آیا شما هم می خواهید در باره ی شیشه لیفان x60 بدانید؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید، برای معرفی شیشه جلو لیفان x60 و شیشه عقب لیفان x60 و همچنین شیشه های درب این خودروی جذاب.اگر شیشه خودروی شما دچار آسیب است حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.برای مراجعه به بورس شیشه اتومبیل عبدالهی نیازی به مراجعه حضوری نیست مگر در صورتی که بخواهید شیشه را تعویض کنید و گرنه تنها برای خرید شیشه به صورت غیر حضوری هم می توانید خرید خود را ثبت کنید.

قیمت شیشه جلو لیفان x60قیمت شیشه عقب لیفان x60قیمت شیشه درب لیفان x60
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!
Lifan-x60-front-door-glass

تعویض شیشه جلو لیفان x60

برای راحتی کار شما عزیزان ما سعی کردیم برای هر خودرو یک ویدیو در مقاله مرتبط به خودش تهیه کنیم و به نمایش بگذاریم. اکنون دیگر ریش و قیچی در دستان شماست. با توجه و مشاهده این فیلم می توانید مهارت نصابان و تجربه آن ها را دریابید. فراموش نکنید در این مورد منظور نصب شیشه خودرو مهارت نصاب به اندازه کیفیت شیشه اهمیت دارد.

برای تعویض شیشه آریزو 6 اعم از شیشه جلو عقب و درب ها با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

حال که ویدیو را تماشا کردید اگر تمایل دارید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید تنها کافی است با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه-جلو-لیفان-x60-1
شیشه جلو لیفان x60

شیشه جلو لیفانx60

همانطور که در تصویر میبینید شیشه جلو لیفان دور مشکی است و جنس آن از نوع لمینت است.جالب است بدانید که هیچ گونه آپشن خاصی ندارد.یعنی نه سنسور باران دارد و نه سنسور نور و نه سنسور بخار.

تنها آپشن شیشه جلوی لیفان نصب پایه آینه روی شیشه است.شیشه لمینت چیست؟ به چه نوع شیشه ای میگوییم لمینت؟ شیشه های سه لایه که لایه وسط آن از جنس پلیمر است.لمینت بودن شیشه و لایه پلیمر وسط آن موجب می شود که در اثر ضربه مقاوم شود و شیشه خرد نشود و ایمنی سرنشینان به خطر نیفتد.

Lifan-x60-automatic-windshield

لیفان سواران بدانند که در صورتی که شیشه خودروی شما آسیب دید می توانید با اعتماد به شیشه اتومبیل عبداللهی با سابقه بیش از دو دهه و استفاده ایشان از متریال با کیفیت و ابزار استاندارد و استفاده از چسب با کیفیت با خیال آسوده سفر کنید. به دور از استرس از در آمدن شیشه از حالت آب بندی.

قیمت شیشه جلو لیفان x60

جهت اطلاع از قیمت ها و بررسی انواع شیشه لیفان ایکس 60 می توانید با شماره های 02177196143 و02177090652 تماس بگیرید.

شیشه عقب لیفان x60

برای آشنایی با شیشه عقب لیفان با ما همراه باشید.شیشه عقب این خودرو مانند شیشه جلو دور مشکی است.با این تفاوت که حاشیه ی نقطه چین دارد.مورد دوم این است که این شیشه عقب این خودرو در دو مدل سبز لایت و ساده ی اورجینال در بازار موجود است. شیشه عقب این خودرو دارای هیتر است. اگر می گوییم شیشه ساده ی اورجینال بدین منظور نیست که گرمکن ندارد.یا این که دور مشکی نباشد.در اصل منظور ما جنس شیشه خام رنگی نیست.و کاملا ساده ار ائه می شود.اما در سری جدید تولید شیشه به صورت رنگی که منظور ار رنگی شیشه همان سبز لایت است عرضه شد.

Sunroof-Lifan-x60

قیمت شیشه عقب لیفان x60

توجه کنید که شیشه اصلی لیفان ایکس 60 با رنگ اصلی و کاملا اورجینال در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است و در سبد کالای عبداللهی گلس موجود است.

سانروف-لیفان-x60

بیشتر بخوانید : قیمت شیشه mvm x55

موضوع حائز اهمیت این است که شیشه اصلی در بازار متاسفانه به دلیل تحریم و تورم و نوسانات قیمت در بازار بسیار محدود است و برخی نیز شیشه داخلی را به مشتریان ارائه می دهند. اما در شیشه اتومبیل عبداللهی هر دو نوع شیشه موجود است و بستگی به بودجه شما این شیشه روی خودروی شما نصب می شود.

شیشه-عقب-لیفان-x60-1
شیشه لیفان x60

شیشه درب لیفان x60

بعد از معرفی انواع شیشه های جلو و عقب نوبت شیشه های درب جلو و شیشه های درب عقب لیفان x60 می باشد.متاسفانه شیشه درب جلوی این لیفان دارای یک سری مشکلات از لحاظ فنی می باشد.لیفان سواران میدانند که منظور ما کدام مشکل است زیرا غریب به اکثریت لیفان سواران با این مشکل مواجه شدند و این مشکلی کاملا تکراری است.لیفان سواران بدان آگاهاند.

شیشه درب در حالی که بالا و پایین می شود بالابر درب لیفان در گیر مشکل فنی می شود.و اصطلاحا به آن کله کردن نیز می گویند.

Lifan-x60-front-door-glass-left

برای تعویض و استعلام قیمت شیشه لیفان 520 تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض شیشه لیفان x60

اگر شیشه خودروی لیفان شما دچار آسیب است اصلا نگران نباشید با عبداللهی گلس در کمترین زمان به صورت سیار و به صورت حضوری کادر مجرب ما در محل حضور پیدا میکنند و مشکل شما رو حل می کنند.

آیا برای شما سوال پیش آمده است که چه نوع شیشه ای در بازار ایران موجود می باشد؟

پاسخ من به شما این است که این خودرو دارای شیشه ایرانی و شیشه چینی موجود در بازار است.

Rostoni-Lifan-x60

تمام شیشه های جلو و شیشه های عقب و همچنین شیشه های جانبی لیفان تماما در بازار ایران موجود است و در عبداللهی گلس هم نوع اصلی و هم نوع داخلی آن موجود است.

لازم به ذکر است که شیشه های تولید داخل از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر از شیشه های خارجی است.

لچکی لیفان x60/بادگیر لیفان x60

همانطور که در تصویر میبینید لچکی لیفان روی درب خودرو تعبیه شده است که شیشه بادگیر یا همان لچکی با درب خودرو همراه است یعنی زمانی که شما درب را باز و بسته می کنید همراه با درب باز و بسته می شود.در زمانی که شما نیاز به شکستن شیشه دارید پیشنهاد شیشه عبداللهی شیشه لچکی است .هواستان باشد که شیشه روستونی با لچکی متفاوت است و اشتباها شیشه روستونی را نشکنید.

لچکی-لیفان-x60-1
بادگیر لیفان x60

شیشه سانروف لیفان x60

نوع سانروف در لیفان ایکس 60 دو حالته برقی است. اگر شما نیز در قسمت شیشه سانروف با مشکل مواجه هستید با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

بالابر شیشه لیفان

مشکل عمده بالابر های لیفان کوتاهی فاق لبه ی نوار گیر است.چرا که نوار مخملی این خودروی جذاب بدون مخمل است. یعنی نواری که در این کلاف به کار می رود به نحوی است که استحکاک بالایی دارد و همین امر موجب میشود که در بالا و پایین رفتن اختلال ایجاد کند به خصوص در زمان بارندگی.

قیمت-شیشه-جلو-x60

شیشه روستونی لیفان x60

همانطور که در قسمت لچکی در بالا ذکر کردیم شیشه روستونی با شیشه لچکی متفاوت است شیشه روستونی لیفان روی بدنه خودرو نصب است اگر در شرایط اضطراری مجبور به شکستن شیشه شدید مراقب باشید که شیشه روستونی لیفان خودر را خرد نکنید زیرا هزینه شیشه روستونی بسیار بالا است بر خلاف ظاهر کوچکش به دلیل وجود فریم در دور آن و نوع جنس آن قیمت بسیار بالایی دارد بهترین گزینه در این شرایط فقط شکستن شیشه لچکی است.

برف-پاک-کن-شیشه-عقب-x60

برای تعویض و استعلام قیمت شیشه جلو 206 کلیک کنید.

زمانی که شیشه روستونی شما خرد می شود ما ابتدا نظافت شیشه را انجام می دهیم سپس با توجه به نوع شیشه ای که شما میخواهید ما آن را نصب می کنیم زیرا اگر شیشه ای غیر از شیشه اصلی را بخواهید باید فریم قبلی را نگه داری کنیم.

برای مشاهده تمام خودرو های لیفان به قیمت شیشه لیفان مراجعه کنید.

