برای معرفی انواع شیشه هوندا سیویک با ما همراه باشید.شیشه جلو هوندا از جنس لمینت و … اگر می خواهید بیشتر درباره ی این شیشه بدانید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا بعد از مطالعه درباره ی شیشه این خودرو درباره ی بهترین شیشه اتومبیل در تهران نیز شما را راهنمایی کنیم.حتما تا به حال در حوادث های مختلف مشاهده کرده اید که شیشه ماشین ها چگونه شکسته شده و نوع شکستگی آن چقدر با شیشه های معمولی فرق دارد. بدین ترتیب صد در صد متوجه شده اید که این نوع شیشه ها با شیشه های معمولی کاملا متفاوت هستند.

شیشه سیویک

عموما دلیل این تفاوت بالا بردن ایمنی افراد داخل خودرو و همچنین بدنه خود آن خودرو می باشد. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که جنس شیشه های خودرو چیست؟ و یا آیا قابل ترمیم و تعویض هستند؟ باید بگوییم که در جای درستی قرار دارید، چرا که در این مقاله ما قصد داریم تا به تمام سوالات شما پاسخ داده و ابهامات ذهنی شما را در خصوص شیشه سیویک برطرف کنیم. پس از صفحه خارج نشوید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تعویض شیشه جلو هوندا سیویک

برای اطمینان خاطر بیشتر پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را با دقت تماشا کنید. زیرا مطمئنا بعد از تماشای ویدیو به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه خواهید کرد. عبدالهی گلس تبلیغی جز کار خوب و معرفی شما عزیزان ندارد تبلیغ ما شما عزیزان هستید. اگر از ما راضی هستید ما را به اطرافیان خود نیز معرفی کنید.

خودرو سیویک

02177196143

قبل از اینکه به سراغ شیشه های این خودرو برویم، بد نیست تا کمی با این خودرو آشنا شویم. این خودرو توسط شرکت خودرو سازی هوندا تولید می شود. هوندا سیویک در ابتدای کار، جزو دسته های اول خوردو های کامپکت کوچک قرار می گرفت اما بعد ها طی تغییراتی که در تولید نسل های جدید اعمال می شود، اندازه آن بزرگ تر شده و حال یکی از خودرو های کامپکت می باشد. در فهرست محصولات هوندا، سیویک در بین مدل های فیت و آکورد قرار می گیرد.

شیشه-جلو-هوندا-سیویک

شیشه سیویک

روشن است که در تمام خودرو ها شیشه های جلو، عقب، گلس های درب های جلو و درب های عقب موجود می باشد. اما در بعضی از ماشین ها گلس های دیگری مانند لچکی، سانروف رو ستونی در کنار شیشه های مذکور وجود دارند. این خودرو علاوه بر شیشه هایی که نام بردیم، دارای گلس های لچکی و سانروف نیز می باشد. به جز شیشه جلو، تمام شیشه های خودرو ها شیشه های جانبی نامیده می شوند که معمولا و در بیشتر مواقع جنس آن ها با شیشه جلویی متفاوت است. در ادامه و در بخش های بعدی بیشتر درمورد این شیشه ها توضیح خواهیم داد.

جهت خرید پخش عمده برف پاک کن می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه جلو سیویک

اولین شیشه ای که می خواهیم برای شما شرح دهیم، شیشه جلویی این خودرو می باشد. شاید برایتان پیش آمده هنگامی که شیشه جلویی خودرو شما شکسته می شود، ببینید که تکه های آن به صورت منسجم و چسبنده کنار هم قرار گرفته اند، به این نوع شیشه ها، لمینت گفته می شود. این شیشه ها به دلیل وجود دو یا چند لایه پی وی بی هنگام شکستن پخش نمی شوند. طراحان خودرو، هنگامی که مشاهده کردند که شیشه های معمولی به دلیل نوک تیز بودن و نوع شکستنشان چه آسیب هایی می توانند به سرنشینان خودرو و بدنه آن وارد کنند تصمیم گرفتند تا شیشه خودرو ها را از جنس های دیگری بسازند که شیشه های لمینت یکی از آن ها می باشند.

02177196143

یکی از مهم ترین مزایای این نوع شیشه ها قابلیت ترمیم آن ها محسوب می شود. بدین معنا که اگر شیشه لمینت خودرو شما ترک بخورد و یا دچار سنگ خوردگی شود شما با هزینه کمتری نسبت به تعویض و خرید شیشه ای جدید، می توانید آن را ترمیم کنید و از پیشروی شکستگی شیشه خود جلوگیری کرده و یا کلا آن را محو کنید.

قیمت شیشه های جلو سیویک

-قیمت شیشه های جلو هوندا سیویک سدان(2001 تا 2005) تماس بگیرید.

02177196143

شیشه جلو خودرو هوندا سیویک(2006 تا 2011): تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو خودرو هوندا سیویک(2011 تا 2015): تماس بگیرید.

گلس شیشه جلو خودرو هوندا سیویک(2016 تاکنون): تماس بگیرید.

با عرض پوزش خدمت شما مشتریان گرامی و عزیز به علت نوسانات قیمتی که در شیشه خودرو وجود دارد قادر به درج قیمت شیشه سیویک نیستیم. اما کارشناسان ما به شما پاسخ خواهند داد، کافیست با شماره درج شده تماس بگیرید و از‌قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر مطلع شوید.

شیشه-عقب-سیویک

شیشه عقب سیویک

02177196143

شیشه بعدی این خودرو شیشه عقب آن است که در بخش های قبلی گفتیم که این شیشه ها گلس های جانبی هستند. معمولا جنس گلس های جانبی از سکوریت و تمپورت است. البته در برخی از خودرو های خارجی به علت بالا بردن امنیت خودرو در شیشه های جانبی نیز از شیشه های لمینت استفاده می شود. شیشه های تمپورت و یا سکوریت یکی از‌مقاوم ترین و محکم ترین شیشه های موجود در بازار هستند. این نوع شیشه با حرارت دادن شیشه های معمولی در درجه های ششصد الی هفتصد درجه سانتی گراد و سرد شدن به وجود می آیند. جالب است بدانید که در طی این فرایند مقاومت شیشه های تمپورت بالا می رود.

شیشه عقب خودرو نام دیگری بل عنوان شیشه المنت دار دارند. المنت درواقع همان خطوطی هستند که روی شیشه عقب خودرو ها قرار دارد. در فصول سرد سال مانند پاییز و یا زمستان با روشن کردن بخاری، بخار روی شیشه جلو از بین می رود و دید راننده واضح تر می شود. در حالی که این گرمای بع شیشه عقب نمی رسد و در این شرایط راننده نمی تواند دید کاملی داشته باشد. از همین رو ابن خطوط روی شیشه طراحی شدند تا بخار روی آن و قطرات برف و باران را از بین برده و دید راننده را واضح تر کنند. لازم به ذکر است که نام دیگر آن ها خطوط گرم کن نیز می باشد.

قیمت شیشه عقب سیویک

02177196143

-قیمت شیشه های عقب هوندا سیویک سدان(2001 تا 2005) تماس بگیرید.

شیشه عقب خودرو هوندا سیویک(2006 تا 2011): تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب خودرو هوندا سیویک(2011 تا 2015): تماس بگیرید.

گلس شیشه عقب خودرو هوندا سیویک(2016 تاکنون): تماس بگیرید.

در بازار شیشه، قیمت ها ثابت نبوده و دچار نوسانات مختلفی است. به همین علت م نتوانستیم قیمت ها را برای شما مشتریان عزیز درج کنیم و از شما عذر  خواهی می کنیم. اما اگر تمایل داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

شیشه درب های جلو و درب های عقب

02177196143

در درب های بغل خودرو شیشه هایی نصب شده است که جزوی از شیشه های جانبی هستند که در نتیجه جنس آن ها از سکوریت می باشد. در صورتی که شیشه های خودرو سیویک شکسته شوند، قطعات آن مانند شیشه لمینت یکدیگر کمی چسبند بلکه درست برعکس آن قطعاتش بسیار ریز شده و پخش می شوند. اما گمان نکنید که این قطعات خطری برای شما و عزیزانتان ایجاد می کنند، بلکه تکه های این شیشه آنقدر ریز و صیقلی می شوند که هیچ خطری از جانب آن ها شما و عزیزانتان را تهدید نمی کند.

قیمت شیشه های درب های جلو و عقب

02177196143

قیمت شیشه درب های جلو و عقب هوندا سیویک سدان(2001 تا 2005) تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و عقب خودرو هوندا سیویک(2006 تا 2011): تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب های جلو و عقب خودرو هوندا سیویک(2011 تا 2015): تماس بگیرید.

گلس شیشه درب های جلو و عقب خودرو هوندا سیویک(2016 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی ما تمامی خدمات مربوط به شیشه سیویک مانند تعویض، ترمیم و حتی خرید شیشه را برای شما انجام می دهیم. علاوه بر این، خدمات مذکور توسط افراد متخصص و بهترین مواد مصرف صورت می گیرند و در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده شیشه خودرو خود را به ما بسپارید. پس جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شیشه لچکی سیویک

02177196143

یکی دیگر از انواع شیشه های جانبی، شیشه لچکی است. این نوع شیشه ها معمولا در پشت درب های عقب خودرو ها قرار دارند و به شکل مثلث یا ذوزنقه هستند. در خودرو سیویک نیز شکل آن ها مثلثی بوده و به جنس سکوریت می باشند. شیشه های مذکور در مقایسه با شیشه های معمولی هفت برابر بیشتر مقاومت دارند. علاوه بر این می توانند وزن چهل کیلوگرمی را نیز تحمل کنند. ممکن است بدانید که هزینه انجام خدمات ترمیم بیشتر از تعویض و خرید خودرو می  باشد. بدین ترتیب متاسفانه در شیشه های تمپورت به دلیل اینکه قطعات شن ها هنگام شکستن بسیار ریز می شوند امکان ترمیم آن ها وحود ندارد و شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر و تعویض آن ها می شوید.

قیمت شیشه لچکی سیویک

02177196143

قیمت شیشه لچکی هوندا سیویک سدان(2001 تا 2005) تماس بگیرید.

شیشه لچکی خودرو هوندا سیویک(2006 تا 2011): تماس بگیرید.

قیمت شیشه لچکی خودرو هوندا سیویک(2011 تا 2015): تماس بگیرید.

گلس شیشه لچکی خودرو هوندا سیویک(2016 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه سانروف سیویک

02177196143

سانروف ها معمولا در خودرو های لوکس و اسپرت در کارخانه های مختلف روی خودرو ها تعبیه می شوند. این پنل ها در سقف خودرو قرار می گیرند و جنس شیشه آن ها از گلس های خودرو می باشد. وظیفه این قطعه در خودرو ورود جریان هوا به خود و گردش آن و ورود نور به داخل خودرو محسوب می شود. نوع شیشه آن ها مجددا جانبی بوده و جنس شیشه سانروف سیویک و ماشین های دیگر از تمپورت است. نا گفته نماند که این نوع گلس ها هیچ گونه پستی و بلندی نداشته و تغییر رنگ نمی دهند.

قیمت شیشه سانروف سیویک

02177196143

قیمت شیشه سانروف هوندا سیویک سدان(2001 تا 2005) تماس بگیرید.

شیشه سانروف خودرو هوندا سیویک(2006 تا 2011): تماس بگیرید.

قیمت شیشه سانروف خودرو هوندا سیویک(2011 تا 2015): تماس بگیرید.

