شیشه رنو کپچر شیشه رنو کپچر

در این مقاله می خوانیم که قیمت شیشه رنو کپچر (شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) با چه کیفیتی طراحی و تولید می شود.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه جلو رنو کپچر

قیمت شیشه رنو کپچر

برای اطلاع از قیمت شیشه های این رنو می توانید با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو رنو کپچر

قیمت شیشه جلو کپچرقیمت شیشه عقب کپچرقیمت شیشه درب کپچر
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

شیشه جلو رنو کپچر

شیشه جلو رنو کپچر از جنس لمینت می باشد این شیشه هم تولید داخلی دارد و هم اصلی ، در صورت تمایل می توانید شیشه را تنها با یک تماس سفارش دهید. اگر می خواهید شیشه شما تعویض شود فقط کافی است شما با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. و وقت رزرو کنید اما اگر به صورت اورژانسی احتیاج به تعویض دارید حتما این مورد را ذکر کنید. علت رزرو وقت برای این است که شما معطل نشوید و کار شما عجله ای نشود و کار تمیز تحویل شما عزیزان بدهیم.

شیشه-جلو-رنو-کپچر

شیشه عقب رنو کپچر

جنس شیشه عقب کپچر از نوع سکوریت است که با بهترین چسب اروپایی یعنی پلی یورتان شیشه عقب کپچر شما را آب بندی می کنند. فراموش نکنید که بعد از انتخاب شیشه جنس خوب نصاب خوب نیز بسیار شرط مهمی است. زیرا اگر شما شیشه اصلی را هم تهیه کنید اما نصاب کار بلد نباشد متاسفانه کار شما درست آب بندی نمی شود.

شیشه عقب کپچر

قیمت شیشه بغل (درب) کپچر

لازم به ذکر است که شیشه درب جلو و شیشه درب عقب کپچر نیز در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است. این شیشه نیز از جنس سکوریت است شیشه های درب را نیز با چسب پلی یورتان آب بندی می کنند. شیشه درب رنو کپچر از نوع سکوریت و نشکن است اصطلاحا به این نوع شیشه سیف گلس نیز می گویند.

شیشه-عقب-رنو-کپچر

شیشه روستونی کپچر

برای سفارش شیشه روستونی هم میتوانید با تماس تلفنی این کار را انجام دهید و هم می توانید حضوری مراجعه کنید. اگر قصدتان نصب آن است بهتر است که حضوری مراجعه کنید. اما اگر در شهر دیگری هستید و فقط می خواهید شیشه را تهیه کنید راحت ترین کار ممکن سفارش به صورت تلفنی و مشاهده شیشه از طریق عکس در پیام رسان واتساپ می باشد.

روگلگیری کپچر

قیمت شیشه جلو رنو کپچر

در شیشه جلوی رنو باید نصابان این کار حساسیت موضوع سنسور نور وباران را که یکی از مهم ترین نکات در تعویض شیشه جلو رنو می باشد رعایت نکات انتقال سنسور قبلی به شیشه جدید را داشته باشند زیرا که اگر ما شیشه ی تعویضی را شیشه اورجینال هم در نظر بگیریم باز هم انتقال ژله ی سنسور باید به صورت صحیح و فنی انتقال پذیرد.

شیشه-رنو-کچپر

شیشه سانروف رنو کپچر

سانروف رنو کپچر از معایبی برخوردار است. که برای رفع این معایب نیاز به قطعات یدکی خواهید داشت. که با مراجعه به یدکی فروشان قطعات رنو می توانید مشکل سانروف کپچر را حل کنید. اما برای تعویض شیشه سانروف آن پشنهاد ما شیشه اتومبیل عبدالهی است. چرا که بهترین نصابان را دارد.

در ضمن برای خرید شیشه سانروف ترجیحا اصلی تهیه شود.

ارسال شیشه اتومبیل کپچر به شهرستان

شما می توانید برای خرید شیشه کپچر از شیشه اتومبیل عبدالهی در هر جای دنیا که هستید شیشه تهیه کنید. ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان و سراسر کشور فراهم است.

مشخصات ماشین رنو کپچر/renault captur

ماشین رنو کپچر یکی دیگر از ماشین های تولید شده در شرکت های فرانسوی می باشد. دارای بدنه ای شیک و جذاب است. این ماشین از سال 2013 وارد خط تولید در این شرکت شده است. اما از دو سال قبل، برای تولید رنو کپچر برنامه هایی طراحی کرده بودند.

این ماشین تقریبا یک سال بعد از تولید، وارد کشور های اروپایی شد. در آنجا افراد بسیار زیادی از این ماشین استقبال کردند. آن را خریدند. فروش این ماشین در کشور اروپا به گونه ای بود که مردم دقیقه به دقیقه آن را خریداری می کردند. به همین خاطر در آن سال به یکی از پر فروش ترین ماشین ها در اروپا تبدیل شد.

مشخصات-ماشین-رنو-کپچر-1

همچنین می توان گفت که این ماشین بعد از ورود به کشور ما یعنی تقریبا سال 1394، در بازار های آن فروش بسیار خوبی داشت. مردم از خرید آن استقبال می کردند. فروش آن به گونه ای بود که لحظه به لحظه این ماشین را خریداری می کردند.

شیشه ها

از آنجایی که تولید شیشه رنو کپچر و هر نوع شیشه دیگر می تواند در فروش ماشین ها تاثیر بسیاری بگذارد. تولیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا ماشین ها از نظر شیشه هیچ مشکلی نداشته باشند. چرا که دلیل پر فروش بودن بسیاری از ماشین ها، شیشه های آن می باشد که افراد با یک نگاه جذب آن می شوند.

شیشه-بغل-رنو-کپچر

این ماشین به دلیل بدنه جذاب و شیک بیشتر مورد پسند جوانان می باشد. چرا که دارای طرح و رنگ خاص می باشد و یک شاسی بلند کوچک و جمع و جور است. شیشه رنو کپچر تقریبا در چهل درصد زیبایی آن سهیم می باشد‌. زیرا تولید کنندگان سعی کردند این شیشه ها را با فرم و طراحی خاص تولید کنند چرا که مردم با نگاه به شیشه ها جذب ماشین می شوند.

شیشه-کپچر

در قسمت پایینی شیشه های بغل رنو کپچر شماره و اسم شرکت تولید کننده آن درج می شود. همین کار می تواند یکی از دلایل پرفروش بودن این ماشین باشد. این شیشه از نظر حالت و فرم بر اساس بدنه درب ساخته می شود. و از نظر کیفیت هم بسیار خوب می باشند.

شیشه-سقف-کپچر

قفل زاپاس بند خودرو میخوای؟ دنبال جای مطمئن می گردی ؟ نمیدونی کدوم از فروشگاه های اینترنتی معتبر هستند؟ اشکالی نداره ما به شما بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو (یدک فیت ) را معرفی می کنیم. هم به صورت تک و هم به صورت عمده به فروش می رسد.

نحوه خرید شیشه رنو کپچر چگونه است؟

همانطور که اشاره کردیم تولید کنندگان این ماشین سعی کردند برای فروش بیشتر و جذب افراد به آن، شیشه رنو کپچر را بسیار زیبا و با فرم خاص طراحی کنند که البته موفق هم شدند. از آن جایی که شیشه ها عضو مهم و جدایی ناپذیر از ماشین هستند. از زمان تولید تا آخرین لحظه همراه آن می مانند. اما بالاخره روزی بر اثر حوادث ناگهانی مانند تصادف ممکن است این شیشه ها شکسته شوند.

نحوه-خرید-شیشه-رنو-کپچر-چگونه-است؟؟-1

هنگام شکسته شدن شیشه ماشین باید هر چه سریع تر آن را تعمیر و تعویض کنیم. زیرا که اگر شیشه های جلو و عقب ماشین شکسته شوند و به زودی درست نشود، باید جریمه پرداخت کنیم. همچنین یکی از نکته های مهم هنگام شکسته شدن شیشه های ماشین این است که امنیت ماشین کاهش می یابد.

طراحان و تولید کنندگان شیشه رنو کپچر، شیشه عقب این ماشین را به صورت لایه ای تولید کرده اند. چرا که بیشتر امنیت افراد داخل ماشین به این شیشه وابسته است. همچنین آن ها برای پاک کردن گرد و خاک روی شیشه خطوطی را به وجود آورده اند .که علاوه بر گرد و خاک، از یخ زدگی و سرما هم جلوگیری می کنند و موجب افزایش گرما خواهند شد.

Renault-Captur-glass
Renault-Captur-glass

شیشه جلو ماشین در دید راننده نقش دارد به همین خاطر است که آن را بدون هیچ خط و خش و کمبود طراحی می کنند. برای تولید شیشه های جلو از یک لایه شیشه برای داخل ماشین استفاده می کنند. از یک لایه ای دیگر برای افزایش مقاومت در بیرون آن استفاده می کنند تا هنگام ضربه شیشه داخلی آسیب نبیند. سلامتی افراد به خطر نیفتد. افراد می توانند برای خرید شیشه رنو کپچر، خرید شیشه جلو، خرید شیشه عقب، خرید شیشه بغل رنو کپچر به مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنند.

شیشه درب عقب کپچر

نحوه استعلام گرفتن قیمت شیشه رنو کپچر

یکی از نکته های مهم هنگام خرید شیشه های ماشین این است که از یک مرکز قابل اطمینان محصولات مورد نیازمان را خریداری کنیم. تا جنس آن فیک و تقلبی نباشد. یکی از این مراکز معتبر و قابل اطمینان که در کشور ما وجود دارد، مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد که آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

شیشه درب جلو کپچر

افراد با تجربه و ماهری در این مرکز وجود دارند که انواع شیشه های ماشین را نصب می کنند. از همه مهم تر اینکه، این افراد در محل کار یا خانه هم شیشه ها را نصب می کنند. قیمت شیشه رنو کپچر در این مرکز نسبت به دیگر کشور ها بسیار ارزان و مناسب می باشد. به همین خاطر است که شیشه اتومبیل عبدالهی هر ساله مشتریان بسیاری دارد. از فروش خود سود خوبی هم کسب می کند. علاوه بر قیمت، جنس شیشه های این مرکز هم مناسب و با کیفیت می باشد چرا که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید می شود.

Renault-Captur-rear-window
Renault-Captur-rear-window

بسیاری از افراد هنگام خرید شیشه های ماشین خود دغدغه برای آگاهی از قیمت آن دارند یا از بالا بودن قیمت وحشت می کنند. اما این مرکز تمام مشکلات را برطرف کرده زیرا افراد می توانند با کارشناسان آنجا تماس بگیرند و از آن ها قیمت انواع شیشه ها را بپرسند.

کارشناسانی که در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی حضور دارند به افراد جهت خرید و استعلام از قیمت شیشه رنو کپچر، قیمت شیشه جلو رنو کپچر، قیمت شیشه عقب رنو کپچر و قیمت شیشه بغل رنو کپچر مشاوره می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند. افراد هم می توانند با اطمینان از آنجا خرید کنند. زیرا محصولات دارای ضمانت نامه می باشد و از نظر کیفیت حرف ندارد.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

قیمت شیشه رنو کپچر چنده؟

بستگی به نوعی می خواهید فرق دارد ایرانی ، چینی ، اصلی هر کدام متفاوت است.بهتر است تماس بگیرید.

نصب شیشه رنو کچپر چقدر طول می کشه؟

تقریبا 45 دقیقه الی 1 ساعت

نصب سیار برای شیشه رنو کپچر دارید؟

بله نصب سیار شیشه اتومبیل عبدالهی 24 ساعته آنلاین و آماده هستند.

بهترین مارک شیشه کپچر چه مارکیه؟

بین برند های ایرانی آسیا بهترین برند برای شیشه این خودرو محسوب می شود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

4 دیدگاه

  1. حامد
    29 مرداد 1402

    قیمت شیشه جلو رنو کپچر چنده؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      30 مرداد 1402

      به دلیل افزایش قیمت روزانه ما از درج قیمت معذوریم لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید!

  2. سونیا
    29 مرداد 1402

    ببخشید چقدر طول میکشه شیشه جلو کپچر رو تعویض کنید ؟ بهترین مارک شیشه جلو کپچر چیه؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      30 مرداد 1402

      حدود 45 دقیقه بیشتر وقتتان گرفته نمیشود. بهترین مارک بعد از شیشه اصلی در حقیقت شیشه های ونوس امید اسیا هستند.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]