همانطور که می دانید امروزه صحبت از گرانی خودرو ها می باشد. متاسفانه دیگر ساعتی قیمت خودرو رو به افزایش است . و از آنجایی که بالارفتن قیمت خودرو دستخوش تغییراتی در قیمت قطعات جانبی خودرو نیز می باشد. قطعاتی مانند شیشه اتومبیل اعم از شیشه جلو ، شیشه عقب و شیشه های سانروف ، لوازم یدکی خودرو اعم از آینه خودرو ، شیشه بالابر خودرو ، تیغه برف پاک کن و…می باشد.

افزایش-قیمت-خودرو

به نقل از ایران جیب در حالی که قیمت کارخانه ای خودروها مدتی است تغییر نکرده، با ورود شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو احتمالا باید منتظر افزایش رسمی قیمت انواع خودرو در کارخانه باشیم.

ایران جیب
افزایش-قیمت-شیشه-خودرو

در مورد افزایش قیمت خودرو هر کسی چیزی می گوید برخی از مردم معتقد هستند که این یک سیاست خودروسازان و فروشندگان خودرو بوده که قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا را بالابرده تا به قیمت کالاهای وارداتی نزدیک شود و در زمان ورود این خودرو های وارداتی کمی قیمت ها پایین آید و تفاوت چندانی بین این خودرو ها و خودرهای وارداتی نباشد . تا آن خودرو ها به راحتی فروش رود.

قیمت-روز-خودرو

و فکر می کنم سیاستشان کار ساز هم بوده مسلما فردی که بخواهد یک 207 با قیمت 740 میلیون خریداری کند مسلما یک دیگنیتی ثبت نام می کند. که یک کراس اور با امکانات و آپشن های بیشتری است.

افزایش قیمت شیشه خودرو

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم با بالا رفتن قیمت خودرو متاسفانه قیمت شیشه خودرو نیز افزایش یافت به طوری که بسیاری از وارد کنندگان شیشه های خارجی خودرو شیشه ها را در انبار نگهرداری می کردند و به هیچ عنوان نمی فروختند.

افزای-شقیمت-شیشه

و دلیلشان هم این بود که ما اگر بفروشیم ضرر می کنیم. و باید خودمان گران تر بخریم بنابراین شیشه را در انبار خود نگه می داشتند. در این بین تنها شیشه اتومبیل عبدالهی توانست نیاز های همکاران خود را رفع کند. و در نهایت سخاوت شیشه هایی که در انبار موجود داشت به همان قیمت قبل می فروخت .

متاسفانه در ایران خود ما مردم هستیم که به یکدیگر خیانت می کنیم . اگر با دقت نگاه کنید این یک چرخه است. اگر فروشندگان شیشه های خارجی شیشه را به مغازه دار ها گران بفروشند ، مغازه شیشه اتومبیلی مجبور است . این شیشه را به فردی که برای خرید و نصب مراجعه کرده است گران بفروشد. خریدار شیشه وقتی می بیند شیشه را گران خرید در هر صمت شغلی که باشد.

5 دلیل افزایش قیمت خودرو

اجناس و محصولات خود را گران می کند تا بتواند جبران خرید گرانی که کرده را کند. سپس این چرخه به افراد دیگری که از این شخص کالا تهیه می کنند ادامه دارد. چه خوب است که با افزایش قیمت خودرو دلار و یا هر محصول دیگری ، با وجدان کاری پیش روی کنیم و گران نفروشیم و با گران فروشی به هم نوع خودمان باد به غبغب خودمان نیندازیم. اگر این گونه رفتار کنیم نه گرانی بر کشور حکومت می کند نه کسی محتاج می شود.

چرا با افزایش قیمت دلار شیشه های ایرانی گران می شوند؟

این سوال ممکن است برای همه ی شما پیش آید که چرا با افزایش قیمت دلار و خودروهای وارداتی شیشه های ایرانی که برای تولید داخلی است گران می شود. علت این موضوع متریال این شیشه ها می باشد. چون شیشه ها از متریال خارجی استفاده و ساخته می شوند به همین دلیل با گرانی دلار و ارز قیمت شیشه های هم خارجی هم داخلی بیشتر می شود.

شیشه های خارجی نوسان قیمت بیشتری نسبت به شیشه های ایرانی دارد. اما شیشه های ایرانی نیز بالا می رود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی