با افزایش قیمت خودرو قیمت شیشه خودرو نیز بالا رفت ، شیشه دامای x5 که یک محصول شرکت چینی می باشد. و جز شیشه های وارداتی محسوب می شود. از این گرانی بی بهره نیست. البته این بدان معنا نیست که شیشه های تولید داخل گران نشدند بلکه تاثیر کمتری نسبت به شیشه های خارجی گرفتند.شیشه جلو دامای x5 از جنس لمینت و دور مشکی دارای سنسور نور و باران است.

شیشه-جلو-دامای-x5

قیمت شیشه جلو دامای x5

جهت استعلام قیمت شیشه جلو دامای می توانید با مرکز پخش شیشه اتومبیل در تهران تماس بگیرید. شیشه جلو این خودرو دارای سنسور نور و باران است و فاقد هیتر می باشد. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت است. شما می توانید شیشه جلو این خودرو را به صورت تک و یا عمده در برند های متفاوت ایرانی چینی تهیه کنید.

قیمت-شیشه-دامای-x5

جهت خرید لوازم یدکی عمده می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت شیشه عقب دامای x5

شیشه-عقب-دامای-x5

شیشه عقب دامای ایکس فایو از جنس سکوریت و نشکن است که به این نوع شیشه ها سیف گلس نیز می گویند عقب شیشه این خودرو دارای هیتر یا همان گرمکن عقب می باشد. که می توانید شیشه های این خودرو را به صورت تک و عمده از شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه کنید. برای استفاده از خدمات سیار می توانید روی شیشه اتومبیل سیار کلیک کنید.

شیشه بغل دامای x5

شیشه-بغل-دامای-x5

شامل شیشه درب جلو و عقب شیشه لچکی و شیشه روستونی می باشد. که همگی از جنس سکوریت هستند . لچکی روی درب قرار دارد و همراه درب باز و بسته می شود. و شیشه روستونی همانطور که از نامش پیداست روی ستون و بدنه خودرو قرار دارد. تمام شیشه ها توسط افراد مجرب و کار بلد با بهترین متریال و چسب پلی یورتان نصب می شود.

سانروف دامای x5

سانروف-دامای-5

از نوع سانروف پاناروما الکترونیکی می باشد. شیشه های سانروف از نوع سکوریت و نشکن می باشد. و معمولا دوئدی هستند برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به سر سرنشینان.برای تعویض شیشه سقف دامای می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه-روستونی-x5

آینه بغل دامای x5

از نوع آینه های وسط الکتروکرومیک و آینه های بغل از نوع برقی تاشو می باشند. برای تهیه ی آینه خودرو می توانید به یدک فیت مراجعه کنید و برای نصب آن می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

آینه-بغل-دامای-x5

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی