گلس و یا شیشه خودرو یکی از قطعات خودرو محسوب می شود. قیمت شیشه لیفان 620 ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان لیفان چین در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. قیمت شیشه جلو لیفان 620 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران یا هیتر یا رادار می باشند.شیشه های لیفان 620 شامل شیشه درب جلو و عقب نیز می باشد.

تعویض شیشه های لیفان 620

قیمت شیشه لیفان 620

قیمت شیشه جلو لیفان 620قیمت شیشه عقب لیفان 620قیمت شیشه درب جلو لیفان 620قیمت شیشه درب عقب لیفان 620
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

انواع شیشه های لیفان عبارتند از:

  • شیشه جلو لیفان 620
  • شیشه عقب لیفان 620
  • شیشه درب لیفان 620
  • شیشه لچکی لیفان 620

این قطعات بیشتر فضای خودرو را پوشش می دهند که شامل قسمت جلویی، عقب و درب های جلو و درب های عقب وجود دارند. البته در برخی از خودرو ها هم در قسمت سقف خودرو نیز شیشه وجود دارد که به آن سانروف گفته می شود. همچنین در قسمت پشت درب های عقب این خودرو یک شیشه دیگری وجود دارد که به آن لچکی گفته می شود. روستونی نیز روی بدنه خودرو قرار دارد. در ادامه به بررسی شیشه لیفان 620 می پردازیم. پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شیشه لیفان 620

شیشه های این خودرو شامل شیشه جلو، شیشه درب های جلو و درب های عقب و گلس عقب هستند و همانطور که می دانید این شیشه ها در تمامی خودرو ها وجود دارد. علاوه بر این شیشه سانروف و لچکی نیز در این خودرو وجود داشته که در تمام خودرو مشاهده نمی شود. در ادامه به بررسی تمام شیشه های این خودرو می پردازیم.

شیشه جلو لیفان 620

در قسمت شیشه جلو این خودرو یک پایه آینه در قسمت وسط و بالای شیشه قرار دارد که برای نگه داشت آینه وسط می باشد و در دو تیپ رنگی سبز لایت و سفید بی رنگ قرار دارد. جنس آن ها معمولا از شیشه های لمینت است. برای تعریف گلس های لمینت می توان گفت که دو یا چندین لایه چسبنده پی وی بی و در قسمت وسط شیشه قرار می گیرد و شیشه لمینت ساخته می شود. همانطور که متوجه شدید این لایه خاصیت چسبندگی دارند، هنگام شکستنن قطعات آن ریز شده و بهم می چسبند. به همین ترتیب نمی ریزند و یا پخش هم نمی شوند. شیشه های لمینت قابلیت ترمیم را دارند اما در صورتی که عمق ترک این شیشه ها بیشتر از 15 اینچ نباشد.

شیشه-جلو-لیفان-620
شیشه جلو lifan620

قیمت شیشه جلو لیفان 620

-قیمت شیشه جلو خودرو لیفان 620 (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید شیشه های جلو این خودرو و یا تعمیر و تعویض آن می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت های آن مطلع شوید. همچنین می توانید از کارشناسان ما نیز مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه جلو برای لیفان 620 مدل 2008 تا 2020

لازم است بدانید که شیشه جلو این خودرو از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. و همانطور که در قسمت بالا گفتیم این شیشه از نوع لمینت یعنی سه لایه می باشد. که شیشه اتومبیل عبدالهی بابت نصب تمام شیشه ها به شما ضمانت می دهند.این نوع شیشه به دلیل مستحکمی شیشه در برابر ضربه و تصادفات مقاوم هستند.بهتر است بدانید شیشه این خودرو فاقد موج و کاملا شفاف می باشد.اگر غیر از این شیشه ای تحویل شما دادند بدانید این شیشه یا استوک است یا متفرقه.

قیمت شیشه جلو لیفان 620 با قیمت شیشه عقب تفاوت دارد و هنگام تماس حتما درست مطرح کنید.

لیفان نیز در تیپ های متفاوت در بازار است که متناسب با هر تیپ شیشه جداگانه تولید کردند.لذا هنگام خرید به تیپ لیفان و سمتی که می خواهید شیشه را تهیه کنید. دقت کنید به خصوص در مورد شیشه های درب راست و چپ را حتما درست اعلام کنید.

