شیشه درب اکسنت از نوع سکوریت است که شیشه درب جلو با شیشه درب عقب از لحاظ ابعاد و اندازه و قیمتی تفاوت دارد.ما در این مقاله می خواهیم بهترین نصاب شیشه اتومبیل و بهترین مارک شیشه بغل اکسنت را به شما معرفی کنیم.

قیمت شیشه درب اکسنت

قیمت شیشه درب جلو accent اصلی + نصب 65/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب accent اصلی + نصب 55/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو accent ایرانی + نصب15/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب accent ایرانی + نصب 14/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بغل اکسنت

شیشه بغل اکسنت شامل 4 نوع طراحی شیشه درب جلو راست و چپ و شیشه درب عقب چپ و راست است که هر کدام از لحاظ ابعادی متفاوت هستند. و نمی توان جای یکدیگر نصب و استفاده کرد.

شیشه های درب اکسنت در مدل های مختلف تفاوت خاصی ندارند.

شیشه درب جلو اکسنت

قیمت شیشه درب جلو و درب عقب اکسنت در جدول بالا درج شده است که اگر دقت کنید تفاوت قیمت شیشه درب جلو و درب عقب در نمونه ی اصلی بیشتر است. معمولا نمونه های تولید داخلی تفاوت زیادی در درب جلو و عقب مشاده نمی شود. اما نوسانات ارزی به طور مساوی بر روی قیمت نمونه ی ایرانی درب جلو و درب عقب تاثیر می گذارد.

چون متریال اصلی این شیشه ها برای تولید خارجی است به همین دلیل تغییر قیمت ارز و دلار باعث تغییر قیمت شیشه خودرو نیز می شود.

شیشه درب جلو هیوندای accent از جنس سکوریت و بر خلاف شیشه جلو اکسنت تک لایه است. و به رنگ سبز طراحی شده که می توانید با استفاده از برچسب دودی شیشه خود را دودی کنید.

در صورت تمایل می توانید زمانی که برای نصب شیشه درب اکسنت مراجعه می کنید درخواست دودی خود را اعلام کنید تا دودی کار ما جهت دودی کردن شیشه اتومبیل اکسنت شما در محل حاضر شود.

ضمنا اگر تهران هستید می توانید پس از نصب با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و درخواست دودی کار سیار بدهید.تا درب منزل شیشه اتومبیل هیوندای اکسنت شما را دودی کنند.

بهترین مارک برچسب رول دودی استیکو است اما اگر اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید می توانید با مراجعه به صفحه ی بهترین مارک برچسب شیشه ماشین عبدالهی در مورد مدل های مختلف رول دودی مطالعه کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در هر خودرویی متفاوت با دیگری است مثلا دودی شیشه این خودرو با دودی شیشه درب توسان ممکن است تفاوت داشته باشد هم به دلیل خم و برجستگی هایی که شیشه دارد. و هم این تفاوت به نوع رول دودی و درصدی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد.

شیشه درب عقب اکسنت

قیمت شیشه درب accent نسبت به درب جلو در هر دو نمونه ارزان تر است که می تواند به دلیل نوع ساختاری آن در تولید باشد. مثلا چون تولید و طراحی شیشه درب جلو نسبت به شیشه درب عقب سختی بیشتری دارد قیمت آن بیشتر است. این شیشه نز همانند شیشه درب جلو از جنس سکوریت تهیه می شود که رنگ آن نیز سبز رنگ طراحی شده است.

اگر شیشه های خودرو شما تمام دودی بوده و با شکست شیشه درب عقب تنها می خواهید یک درب را دودی کنید تنها هزینه شیشه تک درب از شما دریافت می شود و بلافاصله پس از نصب شیشه را دودی می کنند.

ضمنا بهتر است اگر تصمیم جدی برای دودی کردن شیشه خود دارید قبل از نصب اعلام کنید چون برخی اوقات شیشه را قبل از اینکه در قالب درب قرار دهند با برچسب دودی می کنند که کار تمیز تر شود.

نصب شیشه بغل اکسنت

مدت زمان نصب شیشه درب accent چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و تعویض شیشه درب aacent و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

آیا ارسال شیشه درب accent به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه درب accent به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه درب اکسنت قبول می کنید؟

بله نصب سیار شیشه درب accent در سراسر تهران فراهم است.

آیا تعویض شیشه درب accent را ضمانت می کنید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی به طور کامل می دهیم.