امروز در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی می خواهیم درمورد یکی از قطعات حیاتی خودرو یعنی شیشه آن با شما صحبت کنیم. همانطور که می دانید شیشه خودرو در قسمت هایی مانند جلو، عقب و درب های جلو و عقب قرار دارد. البته در برخی از خودرو ها هم در قسمت سقف، پشت درب های عقب و روی بدنه خودرو نیز قرار دارد. گلس خودرو ها از شیشه های معمولی ساخته نشده و از دو جنس شیشه های سکوریت و لمینت ساخته می شوند. امروز در مقاله شیشه سیتروئن C3 می خواهیم به تمام شیشه های این خودرو و جنس آن ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

شیشه سیتروئن C3

قیمت شیشه سیتروئن C3

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

نکته قابل توجه این است که در تمامی شیشه خودرو ها گلس های جلو، عقب و درب های و جلو و عقب وجود دارد. اما در برخی از خودرو ها گلس های دیگری مانند گلس لچکی و روستونی نیز قابل مشاهده است. در این خودرو نیز تنها شیشه روستونی جلو قابل مشاهده است. حال اگر می خواهید با تمامی شیشه های این خودرو آشنا شوید، بخش های بعدی را دنبال کنید.

قیمت شیشه جلو سیتروئن C3قیمت شیشه عقب سیتروئن C3
قیمت شیشه بغل سیتروئن C3قیمت شیشه لچکی سیتروئن C3
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

شیشه جلو سیتروئن C3

شیشه جلویی این خودرو یا بهتر است بگوییم تمام خودرو ها، معمولا از جنس لمینت ساختع می شود. به طور کلی شیشه های سیتروئن دارای آپشن های مختلفی مانند سنسور نور و باران و خاصیت فتوکرومیک که رنگی متمایل به بنفش دارد و برای کات کردن اشعه آفتاب است.

برای تعریف گلس های لمینت می توان گفت که نوعی شیشع ایمنی هستند که دارای دو و یا تعدادی بیشتری از لایه های شیشه با لایه طلق پی وی بی (مخفف کلمه پلی وینیل بوتیرات) طی یک فرآیند ترکیبی فشار و دما ساخته شده است. این طلق ها با ضخامت های مهتلفی وجود دارد که کاربردی ترین آن ها شامل 0.33MM، 0.76MM و 1.52MM هستند.

 وجود طلق های پی وی بی موجب می شود تا هنگام شکستن شیشه، قطعات آن فرو نریخته و ذرات آن به صورت خرد شده به هم بچسبند. این شیشه ها در ساختمان های مرتفع برای جلوگیری از حوادث های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی به کار می روند. در تصویر زیر شیشه های لمینت و محل قرار گیری طلف PVB را مشاهده می کنید.

قیمت گلس جلو سیتروئن C3

-قیمت شیشه خودرو جلو سیتروئن C3  (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو سیتروئن C3 (2002 تا 2009): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو سیتروئن c3 لومیر (1998 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو سیتروئن (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

با عرض پوزش به علت نوسانات قیمت دلار از قیمت گذاری شیشه های این خودرو در شیشه اتومبیل عبدالهی معذوریم. لطفا برای دریافت قیمت محصول مورد نظر خود با دفتر فروش ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه عقب سیتروئن C3

جالب است بدانید شیشه عقب این خودرو علاوه بر آپشن نور و باران آپشن های دیگری مانند رادار بین خطوط و تابلو خوان را نیز دارا می باشد. شیشه عقب این خودرو ها معمولا از جنس سکوریت ساخته می شود. برای ساخت این شیشه ها، گلس های خام در کوره های مخصوص به دمای بالا می رسند و سریعا با فشار هوای بالا سرد می شوند و سپس به صورت شیشه سکوریت خارج می شوند. اگر این نوع شیشه ها شکسته شوند، به صورت پودری شده و پخش می شوند. لازم به ذکر است که حدود 300 درجه را تحمل می کنند اما شیشه های خام حدامثر تا 60 درجه سانتی گراد تحمل می کنند.  

قیمت گلس عقب سیتروئن C3

-قیمت شیشه خودرو عقب سیتروئن C3  (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو سیتروئن C3 (2002 تا 2009): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو سیتروئن c3 لومیر (1998 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو سیتروئن (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه های عقب این خودرو و خودرو های دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل فرمائید و در صورت نیاز با کارشناسان ما مشورت کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب سیتروئن C3

شیشه درب های جلو و درب های عقب این خورو  که جزو شیشه های جانبی هستند، از شیشه های سکوریت ساخته می شوند. لازم است بدانید که نام های دیگری که برای این شیشه ها به کار می رود، نشکن و تمپورت است. این شیشه ها هیچگونه موج و پستی بلندی روی آن ها وجود نداشته و می توانند دمای غیر مستقیم 250 درجه را تحمل کنند. گلس های تمپورت در ابعاد 10 سانتی متری قادر به تحمل فشار 40 کیلوگرمی هستند. در طول دوره نیز رنگ آن ها تغییر نکرده و ابعاد شیشه نسبت به ابعاد درخواستی بیشتر نمی شود.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب سیتروئن C3

-قیمت شیشه خودرو درب های جلو  و درب های عقب سیتروئن C3  (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های  جلو و درب های عقب خودرو سیتروئن C3 (2002 تا 2009): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو سیتروئن c3 لومیر (1998 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو سیتروئن (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات مربوطه به شیشه خودرو مانند ترمیم، تعویض، خرید و … می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه لچکی جلو سیتروئن c3

شیشه های لچکی در گذشته در قسمت شیشه درب های جلو ساخته می شد و قابلیت باز و بسته شدن را داشتند. بدین ترتیب با باز شدن این شیشه هوای داخل کابین تعویض شده و نور وارد خودرو می شد. اما امروزه این شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند که قابلیت باز  و بسته شدن هم ندارند. بدین معنا که بیشتر حالت تزئینی دارند. این گلس از جنس سکوریت ساخته می شوند. ین شیشه مقاومت زیادی در برابر گرما داشته و دارای ذرات ایمن بعد از شکستن داشتند. همچنین مقاومت آن ها هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی است.

قیمت گلس لچکی جلو سیتروئن c3

-قیمت شیشه لچکی خودرو جلو سیتروئن C3  (2002 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه لچکی جلو خودرو سیتروئن C3 (2002 تا 2009): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی جلو خودرو سیتروئن c3 لومیر (1998 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه لچکی جلو خودرو سیتروئن (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی