شیشه بی ام و سری 7 شیشه بی ام و سری 7

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام و سری 7 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

شیشه-بی-ام-و-سری-7
شیشه بی ام و سری 7

قیمت شیشه جلو بی ام و سری 7

فهرست موضوعات در این مقاله

همانطور که میدانید شیشه بی ام و دارای تنوع بسیاری است اگر شما شیشه اصلی بخواهید یا متفرقه باید از مکانی مطمئن آن را تهیه کنید نمایندگی های شیشه لوازم یدکی شیشه و شیشه اتومبیل همه ی این موارد که گفتیم شیشه بی ام و را موجود دارند اما بستگی دارد به این که شما چه نوع شیشه دای را می خواهید علاوه دبر ذکر شیشه جلو یا عقب باید بدانید که شیشه اصلی را می خواهید یا شیشه متفرقه ؟ که شیشه متفرقه خود معقوله ای مجزا دارد زیرا شیشه متفرقه درجه 1 و 2 و در برخی موارد درجه 3 نیز دارد.

بنابراین شما مشتری گرامی توجه کن از جایی که خرید می کنی چه شیشه ای را برای شما نصب می کنند.

شیشه-جلو-بی-ام-و-سری-7

قیمت شیشه عقب بی ام و سری 7

شیشه اتومبیبل عبداللهی با بیش از 28 سال سابقه این تضمین و اطمینان را به شما می دهد که با خرید و نصب شیشه خود در این مکان دیگر نگران هیچ چیز نباشید و به دور از استرس آب بندی شیشه به سفر خود ادامه دهید.

کادر مجرب عبداللهی گلس فوق العاده با تجربه و کار بلد هستند. اگر در خرید شیشه تردید دارید حتما از ایشان راهنمایی دریافت کنید.

شیشه-بغل-بی-ام-و-سری-7

قیمت شیشه درب جلو بی ام و سری 7

شیشه درب ها معمولا از جنس لمینت می باشد که شیشه جلو یک تکه و در برخی از خودروهای شیشه عقب دارای لچکی نیز می باشد.شیشه درب نیز همانند شیشه جلو و عقب دارای تنوع است. و شرکت های زیادی این شیشه را تولید می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

مشخصات ماشین بی ام و سری ۷

امروزه ماشین بی ام و در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. که یکی از مدل های آن، بی ام و ۷۴۰/۷۵۰/۷۳۰/ اتاق ۷ می باشد. که به طور کلی بهای مجموعه بی ام و سری 7 می گویند. این ماشین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا و آپشن های مدرن و پیشرفته می باشد.

شیشه-جلو-بی-ام-و-سری-7-1

همچنین می توان گفت بسیاری از افراد امروزه به دلیل آپشن های مدرن و جذاب این ماشین و طراحی بسیار زیبای شیشه هایش جذب آن می شوند و آن را خریداری می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که تولید کنندگان در طراحی این ماشین در نظر می گیرند. این است که شیشه بی ام و سری 7 را به گونه ای طراحی کردند که افراد از نظر ایمنی بودن هیچ گونه نگرانی ندارند.

مشخصات-ماشین-بی-ام-و-سری-۷

از طرف دیگر می توان گفت کسانی که این ماشین را خریداری می کنند. باید بدانند که برای نصب، تعمیر و تعویض شیشه ها هنگام شکسته شدن باید به مراکزی مراجعه کنند که دارای نصاب های حرفه ای و ماهر در زمینه انجام این کار می باشند.

شیشه جلو و بغل

تولید کنندگان شیشه جلو این ماشین را از جنس لمینت طراحی کرده اند. این شهیهش به صورت چند لایه می باشد. به همین دلیل می ‌توان گفت کیفیت و جنس این شیشه نشان دهنده میزان امنیت و ایمنی بودن آن است. علاوه بر این، شیشه های بغل این ماشین هم بر اساس بدنه درب ها و حالت آن ها ساخته و طراحی شده اند. برای جذابیت بیشتر دارای رنگ سبز یا دودی می باشند.