روستونی-لیفان-x60-سمت-شاگرد

لیفان ایکس 60 /lifan x60

همانطور که میدانید لیفان X60 یک کراس اوور کامپکت چهار در چینی است که توسط لیفان موتورز، بخش گروه لیفان تولید می‌شود .

لیفان X60 در ابتدا به عنوان پیش نمایش در نمایشگاه خودرو شانگهای 2010 به عنوان کانسپت لیفان CUV رونمایی شد و نسخه تولیدی آن به طور رسمی در نمایشگاه خودرو پکن 2011 با نام X60 عرضه شد.

شیشه-درب-جلو-راست-لیفان

پس از مسابقات ورزشی موتوری که توسط لیفان 320 شرکت کرد ، لیفان برای X60 برای شرکت در مسابقات آفرود قهرمانی چین از آوریل 2013 آماده می شود.

لیفان X60 هم در ایران مونتاژ می شد و مشکلات زیادی داشت. یکی از معایب عمده گیربکس خودرو، نسبت دنده یک تند است که باعث ایجاد لرزش در شتاب اولیه می شود. پیشرانه لیفان X60 در ابتدا برای لیفان 620 طراحی شد و موتور بعداً با بدنه سنگین X60 مشترک شد و در نتیجه عملکرد ضعیفی داشت. کلاچ X60 در هنگام رانندگی در سربالایی به دلیل ضریب دنده یک بلند گیربکس گرم می شود و می سوزد.

شیشه-درب-عقب-چپ-لیفان-x60

برای تعویض شیشه جلو پورشه ماکان نیز می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

مشخصات شیشه و آینه لیفان x60

آینه عقب الکتروکرومیک ندارد،آینه جانبی تاشو برقی نیست اما آینه جانبی با تنظیم برقی تنظیم می شود و آینه جانبی با گرمکن نیست سقف پانورامانیست اما شامل سانروفدو حالته برقی است و ویژگی ظاهری دیگری ندارد

جدول مشخصات فنی لیفان X60

مشخصاتحجم / میزان / تعداد
حداکثر قدرت ۱۳۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حجم موتور۱۷۹۴ سی سی
نوع رینگ آلومینیومی
تنفس موتورطبیعی
محور محرک دیفرانسیل جلو
حداکثر گشتاور۱۶۸ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه
شتاب۱۳ ثانیه (دستی)۱۴.۵ ثانیه (اتومات)
حداکثر سرعت۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
تعداد سیلندر۴
سیستم تعلیق جلو فنر حلقوی با ستون مک فرسون
انتقال قدرت۵ سرعته دستیاتوماتیک CVT
ترمز عقب دیسکی
استاندارد آلایندگییورو ۴
سیستم فرمانهیدرولیکی
تعداد سوپاپ ۱۶
سیستم تعلیق عقبتیرچه یک تکه محور عقب و فنر حلقوی
نوع بدنهشاسی بلند جمع و جور (کراس اوور)
نوع موتور LFB479Q بنزینی
نوع شاسییکپارچه
ترمز جلودیسکی خنک‌شونده
مصرف سوخت ترکیبی ۸.۲ لیتر در صد کیلومتر (دستی)۸.۷ لیتر در صد کیلومتر (اتومات)

جدول مشخصات فنی لیفان x60
windsheild-x60

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


قیمت شیشه جلو لیفان x60جنده؟

برای استعلام دقیق قیمت شیشه لیفان می توانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

نصب سیار برای شیشه لیفان x60 هم دارید؟

بله ،نصب سیار به سراسر تهران فراهم است.

4 دیدگاه

  1. بیتا
    27 فروردین 1402

    قیمت شیشه جلو لیفان x60 چنده؟ لطفا میشه چکی بهم بدید ؟ من تو شرایط مالی بدی هستم نمی تونم الان شیشه را عوض کنم اما شیشه ماشینم بد شکسته پارکینگ هم ندارم

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      13 اردیبهشت 1402

      سلام دوست عزیز متاسفانه چکی کار نمی کنیم اما می توانید برای هزینه کمتر از شیشه های ارزان قیمت با کیفیت خوب استفاده کنید.

  2. جمال
    17 اردیبهشت 1402

    سلام ، قیمت ارزانترین شیشه جلو لیفان x60 ، چه قیمتی با هزینه نصب دارید ؟؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      23 اردیبهشت 1402

      سلام شیشه ایرانی چینی و متفرقه موجود است . برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]