با ما همراه باشید برای معرفی و استعلام قیمت شیشه وراکروز IX55( شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ).در این مقاله ما میخواهیم به تمام شیشه های وراکروز اشاره کنیم اعم از شیشه جلو و شیشه عقب و شیشه درب ها.تعویض شیشه جلو veracruser در بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی فراهم است. وراکروز یک خودروی شاسی بلند می باشد که ابعاد ظاهری آن نیز بزرگ است،حال اگر تمایل دارید در مورد این خودرو وشیشه های آن اطلاعات کسب کنید در ادامه نیز با ما همراه باشید.

قیمت شیشه جلو وراکروزقیمت شیشه درب وراکروزقیمت شیشه عقب وراکروز
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

تعویض شیشه عقب وراکروز ix55

قیمت شیشه هیوندای را از عبدالهی گلس بپرسید.

قیمت شیشه جلو وراکروز IX55

همانطور که میدانید قیمت شیشه روزانه در حال تغییر می باشد اگر شما قصد دارید شیشه جلوی خود را به هر علتی تعویض و یا ترمیم کنید می توانید برای استعلام قیمت شیشه جلو وراکروز با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

شیشه جلو وراکروز IX55

اولین نکته ای که در مورد شیشه این خودرو میتوانیم به شما بگوییم این است که شیشه جلوی این خودرو علاوه بر سنسور باران هیتر نیز دارد اما اصلا مانند شیشه عقب هیتر آن مشخص نیست البته می توان به جای هیتر بگوییم سنسور بخار ،اما موضوع قابل توجه این است که سرنشینان نمی توانند این سنسور هیتر را ببینند زیرا در زیر سینی قرار دارد کاملا بر عکس شیشه عقب.

شیشه-جلو-وراکروز

شیشه جلوی این خودرو توسط شرکت هایی نظیر امید آسیا در ایران تولید میشود و یک نسخه هم از نوع چینی وجود دارد شرکت های خارجی را میتوان چین و اروپا اشاره کرد و شیشه جلوی اصلی موبیز و جنیون نیز وجود دارد.

شیشه-جلو-وراکروز
قیمت شیشه جلو وراکروز

لازم به ذکر است که تمام این برند ها در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. حال سوالاتی پیش می آید.

1.آیا نوع ایرانی آن خیلی بی کیفیت است؟

در این مورد پاسخ من به شما نه تا حدودی است اما بهتر است حداقل نسخه چینی آن را تهیه کنید

2.چرا نسخه چینی را تهیه کنیم؟

زیرا از بین این دو مورد اصلی و ایرانی حد وسط قرار دارد هم از لحاظ کیفیت خوب است و هم از لحاظ قیمت.

3.پیشنهاد شیشه عبداللهی به شما کدام شیشه است؟

بستگی به وسع خرید شما دارد همانطور که گفتیم ما تمام شیشه ها را موجود داریم اما شیشه اصلی پیشنهاد ما به شماست.

قیمت شیشه جلو وراکروز چنده؟

برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

مدت زمان تعویض شیشه جلو وراکروز چقدره؟

45 دقیقه تا 1 ساعت

قیمت شیشه ix55 چنده؟

برای استعلام قیمتن تماس بگیرید چون شیشه ایرانی داریم اصلی داریم چینی داریبم و متفرقه بستگی دارد کدام مدل را بخواهید.

نصب سیار برای تعویض شیشه وراکروز دارید؟

بله نصب سیار به سراسر تهران فراهم است. برای شهرستان ها شیشه ارسال می شود.

قیمت شیشه عقب وراکروز IX55

متاسفانه به علت نوسانات قیمت در بازار شیشه و حتی بازار ارز و دلار به علت وابستگی بیشتر شیشه های وارداتی به بالا و پایین رفتن ارز و دلار و حتی وابستگی کمتر شیشه ایرانی نسبت به شیشه خارجی از درج قیمت معذوریم.

جهت اطلاع از قیمت شیشه وراکروز ix55 و هرگونه سوال با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه-عقب-وراکروز
 Hyundai Veracruz

شیشه عقب وراکروز IX55

همانطور که میدانید و در تصویر می بینید شیشه عقب وراکروز ix55 دارای هیتر است که با خطوط روی شیشه میتوانید متوجه آن شوید.همچنین شیشه عقب این خودرو دارای برف پاک کن می باشد.رنگ دور شیشه مشکی و از نوع سکوریت می باشد.

شیشه-عقب-وراکروز

شرکت های شیشه عقب این شیشه نیز آسیا و امید و شرکت های خارجی چین و اروپا و موبیز و جنیون اصلی است.

شیشه عقب وراکروز ix55 هم به رنگ دودی و هم سبز سولار موجود است. همانطور که گفتیم شیشه اصلی بهتر از نوع های دیگر آن است زیرا از لحاظ رنگ و از لحاظ سنسور همه این موارد روی شیشه اصلی درست و بدون هیچ ایرادی نصب است.

قیمت-شیشه-روستونی-وراکروز
قیمت-شیشه-روستونی-وراکروز

قیمت شیشه های درب وراکروز IX55

رنگ شیشه درب عقب این خودرو در دو رنگ دودی و سبز سولار موجود است. و جالب است بدانید که روی شیشه های درب عقب لچکی وجود ندارد.

شیشه-درب-جلو-راننده-وراکروز

قیمت شیشه درب جلو وراکروز

با توجه به تصویر شیشه درب جلو یکه تکه و تمام رنگ است که جنس آن از نوع لمینت است.شیشه های درب دارای تنوع بسیاری است. یعنی شیشه ایرانی متفرقه و شیشه ایرانی درجه 1 و شیشه چینی و شیشه اصلی در بازار موجود است. در صورتی که شما شیشه اصلی بخواهید نمایندگان ما در شیشه اتومبیل عبداللهی آن را به بهترین نحو برای شما نصب می کنند.

شیشه-درب-جلو-شاگرد-وراکروز

قیمت شیشه درب عقب وراکروز

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شیشه درب عقب وراکروز فاقد شیشه لچکی است. بنابراین شیشه عقب نیز همانند شیشه جلو یک تکه بوده. که دارای تنوع بسیاری است اعم از شیشه اصلی شیشه ایرانی و شیشه متفرقه و چینی. تمام شیشه های ذکر شده در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. در صورت نیاز شما می توانید با ما تماس بگیرید.

شیشه-درب-عقب-چپ-وراکروز

جهت استعلام قیمت شیشه درب وراکروز با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

روستونی وراکروز IX55

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم این خودرو لچکی ندارد اما روستونی دارد،اکنون شاید شما بپرسید فرق بین روستونی و لچکی در چیست؟ لچکی رو درب خودرو سوار است و همواره با درب خودرو باز و بسته می شود.اما روستونی دارای یک قاب یا زه تزیینی می باشد که روی بدنه خودرو سوار است.

شیشه-روستونی-راست

شیشه سانروف وراکروزIX55

در واقع سانروف همان شیشه ی روی سقف خودرو است که در اینجا از جنس سکوریت است و همچنین یک تکه است کاملا بر عکس شیشه سانروف سانتافه.شیشه سانروف وراکروز در دو نوع اصلی و متفرقه در بازار موجود است. گاهی اوقات مشتریان عزیز نظر میپرسند که کدام شیشه بهتر است. در برخی موارد شیشه درب یا شیشه های جانبی مارک های متفرقه را می توانید به جای شیشه اصلی نصب کنید زیرا از کیفیت خوبی برخوردار است. اما شیشه سانروف بهتر است اصلی نصب شود زیرا بالا سر سرنشینان قرار دارد و ایمنی سرنشینان در خطر است.

قیمت-شیشه-عقب-وراکروز-1
قیمت-شیشه-عقب-وراکروز-1

به همین دلیل است که شیشه سانروف را از جنس سکوریت نشکن تولید می کنند. تا سلامت سرنشینان را حفظ کند. اگر می گوییم شیشه متفرقه دلیل بر این موضوع نیست که شیشه متفرقه از جنس بدی برخوردار است خیر،فقط شیشه سانروف اصلی با سینی زیر خود است اما شیشه متفرقه فقط شیشه است.

آینه های جانبی وراکروز

از امکانات این خودرو می توانیم به آینه های راهنما دار آن اشاره کنیم و همچنین آینه های جانبی این خودرو دارای گرمکن نیز می باشد.

  • آینه جانبی با تنظیم برقی
  • پانوراما نیست
  • آینه جانبی تاشو برقی
  • سایر ویژگی‌ ظاهریشیشه دودی عقب – شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
  • آینه جانبی با گرمکن
  • سانروف
  • آینه عقب الکتروکرومیک
آینه-وراکروز

مشخصات فنی وراکروز

محور محرک دو دیفرانسیل با قفل عقب

پیشرانه 6 سیلندر

حجم موتور 3.8 لیتر

گیربکس 6 دنده اتومات

ابعاد خودرو

نوع بدنه این خودرو شاسی بلند متوسط است همچنین نوع شاسی آن یکپارچه و از نسل اول (EN)طول4840 میلی‌متر و عرض1945 میلی‌متر و همچنینی در مورد آن میتوانیم به ارتفاع1807 میلی‌متر اشاره کنیم .شاید برای شما جلب باشد که بدانید فاصله محوری آن 2805 میلی‌متر است و همچنین وزن این خودروی شاسی بلند 1940 کیلوگرم است .آیا میدانید که حجم با وراکروز چقدر است؟حجم باک وراکروز 78 لیتر است. پهنای چرخ جلو245/60R18و چرخ عقب245/60R18 از این قبیل است.

قیمت-شیشه-درب-وراکروز
قیمت-شیشه-درب-وراکروز
هیوندای وراکروز (EN)
بررسی اجمالی
شرکت تولید کنندههیوندای
همچنین به نامهیوندای ix55
تولید2006–2015
سال های مدل2007–2015
مونتاژکره جنوبی: اولسان
بدنه و شاسی
کلاسکراس اوور SUV سایز متوسط
استایل بدنSUV 5 در
چیدمانموتور جلو، دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک
مربوطهیوندای سانتافه
هیوندای سوناتا
هیوندای گرندور
کیا اپتیما
کیا کارنس
کیا سورنتو
پیشرانه
موتور3.8 لیتر لامبدا V6 ( بنزینی )
3.0 لیتر S V6 ( دیزل )
3.0 لیتر S II V6 (دیزل)
انتقال6 سرعته اتوماتیک
ابعاد
فاصله بین دو محور2805 میلی متر (110.4 اینچ)
طول4840 میلی متر (190.6 اینچ)
عرض1945–1970 میلی‌متر (76.6–77.6 اینچ)
ارتفاع1750–1810 میلی‌متر (68.9–71.3 اینچ)
کاهش وزن1970–2115 کیلوگرم (4343–4663 پوند)
کرونولوژی
سلف، اسبق، جدهیوندای تراکان
جانشینهیوندای مکسکروز / سانتافه (LWB)
قیمت-شیشه-جلو-وراکروز
قیمت-شیشه-جلو-وراکروز

هیوندای وراکروز/  Hyundai Veracruz ix55

و هیوندای وراکروز ( کره ای : 현대 베라 크루즈 )، همچنین به عنوان شناخته شده HYUNDAI IX55 در اروپا و روسیه ، است اواسط اندازه متقاطع  که توسط سازنده کره جنوبی ساخته شده بود هیوندای از سال 2006 تا سال 2015. وراکروز در ایالات متحده , کانادا , کره جنوبی , چین , مراکش , آمریکای جنوبی و خاورمیانه فروخته شد .

همچنین از سال 2007 تا 2011 به اروپا و بخش‌هایی از آسیا وارد شد. وراکروز در سایر کشورها به جز کره جنوبی متوقف شد .

تاریخ رسمی رونمایی در کره جنوبی 2006 اکتبر 12 بود، و در ایالات متحده به عنوان یک مدل در دسترس ساخته شده 2007. وراکروز در فروش مارس 2007 رفت، و بزرگترین هیوندای است SUV متقاطع .

hyundai-veracruis

این خودرو جایگزین Terracan مبتنی بر کامیون شد که در سراسر جهان به جز آمریکای شمالی فروخته می شد وراکروز بر روی پلت فرم هیوندای سانتافه ساخته شده است. وراکروز اصلاح شده 2011 بر پایه همان پلتفرم کیا سورنتو ساخته شد . 

وراکروز نام خود را از یک دولت در مکزیک ، ادامه غربی موضوع را از کوچک توسان SUV و در اواسط اندازه هیوندای سانتافه SUV است. تأمین انرژی وراکروز 3.8 L 260 اسب بخار (190 کیلو وات) است موتور V6 با Aisin منابع شش سرعت Shiftronic انتقال اتوماتیک .

در اروپا فقط با موتور 3.0 لیتری CRDI V6 دیزل S-Line با توربوشارژر هندسه متغیر و 240 اسب بخار (180 کیلووات) فروخته می شد . در سال 2008، وراکروز نیز در برخی از کشورهای اروپایی با نام ix55 فروخته شد. 

شیشه-درب-وراکروز
نمایی دیگر از وراکروز

وراکروز در طول شش سال کار خود در 3 مدل موجود بود: GLS پایه ، SE و لوکس لیمیتد ، در پیکربندی‌های دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک .

ویژگی های هیوندا وراکروز

ویژگی های استاندارد در تمام مدل های وراکروز شامل تجهیزات کامل قدرت، تهویه مطبوع با فیلتر آلرژی زا، استریو A/MF/M با رادیو ماهواره ای SiriusXM ، پخش کننده CD/MP3، USB و ورودی های کمکی برای دستگاه های رسانه ای قابل حمل، سیستم صوتی روی فرمان و کروز می شود. کنترل‌ها، صندلی‌های ردیف سوم، چرخ‌های آلیاژی آلومینیومی، موتور V6 ، گیربکس اتوماتیک ، و آینه‌های جانبی کلیددار رنگی و دستگیره‌های در.

شیشه-روستونی-چپ-وراکروز

گزینه‌های اضافی شامل یک دیسک شش‌گانه، تعویض‌کننده CD/MP3، صدای فراگیر بی‌نهایت ، سطوح نشیمن با تزئینات چرمی، صندلی‌های دارای گرمکن و تهویه، سانروف برقی، دسترسی کلید هوشمند (دارای سیستم احتراق «Twist to Start»)، رنگ‌های کرومی، و ناوبری GPS صفحه لمسی با سرویس SiriusXM Travel Link.

یکی از ویژگی هایی که در هیچ مدل وراکروز در کارخانه در دسترس نبود ، سیستم تلفن هندزفری بلوتوث بود، اگرچه یکی از آن ها به عنوان لوازم جانبی از طریق هیوندای در دسترس بود که جایگزین نگهدارنده عینک آفتابی در کنسول بالای سر بود.

با این حال، کیت لوازم جانبی هندزفری بلوتوث اختیاری از پخش موسیقی استریو بی‌سیم A2DP پشتیبانی نمی‌کند ، زیرا در سیستم صوتی Veracruz ادغام نمی‌شود، و در عوض دارای پانل کنترل و بلندگوی یکپارچه خود است. 

ایمنی خودرو

موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه (IIHS) گفت که نتایج تصادف نشان داد، “… یک کم خطر از هر گونه جراحت قابل توجهی در یک تصادف از این شدت” که بالاترین نتیجه امکان پذیر است. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده (NHTSA) هنگام آزمایش وراکروز به نتایج مشابهی دست یافت و به آن پنج ستاره پس از تست تصادف از جلو برای سرنشین و راننده و در رویداد برخورد جانبی اعطا کرد. 

اگر نیاز به قطعات و لوازم یدکی خودرو دارید از قفل ضد سرقت خودرو گرفته تا نوار جات و خار جات و آینه خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.فروشگاه اینترنتی یدک فیت ارائه کننده ارزان ترین قطعات خودرو می باشد .

شیشه های خارجی مانند شیشه وراکروز شیشه توسان و سایر شیشه های هیوندای در سه مدل عرضه می شود.

قیمت-شیشه-عقب-وراکروز

معایب وراکروز

فقدان برخی آپشن‌های مهم مانند انواع رادارهای هشداردهنده و دوربین‌های دید اطراف

با توجه به قیمت بالای هیوندای وراکروز متاسفانه از آپشن و امکانات کمی برخوردار است. اگر قیمت بالا بابت یک خودرو فرد هزینه می کند اما انتظار دارد که آن خودرو آپشن و امکانات خاصی نسبت به سایر خودرو ها و یا حداقل در برگیرنده تمام آن امکانات باشد. همانطور که میدانید وراکروز یک خودرو شاسی بلند است و وجود رادار برای این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است که متاسفانه کمبود آن در این خودرو چشمگیر است.

شیشه-روستونی-وراکروز

علاوه بر عدم وجود رادار هایی نظیر هشدار تصادف و نقاط کور خودرو برای مشاهده اطراف وراکروز به دلیل بزرگی این خودرو نیاز به یک دوربین 360دارد که نبود آن در بین آپشن های وراکروز بسیار حس می شود.

یک موضوع عجیب تر این است که شاید باورتان نشود اما در برخی نسخه های این خودرو دوربین دنده عقب نیز طراحی نشده است.و آن افرادی که این مدل از خودرو را انتخاب می کنند. باید حتما به عنوان یک آپشن سفارشی این مورد را سفارش دهند.

ابعاد بزرگ و نامناسب مصارف شهری

مصرف سوخت نسبتا بالا به‌ویژه در سطح شهر

لوازم کمیاب‌تر و البته گران‌تر نسبت به رقبا

شیشه-شکسته-عقب-وراکروز

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

و تمامی خدمات پذیرفته می شود.

3 دیدگاه

  1. رامین
    8 اسفند 1400

    شیشه جلو وراکروز ix55 موجود دارید؟

  2. سعیده
    3 بهمن 1402

    شیشه بغل وراکروز دودی دارید؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      4 بهمن 1402

      سلام بله شیشه بغل وراکروز موجوده

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]