قیمت شیشه تیگو 5 (شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) را از ما بپرسید. قیمت شیشه جلو تیگو 5 اصلی و سنسور دار با شیشه ایرانی متفاوت اسن. شیشه جلو از نوع لمینت و دور مشکی است. (laminat glass) و از سه لایه تشکیل می شود که لایه ی وسط آن از نوع پلیمری است.

قیمت شیشه جلو تیگو 5

قیمت شیشه جلو اصلیقیمت شیشه جلو سنسوردار قیمت شیشه جلو بدون سنسور قیمت شیشه جلو چینی
تماس بگیرید!60/000/000ریال30/000/000ریالتماس بگیرید!
جدول لیست قیمت شیشه جلو تیگو 5

توجه کنید قیمت ها کاملا حدودی هستند و به روز نیستند برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب تیگو 5

قیمت شیشه عقب tiggo 5 اصلیقیمت شیشه عقب tiggo 5 ایرانی
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

ویدیو تعویض شیشه جلو تیگو 5

در این مقاله ما می خواهیم درباره ی انواع شیشه تیگو 5 بررسی کنیم تا در خرید و تعویض شیشه این خودرو سرمان کلاه نرود.شیشه های مورد بحث ما شیشه جلو و شیشه عقب است و جنس شیشه ها از چه نوعی است. چگونه می توانیم این شیشه ها را تهیه کنیم؟ چه شرکت هایی این شیشه را تولید می کنند آیا شیشه تیگو 5 در ایران نیز تولید می شود؟ برای دانستن تمام این سوالات فقط کافی است با ما تا انتها مقاله همراه باشید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه-عقب-تیگو-5

فروش و نصب شیشه های تیگو فایو

  • تعویض شیشه جلو تیگو فایو
  • ترمیم و تعویض شیشه درب تیگو فایو
  • تعویض شیشه لچکی تیگو فایو
  • شیشه دودی تیگو فایو
  • ترمیم شیشه تیگو فایو
  • تعمیر بالابر تیگو فایو
  • شفاف سازی طلق چراغ تیگو فایو
شیشه-جلو-تیگو-5

مشکل مهمتر این خودرو قیمت آن است که در بین مردم پیچیده که این خودرو قیمت گرانی نسبت به رقبای خود دارد. و این موضوع سبب شد تا خودروهای تیگو 5 دست دوم شدیدا افت قیمت کنند.

شرکت خحودرو سازی چینی چری تمام خودروهای چری خود را به کشورهای دیگر صادر می کند و یا اجازه مونتاژ می دهد. این کار سبب شناخته شدن اینه برند نیز می شود. که در کشور ایران مدیران خودرو مونتاژ این خودرو را در دست دارد.

ویدیو تعویض و قیمت شیشه جلو تیگو 5 سنسور دار

ما در این ویدیو برای شمت تعویض شیشه جلو سنسور دار را به تصویر کشیدیم تا شما عزیزان با خیال آسوده به شیشه اتومبیل عبدالهی و نوع کار آنها آشنا شوید و اطمینان کنید. هدف از این کار تنها جلب رضایت شما عزیزان است. شیشه اتومبیل عبدالهی حدود به 3 دهه است که در این زمینه تجربه دارند .

قیمت شیشه جلو تیگو 5

شیشه های جلو تیگو 5 از آنجایی که هم با آپشن و هم بی آپشن در بازار وجود دارد بنابراین توجه کنید که اولا شما کدام نوع شیشه را می خواهید و دوما به جایی مراجعه کنید تا از متریال خوب برای نصب شیشه شما استفاده کنند چون در غیر اینصورت سنسور باران تیگو 5 درست کار نمی کند. و این موضوع باهث می شود که شما دو مرتبه یک هزینه مجدد کنید تا سنسور ها و آپشن های خودرو شما کار کند.

قیمت شیشه جلو برای تیگو 5 مدل 1394 تا 1399

شیشه-چری-تیگو-5

قیمت شیشه عقب تیگو 5

شیشه عقب تیگو 5 نیز دارای آپشن است که می توانیم به هیتر یا به زبان ساده تر گرمکن شیشه عقب اشاره کنیم. شیشه عقب تیگو 5 از جنس سکوریت و نشکن است.به غیر از گرمکن و برف پاک کن چیز دیگری ندارد. البته گرمکن برای شیشه عقب بسیار مهم و لازم است.

شیشه عقب تیگو 5

شیشه عقب برای چری تیگو 5 مدل 2015 تا 2020

شیشه های تیگو 5 در ایران نیز تولید می شود که کیفیت خوبی هم دارند اما لازم به ذکر است که دید در شیشه اصلی بهتر از شیشه متفرقه است. بهتر است با توجه به بودجه خود و با مشورت با ششیشه اتومبیل عبداللهی بهترین شیشه و با کمترین هزینه را نصب کنید. تجربه نصاب را در کنار کار نادیده نگیرید شما اگر بهترین شیشه را به نصاب ناشی بدهید هم شیشه و هم آب بندی را خراب می کند و نمی تواند از پس آن به خوبی بر بیاید.

شیشه-بغل-تیگو-5

آیا می دانستید شیشه اتومبیل عبداللهی نصب سیار دارند؟برای رفاه شما عزیزان و به دلیل وجود ویروس کرونا گاهی افراد حاضر به بیرون رفتن از منزل نیستند در آن صورت ما می توانیم شیشه شما را در محل نصب کنیم. نصب سیار ما در سراسر تهران مقدور است.

شیشه عقب دودی تیگو ۵

و برای شهرستان ها ارسال به صورت تک و عمده فراهم است.

قیمت شیشه درب tiggo 5

ویدیو زیر به صورت کاملا خلاصه نمونه ای از تعویض شیشه درب عقب می باشد. که شیشه های این خودرو با برچسب دودی دودی شده بودند. از آن جایی که بهتر است یک روز بعد از نصب شیشه را دودی کنید فقط ویدیو تعویض گرفته شد. اما اگر قبل از شروع به کار شما مشتری گرامی زودتر درخواست برچسب دودی کنید می توانند قبل از نصب شیشه ، شیشه را برای شما دودی کنند و سپس کار جاگذاری شیشه را انجام دهند. برای استعلام قیمت شیشه درب تیگو 5 با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه جلو چری تیگو 5

برای خرید انواع شیشه های چری اعم از تیگو 5 و شیشه تیگو 7 می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری خرید کنید. ضمنا اگر تهران هستید لازم به ذکر است که در تمام نقاط تهران تیم سیار در کمترین زمان ممکن برای خئمت رسانی به شما آماده می شوند.

شیشه-بغل-تیگو-5

شیشه روستونی (روگلگیری) تیگو 5

اگر با دقت به تصاویر زیر نگاه کنید مشاهده می کنید که شیشه روستونی روی بدنه خودرو قرار دارد و با شیشه لچکی تفاوت دارد.

روگلگیری تیگو 7
تفاوت روستونی تیگو 7 با روستونی تیگو 5

که یکی از تفاوت های شیشه روتونی فرمی است که دور آن قرار دارد و دیگری محل قرار گرفتن آن که روی بدنه می باشد اما شیشه لچکی روی شیشه درب عقب قرار دارد.و شیشه خودرو را از حالت یک تکه بودن در می آورد.

شیشه-جلو-تیگو-5

قیمت شیشه سانروف تیگو 5

همانطور که در مقاله های دیگر گفتیم سانروف ها دارای مدل های متفاوتی هستند که می توان به دو حالته پاناروما و ثابت اشاره کرد.سانروف تیگو 5 از نوع دو حالته می باشد.نوع دو حالته یعنی شما می توانید یا سانروف را فقط نیمه رو به بالا که به نوعی مانند هواکش عمل می کند. و یا می توانید به طور کامل به صورت کشویی باز کنید.

سانروف-تیگو-5

نصب سیار شیشه چری

خدمات نصب شیشه اتومبیل در محل ما همه روزه در خدمت شماست! برای هماهنگی لطفا با شماره 09123236211 تماس بگیرید!

مدت تعویض شیشه جلو تیگو 5 چقدره ؟

حدود 45 دقیقه نهایتا 1 ساعت

تعویض شیشه عقب تیگو 5 چقدر زمان میبره ؟

کمتر از 1 ساعت

چسب مورد استفاده شما چیست؟

استفاده از چسب پلی یورتان

قیمت شیشه درب تیگو 5 چنده؟

برای استنعلام قیمت شیشه های تیگو به دلیل افزایش روزانه و حتی لحظه ای قیمت ها پیشنهاد می کنیم که با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.02177196143

آیا تضمینی بابت تعویض شیشه میدید؟

بله تعویض شیشه و آب بندی شیشه شامل ضمانت 100 درصدی شیشه اتومبیل عبدالهی می شود.

نصب سیار هم دارید؟

بله نصب سیار به سراسر تهران فراهم است. فقط لطفا برای هماهنگی تماس بگیرید.

تعویض آینه بغل تیگو 5

برای تعویض و ترمیم آینه بغل می توانید به صورت حضوری به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید آینه کامل و حتی تیکه های جدا یعنی قاب آینه فرم آینه شیشه آینه همگی در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

تعمیر آینه بغل تیگو 5

در آینه بغل تیگو 5 چرخ دنده آینه بغل زیاد خراب می شود و گاهی اوقات البته به ندرت هم ممکن است نافی آینه بغل تیگو 5 بشکند. برای تعمیر آینه بغل تیگو 5 می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

تعمیر بالابر تیگو 5

بالابر خودرو شما اگر خراب شد ابتدا برای تعمیر مراجعه کنید شاید با تعویض چرخ دنده بالابر یا رله و … تعمیر شود و دیگر نیازی به تعویض نباشد.

چون هزینه ی تعویض کامل خیلی سنگینه و بلاخره فابریک خودش اگر تعمیر بشه خیلی بهتره!

نوار شیشه چری

برای اطلاع از قیمت نوار شیشه چری با شماره 02177090652 و 02177196143 تماس بگیرید.

سانروف-تیگو-5شیشه

cheryTiggo 5/تیگو 5 – tiggo 5

تیگو 5 که نوعی از خودرو چری است و محصول شرکت مدیران خودرو است. چری تیگو 5 سواری خیلی راحتی دارد و از لحاظ جا داری جز خودرو های جادار محسوب می شود. زمانی که این خودرو به بازار عرضه شد طرفداران و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرد.که این جذب مشتری بی دلیل نبود زیرا استهلاک تیگو 5 در بین رقیب های خودش تا حد زیادی پایین است.

اما مشکل عمده ای هم دارد که مصرف سوخت آن است بسیار زیاد می باشد. اما در برابر مزایای خوبی که دارد گاهی اوقات افراد آن را نادیده میگیرند.

شیشه جلو تیگو 5

مزایا و معایب تیگو 5

+ طراحی خوب کابین

+ ظاهر قابل قبول

+ کابین جادار

+ آپشن‌های بیشتر در مدل‌های جدید

+ عملکرد اقتصادی گیربکس

– سواری خشک

– کشش کم در سربالایی

شیشه درب عقب تیگو 5

مشخصات فنی تیگو 5

مصرف سوخت۹ لیتر در صد کیلومتر
حجم موتور۲ لیتر
بدنهکراس‌اوور
تنفس موتورطبیعی
قدرت۱۳۹ اسب بخار
سرعت۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
گیربکسCVT با ۹ دنده مصنوعی
محور محرکدیفرانسیل جلو
شتاب۱۲.۸ ثانیه
گشتاور۱۸۲ نیوتن.متر
نوع موتورخطی بنزینی
استاندارد آلایندگییورو ۵
فرمانهیدرولیکی
سیلندر / سوپاپ۴ / ۱۶
نوع رینگآلومینیومی
روگلگیری تیگو 5

برای همه ی شما حتما پیش آمده که در حین رانندگی یا در حالی که تغییر مسیر از لاینی به لاین دیگر می دهید.و یا خودرو شما پارک است و شما می روید که سوار خودرو خود شوید مشاهده می کنید که آینه خودرو شما آسیب دیده است.در این صورت شما فوقالعاده عصبانی میشوید عجله دارید و اون لحظه نمیدانید که از کجا باید آینه خود را تهیه کنید. در این صورت ما به شما یدک فیت را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه اینترنتی یدک فیت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه انواع لوازم یدکی و ادوات شیشه اتومبیل تمام نیاز شما در این زمینه را رفع می کند. فقط کافی است جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع آینه خودرو روی آن کلیک کنید.

شیشه درب جلو تیگو 5

شیشه اتومبیل عبدالهی خدمات شیار خود را برای سهولت شما عزیزان راه اندازی کرده است. در صورت نیاز می توانید از خدمات سیار ما نیز بهره مند شوید. توجه کنید که خدمات سیار برای افرادی که در تهران هستند دایر است. و در خارج از تهران شیشه برای آن ها ارسال می شود تا خودشان یا فردی برای آن ها نصب کنند. بسیارند افرادی که شیشه با کیفیت را پیدا نمی کنند و شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه را برای آن ها ارسال می کند و آن افراد نیز شیشه را به یک ششیشه اتومبیلی نزدیک محل سکونت خود می دهند تا برای آن ها شیشه را نصب کنند.

شیشه-تیگو-5-شاخص

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

نحوه ی خرید انواع شیشه چری تیگو 5

برای خرید انواع شیشه تیگو 5 شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی و یا پیام در واتساپ سفارش خود را ثبت کنید . ارسال شیشه و دیگر وسایل جانبی اتومبیل به سراسر کشور فراهم است.

شماره تماس

0277196143

شماره واتساپ

09358241824