شیشه سانروف و عقب

شیشه سانروف این ماشین هم که تقریبا نصف سقف را فرا گرفته است. جذابیت بسیار زیادی دارد و افراد می توانند هنگام مسافرت با باز کردن این شیشه علاوه بر لذت بردن از سفر خود، از هوای طبیعت هم به خوبی استفاده کنند. علاوه بر این، شیشه عقب این ماشین به دلیل مجهز بودن به سیستم گرمکن و بخار گیر باعث جلوگیری از یخ زدن هنگام سرما می شود.

بی-ام-و-سری-7

نحوه خرید شیشه بی ام و سری 7

همان طور که می دانیم انواع شیشه های ماشین بر اثر گذشت زمان و یا ضربه های ناگهانی، ممکن است دچار آسیب شوند. یا حتی شکسته شوند؛ به همین دلیل افراد باید آن ها را هر چه سریع تر تعویض و تعمیر کنند تا از دیگر آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

امروزه نحوه خرید انواع شیشه بی ام و سری 7 به گونه ای است که افراد می توانند آن ها را به صورت حضوری از مراکز معتبر خریداری کنند. از طرف دیگر می توان گفت، امروزه روش خرید اینترنتی این شیشه ها نیز بسیار رایج شده است. افراد می توانند از طریق سایت های خوب و قابل اطمینان آن ها را به صورت اینترنتی سفارش دهند. از نصاب ها درخواست نصب آن ها را درب منزل داشته باشند.

قیمت شیشه بی ام و سری 7

همچنین قیمت شیشه بی ام و سری 7 بر اساس مدل این ماشین، جنس و کیفیت، ابعاد و حتی رنگ آن محاسبه می شود. قیمت شیشه جلو بی ام و ۷۴۰/۷۵۰/۷۳۰/ اتاق ۷ به دلیل اینکه در امنیت راننده تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین دارای جنس ساخت چند لایه می باشد، گران است. اما می توان گفت افراد هر چقدر قیمت بیشتری پرداخت کنند. می توانند شیشه ای با کیفیت بالاتر تهیه نمایند.

شیشه عقب بی ام و سری ۷ نیز از نظر قیمت به دلیل اینکه به صورت دو لایه طراحی شده است. دارای گرمکن بخار گیر برای جلوگیری از سرما می باشد، کمی گران است. اما می توان گفت قیمت آن نسبت به شیشه جلو ارزان تر است.

اما شیشه سانروف این سری از بی ام و بسیار ارزان است. از طرف دیگر می توان گفت قیمت ناچیز و ارزان این شیشه توانسته در فروش آن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل افراد باید در خرید انواع شیشه های بی ام و کیفیت و جنس آن ها را در نظر بگیرند تا به عمر مفید آن ها کمک بسیار زیادی بکنند.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

سری 7 بی ام و به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم کرد که ما در این مقاله به هر سه قسمت اشاره نمودیم.دسته ی اول که از سال 2001 تولید شد و یک خودرو سواری می باشد. دارای مشخصات فنی زیر است:

قدرت : 272 اسب بخار

موتور 4.4 لیتر

متاسفانه به دلیل عدم ثبات قیمت در بازار و نوسانات روز افزون از درج قیمت ثابت معذوریم.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

در شیشه جلو بی ام و e65 سنسور نور و باران وجود دارد و همچنین دارای سنسور بخار است.شیشه جلو از جنس لمینت و سبز رنگ است.

این نوع مدل فقط دارای یک نوع شیشه است که ببا مشخصات فنی که در گوشه سمت چپ شیشه نوشته شده است.شما برای خرید شیشه اصلی و ایرانی و چینی می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

در این مدل از بی ام و باید بدانید که در قسمت شیشه های درب هم از نوع سکوریت موجود است و هم از نوع لمینت لازم به ذکر است که بیشتر نوع سکوریت استفاده می شوند و نوع لمینت آن به ندرت استفاده شده است. آن هم به دلیل مدل پایین بودن این مدل است زیرا در مدل های بالاتر دیگر تمام خودرو ها از جنس سکوریت است به غیر از شیشه جلو که تقریبا در تمام خودرو ها از جنس لمینت می باشد.

