در ادامه این مقاله می خوانیم قیمت دودی کردن شیشه ماشین و همچنین در این مقاله آموزش کندن برچسب شیشه دودی را فرا می‌گیریم.

علاوه بر این، نکات قابل توجه ای را برای کندن برچسب شیشه دودی بازگو می کنیم تا افراد با رعایت این نکته ها، آسیبی به شیشه وارد نکنند.

شیشه-دودی

جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین ،با شیشه اتومبیل عبداللهی 02177196143  تماس بگیرید.

شیشه دودی

گاهی برخی افراد نمی دانند که شیشه دودی خودرو چه مزایایی دارد شما با دودی کردن شیشه خودرو خود مضرات آفتاب را نسبت به خودرو و سرنشینان داخل خودرو کاهش می دهید. زیرا زمانی که شما از آفتاب گیر برای شیشه خودروی خود استفاده می کنید آفتاب گیر به طور موقت و فقط در زمانی که خودروی شما خواب است از خودرو در برابر آفتاب محافظت می کند. اما شما با دودی شیشه خودروی خود می توانید برای همیشه با خیال آسوده بدون استفاده از آفتاب گیر شیشه درب ها به منزل رفته و استراحت کنید.

نصب و تعویض شیشه جلو پراید در شیشه اتومبیل عبدالهی انجام می شود.

آیا میدانستید آفتاب مستقیم که وارد خودروی شما می شود باعث پوسیدگی و از بین رفتن روکش های صندلی خودرو می شود. مگر قیمت دودی کردن شیشه ماشین چقدر است که شما هم از لحاظ سلامت پوستی و هم از لحاظ مالی آسیب ببینید.

اگر الان که دارید این مقاله را می خوانید خودروی شما هنوز دودی نشده است. سریعا برای دودی اقدام کنید.

جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین با 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه دودی

آیا شما قیمت دودی کردن شیشه ماشین را می خواهید بدانید؟ما نمی توانیم قیمت دودی کردن شیشه ماشین را در این قسمت درج کنیم زیرا قیمت دودی کردن شیشه ماشین در هر خودروی و هر جنسی متفاوت است به طور مثال شاید خودروی شما یک رول دودی لازم داشته باشد و خودروی دیگری سه رول . و همچنین شاید شما بخواهید برای خودروی خود از رول جنس درجه 1 استفاده کنید بنابراین باید حتما جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین با عبداللهی گلس تماس بگیرید

قیمت دودی کردن شیشه پراید

در این اواخر شهروندان تقریبا بیشترین زمان خود را در خودرو و در حال رانندگی هستند. بدین منظور باید برای راحتی خود و حفظ پوست خود فکر چاره باشند. به خصوص این مورد در شیشه های ایرانی بیشتر حائز اهمیت است زیرا در شیشه های خارجی اغلب سنسور نور دارد و یا خود شیشه رنگی است و همین امر موجب می شود که از تشعشعات نور خورسید جلوگیری شود. بنابراین برای خودرو های ایرانی مانند پراید ما باید از برچسب دودی استفاده کنیم.اما چه نوع دودی استفاده کنیم؟ مسلما شما باید از برچسبی استفاده کنید که فیلتر مناسب را دارا باشد که از آفتاب سوختگی و داغی بیش از حد داخل خودرو جلوگیری کند.

به خصوص افرادی که دارای فرزند کوچک هستند حتما از شیشه دودی استفاده کنند تا پوست کودک با تابش مستقیم نور آسیب نبیند.

جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین با 02177090652 تماس بگیرید.

همانطوذ که میدانید تخصص در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شیشه به دلیل قوس و انحنایی که دارد اگر فرد تخصص نداشته باشد نمی تواند این شیشه را به خوبی دودی کند.بر همین اساس زمان و هزینه نیز بالا می رود.

بدین منظور عبداللهی گلس با تجربه بالای 25 سال در زمینه دودی کردن شیشه خودرو و شیشه اتومبیل این اطمینان را به شما می دهد تا در این زمینه شما با خیال آسوده انتخاب کنید و از دودی شیشه خود لذت ببرید.

با نصب برچسب دودی با کیفیت علاوه بر ایجاد حریم خصوصی برا خود و سرنشینان از خش و ضربه و نور خورشید نیز جلوگیری می شود.و همچنین نمای زیبایی به خودروی شما می بخشد.

شیشه دودی فابریک پراید

در صورتی که شما شیشه دودی فابریک پراید را می خواهید و نیاز به برچسب دودی ندارید. فقط کافی است شما با یک تماس با عبداللهی گلس آن را ذکر کنید تا کادر مجرب عبداللهی در کمترین زمان شیشه شما را با شیشه فابریک دودی پراید تعویض کنند.

برای استعلام قیمت دودی کردن شیشه ماشین 02177090652 تماس بگیرید.

قیمت شیشه دودی تیبا

شعبه مجیدیه عبداللهی گلس تخصصی دودی شیشه با بیش از دو دهه تجربه و سابقه است. فقط کافی است یکبار به ما اعتماد کنید. با اعتماد به عبداللهی گلس دیگر نگران شیشه خود نباشید شما با دودی کردن شیشه تیبا علاوه بر جلوگیری از نور و تشعشعات خورشید از لحاظ ایمنی نیز مقاوم می شود. و در برابر ضربه دیگر خرد نمی شود.

قیمت شیشه دودی پژو 405

اگر شما نیز دارای خودروی پژو آردی پژو 405 و .. هستید و شدیدا روی خودرو و شیشه خودروی خود حساس هستید و به دنبال جایی مطمعن و با کیفیت می گردید. به شما تبریک می گوییم زیرا عبداللهی گلس در خیابان مجیدیه تخصصی شیشه دودی خودرو هستند. شما با ذکر نوع دودی و جنس و درصدی که می خواهید شیشه مورد نظر خود را تحویل می گیرید.

جهت استعلام قیمت دودی کردن شیشه ماشین با 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه دودی پژو پارس

متاسفانه برای ذکر قیمت معذوریم به دلیل نوسانات قیمت در بازار از درج قیمت ثابت معذوریم. به خصوص در مورد برچسب دودی امریکایی و اصلی به دلیل وارداتی بودن آن نمی توانیم قیمت ثابت ذکر کنیم. اما شما با تماس با عبداللهی گلس می توانید از قیمت مطلع شوید.

درصد-دودی-1

قیمت شیشه دودی 70 درصد✅

همانطور که می دانید دودی شیشه اتومبیل بنا به قانون درصد خاصی تعیین شده است. اما طبق آخرین ویدیو منتشر شده توسط یکی از عوامل قانون در صورتی که دودی خودرو طوری باشد که تا فاصله سه متری داخل خودرو مشاهده شود موردی ندارد.

اگر شما تمایل دارید دودی قانونی بزنید این مورد را با کادر مجرب عبداللهی گلس مطرح کنید و اگر صرفا جهت زیبایی و عدم تابش مستقیم نور آفتاب درصد بالاتری می خواهید با توجه به خود شما برای شما مشتری عزیز برچسب دودی نصب می شود.

قیمت شیشه دودی 50 درصد✅

جهت اطلاع از قیمت شیشه دودی 50 درصد و 70 درصد می توانید با 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه دودی 40 درصد

بهترین نوع درصدی که می توانید انتخاب کنید تا هم پلیس راهنمایی رانندگی به شما گیر ندهد و هم خیالتان از بابت دیده شدن راحت باشد. به خصوص مجرد ها دختر پسر ها که دنبال دودی کردن شیشه اتومبیل هستند. می توانند از این نوع درصد استفاده کنند.😍

بهترین مارک برچسب شیشه دودی

مارک برچسب های دودی متفاوت است هم در بازار و هم در عبداللهی گلس شما می توانید هر مدل که شما می خواهید را ما برای شما کار کنیم. برچسب دودی امریکایی اصلی و برچسب دودی ایرانی نیز موجود است بنا به درخواست شما مشتریان عزیز بنا بر بودجه شما کادر مجرب عبداللهی گلس شیشه خودروی شما را دودی می کند.

برچسب سرامیکی

دودی کردن شیشه های ماشین

بسیاری از افراد هستند که گاهی اوقات تصمیماتی برای جذاب تر کردن ماشین خود می گیرند.

این افراد گاهی تصمیم  می گیرند که شیشه های ماشین خود را دودی کنند.

ممکن است تصمیم این افراد بر اساس علاقه شان به این نوع شیشه ها باشد یا دلایل مختلف دیگری داشته باشد.

اما همگی باید به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشند که دودی کردن شیشه های ماشین کار آسانی نمی باشد و دارای شرایط و قوانین خاصی است.

قیمت دودی کردن شیشه ماشین با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید: 02177196143

همچنین نحوه کندن برچسب شیشه دودی نیز دارای قوانین و مقرراتی می باشد که باید حتما آن ها را رعایت کنیم.

همچنین نحوه کندن برچسب شیشه دودی ماشین نیز دارای قواعد و قوانین مخصوص به خود می باشد که حتما باید آن ها را رعایت کنیم.

پس افراد نباید سر خود شیشه های ماشین را دودی کنند.

در دودی کردن شیشه های ماشین عوامل و دلایل مختلفی وجود دارد.

بسیاری از افراد برای جذابیت ماشین شان و یا علاقه ای که به این شیشه ها دارند، آنها را دودی می کنند. و برخی دیگر از افراد هم هستند که برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید، شیشه های ماشین خود را دودی می کنند.

دودی-در-تهران-1
دودی کردن شیشه خودرو

به عنوان مثال، در استان‌های جنوبی، به دلیل بالا بودن دمای هوا بیشتر ماشین ها شیشه های دودی دارند .تا از تابش نور مستقیم خورشید به داخل آن جلوگیری شود.

کندن برچسب شیشه دودی و اجرای آن

افراد هنگامی که تصمیم به دودی کردن شیشه های ماشین می گیرند، باید نکات لازم را برای نحوه کندن برچسب شیشه دودی رعایت کنند تا هنگام انجام این کار، آسیب یا ضربه ای به شیشه ها وارد نشود و خط و خش روی آن ها نیفتد.

تیره یا دودی کردن شیشه های ماشین باید بر اساس قوانینی باشد که در راهنمایی و رانندگی وجود دارد.

اگر این کار بر اساس قوانین انجام نشود، افراد باید جریمه هایی را بابت آن پرداخت کند.

از جمله این قوانین این است که بعد از دودی کردن شیشه ها، باید افراد داخل ماشین پیدا باشند و تیره گی بیشتر از ۴۵ درصد نباشد.

اما برای افرادی که در کار های سیاسی کشور نقش دارند یا در مقامات بالا دست دارند، امکان دودی کردن شیشه های ماشین بیشتر از چهل و پنج در صد نیز امکان پذیر می باشد.

شیشه دودی و معاینه فنی

همان طور که می دانیم مرکز های معاینه فنی هم دارای قوانین و مقررات خاصی برای دودی کردن شیشه های ماشین هستند.

یکی از قوانین این مرکز این است که افراد اجازه دودی کردن شیشه عقب ماشین را ندارند.

به خاطر همین است که اگر افراد شیشه عقب ماشین خود را دودی کنند، برگه معاینه از این مراکز را دریافت نمی کنند.

دلیل اینکه مراکز معاینه فنی اجازه نمی دهند شیشه عقب ماشین دودی شود این می باشد که ممکن است تیره گی آن، امکان دید را از راننده بگیرد.

علاوه بر اینکه روش های مختلفی برای دودی کردن شیشه ماشین وجود دارد، روش‌ های مختلف و راحتی هم برای کندن برچسب شیشه دودی آن وجود دارد.

به عنوان مثال می توان گفت یکی از روش های دودی کردن شیشه ماشین، دودی کردن آن به صورت دستی می باشد یعنی برای این کار افراد وسایلی از جمله سشوار، کاردک و وسایل دیگر نیاز دارند.

همچنین این کار باید با دقت و هوش بسیار بالایی انجام شود.

از مهم ترین نکته ها هنگام دودی کردن شیشه های ماشین به روش دستی این است که گرد و خاک به آن ها نچسبد و توانایی لازم را برای انجام این کار داشته باشیم.

علاوه بر این، باید مهارت های لازم برای کندن برچسب شیشه دودی ماشین را هم داشته باشیم.

قیمت-دودی-کردن-شیشه-ماشین

نحوه کندن برچسب شیشه دودی

بهترین راه برای نحوه کندن برچسب شیشه دودی این است که با دقت و تمرکز بسیار بالایی آن ها را تمیز کنیم تا شیشه دچار خط و خش یا آسیب نشود.

انجام این کار آنقدر هم که فکر می کنیم سخت نیست فقط باید دقت کنیم که از وسایل تیز استفاده نکنیم و هنگام کندن برچسب، شیشه ها خشک نباشند.

یک روش برای نحوه کندن برچسب شیشه دودی این است که یک ظرف آب داغ داشته باشیم.

بعد مایع شستشو دهنده را داخل آن بریزیم و هم بزنیم تا کف کند.

و در آخر با کمک یک اسفنج یا کیسه برچسب را به آرامی از شیشه جدا و پاک کنیم.

اگر برچسب ها کاملا از شیشه پاک نشوند، می توانیم از روغن زیتون یا هر روغن خالص و طبیعی دیگر استفاده کنیم.

برای این کار می توانیم از یک دستمال تمیز یا روزنامه استفاده کنیم و بقیه برچسب ها را از شیشه پاک کنیم.

بعد از این کار لازم است با استفاده از یک دستمال یا روزنامه شیشه را دوباره بشوییم و بعد با یک دستمال تمیز، شیشه را خشک کنیم.

یکی دیگر از روش هایی که برای کندن برچسب شیشه دودی استفاده می شود، این است که از فاصله پانزده تا بیست متری به برچسب ها سشوار بگیریم و آن ها را حرارت دهیم. بعد از اینکه به برچسب ها حرارت دادیم باید به کمک کاردک یا وسیله های دیگر از گوشه های برچسب شروع کنیم به کندن آن ها تا بتوانیم به راحتی برچسب را از شیشه جدا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دودی کردن شیشه خودرو خود با مرکز پخش شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید.

جهت تهیه انواع شیشه خودرو و شیشه دودی با ما تماس بگیرید.02177196143 

معایب و مزایا دودی کردن شیشه خودرو

ما در این قسمت تمام معایب و مزایا دودی کردن خودرو را برای شما بیان می کنیم تا شما با دید باز تر و با نگاهی دقیق و اطلاع کامل شیشه خودرو خود را دودی کنید:

مزایا

شاید شما متوجه شده باشید که دودی کردن شیشه خودرو چقدر از ورود نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند.مخصوصا در تابستان در خنک تر شدن فضای داخلی خودرو نیز تاثیر به سزایی دارد.یکی دیگر از مزایای دودی کردن شیشه خودرو استحکام شیشه در برابر خورد شدن و ضربه می باشد.یعنی چون مقاومت شیشه ها بالا می رود در اثر ضربه از خرد شدن جلوگیری می کند.به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که شیشه خودروی خود را دودی کنید و استحکام شیشه خود را بیشتر کنید.به طور مثال اگر در اثر سانحه تصادف شیشه شما دودی نباشد خرد شدن آن می تواند با پرتاب شیشه خورده به سرنشینان جان آن ها را به خطر بیاندازد اما با دودی کردن شیشه کمی شیشه مستحکم تر می شود که سبب می شود شیشه خرد نشود.واز لحاظ ایمنی با خیال آسوده سفر کنید.

مزایای بعدی در شیشه خودرو جلوگیری از خط و خش شیشه است.شما با دودی کردن شیشه آن ها را حتی در برابر خط و خش نیز مقاوم می کنید.اگر فردی هستید که زیبایی و تمیزی خودرو برای شما اهمیت دارد حتما دودی کنید زیرا با مقاومت در برابر خط و خش شیشه خودروی شما علاوه بر دید بهتر راننده زیبایی خاصی نیز می گیرد.

نکته! شیشه ای که دودی می شود وسایل داخل آن خودرو هم خیلی در برابر تابش آفتاب مقاوم می شود.

معایب

یکی از معایب مهم دودی کردن دید راننده است که ممکن است در دید راننده اثر بگذارد.اگر راننده در هنگام رانندگی نتواند به پشت سر خودش نگاه کند ممکن است با حادثه تصادف مواجه شود به همین دلیل است. که راهنمایی رانندگی دودی های درصد بالا را جریمه می کند.