شیشه-جلو-لیفان
قیمت شیشه جلو

شیشه عقب لیفان 620

شیشه عقب این خودرو یک شیشه با سایز نسبتا بزرگ بوده و دارای یک گرم کن بخار گیر و در تیپ رنگی سبز لایت و سفید بی رنگ است. جنس شیشه این خودرو از سکوریت و یا همان نشکن ساخته می شود. شیشه های نشکن همانطور که از نامشان پیداست، بسیار مقاوم هستند و استحکام بالایی برخودار می باشد. نوع ساختار این نوع شیشه ها بدین گونه است که شیشه های معمولی در کارخانه ها با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سریعا سرد می شود.

شیشه-عقب-لیفان-620
خرید و قیمت شیشه عقب 620

قیمت شیشه عقب لیفان 620

-قیمت شیشه عقب خودرو لیفان 620 (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید گلس های درب عقب خودرو ها با ما تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب لیفان 620

در قسمت درب های جلو با دو عدد پایه در زیر شیشه قرار داشته و روی بالا بر برقی نصب می شود و دو تیپ رنگی سبز لایت و سفید بدون رنگ را دارا می باشد. همچنین شیشه درب های عقب این خودرو نیزبا یک ریل فلزی که در زیرشیشه قرار داده شده است، روی بالا بر برقی نصب می شود و در تیپ رنگی سبز لایت و سفید هستند. از آنجایی که این گلس ها جزو گلس های جانبی هستند، جنس آن ها از سکوریت ساخته شده است.

شیشه-بغل-لیفان-620
شیشه بغل 620

قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو لیفان 620

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو لیفان 620 (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات شیشه خودرو برای ترمیم، تعویض، خرید و حتی توزیع شیشه صورت می گیرد. همچنین در صورت نیاز خدمات شیشه خودرو شما به صورت سیار نیز انجام می شود.

Lifan-620-front-and-rear-door-glass

شیشه لچکی لیفان 620

این شیشه روی درب عقب خودروی لیفان 620 نصب می شوند. این شیشه مثلثی شکل بوده و دارای چاپ مشکی دو دور شیشه می باشد. شیشه لچکی به صورت ثابت نصب شده و در تیپ رنگی سبز لایت و سفید قرار دارند. جنس آن ها هم همانطور که درست حدس زدید، از جنس سکوریت و یا همان تمپورت ساخته شده اند. شیشه های سکوریت در صور شکستن به قطعات ریز زیادی جمع می شوند. همچنین هنگام شکستن پخش شده و می ریزند.

قیمت گلس لچکی لیفان 620

-قیمت شیشه لچکی خودرو لیفان 620 (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

در صورت تمایل به خرید و یا تعمیر شیشه خودرو خود می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید با ما تماس بگیرید.

Lifan-620-laminated-glass

شیشه سانروف لیفان 620

سانروف ها پنل هایی هستند که در سقف خودرو هایی که معمولا لوکس و یا اسپرت هستند، قرار دارند. این پنل ها انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها شامل چشم انداز، باز شونده، جدا شونده و … می شوند. جنس این شیشه ها از گلس های خودرو سخته می شود که همان شیشه سکوریت است. تیگ رنگی این شیشه ها مشکی یا همان دودی است.

قیمت گلس سانروف لیفان 620

-قیمت شیشه سانروف خودرو لیفان 620 (2009 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل وجود نوسانات در قیمت شیشه خودرو، از ذکر قیمت آن ها معذوریم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت آن ها مطلع شوید

آینه بغل لیفان 620

آینه بغل گرمکن دار لیفان 620 سمت شاگرد و سمت راننده در شیشه اتومبیل عبدالهی تعویض و ترمیم می شود.

شیشه-آینه-لیفان-620
قیمت آینه بغل لیفان 620

شبشه بالابر لیفان 620

شیشه-بالابر-لیفان-620
شیشه بالابر لیفان 620

خودرو لیفان 620/Lifan 620

این خودرو توسط یخش خودرو گروه لیفان تولید شده است که اولین بار در سال 2009 از آن رونمایی شد. خودرو لیفان 620 ابندا مدل 1600cc آن در ایران مونتاژ شد که مدتی بعد مدل 18000cc جایگزین آن شد. این مدل در ایران بیشتر با نام لیفان 620 شناخته می شود. لازم به ذکر است که مدل مذکور نسبت به مدل پایه اش، از امکانات و آپشن های بیشتری برخودار است.

این خودرو با موتور تریتک ارائه می شود که با حجم 1600 سی سی دارای توانی معادل 116 اسب بخار است. خودرو لیفان 620 همچنین در ین، روسیه، برزیل، ویتنام و همچنین ایران ( از طریق شرکت کرمان خودرو) عرضه می شود. لازم است بدانید که تولید این خودرو در شرکت کرمان موتور در سال 95 متوقف شد. خودرو لیفان 620 در طراحی جلویی یک کپی از بی ام سری سه است.