شیشه درب عقب بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

تمام مشخصاتی که در باب شیشه درب جلو ذکر کردیم در مورد شیشه درب عقب نیز صدق می کند. یعنی شیشه های بغل بی ام و ای 65 مدل 2004-2008 کلا از دو جنس لمینت و سکوریت ساخته می شوند.همچنین رنگ این شیشه ها نیز سبز است . شیشه های این مدل هم به صورت فابریک و هم به صورت چینی و ایرانی و … در شیشه اتومبیل عبدالهی یافت می شود.

2005-بغل

لچکی بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

شیشه بادگیر این خودرو سبز و دور مشکی است اگر بخواهیم به یکی از اشکال هندسی تشبیه کنیم میتوانیم به ذوذنقه آن را تشبیه کنیم.

این شیشه نیز هم فابریکی و هم چینی و تولید داخلی موجود است.

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

در این مدل شیشه بسیار بزرگ و به شکل مستطیل طراحی نمودند که جنس شیشه از نوع سکوریت و سبز رنگ است. از آپشن های این شیشه می توان به سنسور هیتر اشاره کرد. و همچنین دارای پایه برای اتصال چراغ خطر های عقب بی ام و می باشد.

2005-عقب

سانروف بی ام و (BMW) سری 7 E65-66 مدل 2004-2008

شیشه های سانروف معمولا از جنس سکوریت است که رنگ آن دودی می باشد به دلیل عدم تابش مستقیم نور خورشید به سرنشینان خودرو.اما اگر میخواهید شیشه سانروف خود را تعویض کنید ما به شما بهترین شیشه اتومبیل در تهران را معرفی می کنیم.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

2017-بی-ام-جلو

در شیشه های مدل 2017 به بعد تقریبا تمام شیشه های بی ام و در دو نوع وارد بازار شدند. که در مورد اول

  1. شیشه دارای سنسور نور و باران و از جنس لمینت و دور مشکی دارای آپشن هایی نظیر نایت ویژن که همان دید در شب برای دید بهتر راننده در جاده در تاریکی مناسب است. و دارای هد آپ روی(head up که در معنی لغوی یعنی حواس جمع که کاربردش اعداد صفحه کیلومتر را به صورت بزرگ روی شیشه نمایش می دهد) شیشه می باشد که علاوه بر این موارد دارای برف پاک کن و نوار مولدینگ و همچنین شماره شاسی روی شیشه حک شده است.
  2. اما در مدل دوم علاوه بر موارد ذکر شده دارای تابلو خوان نیز می باشد.

لازم به ذکر است که شیشه جلو خیلی خیلی بزرگ است .

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

شیشه-بغل-بی-ام-و-2017

همچنین شیشه درب نیز دارای دو مدل است:

  1. شیشه سکوریت (یه لایه)
  2. در مدل دوم شیشه لمینت(سه لایه)

شیشه درب عقب بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

در این مدل شیشه از جنس لمینت است که به رنگ سبز رنگ است که نحوه ی قرار گیری آن در ویدیو های ما در آپارات موجود است.می توانید مشاهده کنید.

شیشه-2017

لچکی بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

شیشه های لچکی روی درب عقب طراحی می شوند و درب عقب را از یک تکه بودن خارج می کند.لازم به ذکر است که شیشه لچکی بی ام و سری 7 از سایر خودرو ها کمی بزرگ تر است.و همچنین دارای یک فرم نیز می باشد که جنس این فرم از نوع پلاستیک است.

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

جهت استعلام قیمت و رزرو وقت در شیشه اتومبیل عبدالهی برای تعویض شیشه عقب خودرو خود با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه عقب از جنس سکوریت و سبز رنگ و دارای گرمکن عقب می باشد. در شیشه عقب این خودرو از نوار دور شیشه استفاده می کنیم.

پاناروما بی ام و (BMW) سری 7 G11-12 مدل 2017 سدان

سانروف بی ام و مدل 2017 از نوع پانوراما است که از دو قسمت ثابت و متحرک تشکیل میشود که شیشه متحرک تا سرنشینان جلو و شیشه ثابت بالاسر سرنشینان عقب است.جنس این شیشه ها هردو از نوع سکوریت است که معروف به safe glass است.رنگ شیشه های سانروف را نیز به دلیل عدم تابش مستقیم نور خورشید از نوع دودی می سازند.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

در شیشه های مدل 2017 به بعد تقریبا تمام شیشه های بی ام و در دو نوع وارد بازار شدند. که در مورد اول

شیشه دارای سنسور نور و باران و از جنس لمینت و دور مشکی دارای آپشن هایی نظیر نایت ویژن که همان دید در شب برای دید بهتر راننده در جاده در تاریکی مناسب است. و دارای هد آپ روی(head up که در معنی لغوی یعنی حواس جمع که کاربردش اعداد صفحه کیلومتر را به صورت بزرگ روی شیشه نمایش می دهد) شیشه می باشد. که علاوه بر این موارد دارای برف پاک کن و نوار مولدینگ و همچنین شماره شاسی روی شیشه حک شده است.

شیشه-بغل-بی-ام-و-سری-7-2009

اما در مدل دوم علاوه بر مواردی که ذکر کردیم دارای تابلو خوان نیز می باشد.

لازم به ذکر است که شیشه جلو خیلی خیلی بزرگ است .

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

در این مدل از بی ام و باید بدانید که در قسمت شیشه های درب هم از نوع سکوریت موجود است. و هم از نوع لمینت لازم به ذکر است که بیشتر نوع سکوریت استفاده می شوند. و نوع لمینت آن به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. آن هم به دلیل مدل پایین بودن این مدل است زیرا در مدل های بالاتر دیگر تمام خودرو ها از جنس سکوریت است به غیر از شیشه جلو که تقریبا در تمام خودرو ها از جنس لمینت می باشد.

شیشه درب عقب بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

در این مدل شیشه از جنس لمینت است که به رنگ سبز رنگ است که نحوه ی قرار گیری آن در ویدیو های ما در آپارات موجود است.می توانید مشاهده کنید.

لچکی بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

برای خرید شیشه لچکی با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

شیشه-عقب-بی-ام-و-2009

سانروف بی ام و (BMW) سری 7 F02 مدل 2009-2014

در این مدل از بی ام و از سانروف متحرک استفاده شده است. که به رنگ دودی و از جنس سکوریت است. لازم به ذکر است که شیشه اتومبیل عبدالهی دارای انواع سانروف های بی ام و می باشد.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های انواع شیشه ماشین، خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات این مرکز می توان به نصاب های حرفه ای و ماهر، نصب، تعمیر و تعویض انواع شیشه های ماشین، نصب شیشه ها حتی در محل کار و یا منزل اشاره کرد.

به عنوان مثال می‌ توان گفت، این مرکز شیشه در زمینه نصب و تعویض شیشه بی ام و سری 7 خدمات بسیار زیادی را به افراد ارائه می دهد. افراد می توانند هنگام وجود شکستگی و یا هرگونه مشکل با مراجعه به این مرکز از خدمات آن ها بهره مند شوند.

از آنجایی که شیشه های ماشین ها ممکن است روزی بر اثر حوادث ناگهانی مانند تصادف خرد و یا دچار ترک شوند. افراد می توانند با مراجعه به این مرکز معتبر و بسیار خوب، از خدمات نصاب های حرفه ای و ماهر در این زمینه بهره مند شوند.

از طرف دیگر می توان گفت این مرکز دارای کارشناسانی برای اطلاع رسانی در مورد قیمت انواع شیشه های ماشین می باشد که به صورت شبانه روز آماده اند تا به افراد در زمینه استعلام قیمت از نصب، تعمیر و تعویض شیشه ها خدمات برسانند.

خلاصه اینکه افراد باید برای استعلام از قیمت نصب و تعویض شیشه های ماشین خود به این مرکز مراجعه کنند و یا از طریق شماره های آنجا، با کارشناسان تماس بگیرند. همچنین می توانند از نصاب ها در خواست کنند که شیشه ها را در منزلشان نصب کنند. پس آن ها نباید هیچ گونه نگرانی برای تعویض شیشه های خود داشته باشند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

خدمات عبداللهی گلس

تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو

تعویض و ترمیم انواع شیشه اعم از شیشه جلو شیشه عقب شیشه درب

تعمیر آینه و تعویض آن

تعویض سانروف

دودی شیشه خودرو

هر گونه خدمات مرتبط با شیشه اتومبیل انجام می شود.