بله درست متوجه شدید برای این مشکل راهی است آن هم این است .که اگر شما در دید خود مشکل دارید می توانید از دودی درصد پایین استفاده کنید.

بنابراین اگر شما از دودی استاندارد استفاده کنید هیچ مشکلی بوجود نمی آید. بلکه تولید کنندگان خودرو نیز برخی خودرو ها را در قسمت شیشه های درب و عقب دودی استاندارد کار میکنند به دلیل مزایایی که در قسمت فوق بیان شد.

قیمت دودی کردن شیشه ماشین چقدر است؟

حتما برای شما هم سوال پیش می آید که آیا گران شدن ارز بر روی دودی شیشه خودرو هم تاثیر می گذارد. پاسخ من به شما دو جانبه است اگر دودی با کیفیت مرغوب بخواهید بله تاثیر گذار است اما در دودی با کیفیت پایین تاثیر کمتری دارد.همانطور که گفته شد شیشه دودی در اثر عوامل مختلف قیمت آن متفاوت است. اگر بخواهیم به شما بگوییم تقریبا از 100 هزار تومان شروع می شود تا بالای یک میلیون نیز می رسد لازم به ذکر است که دودی در ماشین های مدل بالاتر نیز هزینه ای بالاتر دارد.

تقریبا دودی کردن شیشه خودرو مانند کاغذ دیواری منزل می ماند یک کار کاملا سلیقه ای است و فرد با توجه به این که علاقه دارد. شیشه خودروی خود را دودی کند.اما توجه کنید که این کار در چارچوب قانون اگر باشد بدون استرس سفر می کنید .شیشه اتومبیل عبداللهی بنا به پیشنهاد شما برای شما دودی را انجام میدهد با هر درصدی که شما بخواهید و این فقط یک پیشنهاد بود برای شما.

روش‌های دودی کردن شیشه خودرو

در ادامه با ما همراه باشید تا راه های دودی کردن شیشه خودرو را به شما توضیح دهیم. تا با اطلاعات کامل برای دودی شیشه خودرو مراجعه کنید دودی کردن شیشه خودرو به دو روش صورت می گیرید که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم.

  • روش اول دودی کردن شیشه از کارخانه
  • و دودی کردن شیشه ماشین به روش دستی

دودی کردن شیشه از کارخانه

در خودروهای داخلی معمولا دودی کردن شیشه خودرو توسط راننده به عنوان سفارشی صورت می گیرد.اما در برخی خودروهای وارداتی ذاتا شیشه ها به غیر از شیشه جلو از تولید دودی می باشد. اما در ایران برای دودی بودن شیشه خودرو باید راننده به کارخانه تولید خودرو در خواست دهد. و بر اساس سفارش راننده آن خودرو را سفارشی دودی می کنند.

دودی کردن شیشه ماشین به روش دستی

اما در روش دوم همانطور که از عنوان مشخص است راننده باید خود به صورت دستی شیشه را نزد یک متخصص دودی کار ببرد و از او بخواهد تا با برچسب دودی شیشه خودروی شما را دودی کند. شاید در ظاهر کار ساده و پیش افتاده باشد. اما همانطور که در قسمت بالاگفتیم دودی خودرو نیازمند یک متخصص حرفه ای می باشد.

در غیر اینصورت خیلی سریع برچسب دودی شما از حالت خود خارج می شود . این در صورتی است که ما در نظر می گیریم که شما از برچسب دودی با کیفیت استفاده کردید اما نصب آن را بلد نبودید. اگر به انواع برچسب دودی نیز واقف نیستید. حتما صفر تا صد دودی شیشه خودروی خود را به یک متخصص بسپارید.

جهت دودی شیشه خودروی خود می توانید به عبداللهی گلس مراجعه کنید ایشان در شعبه مجیدیه به طور تخصصی فقط روی شیشه دودی کار می کنند.

عوامل موثر در قیمت شیشه دودی خودرو

  • نوع ماشین و شیشه‌ها
  • ضد خش بودن
  • روش‌های نصب
  • رنگ برچسب
  • کیفیت و جنس برچسب
  • نشکن بودن
  • قابلیت یو وی

نصب برچسب دودی شیشه خودرو

عبداللهی گلس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه شیشه خودرو و دودی خودرو خدمات زیر را می پذیرد.