مزایا و معایب لیفان 620:

تا حدودی در مورد مشخصاتد فنی لیفان توضیح دادیم . اکنون می خواهیم به شما در مورد مزایا و معایب این خودرو توضیح دهیم. از مزایای این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Lifan-620-windshield

مهمتر از شیشه بالابر های برقی و مجهز به ایربگ می باشد که لازم به ذکر است که این خودرو دارای سنسور دنده عقب و مه شکن برای جلوی خودرو نیز می باشد. لذا قبل از هر چیزی در خودرو توان ترمز خودرو را چک می کنیم و باید بدانید که در این لیفان ترمز های 4 چرخ دیسکی است.

  • شتاب خوب و کشش بسیار خوب
  • مصرف پایین نسبت به قدرت موتور
  • طراحی ظاهری زیبا و به‌روز
  • صندوق عقب بسیار جادار
  • امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بسیار زیاد نسبت به قیمت

همچنین دارای معایبی نیز می باشد که که در ادامه به طور خلاصه به آن می پردازیم:

  • کیفیت پایین رنگ و برخی قطعات تزئینی
  • سیستم تعلیق عقب یکپارچه
  • صدای زیاد موتور
  • فضای کم سر برای افراد قدبلند
  • کولر ضعیف با قدرت پرتاب پایین
  • نفوذ صدا و دود به داخل کابین

اگر میخوای قیمت شیشه عقب لیفان x60 را بدونی با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

برای خرید عمده لوازم یدکی لیفان به وب سایت یدک فیت مراجعه کنید.

ترمیم شیشه لیفان ۶۲۰

ترمیم شیشه خودرو موجب پیشروی از ترک شیشه خودرو می شود. همچنین شما ظاهری شکستگی را بهبود می بخشد یا به طور کامل آن را محو می کند‌. ترمیم شیشه گاهی اوقات موجب از بین رفتن شکستگی شده و گاهی آن را بهتر می کند. مراحل ترمیم شیشه به شرح زیر است؛

مته-زنی-و-ترمیم-شیشه

۱-مته زنی

در اولین مرحله برای دسترسی به محیط شکستگی شیشه و یا مسدود سازی آن عملیات فیشور کاری یا فرز زنی در ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی توسط افراد مجرب انجام می شود.‌همچنین این کاز موجب مسدود سازی شکستگی نیز می شود.

۲-تزریق مواد

دومین مرحله در ترمیم شیشه خودرو با به کار بردن تثبیت کننده ها که دو نوع اتصال ساده و مکنده هستند، انجام می شود. نوع ساده آن انعطاف پذیری بیشتری در حرکت دارد اما با این تفاوت که نوه مکنده یا بادی آن حرکت ندارد. سیلندر های تزریق روی این تثبیت کننده ها سوار شده و عملیات تزریق را به صورت مکانیکی حرکتی و یا بادی و تحت فشار انجام می شود.

ترمیم-شیشه-لیفان

۳-عملیات خشک سازی

بعد از اتمام مراحل بالا و طلق گذاری عملیات خشک سازی با اشعه یووی در ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی انجام می شود.

لازم به توضیح است که در تمامی این مراحل رنگ و شکل دستگاه ها یکسان نیست. اما با این وجود تفاوت اصلی آن ها در مواد مصرفی است‌‌‌. تولید و خرید چسب ترمیم شیشه اتومبیل حرفه ای با توجه نوع شرایط آب و هوایی منطقه برای ترمیم شیشه خودرو تولید می شود. توجه داشته باشید که ترمیم شیشه اتومبیل با لیزر تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

عواملی که بر هزینه ترمیم شیشه لیفان ۶۲۰ تاثیر می گذارند

در ترمیم شیشه خودرو سرعت و هزینه با تعویض شیشه متفاوت است‌. به طور کلی، هزینه ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی و سایر تعمیر گاه ها به نو شکستگی، طول اندازه شکستگی شیشه و نوع مواد مصرفی برای ترمیم شیشه خودرو دارد. هر چه ترک یا شکستگی بیشتر باشد، هزینه ترمیم نیز بالا تر است.

نکات ترمیم شیشه لیفان ۶۲۰

۱-هنگامی که شیشه خودرو شما شکسته می شود، تا زمان مراجعه به اپراتور ترمیم شیشه از برف پاک کن خودرو خود استفاده نکنید‌. علاوه بر این به شیشه نباید شوک وارد شود. شوک به معنای وارد نشده سرما و گرما به صورت ناگهانی است.

