیل tiggo 7

بهترین مارک شیشه جلو اول از همه شیشه فابریک خودرو است و بعد از آن می توانیم به شیشه آسیا اشاره کنیم. شیشه جلو برند آسیا چون شباهت بیشتری هم از لحاظ کیفیت و هم سنسور ها به شیشه اصلی دارد.

ارسال شیشه اتومبیل چری به شهرستان

اگر تهران سکورنت ندارید و شیشه خودرو چری شما شکسته است دیگر نگران نباشید با تماس با شیشه اتومبیل عبدالهی سفارش خود را ثبت کنید. و درب منزل تحویل بگیرید! برای اطلاع از نحوه ی سفارش به ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ما سر بزنید.

جنس شیشه اتومبیل چری tiggo 7 از چیست؟

جنس شیشه جلو با جنس شیشه عقب و درب ها کاملا تفاوت دارد. مثلا شیشه جلو از نوع لمینت 3 لایه است اما شیشه درب ها و عقب از نوع تمپرد است.

که هر دو شیشه از مقاومت خوبی برخوردارند. اما برای امنیت بیشتر شیشه جلو را از نوع لمینت و شیشه عقب را از نوع سکوریت ساختند.

ترمیم شیشه اتومبیل cheryTiggo 7

شما می توانید شیشه جلو خودرو چری خود را ترمیم کنید بدون پرداخت هزینه ی بالای تعویض شیشه اتومبیل.

اما با اصول و قواعدی که باید مشاهده شود آیا شیشه شما ترمیم پذیر هست یا خیر؟

آیا ارزش ترمیم شیشه اتومبیل شما به قدری هست که هزینه ی ترمیم بپردازید یا در کمتر از 1 سال باید برای تعویض آن اقدام کنید؟

تمام مسائل بالا باید در نظر گرفته شود شما نمی توانید فقط صرفا چون از دید شما ترک کمه و میشه ترمیم کرد بدون دلیل و قاعده درخواست ترمیم کنید.

ترک ها گول زننده هستند.گاهی ترک از دید شما باید تعویض شود، مورد داشتیم که شخص برای تعویض شیشه اقدام کرده اما ما دیدیم شیشه اصلیه و ترک واقعا در حد تعمیر بیشتر نیست حیفه آن شیشه هست که تعویض شود برای ایشان ترمیم کردیم و با رضایت بالا شخص از پیش ما رفته است.

اما برعکس هم مورد داشتیم که شخص خودش اصرار به ترمیم داشته و ما متقاعدش کردیم که این ترک باید تعویض شود با ترمیم راهی پیش نمیبری جز پرداخت هزینه ی اضافی…

cheryTiggo 7

از علاقه مردم به شاسی بلند که نمی توان بحثی کرد همانطور که میدانید تمام مردم دنیا به خصوص ما ایرانی ها شدیدا به خودرو های شاسی بلند علاقه مند هستیم. این علاقه دلیل خاصی ندارد شاید برخی به خاطر ابهت و بزرگی این خودرو علاقه نشان می دهند و شاید برخی به علت احساس راحتی و امنیت که در این خودرو می کنند.

شیشه-بغل-تیگو-7

اما گاهی اوقات به شاسی بلند هایی برخورد می کنیم که فوق العاده سواری خشک و بدی دارند و اصلا احساس راحتی به ما نمی دهند. و علاوه بر این معایب دارای قیمت بالایی هستند. که به نظر من در این مواقع استفاده از یک کراس اوور راحت و ایمن که ظاهری سبیه به شاسی بلند هستند اما در حقیقت (از لحاظ فنی) شاسی بلند نیستند.

شیشه-بغل-تیگو-7

در ضمن با این کراس اوور ها هم می توانید آفرود بروید اما نه به شدت بقیه شاسی بلند ها اما می توانید به اندازه محدود از آفرود لذت ببرید. در ضمن در عوض سواری نرم و راحتی را تجربه می کنید . چون شاسی بلند ها به علت دو دیفرانسیل بودن سواری خشک دارند شاید از آفرود لذت ببرید اما راحت نیستید . در صورتی که با این کراس اورها هم راحت هستید و هم از آفرود لذت می برید.