نصب برچسب دودی با یو وی 400 با تضمین کیفیت

استفاده از بهترین متریال و نصب انواع برچسب

بهترینها را از ما بخواهید

تمامی خدمات با رزرو و هماهنگی به صورت حضوری و همچنین به صورت سیار در محل انجام میشود.

آموزش دودی کردن شیشه خودرو

اگر شما تمایل دارید خود به تنهایی خودروی خود را دودی کنید متن زیر را از دست ندهید.البته قبل از هر چیز لازم به ذکر است که بهترین کار سپردن کار به کاردان است. مخصوصا اگر روی خودروی خود حساسیت خاصی دارید. اما با این حال شما می توانید از روی علاقه این کار را فرا بگیرید.

ابتدا به امر و قبلا از هر چیز شتشوی شیشه خودرو اهمیت بسیاری دارد.با این کار هم گرد و خاک روی شیشه پاک می شود و همچنین با خیال آسوده که منعی برای چسبیدن برچسب روی شیشه نباشد.توجه کنید در برخی موارد حتی شستشوی شیشه خودرو دانه های ریز و به اصلاح خودمانی دون دون های برجسته روی شیشه خودرو از بین نمی رود.لابد می پرسید چه اهمیتی دارد؟ این امر بسیار قابل اهمیت است زیرا وجود این دانه های ریز و برجسته باعث می شود که برچسب به خوبی نچسبد و حتی اگر با زحمت آن را بچسبانید کار شما تمیز به نظر نمی آید.

یک نکته با فوت کوزه گری می خواهیم به شما بگوییم آن هم استفاده از تیغ اصلاح است. با استفاده از آن کمک خوبی را به خود می کنید.توجه کنید که محل نصب شیشه نیز حائز اهمیت است. زیرا ترجیحا جایی تمیز و به دور از گرد و خاک و ذرات معلق در هوا باشد.

مراحل-دودی-کردن-1
مراحل دودی کردن خودرو

اگر تا این قسمت از کار را به درستی انجام دادید. و مشکلی ندارید و طبق دستورالعمل پیش رفتید با ما در ادامه همراه باشید. در مرحله ی بعد بالا بودن کامل شیشه خودرو است. این ها شاید به ظاهر امری ساده و پیش پا افتاده باشد. اما اگر غفلت کنید به طور مثال حتی 5 سانت شیشه پایین باشد و شما بر چسب خود را برش دهید کل زحمات شما بر باد می رود. بنابراین بهترین کار ابتدا از بالا بودن شیشه به صورت کامل اطمینان حاصل کنید سپس در هنگام اندازه گیری از حد مشخص شیشه برچسب را 5 سانت بیشتر برش دهید.

آموزش مرحله به مرحله دودی شیشه خودرو

مرحله ی بعد شما باید یک محلول آب و مایع تهیه کنید و آن را به شیشه از بیرون اسپری کنید. دقت کنید که تمام قسمت ها آغشته شوند. و بلافاصله هنگامی که شیشه ها خیس هستند برچسب را روی آن بچسبانید.

نکته :برچسب دودی شامل دو بخش است،که بخش اول یک لایه محافظ و بخش دوم ورق چسبنده و نازکی که روی شیشه می چسبد است. که اگر بخواهیم به چیزی تشبیه کنیم می توانیم به گلس موبایل تشبیه کنیم. تا بهتر متوجه منظور ما شوید.اگر دقت کرده باشید زمانی که گوشی موبایل خود را به تعمبرات موبایلی می دهید. تا گلس روی آن قرار دهد ابتدا آن را تمیز می کند و از بالا به پایین خیلی آرام و با یک ابزاری روی آن می کشد تا به پایین و با دقت بسیار . حال ما در ادامه از بالای شیشه شروع می کنیم و با آرامش بسیار به سمت پایین شیشه می چسبانیم.

برای تهیه برچسب دودی می توانید از این دو نوع برچسب دودی استفاده کنید: s.t.c.o , و یا solar استفاده کنید.

