شیشه بی ام و E60 شیشه بی ام و E60

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام و سری 5 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

BMW-E60-1

شیشه جلو بی ام و E60

فهرست موضوعات در این مقاله

کلیه شیشه های جلو بی ام و در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. شیشه های بی ام و هم نوع اصلی دارد و هم فیک.پیشنهاد ما همیشه استفاده از نمونه اصلی است. اما نمونه های تولید داخلی و چینی نیز موجود است که آن ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت کمتری نسبت به اصل دارد. عبداللهی گلس تمام این شیشه ها را در سبد فروش خود دارد.

قیمت شیشه جلو بی ام و E60

به دلیل نوسانات قیمت در بازار و بالا و پایین شدن ارز نمی توان قیمت ثابتی را درج کنیم. شما جهت استعلام قیمت می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه عقب بی ام و E60

در شیشه عقب بی ام و e60 هیتر یا همان گرمکن دارد.جنس آن از نوع سکوریت نشکن است و رنگ شیشه به رنگ سبز سولار است. این شیشه هم نوع اصلی دارد و هم شرکت های داخلی این شیشه را تولید می کنند.

بی-ام-و-e60-1

قیمت شیشه عقب بی ام E60

جهت استعلام قیمت و هرگونه سوال شما می توانید با عبداللهی گلس تماس بگیرید.زیرا به دلیل نوسانات قیمت در بازار از درج قیمت معذوریم.

تعویض و ترمیم شیشه بی ام و E60

گاهی اوقات ترک و ضربه ای که به خودروی بی ام و شما می خورد به نحوی است که با ترمیم مشکل شما حل می شود. اما گاهی باید حتما شیشه تعویض شود. وتشخیص این باید و نباید ها بر عهده ی شخصی است که در این زمینه مهارت دارد. عبداللهی گلس با 28 سال سابقه در این زمینه می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. و با استفاده از بهترین متریال و ابزار استاندارد مشکل شما را رفع کنند. و شیشه خودروی شما را تعویض و یا ترمیم کنند.

قیمت شیشه بی ام و E60

قیمت شیشه بی ام و E60 با توجه به برخی موارد منحصر به فرد می باشد. اولین موردی که سبب تفاوت قیمت این شیشه ها با یکدیگر می گردد این است قیمت شیشه جلو بی ام و E60 با قیمت شیشه عقب بی ام و E60 دارای تفاوت می باشد. که می تواند تفاوت در ساخت این دو شیشه را علت اصلی این تفاوت دانست.

بی-ام-و-E60-و-قطعات-آن

همچنین گفتنی است که قیمت این شیشه ها به دلیل وارداتی بودن رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد و چون قیمت ارز این روز ها به دلیل عدم ثبات اقتصادی نوسانات زیادی را تجربه می کند نمی توان قیمت دقیقی از این شیشه ها را برای افراد ارائه کرد.

بی ام و E60 و قطعات آن

یکی از معروف ترین مدل های شرکت خودرو سازی بی ام و خودروی بی ام و E60 می باشد. که در ایران نیز دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. فارغ از مدل هایی که شرکت بی ام و به بازار ارائه می دهد این شرکت دارای طرفداران به شدت پر و پا قرصی می باشد. از این نظر به هیچ عنوان نمی توان ایرادی را به این کمپانی وارد دانست. همین محبوبیت باعث شده است. تا لوازم یدکی این خودرو از جمله شیشه بی ام و E60 در کشورمان به راحتی هر چه تمام تر پیدا شود و قابل دسترس باشد.

بی ام و E60 دارای آپشن ها و یا ویژگی های بسیار خارق العاده ای می باشد. در کنار این موضوع می توان به قیمت بسیار مناسبی که این خودرو از آن برخوردار می باشد اشاره کرد. گفت که زیبایی، قدرت و همچنین قیمت مناسب در این خودروی بسیار زیبا خلاصه شده است. افراد می توانند با خرید این خودرو از تمامی این امکانات برخوردار شده و از رانندگی با این ماشین نهایت لذت را ببرند.

موتور E60

در ابتدا ویژگی های موتور بی ام و E60 می بایست ذکر گردد. موتور بی ام و E60 از حجم 2000 سی سی برخوردار می باشد. در کنار این موضوع باید به قدرت 156 اسب بخار آن هم اشاره کرد. گفت که اگر گشتاور 200 نیوتن بر متر را به این دو مورد اضافه کنیم. به صورت کامل می توان متوجه قدرت بسیار بالای موتور این ماشین محصول شرکت بی ام و شد.

همچنین گفتنی است که موتور این خودرو نیز در قسمت جلوی خودرو قرار دارد و بی ام و از قرار دادن موتور در قسمت عقب خودرو خودداری کرده است که اقدام بجا و قابل انتظاری می باشد.

در ارتباط با موتور این خودرو باید اضافه کرد کرد که 16 سوپاپ و همچنین 4 سیلندر از اجزای تشکیل دهنده بسیار مهم موتور بی ام و E60 می باشد. با توجه به موارد اضافه شده به سیستم موتور بی ام و E60 می توان به صورت کامل متوجه قدرت بسیار بالای موتور این ماشین از شرکت بی ام شد و گفت که بی ام و در این زمینه بسیار عالی عمل نموده است.

گیربکس

برخورداری از گیربکس اتوماتیک که در کشور ما طرفدار زیادی را دارا می باشد از جمله بهترین نکاتی است که این ماشین از آن برخوردار می باشد. شتاب صفر تا صد بی ام و E60، حدود 6/10 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت آن 219 کیلومتر در ساعت می باشد که در نوع خود بسیار جالب بوده و برای یک خودرو با چنین موتوری کاملا مناسب بوده و به هیچ عنوان ایرادی بر آن وارد نیست.

مصرف سوخت

مورد دیگری که باید به آن اشاره شود میزان مصرف سوخت بی ام و E60 در کنار استاندارد آلایندگی آن است. میزان مصرف سوخت متوسط این محصول از شرکت بی ام و در حدود 2/8 لیتر در هر کیلومتر می باشد. که میزان خوبی است، همچنین گفتنی است که استاندار آلایندگی این محصول شرکت بی ام و یورو 4 می باشد که برای جلوگیری از ایجاد آلودگی سیستم مناسبی می باشد. نوع سوخت این خودرو نیز بنزین می باشد. از یک باک با حجمی در حدود 70 لیتر برخوردار است. انتقال نیرو در بی ام و E60 از طریق دیفرانسیل می باشد که در قسمت عقب ماشین قرار گرفته است.

وزن بی ام و E60 در حدود 1565 کیلوگرم می باشد و در کنار این موضوع از ابعاد بسیار دقیق و مناسبی نیز برخوردار می باشد. طول بی ام و E60 در حدود 4841 میلی متر و همچنین عرض آن 1846 و ارتفاق آن 1468 میلی متر می باشد. با توجه به شتاب و سرعتی که این ماشین دارا می باشد چنین وزن و ابعادی نیز بسیار مناسب بوده و ایراد خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در یک جمع بندی کلی از ویژگی های بی ام و E60 می توان گفت که این خودرو شایسته تبدیل شدن به یکی از گزینه های جدی افراد برای خرید را دارا می باشد. با توجه به ویژگی ها و همچنین قیمت بسیار مناسب این ماشین می توان گفت که خرید آن توسط افراد به هیچ عنوان یک اقدام غیر منطقی نیست.

نحوه عرضه شیشه بی ام و E60

خرید شیشه بی ام و E60 از راه مختلفی امکان پذیر است. یکی از این راه های خرید شیشه جلو بی ام و E60 و یا خرید شیشه عقب بی ام و E60 از طریق وب سایت ها به صورت آنلاین می باشد. افراد می توانند انواع شیشه بی ام و E60 را از مجموعه بسیار معتبر شیشه اتومبیل عبدالهی خریداری نمایند. پس از خرید نیز در کم ترین زمان ممکن شاهد دریافت سفارش خود در محل اعلام شده باشند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

نحوه نصب شیشه بی ام و E60

پس از خرید شیشه بی ام و E60 افراد می توان به نمایندگی های معتبر و یا تعمیرگاه های مجاز مراجعه کرده و شاهد تعویض شیشه ماشین خود در کم ترین زمان ممکن پس از ثبت مشکل خود باشند. به بهترین شکل ممکن در این نمایندگی ها و یا تعمیرگاه ها  باشند و ماشین خود را مانند روز اول دریافت نمایند.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

بعد از شیشه بی ام و e60 میرسیم به بی ام و ای ای 34 و می خواهیم در مورد آپشن های شیشه این مدل بی ام و بحث و بررسی کنیم.آیا به دنبال شیشه بی ام و هستید نگران نباشید شیشه اتومبیل عبدالهی تمام سری های بی ام و از سری 1 گرفته تا سری ایکس از شیشه جلو تا شیشه درب تماما مستقیم و بدون واسه از شرکت دبی وارد می کند همچنین برای افرادی که نمی خواهند هزینه اضافی پرداخت کنند نیز می توانند شیشه تولید داخل یا چینی را تهیه کنند.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

متاسفانه شیشه جلو این خودرو نیز مانند سایر شیشه های بی ام و نیست یعنی از آپشن خاصی برخوردار نیست.بلکه تنها پایه آینه روی شیشه نصب است.اما تمام شیشه های فابریک چینی و ایرانی در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

شیشه-بغل-بی-ام-و-e34

شیشه درب عقب بی ام و(BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

شیشه-جلو-بی-ام-و-e34

لچکی بی ام و (BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

شیشه لچکی بی ام و e34 از جنس سکوریت و روی درب کابین عقب طراحی شده است که شیشه عقب را به دو قسمت مربعی شکل و مثلثی تقسیم کرده است.شما می توانید انواع شیشه های لچکی را در سبذ فروش شیشه اتومبیل عبدالهی مشاهده کنید. هم می توانید شیشه را به صورت اینترنتی سفارش دهید و هم می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید برای نصب شیشه خودرو.

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 5 E34 مدل 1987-1995

جنس شیشه عقب بی ام و نیز همانند درب و لچکی از یک جنس است. تنها آپشنی که در مورد شیشه عقب می توان گفت گرذمکن شیشه عقب است.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

مدل دیگر از بی ام و سری 5 را می توان به شیشه بی ام و مدل f10 اشاره کرد.که دارای شیشه جلو شیشه عقب شیشه لچکی و شیشه درب ها و شیشه سانروف می باشد. که در ادامه به صورت مجزا توضیح می دهیم.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

در شیشه جلو بی ام و اف 10 در حقیقت دارای سه نوع شیشه است،در شیشه نوع اول می توان به شیشه تمام آپشن اشاره کرد یعنی شیشه از جنس لمینت و سبز رنگ است دارای سنسور نور و باران رادار بین خطوط و حتی تابلو خوان و هدآپ و دارای یو وی.

اما در مورد دوم فقط سنسور نور و باران به اضافه هداپ می باشد (البته رنگ و جنس شیشه یکسان است در هر سه مورد)

و اما مورد سوم تنها فقط و فقط دارای سنسور نور و باران است.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

شیشه-جلو-f10

شیشه درب عقب بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

شیشه-عقب-بی-ام-و-f10

لچکی بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

شیشه لچکی بی ام و f10 در شیشه اتومبیل عبدالهی به صورت تک و عمده به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. تنها کافی است با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

جنس شیشه عقب مانند اکثریت خودرو های دیگر از جنس سکوریت تمپرد و دارای گرمکن و آنتن می باشد. در حقیقت شیشه های عقب آپشن خاصی ندارند بلکه تنها می توان به سنسور بخار آن اشاره نمود.

سانروف بی ام و (BMW) سری 5 F10 مدل 2011-2016

شیشه سانروف بی ام و اف 10 متحرک و دودی است که تمام شیشه های این خودرو اعم از شیشه سانروف را می توانید در شیشه اتومبیل عبدالهی بیابید. زیرا شیشه اتومبیل عبدالهی دارای انواع اقسام شیشه های بی ام و می باشد.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

مدل دیگری از بی ام و سری 5 را می توان به بی ام و g30 اشاره کنیم. که از سال 2017 به بعد وارد بازار شد. همانطور که میدانید بی ام کلا جوان پسند است. این خودرو نیز از این مزیت برخوردار است .

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

تما ویژگی های مدل 1 در شیشه اف 10 را دارست.به اضافه نایت ویژن برای مشاهده می توانید به شیشه جلو اف 10 مراجعه کنید.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

شیشه درب عقب بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

لچکی بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

شیشه-جلو-بی-ام-و-g30

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

ویژگی های شیشه عقب بی ام و g30 مانند شیشه عقب بی ام و f10 می باشد و دارای نوار دور شیشه نیز می باشد.

سانروف بی ام و (BMW) سری 5 G30 مدل 2017 سدان

شیشه سانروف بی ام و g30 نیز در شیشه اتومبیل عبدالهی یافت می شود.رنگ آن دودی و جنس آن سکوریت و نوع آن متحرک است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )


برای خرید لوازم یدکی و انواع آینه بی ام و و انواع خودرو های دیگر می توانید به یدک فیت مراجعه کنید. همچنین می توانید برای انواع قفل های زاپاس بند نیز به قفل زاپاس بند خودرو یدک فیت مراجعه کنید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]