جهت بررسی خرید شیشه کیا اپتیما JF می توانید با ما همراه شوید. تا در این مقاله تمام شیشه های این خودروی جذاب را بررسی کنیم. اعم از شیشه جلو کیا اپتیما JF و شیشه های درب و عقب این خودرو .حتما برای شما پیش آمده که برای آینه یا شیشه خودروی خود به دنبال جایی مطمئن و منصف باشید. ما به شما بهترین شیشه اتومبیل در تهران را معرفی می کنیم.

شیشه-کیا-اپتیما-JF
شیشه کیا اپتیما

قیمت شیشه جلو کیا اپتیما JF

جهت اطلاع از قیمت ها و استعلام قیمت می توانید با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه جلو کیا اپتیما JF

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شیشه جلوی این خودرو دارای سنسور باران و دور مشکی است. رنگ شیشه جلوی این خودرو تمام رنگ و دور مشکی است. جنس شیشه جلو اپتیما جی اف از نوع لمینت است.که همچنین شیشه جلوی این خودروی جذاب دارای هیتر نیز می باشد.

شرکت های ایرانی همچون شرکت آسیا شیشه اپتیما جی اف را تولید و عرضه کردند و امروزه در بازار در دست شیشه اتومبیل ها قرار دارد. شیشه جلوی این خودرو هم تولید ایرانی و هم تولید چینی و فو آیو و همچنین تولید اصلی در بازار ایران موجود است. لازم به ذکر است که شیشه اتومبیل عبداللهی با 28 سال سابقه در این زمینه تمام این شیشه ها در نمایندگی خود دارد.

بنا به درخواست شما مشتری عزیز که شما چه نوع شیشه ای می خواهید کادر مجرب عبداللهی گلس برای شما این شیشه را نصب می کنند.

جهت خرید شیشه کیا اپتیما JF با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه-عقب-کیا-اپتیما-JF

قیمت شیشه عقب کیا اپتیما JF

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب کیا اپتیما JF

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شیشه عقب این خودرو دارای هیتر است و جنس شیشه عقب از نوع سکوریت است.سکوریت به معنای نشکن بودن شیشه است.

جهت خرید شیشه کیا اپتیما JF با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه عقب اپتیما در شرکت های ایرانی توسط شرکت هایی همچون آسیا و… در دست تولید است و در دست عوامل قرار می گیرد. اگر برای شما سوال است که چند مدل از این شیشه در بازار وجود دارد. ما به شما پاسخ این سوال را می دهیم .شیشه این خودروی جذاب از طرق 4 تولید کننده به بازار می رسد

1.شرکت ایرانی اعم از شرکت آسیا

2.شرکت های چینی

3.شرکت داخلی نوع فو آیو

4. شیشه اصلی

شیشه درب جلو کیا اپتیما JF

شیشه-بغل-کیا-اپتیما-JF

آیا میدانستید در خودروهای وارداتی رنگ شیشه عقب با شیشه درب کابین عقب یک رنگ است اما رنگ شیشه در جلو با شیشه عقب یک رنگ نیست و معمولا با شیشه جلو یک رنگ می باشد.شیشه درب جلو یک تکه است و فاقد شیشه لچکی می باشد.

شیشه درب عقب کیا اپتیما JF

در شیشه درب عقب از لچکی استفاده نکردند. و شیشه یک تکه است.اما روی بدنه کابین عقب روستونی طراحی کردند. که روی درب نیست. و هیچ ارتباطی با درب ندارد بلکه روی بدنه خودرو سوار است.

جهت خرید شیشه کیا اپتیما JF با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه های درب نیز در سبد فروش عبداللهی گلس موجود است. توجه کنید دقت در نصب و کیفیت در نصب به اندازه انتخاب شیشه با کیفیت حائز اهمیت است پس حتما در انتخاب نصاب خوب و بهترین شیشه اتومبیل دقت کنید.

قیمت روستونی کیا اپتیما jf

شیشه روستونی برعکس ظاهر کوچکی که دارد، معمولا به دلیل اینکه شیشه اصلی است و دارای فرم و تولید ایرانی هنوز موجود نیست قیمت بالایی دارد. اما به علت نوسانات قیمت در بازار و بالاو پایین شدن ارز از درج قیمت ثابت معذوریم.

اگر شیشه روستونی کیا اپتیما شما با حادثه مواجه شد. نگران نباشید عبداللهی گلس این کالا را در نمایندگی خود موجود دارد. شما می توانید با یک تماس و رزرو وقت از اتلاف وقت در جلوی نمایندگی جلوگیری کنید. اما در صورتی که عجله دارید مشکلی نیست شما می توانید با تماس با مدیریت عجله داشتن خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت کار شما انجام شود.

جهت خرید شیشه کیا اپتیما JF با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

تعویض و ترمیم شیشه کیا اپتیما

اگر نگران شیشه خودروی خود هستید اگر کیفیت کار شیشه اتومبیلی برای شما اهمیت دارد.اگر بهترین شیشه اتومبیل در تهران را نمی شناسی .

نگران نباشید زیرا شیشه اتومبیل عبداللهی با 28 سال سابقه در زمینه شیشه خودرو و خدمات مرتبط با آن در کمترین زمان شیشه خودروی شما را ترمیم و یا نصب می کنند.

در ضمن عبداللهی گلس خدمات نصب سیار در محل دارد.شما کافی است تماس بگیرید کادر مجرب عبداللهی در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر می شوند و کار شما را با کمترین اتلاف وقت انجام می دهند.

خرید شیشه سانروف اپتیما JF

شیشه سانروف کیا اپتیما در عبدالللهی گلس موجود است. هم نوع شیشه متفرقه موجود است و هم نوع شیشه اصلی . که پیشنهاد ما به شما استفاده از شیشه سانروف اصلی است. هم برای حفظ ایمنی سرنشینان و هم برای اطمینان خاطر شما و نصب تمیز تر سانروف مسلما شیشه اگر اصلی نباشد باید روی پنل خودتون نصب شود اما سانروف اصلی با پنل خودش روی خودروی شما نصب می شود.

خدمات عبداللهی گلس

انواع خدمات شیشه: اعم از شیشه جلو ،شیشه عقب،شیشه درب جلو،شیشه درب عقب ،شیشه روستونی،شیشه لچکی

تعمیر و تعویض شیشه

ترمیم آینه انواع خودروها

تعویض و تعمیر شیشه بالابر خودرو