شیشه پورشه کیمن،در تمامی خودرو ها شیشه های آن ها از اهمیت زیادی برخودار است. این شیشه ها در قسمت شیشه های جلو، درب های جلو و درب های عقب و شیشه عقب وجود دارد. البته این شیشه ها گاهی روی قیمت بدنه خودرو سقف آن هم قرار دارند. گلس خودرو ها از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته می شوند و با شیشه های معمولی متفاوت دارند. شیشه های معمولی یا خام به راحتی شکسته شده و بعد از شکستن به صورت شمشیری در می آیند. در نتیجه برای سرنشینان خودرو خطرناک است. پس با شیشه پورشه مورانو با ما در این مقاله همراه ما باشید.

شیشه پورشه کیمن

خودرو پورشه کیمن

اتومبیل پورشه کاین یک خودروی پنج سرنشین  با سایز متوسط لوکس محسوب می شود. این خودرو از سال 2002 از طریق شرکت آلمانی پورشه در حال تولید است. کاین اولین خودرو موتور وی 8 بوده که از سال 1995 از تاریخ متوقف پورشه 928 به بعد در شرکت پورشه ساخته شده است. خودرو پورشه کیمت با شماره مدل 955 (2002 تا 2006) مدل 957 (2007 تا 2010) و 958 (2011 تاکنون) در حال تولید می باشد. پورشه کیمن اولین از مدل 958 در نمایشگاه ماشین ژنو 2010 رونمایی شد.

شیشه-جلو-کیمن

شیشه پورشه کیمن

این خودرو دارای شیشه های جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب، لچکی و سانروف است. درادامه درمورد شیشه های این خودرو صحبت می کنیم.

شیشه-بغل-کیمن

قیمت شیشه جلو پورشه کیمن

در قسمت جلویی دارای یک شیشه سایز بزرگ ست که قوس و خمیدگی زیاد دارد و یک پایه آینه وسط و جای شماره وین شاسی می باشد. تیپ رنگی شیشه جلو پورشه کیمن در تیپ رنگی سبز، یووی کات و ضد اشعه خورشید و با بالا آفتاب گیر سرمه ای است.

جنس این شیشه ها از لمینت ساخته شده که دارای دو و یا چندین لایه شیشه و طلق چسبنده پی وی بی هستند. این لایه ها بعد از شکستن از پخش شدن و ریختن شیشه ها جلوگیری کرده و آن ها را به صورت منسجم کنار هم نگه می دارند.

شیشه-عقب-کیمن

شیشه پورشه کیمن s

شیشه-پورشه-کیمن-اس

قیمت گلس جلو پورشه کیمن

-قیمت شیشه جلو خودرو پورشه کیمن (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو پورشه کیمن (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه جلو خودرو پورشه کیمن (2002 تا 2016): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید خدمات شیشه خود مانند ترمیم، تعویض، خرید و … را با قیمت مناسب انجام دهید.

شیشه عقب پورشه کیمن

در قیمت عقب این خودرو یک شیشه با رنگی سبز سولار، یووی کات و ضد اشعه نور خوشید هستند و از گرم کن بخار گیر، آنتن و سوراخ برف پاک کن برای نصب برف پاک کن ششه عقب برخودار است. این شیشه ها در قسمت عقب به صورت ثابت نصب می شوند. به این شیشه ها المنت دار نیز گفته می شود. خطوط المنت همان خطوط هیتر و گرم کن نیز نام دارند. این خطوط باعث از بین رفتن قطرات برف و باران و بخار شیشه را از بین برده و دید راننده را واضح تر می کند.

قیمت گلس عقب پورشه کیمن

-قیمت گلس عقب خودرو پورشه کیمن (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو پورشه کیمن (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو پورشه کیمن (2002 تا 2016): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات قیمت دربازار شیشه قادر به درج قیمت آن ها نیستیم. اما شما می توانید برای استعلام قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب پورشه کیمن

گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو پورشه کیمن دارای رنگ سبز سولار، یووی کات و ضد اشعه خورشید هستند و با 2 عدد پایه پلاستیکی در پایین گلس قرار دارد روی دستاه بالا بر برقی نصب می شود. جنس آن ها از سکوریت ساخته شده است. شیشه های سکوریت در کارخانه با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد در کوره هایی مخصوص حرارت دیده و سریعا سرد می شوند. این فرآیند باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت آن ها می شود.

قیمت گلس درب های جلو و درب عقب پورشه کیمن

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو پورشه کیمن (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو پورشه کیمن (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو پورشه کیمن (2002 تا 2016): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان و متخصصان ما به صورت رایگان مشورت کنید.

شیشه سانروف پورشه کیمن

سانروف درواقع فنر هایی هستند که روی سقف خودرو های لوکس و اسپرا قرار دارند. این پنل ها موجب ورود نور و تعویض هوای داخل کابین با خارح آن می شوند. شیشه سانروف ها از شیشه خودرو ها ساخته می شود که همان سکوریت است. شیشه های سکوریت بعد از شکستن خرد شده و به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند. اما این قطعات بسیار ریز هستند و برای سرنشینان خودرو خطری ندارند. سانروف این خودرو یک عدد شیشه متحرک است که بالای سر سرنشینان خودرو قرار داشته و در تیپ رنگی دودی یا همین مشکی است.

شیشه های لمینت برعکس شیشه های سکوریت قابل ترمیم نیستند. یعنی اگر شکسته شوند تنها راه چاره آن ها تعویض می باشد. این گلس ها لبه های بسیار حساسی دارند و اگر به لبه آن ها ضربه وارد شود، امکان خرد شدن و ریختن تمام شیشه وجود دارد. اما در مقابل قادر به تحمل دمای 250 سانتی گراد هستند و روی آن ها هیچ گونه پستی و بلندی وجود ندارد.

قیمت گلس سانروف پورشه کیمن

-قیمت شیشه سانروف خودرو پورشه کیمن (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

– سانروف خودرو پورشه کیمن (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس سانروف خودرو پورشه کیمن (2002 تا 2016): تماس بگیرید.

شیشه لچکی پورشه کیمن

در قسمت لچکی بالای کلگیر عقب دارای یک شیشه مثلثی شکل به رنگ سبز سولار است و با یک فریم پلاستیکی که دور شیشه وجود دارد روی ستون به صورت ثابت قرار دارد.

قیمت گلس لچکی پورشه کیمن

-قیمت شیشه لچکی خودرو پورشه کیمن (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه لچکی خودرو پورشه کیمن (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو پورشه کیمن (2002 تا 2016): تماس بگیرید.

قیمت گلس پورشه کیمن چنده؟

بنابر بر نوعی که می خواهید قیمت آن متفاوت است.

نصب سیار برای گلس های کیمن دارید؟

بله نصب سیار برای انواع پورشه در سراسر تهران فراهم است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی