برای بررسی قیمت شیشه لیفان 520 که شامل شیشه جلو لیفان و عقب و درب ها میشود، می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله تمام شیشه عقب و شیشه جلو لیفان 520 و شیشه های درب lifan 520 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.برای استعلام قیمت شیشه عقب لیفان 520 و شیشه جلو و بغل با شماره 02177196143 تماس بگیرید.آیا به شیشه اتومبیل خوب نیاز دارید؟ به دنبال مراکز شیشه اتومبیلی هستید؟ آیا نگران هستید که شیشه اتومبیل خوب پیدا نکنید؟ نگران نباشید فقط در ادامه با ما همراه شوید تا به شما بهترین شیشه اتومبیل در تهران را معرفی کنیم.

شیشه-جلو-لیفان-520-1

شیشه جلو لیفان 520

متاسفانه شیشه جلو این لیفان از امکانات و آپشن خاصی برخوردار نیست.یعنی سنسور نور و باران ندارد. سنسور در شیشه جلو ندارد. جنس شیشه جلو لیفان 520 از نوع لمینت سه لایه می باشد. توجه کنید لمینت با سکوریت متفاوت است. به شیشه های سه لایه لمینت می گویند. و به شیشه های نشکن سکوریت می گویند. سه لایه بودند موجب می شود که به دلیل وجود لایه پلیمر وسط شیشه با کوچکترین ضربه شیشه خرد نشود. و راننده و همچنین سرنشینان از ایمنی بیشتری برخوردار باشند.

قیمت شیشه جلو لیفان 520قیمت شیشه عقب لیفان 520قیمت شیشه درب لیفان 520
35/000/000ریال33/000/000تماس بگیرید!

شیشه جلو این خودرو دارای مولدینگ یا همان نوار دور شیشه می باشد. که کار مولدینگ در شیشه خودرو را در مقاله ای جدا کامل توضیح دادیم. اما به صورت مختصر برای شما می گوییم.

شیشه-جلو-خودرو-لیفان520

در کل مولدینگ نواری است که قابلیت نگهداری سینی زیر شیشه جلو را دارد.

شیشه های این خودرو در ایران نیز تولید می شود. تمام شیشه های این خودرو اعم از اصلی و ایرانی در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است.

شیشه جلو برای لیفان 520 مدل 1387 تا 1393

شیشه-جلو-برای-لیفان-520-مدل-1387-تا-1393

قیمت شیشه جلو لیفان 520

شیشه جلو لیفان از نوع لمینت و از سه لایه تشکیل می شود که لایه ی میانی آن پلیمری بوده ! و هنگام تولید به صورت یکپارچه حرارت دیده و به همین دلیل موقع شکستن از هم جدا نمی شود. و به هم می چسبد.

شیشه جلو دور مشکی و بالا سورمه ای است.

جهت استعلام قیمت و هرگونه سوال می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

قیمت شیشه عقب لیفان 520

جهت استعلام قیمت و هر گونه سوال در باب شیشه عقب لیفان 520 می توانید با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس حاصل کنید.

شیشه-عقب-لیفان-520-1

شیشه عقب لیفان 520

در شیشه عقب این خودرو از هیتر استفاده می شود و دور مشکی است.. که مانند اکثر خودروهای هم رقیب خودش یک آپشن کاملا ساده و پیش پا افتاده ای است.شیشه عقب لیفان از جنس سکوریت و گرمکن دار است. برای خرید و استعلام قیمت شیشه عقب لیفان 520 اول باید بدانید چه نوع شیشه ای می خواهید اصلی یا ایرانی و یا متفرقه؟ بعد با ما تماس بگیرید تا قیمت دقیق را به شما اعلام کنیم.

شیشه درب جلو لیفان 520

همانطور که در تصویر میبینید شیشه درب جلو یک تکه است. بالابر های درب جلو به صورت برقی می باشد.و رنگ آن ساده می باشد.

شیشه درب جلو هم ساخت تولید ایران موجود است و هم ساخت و تولید وارداتی اصلی ساخت چین موجود است.

به علت این که شیشه های وارداتی کمی گران تر از تولید داخلی است ما هر دو مورد را موجود داریم تا شما مشتری گرامی بر اساس بودجه خود تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

شیشه-درب-لیفان-520-1

شیشه درب عقب لیفان 520

با توجه به تصاویر مشاهده می کنید که شیشه درب عقب لیفان 520 به صورت یک تکه است. یعنی این خودرو در قسمت کابین عقب فاقد شیشه لچکی می باشد.

توجه کنید شیشه درب عقب معمولا هم رنگ با شیشه عقب خودرو می باشد. لازم به ذکر است که شیشه درب این لیفان هم تولید داخلی دارد و هم تولید وارداتی چینی دارد. شما با توجه به بودجه مورد نظرتان می توانید هر نوعی که می خواهید را انتخاب کنید و کادر مجرب شیشه اتومبیل عبداللهی شیشه شما را تعویض می کنند.

تعویض و ترمیم شیشه لیفان 520

عبداللهی گلس یکی از بهترین شیشه اتومبیل ها در تهران است. شما می توانید با اعتماد به عبداللهی گلس با خیال آسوده شیشه و خودروی خود را به آن ها بسپارید.زیرا ایشان با 28 سال سابقه در تهران در زمینه انواع شیشه های تولید داخلی و خارجی جز بهترین ها شناخته شدند.

اگر شیشه خودروی شما با ترمیم مشکلش حل شود هرگز برای شما هزینه اضافی نمی تراشند و برای شما مشتری عزیز با یک ترمیم عالی و درجه شما را از پرداختن هزینه اضافی منع می کنند.

رو-ستونی-لیفان-520-1

شیشه روستونی لیفان 520

توجه کنید که لیفان 520 شیشه لچکی ندارد. لطفا روستونی را با لچکی اشتباه نگیرید. زیرا دو شیشه شاید از لحاظ اندازه کوچک و شبیه باشند اما روستونی دارای فرم می باشد و شیشه ی روستونی فوالعاده گران تر از شیشه لچکی بوده است. بنابراین شما با فهمیدن این موضوع مراقب باشید که شیشه روستونی را در مواقع اضطراری خرد نکنید. زیرا با خرد کردن آن هزینه ای گزاف برای خود به وجود می آورید.

ارسال شیشه لیفان 520 به شهرستان

اگر تهران سکونت ندارید و شرایط رفت و آمد به تهران براتون فراهم نیست می توانید شیشه را از عبدالهی گلس خریداری کنید. و به یک شیشه اتومبیلی در شهر خودتان برای نصب مراجعه کنید. ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان و سراسر کشور فراهم است.

تعمیر بالابر لیفان 520

گاهی اوقات تعمیر بالابر بدون نیاز به وسیله ای مانند چرخ دنده بالابر و … تعمیر می شود. اما گاهی اوقات نیاز به چرخ دنده بالابر نیز دارد که در این صورت باید حتما چرخ دنده بالابر شما تعویض شود. اما نه کلا بالابر . تنها با تعویض چرخ دنده بالابر تعمیر می شود.

تعویض بالابر لیفان 520

اما بر عکس گاهی ممکن است با تعمیر درست نشود و نیاز به تعویض باشد در آن صورت باید کلا دستگاه شیشه بالابر تعویض شود. که شیشه اتومبیل عبدالهی یک متخصص مجزا برای تعمیر و تعویض بالابر دارد. و تخصصی روی این گزینه کار می کند. با خیال راحت دستگاه بالابر خود را به ما بسپارید!

لیفان 520/lifan520

خودروی لیفان محصول شرکتی چینی می باشد.

فاصله بین دو محور : نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ تعلیق جلو مک فرسون تعلیق عقب نیمه مستقل کمک فنرهای جلو هیدرولیکی کمک فنرهای عقب هیدرولیکی نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکیمیلیمتر

طول : 13میلی‌مترعرض : 170میلی‌متر

گیربکس : 16سیلندر : 5 سرعته دستی و موتور جلو دیفرانسیل جلو

سال طراحی خودرو : 1587 cc 4 سیلندر با سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای

ارتفاع : 1115میلی‌متر

دیفرانسیل : 5.5

حجم موتور : 106 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر سرعت : 51

موقعیت موتور : 137 نیوتون متر در 3000 دور در دقیقه

glass-of-back-lifan-520-2012
glass-of-back-lifan-520-2012

مزایا و معایب لیفان 520

لیفان 520 یکی از ارزان ترین و بی کیفیت ترین خودروها در دسته ی لیفان است که این خودرو به هیچ عنوان در ایران خیلی مورد استقبال واقع نشد..اما اگر بخواهیم با رقیب خودش که پراید است مقایسه کنیم کمی بهتر از پراید است منظور از رقیب لحاظ قیمتی .اما از لحاظی نکات مثبت نیز دارد به عنوان مثال

نکته مثبت لیفان ۵۲۰:،ماشین نرمیه،تا180 میتوان با آن رانندگی کرد.کمکی عقب لیفان که اصلا مشخص نیست.

glass-of-door-lifan-520-2010
glass-of-door-lifan-520-2010

و اما نکات منفی لیفان: استفاده بیش از حد از ترمز باعث عدم عملکرد سیستم abs آن می شود،در هنگام رانندگی کوبیدگی خودرو را حتی سرنشینان می توانند حس کنند.در صورتی که کمی جاده ناهموار باشد احتما خارج شدن فرمان از دست راننده وجود دارد.متاسفانه کیفیت داخلی آن نیز اصلا مرغوب نیست.و در بازار صفر شاید کمی طرفدار داشته باشد اما برای فروش آن به صورت دست دوم تقریبا به قول معروف صاحب اول و آخرش خودتان هستید. خیلی بازار فروش دست دوم لیفان 520 بد است.

شیشه-lifan-520-2008
شیشه-lifan-520-2008

در طول این مقاله چندین بار نام شیشه سکوریت و گلس لمینت را شنیدید، از همین رو در بخش های بعدی می خواهیم شما را با این دو شیشه بیشتر آشنا کنیم.

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت به گلس هایی گفته می شوند که درای دو یا تعداد زیادی لایه پی وی با و شیشه ساخته شده اند. لایه های پی وی بی خاصیت چسبندگی دارند. به همین دلیل اگر جسم خارجی به آند ها برخورد کند یا بر اثر سانحه تصادف شکسته و یا ترک بخورند، خرد شده و به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند اما پخش نشده و نمی ریزند. بلکه به صورت منسجم و چسبنده به هم می چسبند.

Rostoni-Lifan-520-glass

از این نوع گلس ها در ساحتمان های مرتفع استفاده می شود تا از ساکنین آن در حوادث های طبیعی همچون آتش سوزی و زلزله محافظت شود. شیشه های لمینت در اکثر خودرو ها در قسمت جلویی قرار دارند. البته در برخی از خودرو های خارجی در شیشه های دیگر نیز این نوع شیشه ها کار گذشته می شود تا امنیت خودرو بالا برود. نام دیگر این شیشه ها دو جه داره است.

شیشه های لمینت معمولا در شیشه های جانبی که شامل شیشه های عقب، درب های جلو و درب های عقب، لچکی، روستونی، سانروف به جز شیشه جلو می باشند. البته لازم به ذکر است که در برخی از خودرو ها برای بالا بردن ایمنی خودرو از شیشه های لیمنت برای گلس های جانبی استفاده می شود.

شیشه-درب-عقب-لیفان-520

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه دیگر در خودرو ها سکوریت است که در شیشه های دیگر خودرو به جز گلس جلویی استفاده می شود. این شیشه ها با گلس های لمینت کاملا تفاوت دارند. این شیشه ها از لحاظ ساختاری دارای هیچ گونه لایه چسبنده ای نیستند. بلکه برای ساخت آن ها شیشه های معمولی در کارخانه ها با دمای بالا داغ شده و نرم می شوند سپس بعد از اتمام این فرآیند سریعا سرد می شوند. این سرد و رگم شدن باعث بالا رفتن استحکام آن ها می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

سانروف-لیفان-520

همچنین نوع شکستن آن ها با شیشه لمینت نیز تفاوت دارند. بدین گونه که شیشه های سکوریت اگر در اثر تصادف شکسته شوند و یا جنس خارجی به آن ها برخورد کند، به ذرات بسیار ریزی تبدیل شده و سپس پخش می شوند و می ریزند. اما خوشبختانه دارای ذرات ایمن بعد از شکستن هستند و قطعات آن ها بسیار ریز می باشد. علاوه بر این قطعات شیشه سکوریت آنقدر ریز هستند که به خاک ریز شباهت دارند.

شیشه های سکوریت را نمی توان ترمیم کرد و در صورت شکستن این نوع شیشه ها می توانید آن ها تعویض کنید. نام دیگر شیشه های سکوریت، گلس تمپورت و نشکن نیز است.

شیشه-عقب-لیفان-520

شیشه های المنت دار

شاید تا به حال نام خطوط المنت و یا شیشه های المنت دار به گوشتان خورده باشد و برایتان سوال پیش آمده باشد که المنت چیست؟ خطوط المنت درواقع همان خطوط برجسته روی شیشه های عقب تمامی خودرو ها است. این خطوط ها با وصل شدن برق خودرو شر وع به کار کردن می کنند. درواقع بهتر است بگوییم که کار اصلی این خطوط در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز است.

Lifan-520-side-glass

چرا که در این فصول بارش برف و باران صورت می گیرد و در ادامه شیشه بخار می کند. بدین ترتیب دید راننده دچار اختلال می شود. ما برای از بین بردن این بخار بخاری را روشن می کنیم و خودرو بخار شیشه های جلو را از بین می برد. اما متاسفانه این گرما به شیشه های عقب نمی رسد. اما این خطوط باعث از بین بردن بخار و برف و باران روی شیشه های عقب شده و دید راننده را واضح تر می کنند.

ترمیم شیشه لیفان 520

ترمیم شیشه یکی از راه های تعمیر شیشه خودرو است. در این روش شکستگی های شیشه از بین برده و کمتر می شود. هدف از انجام ترمیم جلوگیری از پیشروی ترک شیشه می باشد. البته برخی از شیشه های دچار شکستگی و آسیب شدید شده اند و دیگر نمی توان آن ها ترمیم کرد.

به طور کلی شیشه هایی که عمق شکستگی آن ها از 15 اینچ یا 40 سانتی متر بیشتر است قابل ترمیم نیستند. حتی این مقدار در بیشترین حالت ممکن است و قیمت آن بسیار بالا می باشد. شیشه های سکوریت قبل ترمیم نیستند و شیشه های لمینت برعکس قابل ترمیم هستند.

مزایای ترمیم شیشه چیست؟

-ترمیم نسبت به تعویض هزینه کمتری دارد.

-در صورتی که شیشه خودرو شما در بازار وجود نداشته باشد می توانید آن را ترمیم کنید.

-همانطور که می دانید شیشه فابریک خودرو که در کارخانه ساخته می شود کیفیت بالایی داشته و حتی اگر شیشه جدیدی جای آن بگذارید به شیشه اصلی نمی رسد.

نکته: یادتان باشد که به شکستگی شیشه خود مایعات خصوصا آب وارد نکنید چرا که در صورت برخورد مایعات و یا آب به شکستگی شیشه شما این آب به داخل شستگی نفوذ کند. بدین ترتیب با تبخیر این آب تنها چرک و کثیفی در شیشه شما باقی می ماند. علاوه بر این با وجود این چرک و کثیفی فرایند ترمیم به خوبی عمل نمی کند.

توجه داشته باشید که بعد از ترمیم شیشه ودرو هرگز نباید به آن شوک وارد شود خصوصا در شیشه های که عمق شکستگی آن ها زیاد است. منظور از شوک همان سرد و گرم کردن ناگهانی شیشه می باشد. این اتفاق ممکن است با آب داغ یا سرد به وجود بیاید. به عنوان مثال در فصل زمستان جهت از بین بردن برفی که روی شیشه شما نشسته است، از آب داغ استفاده کنید یا برعکس. یا ممکن است در تابستان و زمستان از طریق کولر این شوک را به شیشه خودرو خود وارد کنید.

امروزه تبلیغات بسیار جذاب و بسیار شیکی برای این موضوع مشاهده می شود. عنوان این تبلیغات ترمیم شیشه با لیزر است که مورد تایید متخصصین نمی باشد و صحت  ندارد. این کار یک عمل واحد و ثابت در تمام دنیا می باشد و فقط شکل و شمایل دستگاه متفاوت است اما عملکرد آن یکسان می باشد. ترمیم شامل سه مرحله فرزکاری، تزریق مواد و خشک کاری با اشعه UV است. شما می توانید برای انجام خدمات ترمیم خود به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

 دودی کردن شیشه اتومبیل

، تعمیر کلید شیشه بالابر لیفان 520 

، تعویض کلید شیشه بالابر  

، تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو 

، تعمیر و تعویض آینه بغل لیفان 520  

، فروش و نصب شیشه آینه بغل لیفان 520  ،  

 ترمیم شیشه جلو اتومبیل ،

تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف لیفان 520  

و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو لیفان 520 چنده؟

برای اطلاع از شیشه جلو لطفا با شماره 09123236211 و یا با شماره 02177196143 تماس بگیرید!

قیمت شیشه عقب لیفان 520 چقدره؟

به دلیل افزایش قیمت روزانه ما از درج قیمت معذوریم!

ویدیو تعویض شیشه لیفان 820

ویدیو زیر مربوط به شیشه لیفان 820 است که تعدا این ویدیو ها بسیار است برای مشاهده ی ویدیو د می توانید به آپرات شیشه اتومبیل عبدلهی سر بزنید.

1 دیدگاه

  1. سعید
    11 دی 1401

    چرا اینهمه هزینه کردید برای گوگل خیلی معمولی زیر پله هم میتونستید کار بکنید
    یا کسی رو میزاشتید که جواب گوی مشتری باشه با بی ادبی وسط مکالمه کوشی رو قطع میکنه و می‌ره پی کارش واقعا باید براتون متاسفم بود

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]