گلس شیشه سانروف خودرو هوندا سیویک(2016 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های شیشه سیویک و خودرو های دیگر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهره ببرید.

ترمیم شیشه چیست ؟

02177196143

در طول این مقاله بار ها و بار ها نام ترمیم شیشه را مشاهده کردید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این بخش برایتان ترمیم شیشه خودرو را توضیح دهیم. ترمیم شیشه فرایندی است که در سه مرحله فرز کاری یا مته زنی، تزریق مواد و خشک سازی برای محو کردن یا از بردن ترک روی شیشه انجام می شوند. هدف از انجام این روش پیشروی نکردن شکستگی و ترک شیشه می باشد. البته باید بگوییم که برای اینکار هم شرایطی وجود دارد.

اولین شرایط این است که عمق ترک شیشه شما نباید از پانزده سانتی متر بیشتر باشد در غیر این صورت شیشه شما باید تعویض شود. شرایط دوم این است که هنگامی که شیشه شما ترک می خورد نباید بگذارید مایعات مختلف خصوصا آب وارد شکستگی آن شوند، زیرا این شکستگی در شکستی شیشه نفوذ کرده و بعد از تبخیر شدن تنها جرم و کثیفی در شیشه شما باقی می ماند. بدین ترتیب با وجود جرم و کثیفی فرایند ترمیم شیشه تاثیر کمتری دارد. شرایط بعدی این است که به محض اینکه شیشه خودرو شما ترک می خورد، سریعا باید برای ترمیم آن اقدام کنید. دلیل آن این است که هر چقدر از زمان ترمیم شیشه خود بگذرد، تاثیر آن کمتر خواهد بود.

همانطور که در بخش های قبلی عنوان کردیم، شیشه های سکوریت امکان ترمیم ندارد اما در شیشه های لمینت چنین امکان وجود دارد. به این معنا که شما در تعمیرگاه های مختلف مانند شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید سنگ خوردگی و ترک شیشه های خودرو خود با ترمیم کنید.

چرا افراد ترمیم شیشه را انتخاب می کنند؟

02177196143

بعضی از افراد هنگامی که شیشه خودرو شان شکسته می شود، اگر شکستگی آن آنقدر عمیق نباید و آسیب بیش از حد جدی نباشد. ترمیم شیشه را انتخاب می کنند. حال در این بخش ما می خواهیم دلایل آن را بررسی کنیم.

-اولین و مهم ترین دلیلی که می تواند بر روی انتخاب این افراد تاثیر زیادی بگذارد، شیشه فابریک خودرو است. همانطور که می دانید شیشه فابریک خودرو در کارخانه بهترین و با کیفیت ترین جنس را داشته و با تعویض آن شما حتی اگر بهترین جنس را هم خریداری کنید باز هم مانند شیشه اصلی خودرو شما نمی شود.

-دومین دلیل این است که شیشه بعضی از خودرو متاسفانه در بازار موجود نیست و خریداران این نوع خودرو ها چاره ای جز ترمیم آن ندارند.

-سومین و آخرین دلیل این است که گاهی اوقات این شیشه ها هنگامی که از جای خود خارج می شوند، مانند اول در جای خود قرار نمی گریند البته این مشکل  در صورتی که از افراد متخصص برای جا انداختن شیشه خودرو خود استقاده کنید، این مشکل حل خواهد شد.

البته توجه  داشته باشید ما قصد ترساندن شما را نداریم، هدف ما این است که بگوییم تعویض شیشه گزینه بدی می باشد،  بلکه در صورتی که این کار توسط افراد متخصص و متریال استاندارد صورت بگیرد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. در صورت تمایل به انجام انواع خدمات شیشه خودرو مانند ترمیم، تعویض و خرید و  هماهنگی های لازم با ما انجام دهید.

جهت تعمیر جلوبندی خودرو می توانید به بهترین جلوبندی سازی در تهران اتو رگلاژ مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی