شیشه بی ام X6 شیشه بی ام X6

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام X6 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

خرید شیشه بی ام و x6

همان طور که می دانیم، امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های هر ماشین شیشه های آن می باشد. زیرا بسیاری از افراد جذب شیشه های آن ها می ‌شوند. به عبارت دیگر می توان گفت، تولیدکنندگان و طراحان تمام تلاش خود را کرده اند تا شیشه های ماشین ها را با کیفیت و جذابیت بسیار بالا و شیک طراحی و تولید کنند.

از آنجایی که می دانیم، وجود ماشین ها را بدون شیشه ها نمی توان تصور کرد. زیرا که شیشه ها علاوه بر تاثیر گذاشتن در زیبایی و شیک بودن ماشین ها، در امنیت سرنشینان نیز تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

قیمت-شیشه-عقب-بی-ام-و-X6

به عنوان مثال می توان گفت، تولیدکنندگان بی ام و امروزه تمام تلاش خود را کرده اند تا شیشه بی ام و x6 را به گونه ‌ای طراحی کنند که تقریبا ۷۰ درصد در فروش آن تاثیر داشته باشد. از طرف دیگر، شیشه های این ماشین دارای فرم و حالت بدنه آن می باشند که این ویژگی هم می تواند باعث جذب مشتریان بیشتر به این ماشین شود.

شیشه-جلو-x6

شیشه جلو بی ام و x6

در سمت جلویی خودرو از آنجایی که شیشه جلو در امنیت سرنشینان تاثیر بسیار زیادی دارد. شاهد شیشه ای به صورت چند لایه هستیم. که طراحان و تولید کنند آن را طراحی کرده اند تا علاوه بر تامین امنیت سرنشینان، از تابش نور خورشید به چشم راننده نیز جلوگیری کند.

شیشه عقب و بغل بی ام و x6

همچنین، شیشه عقب این ماشین را به گونه‌ ای طراحی کرده اند که دارای خطوطی برای جلوگیری از یخ زدگی می باشد. هنگام ضربه و آسیب، خرد نمی شود. شیشه های بغل ماشین بی ام و هم دارای فرم و حالت بدنه خودرو می باشند که باعث جذابیت بیشتر این ماشین شده اند و چون دارای رنگ سبز و دودی می باشند، افراد آن ها را می پسندند.

شیشه-عقب-و-بغل

شیشه سانروف بی ام و x6

علاوه بر این، شیشه سانروف ماشین بی ام و هم دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. تقریبا نیمی از سقف این خودرو را فرا گرفته است. می تواند در طراحی و لوکس بودن ماشین تاثیر بسزایی بگذارد. به همین دلیل می ‌توان گفت، امروزه نحوه خرید انواع شیشه بی ام و x6 بسیار آسان شده است. چرا که افراد می توانند در تمام مراکز فروش شیشه معتبر آن ها را به راحتی پیدا کنند.

قیمت شیشه بی ام و x6

همان طور که می دانیم قیمت شیشه های ماشین ها بر اساس مدل خودرو، طرح و ابعادی که دارند، جنس و کیفیت و حتی رنگ آن ها محاسبه می شود. اما می‌ توان گفت اگر افراد این شیشه ها را از مراکزی که آن ها را عرضه می کنند، خریداری کنند قیمت آن ها مقرون به صرفه تر می باشد.

به عنوان مثال می توان گفت، قیمت شیشه بی ام و x6 با توجه به طرح و مدل این ماشین و مواد اولیه تولید آن ها محاسبه می شود. همچنین، قیمت شیشه جلو بی ام و x6 و قیمت شیشه عقب بی ام و x6 به دلیل اینکه در امنیت سرنشینان و راننده تاثیر بسیار زیادی می گذارند، کمی گران تر می باشد.

اما قیمت شیشه بغل بی ام و x6 مناسب و مقرون به صرفه می باشد. افراد می توانند از مراکز معتبر این شیشه ها را به راحتی خریداری کنند. همچنین می توان گفت کارشناسانی که در مراکز فروش شیشه حضور دارند به افراد توصیه می کنند انواع شیشه های ماشین را با جنس و کیفیت بسیار خوب خریداری کنند. زیرا اگر قیمت بیشتری برای خرید آن ها پرداخت کنند، ارزشش را دارد. می تواند در برابر هرگونه ضربه ناگهانی مقاوم باشد.