۲-همچنین شما نباشد بگذارید که به محل شکستگی آب برخورد کند. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید یک چسب ۵ سانتی متری روی محل شکستگی بزنید.

ترمیم-شیشه-لیفان-620

۳-مهم ترین پارامتری که در میزان محو شدگی شیه تاثیر گذار است، زمان می باشد. البته زمان در سنگ خوردگی موثر نبوده و تنها مختص ترک شیشه است. هر چه ترمیم شیشه زودتر انجام شود، شکل ظاهری آن بهتر بهبود می یابد. هر چه میزان ترک شیشه کمتر باشد و در ساعت های ابتدایی ترمیم شود، شکل ظاهری شکستگی بهتر خواهد بود.

۴-همانطور که گفتیم عبارت ترمیم شیشه با لیزر تنها برای جذب مشتری بیان می شود. با این وجود که در ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی خدمات ترمیم شیشه با دستگاه های خاص وارد محل شکستگی شده و با استفاده از اشعه یا همان نور ماورا بنفش رزین تزریق شده داخل شکستگی را خشک می کند.

برای اطلاع از قیمت جلو شیشه لیفان 520 کلیک کنید.

دلایل تعویض شیشه خودرو

-شکستگی شیشه خودرو به دلیل سانحه

-کدر شدن شیشه به دلیل استفاده از شیشه های نامرغوب و فیک

-خط و خش زیاد و نا زیبا شدن شیشه

-کم شدن دید راننده و سرنشینان به دلیل خط و خش

-تمایل به تعویض شیشه اصلی با شیشه دودی فابریک

مته-زنی-لیفان620

تمام این موارد دلایل خوبی برای تعویض شیشه خودرو شما محسوب می شود. اما باید حواستان باشد که شیشه جدید دارای معایب قبلی مانند ترک ریز، حباب، کدری، موج، خط و خش و … نباشد.

هزینه تعویض شیشه لیفان 620

حدود 200 هزار تومان چسب پلی یورتان استفاده می شود و 250 هزار تومان هم اجرت کار ما می باشد.

مدت زمان تعویض شیشه جلو 620 چند دقیقه است؟

45 دقیقه

بهترین مارک شیشه لیفان چه مارکیه؟

اول شیشه اصلی و بعد شرکت هایی نظیر ونوس اسیا و امید و.. از جمله بهترین شرکت های شیشه خودرو در ایران محسوب می شوند.

معایب تعویض شیشه خودرو

نصب و تعویض شیشه خودرو در یک نگاه کاری بسیار ساده به نظر می آید. در حالی که این کار فوت و فن های خاص خودش را دارد. بعد از اینکه شیشه اصل و مرغوب را در بازار انتخاب کردید، باید کار تعویض آن را نیز به کارشناس خبره و ماهر بسپارید. اما در زمان نصب شیشه ممکن است معایبی به وجود بیاید که این معایب به شرح زیر هستند:

  • -عدم آب بندی و درز گیری
  • -پیچیدن باد داخل خودرو
  • -صدمه زدن به بدنه اتومبیل
  • -به کار نبردن چسب و مواد اولیه مرغوب، در نتیجه باز شدن و افتادن چسب شیشه

اگر تعویض شیشه شما به درستی انجام نشود، می تواند هزینه مجدد برای شما به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است که امکان افت قیمت خودرو شما به علت آسیب دیده بدنه ماشین نیز است.

نحوه بیرون آوردن شیشه قدیمی از قاب باید به گونه ای باشد که به قلب شیشه صدمه ای وارد نشود و بعد از آن نحوه جا انداختن و ثابت کردن شیشه جدید در قاب از اهمیت زیادی برخوردار است. تمام این مراحل باید تمیز و درست صورت بگیرد. البته درست انجام دادن این کار به سرویس کار یا همان تعمیر کار بستگی دارد که میزان تجربه و مهارت او چقدر باشد.

Lifan-620-rear-glass

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


شیشه یکی از مهم ترین عواملی است که به دید و تمرکز راننده هنگام رانندگی مربوط می شود و هم از نظر امنیت و راحتی راننده و سرنشینان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نتیجه هم در انتخاب شیشه و هم در انتخاب سرویس کار برای تعویض شیشه خودرو باید دقت به خرج داد. کارشناسان ما در شیشه اتومبیل عبدالهی ضمن معرفی بهترین شیشه خودرو که برای اتومبیل شما مناسب است، خدمات تعویض و نصب شیشه را نیز انجام می دهند‌. به همین دلیل در صورت تمایل برای انجام خدمات شیشه خودرو می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات شیشه خودرو خود را انجام دهید.