شیشه فولکس تیگوان شیشه فولکس تیگوان

در این مقاله می خوانیم که شیشه فولکس تیگوان با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است. برای استعلام قیمت شیشه جلو ، عقب ، درب تیگوان با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.تعویض این شیشه به دو صوررت سیار و حضوری در تهران صورت می گیرد.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

شیشه-فولکس-تیگوان

شیشه جلو تیگوان

شیشه جلو تیگوان از جنس لمینت دور مشکی است. دور شیشه دارای نوار مولدینگ است.از امکانات شیشه جلو این خودرو می توان به سنسور باران اشاره کرد که این آپشن در مواقع بارندگی بسیار کار آمد است.

برای استعلام قیمت شیشه جلو تیگوان با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

بنابراین اگر شیشه شما توسط افراد تازه کار و یا کار نابلد نصب شود ممکن است نتواند آپشن های شیشه را درست و بدون نقص راه اندازی کند. اما شیشه اتومبیل عبداللهی با وجود نیروهای کار بلد و باتجربه ای که دارد شیشه خودرو شما را بدون نقص و بدون کوچکترین ایرادی نصب و در کمترین زمان کار را تحویل شما می دهند.

شیشه-جلو-تیگوان

قیمت شیشه جلو تیگوان

متاسفانه به دلیل عدم ثبات قیمت ارز و دلار از درج قیمت شیشه جلو تیگوان معذوریم می دانید که ششیشه ها وارداتی هستند و شیشه های داخلی نیز با بالا رفتن قیمت ارز و دلار تغییر می کنند. تنها تفاوتش مقدار بالا رفتن در هر دو است. به طور مثال اگر در شیشه ایرانی 300 هزار تومان قیمت شیشه بالا می رود در شیشه اصلی 3 میلیون تومان .

قیمت شیشه جلو تیگوان ایرانی با اصلی تفاوت دارد بهتر است برای استعلام قیمت دقیق حتما تماس بگیرید.

شیشه عقب تیگوان

شیشه عقب نیز همانند شیشه جلو تیگوان دارای آپشن هایی می باشد اعم از هیتر و گرمکن شیشه که در زمانی که شیشه شما بخار گیرد می توانید با استفاغده از این آپشن به راحتی دید کافی داشته باشید. لازم به ذکر است که شیشه عقب تیگوان از جنس سکوریت و در دو نوع در بازار عرضه می شود .

شیشه دودی و شیشه رنگی یا همان سبز که هر دو نیز اصلی دارد. وهم متفرقه بنا به بودجه و درخواست شما عزیزان همکاران ما برای شما شیشه مورد نظر را نصب می کنند.

شیشه-عقب-تیگوان

قیمت شیشه عقب تیگوان

به دلیل عدم ثبات قیمت همانظور که در قسمت بالا گفتیم از درج قیمت شیشه عقب تیگوان ثابت معذوریم. جهت اطلاع از قیمت می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

قیمت شیشه درب جلو و عقب تیگوان

امروزه تقریبا تمام شیشه های درب و جلو عقب خودروهای وارداتی تولید داخلی دارد اما شیشه درب عقب تیگوان علاوه بر بد دست بودن در طراحی و فنی آن در هنگام تعویض و ترمیم شیشه درب عقب ، تولید داخلی ندارد.

اگر شیشه درب عقب تیگوان نیاز به تعویض پیدا کند باید تولید کنندگان حتما اصلی یا چینی آن را باید تهیه کنند. که به نسبت هزینه ی بیشتری را نیز در بردارد.

برای تعویض و استعلام قیمت شیشه درب تیگوان می توانید هم از طریق واتساپ بپرسید و هم با تماس از قیمت شیشه درب تیگوان مطلع شوید.

شیشه-درب-جلو-و-عقب-تیگوان

شیشه سانروف تیگوان

و اما شیشه سانروف تیگوان که از نوع پارنوراما می باشد و جنس دشیشه از نوه سکوریت نشکن است. شیشه های سکوریت معمولا نشکن هستند و با ضربه به آسانی نمی شکنند . اما در صورتی که بشکند به طرز عجیبی خرد می شود.

سانروف-تیگوان

شیشه آینه تیگوان

نوع شیشه آینه تیگوان از جنس رفلکس است که معمولا جنس رفلکس برای ماشین های مدل بالا طراحی و عرضه می شود. لازم به ذک است که عبداللهی گلس تمام شیشه های جام را در مجموعه خود قالب می گیرد و برای شما نصب می کند. تفاوتی ندارد چه خودرویی باشد.چه تیگوان و چه هر خودروی دیگری باشد. ایشان می توانند برای شما آینه های جام را قالب گیری کنند و نصب کنند.

آینه-بغل-تیگوان

شیشه لچکی تیگوان

بهتر است شیشه لچکی تیگوان را اصلی خریداری کنید زیرا ظرافتی که در شیشه اصلی وجود دارد شیشه های دیگر ندارد. اما این بدان معنی نیست که دیگر شیشه ها نوع خوبی نیستند.

خودرو تیگوان از معدود خودروهایی است که هم شیشه لچکی دارد و هم شیشه روستونی که برخی این دو را با یکدیگر اشتباه می گیرند. برای استعلام قیمت شیشه درب تیگوان اعم از شیشه لچکی تیگوان تماس بگیرید.

قیمت شیشه روستونی فولکس تیگوان

شیشه روستونی تیگوان و شیشه لچکی مدل نصبشان مشابه است اما نوع شیشه کاملا با هم تفاوت دارد. شیشه روستونی یا شیشه کابین را با یک فریم که دور آن است روی بدنه خودرو نصب می کنند.و برای اطلاع از قیمت شیشه روستونی فولکس تیگوان بهتر است تماس بگیرید. زیرا قیمت ها مداوم در حال تغییر می باشند و ما از درج قیمت معذوریم.

مقایسه-لکسوس-و-تیگوان

عرضه شیشه فولکس تیگوان باکیفیت

از جمله لوازم ‌یدکی خودروها که بسیار آسیب‌پذیر بوده. در اثر بروز حوادث دچار خرابی می‌شود، شیشه آن می‌باشد. تولیدکنندگان و فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور به فروش این قطعه مهم و حیاتی خودرو می‌پردازند. مجموعه ما به‌عنوان یکی از مراکز باسابقه و باتجربه در زمینه فروش انواع شیشه‌های خودرو، در نظر دارد که کلیه محصولات خود را در وب سایت شرکت به نمایش گذاشته و امکان عرضه و فروش شیشه فولکس تیگوان را به‌صورت آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورد.

درباره شیشه خودرو چه اطلاعاتی دارید؟

از مهم ترین بخش ها و قطعات خودرو که نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت راننده و سرنشینان داخل خودرو دارد، شیشه آن می باشد

داخل-کابین-تیگوان

شیشه استاندارد/شیشه فولکس تیگوان

شیشه استاندارد خودرو علاوه‌بر حفظ ایمنی سرنشینان، آنان را در برابر سروصدا و آلودگی های صوتی، گرد و غبار، بارش برف و باران، اشعه UV خورشید، سرما، گرما، پرتاب وسایل و اشیا از محیط به داخل خودرو محفوظ می دارد. بنابراین انتخاب شیشه مناسب، استاندارد و باکیفیت برای خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین قبل‌از خرید و انتخاب شیشه خودروی خود به اینکه چه شرکتی این قطعه را تولید کرده. این که آیا در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است. این که آیا این شرکت استانداردهای لازم را برای تولید آن به کار برده‌است یا خیر بایستی کاملا توجه فرمایید.

درباره-شیشه-خودرو-چه-اطلاعاتی-دارید؟

شیشه استاندارد خودرو باید کاملا صاف و یکدست بوده. هیچ‌گونه خراش، ضرب‌دیدگی، ناصافی و اعوجاج درآن وجود ندارد. در سال 1999 هنری فورد از تکنولوژی جدید در ساخت شیشه خودرو استفاده کرد. لمینت را به‌عنوان مواد اولیه ساخت شیشه اتومبیل به‌کار برد. از آن پس در ساخت این بخش از خودرو تغییرات شگرفی اتفاق افتاده و به مرور زمان بر کیفیت ساخت آن افزوده شد.

امروزه شیشه های بکار رفته در ساخت اتومبیل بسیار متنوع و ایمن شده اند و اکثر کارخانه های تولید کننده اتومبیل و انواع دیگر وسایل نقلیه، امکانات اضافه تری نیز به شیشه افزوده‌اندکه نتیجه آن تولید شیشه های المنت دار، دودی، نشکن، ضد گلوله و نانو می باشد. هر یک از این شیشه ها در دسته خاصی از خودروها به کار گرفته می شوند.

آشنایی مختصر با فولکس تیگوان/Volkswagen Tiguan

فولکس تیگوان توسط شرکت فولکس آلمان طراحی و به بازار عرضه شده‌است. طراحی زیبا و چشم‌نواز خودرو و البته امکانات رفاهی بالا که در آن تعبیه‌شده است. محبوبیت آن را دوچندان کرده‌است. ماشین نرم، روان و بسیار سبکی بوده و طراحی این ماشین آن را در دسته اتومبیل های شاسی‌بلند و اسپرت قرار داده است. به دلیل جادار بودن و امکانات رفاهی فراوان آن، برای مسافرت‌های طولانی بی‌نظیر است.

شرکت ماموت در ایران، این خودرو را وارد کشور کرده. در فروشگاه‌ ها و بنگاه‌ های فروش اتومبیل عرضه‌ کرده است. علاوه‌ بر طراحی بی‌نظیر و وجود چراغ‌های زیبای LED در ساخت این خودرو، مواد اولیه بسیار مرغوبی که در تولید آن به کاررفته، سبب شده‌است که طول عمر بالا و خرابی کمی داشته و رضایت خریداران را تا حد مطلوبی افزایش دهد.

ایمنی فولکس تیگوان

 موارد ایمنی که در این خودرو در نظر گرفته شده است، به شرح زیر می باشد:

  • سیستم هشدار دهنده به راننده، در حین حرکت خودرو، چنانچه در راننده احتمال خواب‌آلودگی و خستگی تشخیص داده شود. سیستم هشدار دهنده، راننده را مطلع می‌سازد.
  • نمایشگر باد لاستیک این نمایشگر که در صفحه کیلومتر اتومبیل تعبیه شده‌است. چنانچه باد لاستیک‌ها را کمتر و یا بیشتر از حد مجاز تشخیص دهد، هشدار لازم را به راننده اعلام می‌کند.
  • این خودرو از موسسه ایمن‌سازی خودروها در اروپا، پنج نشان دریافت کرده‌است. این نشان‌دهنده‌ ایمنی بالای آن و در نظر گرفتن امنیت اعضا و سرنشینان داخل خودرو می‌باشد.
  • شیشه فولکس تیگوان از بهترین کیفیت و استاندارد درساخت خود برخوردار بوده و ایمنی صددرصد سرنشینان خود را تضمین می کند.
قیمت-شیشه-عقب-تیگوان

ویژگی های فولکس تیگوان

  • این اتومبیل دارای 9 کیسه هوا می‌باشد. کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و تعبیه کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جلو و عقب و کیسه هوای پرده‌ای در دو طرف و زانویی برای راننده قرار دارد.
  • سیستم ترمز و پایداری بسیار باکیفیت و سیستم پایداری خودرو ESP و سیستم کنترل سرعت و تعادل خودرو در سراشیبی و جاده های پر پیچ و خم HDC و ترمز ABS و EBD

در خودروی فولکس تیگوان، امکانات رفاهی زیادی نیز در نظر گرفته شده است و همه آن ها با هدف افزایش آسایش در سرنشینان برنامه ریزی شده است. تا سفر دلنشینی را در این خودرو تجربه کنند. از جمله امکانات رفاهی این نوع خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم تهویه هوای سه حالته که همراه با فیلتر ضد حساسیت در آن تعبیه شده است.
  • شیشه فولکس تیگوان دودی رنگ بوده. محیط داخل خودرو را آرامش بخش می سازد.
  • گرم‌کن اتوماتیک آب‌فشان شیشه جلوی خودرو برای فصل سرما و زمستان
  • فرمان برقی به‌همراه روکش چرم نرم و بسیار راحت
  • صندلی‌های جلو و عقب شامل گرم‌کن بوده. در پشت صندلی های جلو میز پذیرایی تاشو جاسازی شده است.

مرکز عرضه شیشه فولکس تیگوان مرغوب

چنانچه در جستجو شیشه فولکس تیگوان باکیفیت برای خودروی خود هستید. به‌طوری‌ که قابل‌اطمینان بوده. طول عمر بالایی داشته و کلیه استانداردهای لازم در طراحی شیشه خودرو را دارا باشد. همچنین خطری را متوجه راننده و افراد داخل خودرو نکند. به مجموعه ما اعتماد کنید. این مجموعه، با سابقه درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع شیشه‌های خودرو، توانسته‌ است نظر مساعد کلیه خریداران خود را در طی این چند سال به دست آورد.

 به‌ منظور رفاه حال خریداران عزیز، مجموعه ما در نظر دارد که امکان عرضه و فروش شیشه فولکس تیگوان ارزان و مرغوب خود را به‌صورت کاملا آنلاین فراهم آورده. سفارشات شما را در اسرع وقت، کوتاه‌ ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و در بسته‌بندی کاملا استاندارد و مطمئن برای خریداران ارسال کند. کافی است به ما اعتماد کنید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی تیگوان

جعبه دنده7 سرعته دوکلاچه
حجم موتور1984 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودو دیفرانسیل
فاصله بین دو محور2677 میلیمتر
حداکثر گشتاور320 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
شتاب 0 تا 1007.7 ثانیه
حداکثر سرعت208 کیلومتر در ساعت
وزن1645 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4486 طول – 1839 عرض – 1646 ارتفاع
حداکثر قدرت180 اسب بخار در 3940 دور در دقیقه

امکانات رفاهی فولکس تیگوان

کیسه هوادارای 9 کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو، جانبی برای سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای پرده‌ای در دو طرف و زانویی برای راننده)
ترمز و پایداری
سیستم پایداری خودرو ESP همراه با Trailer Stabilization – سیستم کنترل سرعت در سراشیبی HDC – ترمز ABS و EBD

دیگر تجهیزات
دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید -خروجی برق 12 ولت برای سرنشینان ردیف جلو
سیستم اتوماتیک خاموش / روشن خودور ( Start / Stop) – امکان تعویض دنده از پشت فرمان – سیستم هشدار خستگی راننده-نورپردازی داخلی-گرمکن صندلی‌های جلو و عقب-12 حالته همراه با حافظه صندلی
فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی و بلوتوث – صندلی‌های اسپرت با کیفیت چرم مرغوب – صندلی‌های جلو برقی، – صندلی‌های متحرک و تاشو ردیف عقب –
– میز پذیرایی تاشو در پشت صندلی‌های جلو – ، عقب و فضای صندوق عقب – سیستم تهویه مطبوع سه گانه همراه با فیلتر ضدآلرژی قابلیت تنظیم جداگانه – آینه‌های جانبی تاشو و برقی همراه با حافظه و گرمکن – – چراغ‌های LED جلو همراه با چراغ‌های روشن در روز به صورت مجزا ) Day light) – گرمکن اتوماتیک نازل آب پاش شیشه جلو – سنسور نمایشگر باد لاستیک (TPMS) – Auto Hold – شیشه های سولار و دودی – چراغ مشایعت – درایو مود – کروز کنترل –
سیستم صوتیمجهز به پورت‌هایAUX و USB – صفحه نمایش 9.2 اینچی لمسی

برای استعلام قیمت شیشه درب تیگوان که شامل شیشه درب جلو و عقب و یک شیشه لچکی است فقط تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

یکی از مشکلات عمده مردم امروزه شلوغی به خصوص اطراف خیابان امیر اکرم و چراغ برق و … برای سهولت شما عزیزان و پرسش و پاسخ شما از عبداللهی گلس ما تصمیم گرفتیم به شما یک فروشگاه اینترنتی معرفی کنیم تا شما عزیزانبرای خرید انواع قطعات خودرو به طور مثال اگر نوار خودرو اعم از نوار آبگیر بیرونی و داخلی و انواع نوار جات خودرو شما خراب شده می توانید به نوار جات یدک فیت مراجعه کنید.و دیگر دسته بندی ها اعم از قفل و آینه خودرو نیز در یدک فیت موجود است.

شیشه فولکس کدی موجود شد. فولکس سواران اگر خودتان یا اطرافیان به دنبال شیشه فولکس هستید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]