 علاوه بر این، بسیاری از افراد هنگام شکسته شدن و یا خرد شدن شیشه سانروف ماشین این تصور را دارند که قیمت آن بسیار گران می باشد. اما این تصور اشتباه است زیرا اگر چه این شیشه دارای طرح و جذابیت بسیار زیبا می باشد. اما می توان گفت قیمت شیشه سانروف بی ام و x6 بسیار ارزان و مناسب می باشد.

شیشه اتومبیل بی ام و (BMW) سری ایکس X6 اتاق E71

خودرو ایکس 6 یکی از محبوب ترین خودرو های آلمانی موجود در ایران می باشد که در ایران طرفداران زیادی دارد. از پیر تا جوان همگی طرفدار این غول پیکر دوست داشتنی هستند.اما متاسفانه به دلیل تحریم های به عمل امده از سال 2014 به بعد دیگر ایم خودرو وارد ایران نشد. و این امر باعث نگرانی x6 سواران و طرفدارانش شد.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X6 اتاق E71

لازم به ذکر است که شیشه های بی ام و تمام دو نوع شیشه دارند و تفاوت آن ها در تعداد اپشن های موجود در شیشه می باشد. در ادامه ما این دو را برای شما معرفی می کنیم

1.در مدل اول شیشه دارای سنسور نور و باران و بخار و هدآپ می باشد و از جنس لمینت و سبز رنگ است.

2. مدل دوم شیشه از جنس لمینت است و دارای سنسور نور و باران و بخار و هدآپ می باشد. اما دوربین رادار و تبلو خوان نیز دارد.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X6 اتاق E71

برای استعلام قیمت شیشه درب x6 می توانید به شماره 02177196143 تماس حاصل فرمایید.جنس شیشه های بغل از نوع سکوریت است.و رنگ ان نیز سبز رنگ است.

شیشه-بغل-x6-1

لچکی بی ام و (BMW) سری ایکس X6 اتاق E71

جنس شیشه لچکی نیز از نوع سکوریت و سبز رنگ است که روی شیشه درب عقب طراحی شده است.

پاناروما بی ام و (BMW) سری ایکس X6 اتاق E71

سانروف بی ام و x6 اصلی در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه جلو بی ام و X6 سال های 2007 تا 2014 (اورجینال)

تمام شیشه های جانبی ایرانی و چینی و فابریک در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی

همان طور که تا کنون نام این مرکز را شنیده ایم. می دانیم که امروزه یکی از بهترین و برترین مراکز عرضه انواع شیشه های ماشین در کشور ما، مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد که دارای کارشناسانی برای خدمات رسانی به افراد است.

علاوه بر این، می توان گفت مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی به دلیل اینکه انواع شیشه های ماشین به عنوان مثال، شیشه بی ام و x6 را با برترین جنس و کیفیت به مشتریان و افراد عرضه می کند. خدمات بسیار زیادی را به آن ها ارائه می دهد. دارای اعتبار و ارزش بسیار زیادی نزد آن ها می باشد.

از مهم ترین خدماتی که مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی به افراد و مشتریان ارائه می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عرضه انواع شیشه های ماشین
  • نصب شیشه ها حتی در محل کار یا منزل
  • تعویض تعمیر و نصب انواع شیشه های ماشین
  • استفاده از چسب های مخصوص و بسیار خوب برای نصب شیشه های ماشین ها و…

خلاصه اینکه این مرکز به دلیل خدماتی که به مردم ارائه می دهد. ارزش و اعتبار بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین می توان گفت امروزه افراد برای تعویض و تعمیر و نصب انواع شیشه های ماشین مورد نظر خود، هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای ندارند. زیرا با وجود این مرکز مشکل آن ها به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف می شود.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و x4
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و x4
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و x4
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و x4
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )

بهترین لوازم یدکی پژو 405 در لوازم یدکی یدک فیت از قفل زاپاس بند و شیشه بالابر و .. گرفته تا نوار جات و خارجات همگی در یدک فیت موجود است. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع لوازم یدکی و انواع قفل و بالابر و … به سایت یدک فیت مراجعه کنید و یا به صورت حضوری به شرکت یدک فیت مراجعه کنید.