خودرو چری تیگو 7 را می توان به عنوان نمونه مثال زد که سواری نرم راحت و دارای قابلیت آفرود.از امکانات و مزایا و معایب این خودرو اگر اطلاعاتی ندارید نگران نباشید در پایانم ایان مقاله به آن اشاره کردیم.

چری تیگو 7 در ایران توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.

مزایا و معایب تیگو 7

معایب و مزایا تیگو 7 را به طور مختصر بیان می می کنیم، مزایا تیگو 7 عبارت است از :

  • اشتراکات فنی پیشرانه با مدل قبلی
  • فضای داخلی مدرن، شیک و جادار
  • طراحی ظاهری بدیع و چشم‌نواز
  • سواری نرم و راحت

و معایب آن شامل:

  • وضوح تقریبا نامناسب نمایش‌گر پشت فرمان
  • توان فنی نه‌چندان سطح بالا
  • وضوح تقریبا نامناسب نمایش‌گر پشت فرمان

در این لحظه که این مقاله به انتشار گذاشته می شود هنوز قیمت تیگو 7 پرو مشخص نیست اما طبق برخی از نظریات گفته شده این خودرو به 1 میلیارد اومان نیز می رسد. و به نقاط ضعف تیگو7 افزوده می شود.در این هنگام باید بگوییم این فقط یک فرضیه است که در بین عام پیچیده و به همین دلیل در لیست معایب ما آن را اضافه نکردیم.

مشخصات فنی تیگو 7

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1498 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
شتاب 0 تا 100ا10.9 ثانیه
حداکثر قدرت147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
فاصله بین دو محور2650 میلیمتر
جعبه دنده6 سرعته دو کلاچه
نتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر سرعت185 کیلومتر در ساعت
وزن1440 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4432 طول – 1837 عرض – 1670 ارتفاع
حداکثر گشتاور210 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه

ولی اگر فروشگاه اینترنتی را بشناسید فقط کافیه یک بار از یدک فیت خرید کنید به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتری ثابت ایشان خواهید شد. برای خرید لوازم یدکی عمده روی آن کلیک کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

نحوه ی تهیه شیشه تیگو 7

جهت خرید شیشه تیگو 7 می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید. شیشه اتومبیل عبداللهی تمام شیشه های ایرانی اصلی و چینی را در سبد فروش خود دارد.

میدانستید قطعات یدکی خودرو یکی از قسمت های مهم خودرو می باشد؟ شما برای خرید این قطعات علاوه بر این که باید کلی بگردید تا یک جای مطمئن را پیدا کنید تا کالا و قطعه اصلی را به شما بدهند . باید وقت خود را در بین شلوغی ها و آلودگی ها تلف کنید.

تصاویر بالا مربوط به تعویض شیشه جلو و عقب cheryTiggo 7 پرو بوده است که همزمان برای تعویض شیشه اقدام نمودند.

4 دیدگاه

  1. ساسان
    14 شهریور 1402

    قیمت شیشه جلو تیگو 7 چنده؟ دزد زده تمام شیشه های ماشینم رو شکسته هر جا تماس می گیریم شیشه عقب تیگو 7 رو ندارند شما دارید؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      14 شهریور 1402

      سلام دوست عزیز بله شیشه عقب تیگو 7 و شیشه عقب تیگو 8 فابریکی و متفرقه موجوده! حق دارید چون این شیشه کمیابه و واقعا پیدا نمی شه اما برای شیشه اتومبیل عبدالهی کار نشد نداره ! ما شیشه های کمیاب رو برای تولید می فرستیم تا مشتریان عزیزی مانند شما دیگر دغدغه نداشته باشد.

  2. سولماز
    5 آذر 1402

    قیمت شیشه جلو تیگو ۷ قدیم چنده؟ و تعویض شیشه جلو تیگو ۷ بیشتر از یک ساعت طول میکشه؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      6 آذر 1402

      سلام دوست عزیز تیگو 7 قدیم یا شیشه جلو تیگو 7 جدید ؟ نه کمتر از 1 ساعت تمام می شود.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]