برای بررسی انواع شیشه هوندا crv ما را همراهی کنید.این کراس اور است که در امریکا فروش بالایی را به اختصاص داد. متاسفانه با همان فیس و شرایط وارد بازار ایران نشد یعنی تقریبا از سال 2015 بود که با ظاهری جدید وارد ایران شد اما برعکس این موضوع که در امریکا فوق العاده فروش خوبی داشت در ایران به علت ضعف واردات کنندگان و در برابر رقبای چینی نتوانست ایفای نقش به خصوصی کند.

تعویض شیشه جلو هوندا سی آر وی

شیشه اتومبیل عبدالهی دارای 3 دهه تجربه در زمینه شیشه خودرو به شما این اطمینان را می دهد تا با خیال آسوده خودرو خود را به ایشان بسپارید و در کمتر از یک ساعت تعمیر و تعویض و تمام خدمات آن انجام می شود. و تحویل شما مشتری گرامی داده می شود. لذا برای اطمینان بیشتر ما یک ویدیو از نحوه کار کرد شیشه اتومبیل عبدالهی برای شما تهیه کرده ایم.آن ویدیو را مشاهده کنید تا با نحوه کار و تمیزی کار ما بیشتر آشنا شوید.

قیمت شیشه جلو crv

جهت بررسی قیمت شیشه جلو هوندا crv شما می توانید با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه جلو هوندا crv

یکی از افتخارات شیشه اتومبیل عبداللهی در بخش هوندا crv این است که باید به جرات بگوییم از مجموعه های شیشه اتومبیل در سطح کشور بوده که بیشترین تجربه تعویض شیشه جلو و شیشه عقب در هوندا سی آر وی را دارد. شیشه جلوی این خودرو به سه دسته تقسیم می شود:در دسته ی اول که بیشتر با آن برخورد می کنیم از نوع شیشه فقط پایه آینه با نوار که بیشترین نوع هوندا سی آر وی در بازار می باشد.دسته ی دوم سی آر وی که تجربه ما در تعویض شیشه جلو هوندای سی آر وی بوده نوع پایه آینه مولدینگ و یا همان نوار به همراه هیتر در بازار می باشد، ساخت این نوع شیشه هیتر دار فقط در شیشه ی خودرو های لکسوس ژاپن ما تجربه کرده ایم.

شیشه-جلو-هوندا-CRV
شیشه جلو هوندا CRV

خرید شیشه CR_V

در واقع هیتر سه فیش صورتی که بیشتر د راتومبیل های nx300 یا lx570 قبلا مشاهده شده بود. اما در دسته ی سوم می توان به شیشه دوربین دار همراه با سنسور یاد کرد که از این نوع سی آر وی در بازار ایران شاید چند عدد بیشتر نباشد اما در شیشه اتومبیل عبداللهی از این نوع شیشه هم موجود می باشد. بعصی از مواقع خودرو سواران وقتی صحبت از آپشن می شود تمایل به نصب شیشه ی دوربین دار دارند که باید بگوییم تقریبا این کار شدنی نیست چرا که سنسور و کانتکت درایو یا همان دوربین بین خطوط دستور را از ecu یا همان کامپیوتر می گیرند.که در بازار یدک نمی توان کیفیت کار را به صورت کارخانه ای برای آپشن رضایت مشتری را جلب کرد و اینجا است که پیشنهاد شیشه عبداللهی به شما خودرو سواران crv یا هر نوع اتومبیل low aption این است که از کد فنی قبلی خودروی خود عبور نکنیدو فقط و فقط از نوع شیشه قبلی و یا همان اورجینال استفاده کنید.

قیمت شیشه عقب هوندا crv

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب هوندا crv

همانطور که گفتیم سابقه شیشه اتومبیل عبداللهی هم در تمام شیشه ها و به خصوص در شیشه هوندا سی آر وی چشم گیر است .شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت است. این شیشه نیز به دود دسته تقسیم میشود یک نوع شیشه هایی که دودی سولار هستند و دسته ی دوم شیشه هایی که سبز سولار است.لازم به ذکر است که شیشه عقب این خودرو دور مشکی است . در ضمن شیشه های موجود در بازار ایران همه اصلی هستند و هنوز شرکت های ایرانی توانستند آن را تولید کنند.

شیشه های درب هوندا crv

در قسمت کابین عقب این خودرو شیشه های درب دودی هستند و شیشه های درب جلو دودی نیست.فقط قسمت کابین عقب از کارخانه دودی است برای دودی کردن شیشه درب جلو می توانید از برچسب دودی استفاده کنید.

شیشه-درب-هوندا-CRV
شیشه درب هوندا CRV

رو ستونی هوندا crv

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید مشاهده می کنید که این خودرو لچکی ندارد و فقط روستونی دارد. روستونی روی بدنه هوندا crv سوار است دور آن یک فریم داردو لچکی رو درب و با درب باز و بسته می شود که این هوندا لچکی ندارد.

سانروف هوندا crv

شیشه سانروف هوندا سی آر وی از جنس سکوریت و دودی می باشد قابلیت دو حالته پنل شدن و همچنین متحرک می باشد.در شیشه سانروف سی آر وی از لحاظ اندازه و ابعاد به نسبت دسته بندی باید بگوییم از ابعاد متوسط به پایین را دارد ، منظور ما این است که اندازه آن مثل اتومبیل های سواری نسبتا کوچکتر از سانروف های شاسی بلند می باشد. در هوندای سی آر وی حداقل در کشور خود ما از نوع پانوراما دیده نمی شود که معمولا در صنعت امروز خودروهای ژاپنی نمونه پانوراما رایج است.

شیشه سانروف هوندا crv

خودرو سواران هوندا سی آر وی باید بگوییم تمام خودروهای هوندا باید توجه داشته باشند حفظ و نگهداری شیشه سانروف هوندا بدین دلیل خیلی اهمیت دارد که در صورت آسیب دیدن یا شکسته شدن شیشه سانروف و یا اغلب ماشین های ژاپنی کمیاب می تواند چندین روز بدون شیشه یا در انتظار موجودی کالا باشد.

شیشه-عقب-هونداCRV
نمایی دیگر از هیوندا CRV

خودروی هوندا CR_V

همانطور که از اسم این خودرو مشخص است این خودرو تولید شرکت هوندا است. اخیرا این خودرو خیلی محدود در بازار ایران به چشم میخورد. تقریبا از سال 2015 و 2016 این خودرو طرفداران زیادی پیدا کرد که دلیل آن کیفیت بالای این خودرو بود برای سخت پسندان گزینه ی مطلوبی بود. اما متاسفانه یک سری مشکلات در وارد کردن این خودرو نتوانست جلوی فروش رقبای خود را بگیرید که از رقبای آن می توان به خودروهای ژاپنی و کره ای اشاره کرد.

مزایا و معایب هوندا CR_V

مزایا هوندا CR_V

1. دوام فنی و کیفیت ساخت بالا

2. کابین جادار و باکیفیت

3. عملکرد نرم سیستم تعلیق و کیفیت سواری آسایش‌بخش

4. توان فنی مطلوب

5. مصرف سوخت نسبتا متعادل

6. امکانات رفاهی متنوع

7. قابلیت آفرود سبک

8. ایمنی مطلوب

معایب هوندا CR_V

1. طراحی ظاهری نسبتا نامتعارف؛ جدی‌ترین گزینه از معایب هوندا crv

اگر به تصویر دقت کنید میبینید که ظاهر این خودروی ژاپنی متاسفانه با سلیقه ی ایرانی ها مطابقت ندارد .این نظر شخصی من و یا تعدادمحدودی نیست بلکه تقریبا تمام ایرانی ها روی این موضوع اتفاق نظر دارند بنابراین وقتی در برابر رقبایی مثل سانتافه جدید و نیسان و کیا سورنتو قرار میگیرد مسلما خریداران این خودرو را کمتر انتخاب میکنند.

در واقع از مهمترین معایب این خودرو است.

2. واردات محدود ؛ مورد عجیب از معایب هوندا crv

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

هر گونه خدمات در شیشه اتومبیل عبداللهی پذیرفته می شود می توانید جهت هر گونه سوال تماس بگیرید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]