همانطور که می دانید یکی از ناگوار ترین حوادث هایی که سالانه خصوصا در زمان مسافرت بسیار رخ می دهد، تصادف است. بر اساس آمار، در تصادفات جاده ای 1400 16 کشته و 317 هزار مصدوم بر جای گذاشته است. در نتیجه همانطور که متوجه شدید این حوادث بسیار ناگوار می باشد. به همین دلیل باید تلاش کنیم تا از آسیب این اتفاق بکاهیم. یکی از قطعات ماشین که در محافظت از سرنشینان هنگام تصادف خودرو تاثیر دارد، شیشه خودرو است و ما باید با جزئیات شیشه خودرو خود، جنس آن و نحوه تعمیر آن آشنایی کامل پیدا کنیم. پس با شیشه ولکس C30  تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شیشه-بغل-ولکس-c30

شیشه ولکس C30

روشن است که در تمامی خودرو ها شیشه های جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب وجود دارد که در خودرو ولکس سی 30 هم همینطور است. اما در برخی از خودرو شیشه های دیگری مانند گلس های روستونی، لچکی و سانروف نیز وجود دارد. در این خودرو نیز شیشه سانروف و لچکی نیز مشاهده می شود.

شیشه جلو ولکس C30

در قسمت جلویی این خودرو یک پایه آینه در قسمت وسط و بالای شیشه بوده که برای نگهداری آینه وسط است. تیپ رنگی این شیشه سبز لایت و همچنین سفید بدون رنگ می باشد. جنس این شیشه ها از لمینت است. گلس های لمینت گلس هایی هستند که به دلیل وجود چندین لایه پی وی بی خاصیت چسبندگی دارند. بدین ترتیب در صورتی که این شیشه ها شکسته شوند، قطعات آن بسیار ریز شده و بهم می چسبند. در این شرایط تکه های آن نمی ریزند و پخش نیز نمی شوند. اگر جسم خارجی به این شیشه ها برخورد کند و شیشه ترک بخورد، در صورتی که عمق شکستگی شیشه حداکثر 16 اینچ باشد شما می توانید آن را به راحتی ترمیم کنید.

همچنین اگر تصادفی اتفاق بیوفتد به دلیل اینکه قطعات پخش نمی شود به سرنشینان داخل خودرو آسیب نمی رساند.

قیمت گلس جلو ولکس C30

-قیمت شیشه گلس جلو خودرو گریت وال ولکس سی 30 مدل (2011 تا 2017): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو گریت وال ولکس سی30  (2010 تا 2016): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو خودرو گریت وال ولکس سی 30 و گلس تمام خودرو ها می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

شیشه-جلو-ولکس-c30

شیشه عقب ولکس C30

در قسمت عقب شیشه این خودرو یک گلس ب سایز نسبتا بزرگ، گرم کن ( بخار گیر) بوده و در تیپ رنگی سبز لایت و سفید بی رنگ است. شیشه های عقب گلس های المنت دار نیز نامیده می شود. المنت درواقع همان خطوط برجسته و گرم کن هستند که روی تمام شیشه های عقب خودرو ها مشاهده می کنید. این خطوط باعث از بین رفتن قطعات برف و باران و بخار شیشه می شوند تا دید رانندگان بهبود یابد و دچار تصادفات جاده ای نشوند. همچنین جنس آن ها از سکوریت است که در بخش های بعدی آن را برای شما بیشتر شرح می دهیم.

قیمت گلس عقب ولکس C30

-قیمت شیشه گلس عقب خودرو گریت وال ولکس سی 30 مدل (2011 تا 2017): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو گریت وال ولکس سی30  (2010 تا 2016): تماس بگیرید.

با توجه به شرایطی که در بازار در خصوص شیشه اتومبیل وجود دارد، قادر به درج قیمت این شیه نیستیم و از شما مشتریان عزیز عذر خواهی می کنیم. اما شما می توانید برای اطلاع از آن ها با ما تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب ولکس C30

در قسمت شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو عدد پایه در زیر شیشه قرار دارند که روی بالا بر برقی نصب می شوند و در دو تیپ رنگی سبز لایت و سفید بدون رنگ است. این شیشه ها از جنس سکوریت و یا تمپورت هستند. جالب است بدانید که این گلس ها به دلیل مقاومت هایی که دارند، به آن ها نشکن نیز گفته می شود. این شیشه ها در کارخانه با دمای 600 الی 700 درجه حرارت دیده و سریعا سرد می شوند. همین سرد و گرم شدن آن ها را محکم می کند.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب ولکس C30

-قیمت شیشه گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو گریت وال ولکس سی 30 مدل (2011 تا 2017): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو گریت وال ولکس سی30  (2010 تا 2016): تماس بگیرید.

برای خرید انواع شیشه های گریت وال ولکس سی 30 و تمام خودرو ها می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه لچکی ولکس C30

در قسمت عقب شیشه درب های عقب این خودرو، یک شیشه کوچک مثلث شکل وجود دارد. در گذشته این شیشه ها در قسمت جلو نصب شده و قابلیت باز و بسته شدن را داشتند اما امروزه بیشتر حالت تزئینی داشته و به صورت تزئینی نصب می شوند.

شیشه لچکی ولکس سی 30 روی درب عقب نصب شده و دارای چاپ مشکی در دور شیشه بوده و به صورت ثابت و  در تیپ  رنگی سبز لایت و سفید نصب می شوند. این گلس ها از نوع گلس های سکوریت هستند و اگر شکسته شوند قطعات آن ریز شده، ریخته و پخش می شوند.  اما قطعات آن آنقدر ریز هستند که آسیبی به سرنشینان خودرو نمی رسانند. تنها راه تعمیر برای این نوع شیشه ها تعویض آن ها است.

قیمت شیشه لچکی C30

-قیمت شیشه گلس لچکی خودرو گریت وال ولکس سی 30 مدل (2011 تا 2017): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو گریت وال ولکس سی30  (2010 تا 2016): تماس بگیرید.

خودرو ولکس C30

ماشین گریت وال ولیکس سی 30 یک خودروی چینی است که از طریق شرکت برند گریت وال چین تولید شده و در سال 1392 توسط شرکت خودروسازان راین به بازار ایران معرفی شد. این خودرو دارای دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز EBD، ABS، سامانه ضد سرقت، چرغ های مه شکن جلو و عقب و قفل ایمنی کودک برخودار است. چراغ های جلوی این خودرو تقریبا مشابه با مرسدس بنز کلاس بی بوده و همچنین در نمای پشتی و در نمای پشتی ولکس الگو برداری ناشیانه ای از کیا اپتیما 2010 ساخته شده است.

شیشه ولکس c30

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


02177196143