شیشه عقب فونیکس fx از نوع سکوریت دور مشکی و دارای سنسور گرمکن روی شیشه عقب است. این شیشه علاوه بر سنسور ضد بخار عقب یک برف پاک کن روی شیشه طراحی شده است که برای نصب آن یک سوراخ پایین شیشه عقب فونیکس طراحی کردند.

شیشه-عقب-فونیکس-fx-اصلی

قیمت شیشه عقب فونیکس fx

قیمت شیشه عقب fonix fx اصلی + نصب 110/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب fonix fx شرکتی + نصب 55/000/000 ریال

شیشه عقب fonix fx از نوع سکوریت و تک لایه است دقیقا بر خلاف شیشه جلو فونیکس fx که از سه لایه تشکیل شده است. قیمت های در ج شده در جدول لیست قیمت بالا کاملا حدودی هستند. و شما باید جهت استعلام قیمت به روز همان روزی که می خواهید برای نصب مراجعه کنید تماس بگیرید.

شیشه-عقب-فونیکس-fx-fx-fx

تعویض شیشه عقب فونیکس fx

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه ی شکسته ی فونیکس اف ایکس است که به دلایلی که در ویدیو مشخص است نصاب سیار برای تعویض شیشه های این خودرو فرستاده شده است.

اما چون تعداد شیشه های شکسته بیشتر از 1 عدد بود افراد متخصص شیشه اتومبیل عبدالهی توانایی گرفتن ویدیو کامل نصب و تعویض را نداشتند و هر دو نصاب یک طرف کار را گرفتند تا کار زودتر انجام شود. به همین دلیل تنها قبل و بعد کار را به شما نشان دادیم.

rear-of-window-fonix-fx-fx-fx

ولی یک سوال اینجا مطرح است ، تمام مشتریان گرامی که تماس میگیرند. دغدغه شان برای نصب و تعویض شیشه آب بندی آن است.می خواهم بدانم تا به حال فکر کردید که آب بندی دقیقا به کدام قسمت های نصب مربوط می شود؟

اولا که به طور کلی از ابتدا تا انتهای نصب درگیر این موضوع هست. اما قسمت حیاتی که اگر درست انجام نشود بی فایده است نوع چسب نحوه ی چسب کاری و تمیز کردن چای چسب قبلی از روی نوار شیشه فونیکس fx است.

حالا شما اصلا شیشه اصلی فابریک کارخانه را سفارش دهید. وقتی نصاب در کارش مهارت نداشته باشد واقعا بی فایده است.

قیمت-شیشه-عقب-فونیکس-fx-صلی

در این ویدیو چون کامل نیست طریقه ی چسب کاری و نحوه ی گرفتن چسب در دست را نمی توانید ببینید. اما اگر به آپارات شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید انواع نصب و تعویض شیشه های اتومبیل های چری و …را خواهید دید.

نصب شیشه عقب فونیکس fx

شاید فکر کنید برای نصب شیشه باید حتما شیشه ی اصلی را پیدا کنید تا شیشه مثل روز اولش به بدنه فیکس شود. اما تا حالا به کاری که نصاب انجام می دهد فکر کردید؟

در ایران همیشه سود با افراد و کارهایی هست که با کالا سرو کار دارد و فروخته می شوند. و کارهای خدماتی همیشه در آمد کمتر و زحمت بیشتری دارد.

شیشه-عقب-اف-ایکس

مثلا همین نصب شیشه خودرو ، نصاب از زمانی که شما می رسید تا زمانی که کارتان تمام شود مداوم روی خودرو شما کار می کند.

و بارها پیش آمده که مشتری مداوم سوال می کند کی تمام می شود؟ چقدر دیگه کار داره؟

خب معمولا نصب شیشه 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم دارد. اما برخی اوقات در برخی خودروها ممکن است این زمان بیشتر شود.

raear-of-window-gonix

اگر نصاب بی تجربه و بدون مهارت های لازم باشد ممکن است شیشه خودرو شما درست آب بندی نشود. دیگر فرقی ندارد که شیشه اصلی یا نمونه ی تولید داخلی آن نوع است.

سود فروش اصلی شیشه برای تولید کننده ی آن است و نصاب شیشه اتومبیل اجرت بسیار ناچیزی را دریافت می کند.

به خصوص شیشه اتومبیل عبدالهی که در مقایسه با سایر شیشه اتومبیلی ها بسیار اجرت کم تری را برای نصب اعلام می کند. با کار خوب و هزینه ی کمتر مشتری بیشتر را می طلبد.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب فونیکس fx در بازار چیست؟

مهمترین دلیل وجود افراد سو استفاده گر در بازار های خودرویی است. که شامل شیشه خودرو نیز می شود. شیشه اتومبیل در ایران توسط شرکت های زیادی تولید می شود. که تنها تعداد محدودی از آن ها از کیفیت مطلوب برخوردار هستند. که می توان به آسیا امید ونوس سپهر گیلان و بهنور اشاره کرد.

شیشه-عقب-فونیکس-اف-ایکس

دلالان شیشه اتومبیل با فروش (در ظاهر ارزان تر) شیشه های بی کیفیت با نام های برند های برتر به مشتریان سود بالایی را به جیب می زنند. در حالی که مشتری ناآگاه با تصور این که شیشه ی با کیفیت را با قیمتی ارزان تهیه کرده است.

واقعا خودمان باعث می شویم چنین افرادی چنین کلاه بزرگی بر سرمان بگذارند. اگر از ابتدا به شیشه اتومبیل های معتبر مراجعه کنیم به جایی که روزانه میانگین 15 تا شیشه خودرو تعویض میکنند. دیگر از چنین بلاهایی دور می شویم.