شیشه عقب اطلس سایپا از نوع سکوریت دورمشکی و دارای سنسور گرمکن شیشه عقب است.شیشه عقب این خودرو طوری طراحی شده که برف پاک کن روی شیشه نصب ایست به همین دلیل این شیشه سوراخدار است.

قیمت شیشه عقب این خودرو و ابعاد و اندازه و متریال آن کاملا با شیشه جلو اطلس سایپا تفاوت دارد.

شیشه-عقب-اطلس-سایپا

قیمت شیشه عقب اطلس سایپا

قیمت شیشه عقب اطلس سایپا + نصب فابریکی 25/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب اطلس خودرو + نصب شرکتی 15/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل اطلس

شیشه عقب این خودرو در دو مدل تولید و طراحی شده است که قیمت های آن در جدول بالا درج شده است.اما حتما برای اطلاع از قیمت دقیق شما باید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

تعویض شیشه عقب اطلس سایپا

نحوه ی نصب و تعویض این شیشه مانند تعویض شیشه عقب 206 هاچ بک است . چیزی که در نصب و تعویض هر خودرویی اهمیت دارد استفاده از نوع چسب و نحوه ی چسب کاری است.

اگر از چسبی به غیر از پلی اورتان استفاده شود تضمینی نیست که شیشه از حالت آب بندی خارج نشود. بنابراین شرط عقل محکم کاری است. از ابتدا به یک شیشه اتومبیل معتبر و با تجربه مراجعه کنید.

که در نصب و تعویض شیشه خودرو های مختلف و جدید مهارت لازم را داشته باشند. ” شیشه اتومبیل عبدالهی ” با 3 دهه تجربه در این زمینه و وجود کادر با تجربه و متخصص می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

توجه کنید که شیشه عقب این خودرو چون از جنس سکوریت است نمی توان آن را ترمیم کرد . بنابراین در صورت بروز مشکلاتی نظیر پرتاب سنگ و .. باید حتما برای تعویض شیشه مراجعه کنید.

قیمت-شیشه-عقب-اطلس-سایپا

نصب شیشه عقب اطلس سایپا

مدت زمان نصب شیشه عقب اطلس سایپا چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب ATLAS در نظر بگیرید و 15 دقیقه زمان برای نظافت شیشه خرده های داخل کابین اطلس خودرو

آیا ارسال شیشه عقب اطلس خودرو به شهرستان دارید؟

بله ارسال انواع شیشه های اطلس خودرو به سراسر کشور فراهم است.

نصب سیار برای شیشه عقب ATLAS قبول می کنید؟

بله اگر تهران سکونت دارید نصب در سراسر تهران پذیرفته می شود.

ضمانت نصب و آب بندی بابت شیشه عقب ATLAS می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل بابت نصب و آب بندی شیشه می دهیم.اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

بهترین مارک شیشه عقب ATLAS خودرو کدام است؟

مسلما فابریک خود کارخانه که امروز با قیمت 2500 تمام شده با نصب است البته این قیمت ممکن است تغییر کند.

شیشه-عقب-اطلس-سایپا-فابریکی

علت تفاوت قیمت شیشه عقب اطلس خودرو در بازار چیست؟

شاید این همه تفاوت قیمت در بازار شما را گمراه کند و نتوانید در خرید شیشه اتومبیل اطلس درست تصمیم گیری کنید.این تفاوت قیمت ها به دلیل وجود تنوع در شرکت های تولید کننده شیشه خودرو است.

و برخی افراد از ناآگاهی شما در این زمینه سو استفاده می کنند.و شیشه های متفرقه را به جای برند های برتر (آسیا ونوس سایپا امید و سپهر گیلان) می فروشند . و چون برند متفرقه قیمتی ارزان تر از همه ی این ها دارد. مثلا یکی از این برند ها را با قیمتی کمتر از قیمت موجود در بازار اعلام می کنند. تا مشتری را به خود جذب کنند.

در صورتی که مشتری پولی را برای شیشه ای بی ارزش خرج می کند که در کوتاه مدت در اثر گرما یا سرما ی شدید با ترک مواجه می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده است می توانید در قسمت نطرات برای ما سول خود را مطرح کنید و یا با شماره 0935241824 مدیریت آقای عبدالهی تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.