دقت کنید هر چند سانت که جلوتر اومدید با ابزار خاص و یا اگر ابزار مخصوص ندارید. می توانید با یک لیسک پلاستیکی حباب های زیر برچسب را بیرون کنید. در ضمن می توانید از سشوار نیز برای این کار استفاده کنید. تا برچسب شما استحکام بیشتری داشته باشد.این کار را تا انتهای خط افقی شیشه ادامه دهید.

مرحله نهایی: با دقت و آرامش بسیار اضافه های ورقه برچسب را با کاتر برش دهید. در این مرحله شما می توانید به خود تبریک بگویید شما توانستید شیشه خود را دودی کنید.

جهت اطلاع از قیمت دودی کردن شیشه ماشین با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

انواع شیشه دودی خودرو

قبل از هر چیز ابتدا یک نگاه کلی داشته باشیم که اولا همانطور که در قسمت بالا تیز گفتیم دودی کردن خودرو صرفا به علت زیباتر شدن خودرو صورت نمی گیرد.تا شیشه خودرو شما خاص به نظر برسد. امروزه اکثر خودروهای وارداتی از تولید یکی از آپشن های خودرو دودی شیشه خودرو می باشد. شیشه هایی که ذاتا از تولید تیره و سولار هستند. مسلما این کار برای شرکت تولید کننده دارای هزینه می باشد.شیشه های دودی جدیدا از نوع رفلکس می باشد. این امر موجب عدم نور و تشعشات نور به داخل خودرو می شود. این در صورتی است که شما راننده عزیز و سرنشینانتان می توانید به راحتی بیرون خودرو را ببینید.

شرکت ها معمولا برای این امر به نانو کوتینگ رجوع می کنند تا با این کار علاوه بر این که از تابش نور خورشید به داخل کابین جلوگیری می کند شیشه را نیز مقاوم تر می کند.

قیمت شیشه دودی ماشین

یکی از مهمترین مزایای شیشه دودی به صورت حرفه ای قابلیت عدم ورود نور فرا بنفش خورشید که معروف به اشعه یو وی است را دارد. این نور برای پوست مضر است. مخصوصا اگر کودک در خودرو باشد وجود چنین برچسبی مانع از نفوذ نور بر پوست حساس کودک می شود.

تنوع در شیشه دودی بسیار است که نوع دیگر آن برچسب های خیلی تیره است. که معروف به طلق های رنگی است. از هر طرف که برویم می رسیم به یک نصاب دودی خبره ،اگر دودی خوب و با کیفیت بسیار بالا می خواهید باید حتما آن را به کسی بسپارید. که در این زمینه مهارت دارد عبداللهی گلس در این زمینه تخصص بالایی دارد. و صرفا یک شعبه به صورت تخصصی روی این زمینه کار می کنند.مهارت داشتن در دودی بسیار امری مهم است. لطفا در انتخاب جای خوب کوشا باشید تا دو بار هزینه نکنید.

آیا می دانستید ، نوع سومی از شیشه دودی اتومبیل هایی نیز وجود دارد. که عبارت از خرید شیشه‌های ازقبل دودی‌شده .که این روش به دلیل هزینه‌های بالا، معمولا برای اتومبیل های اقتصادی به صرفه نیست.

دودی شیشه

شیشه ها یا خودشان دودی از کارخانه هستند یا ساده که در صورت تمایل فرد می تواند برچسب دودی به شیشه خود زند. که دودی شیشه ،شیشه را زیباتر می کند . و علاوه بر زیبایی از تابش اشعه نور خورشید به داخل کابین خودرو جلوگیری می کند. و همچنین با توجه به متن بالا گفتیم که باعث ایمنی در خودرو نیز می شود. به طوری که شیشه اگر بشکند به سمت های دیگر پرت نمی شود.

جهت دودی شیشه یا استعلام قیمت دودی شیشه ماشین با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

6 دلیل برای دودی شیشه

در ادامه ما مهم ترین دلایل و مزایای دودی شیشه را بیان می کنیم تا شما عزیزان بدانید که به چه علت باید شیشه خودرا دودی کنید. برای فهمیدن قیمت دودی شیشه ماشین با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

02177196143

1-رانندگی بهتر:

دقت کردید وقتی نور آفتاب داخل کابین خودرو مستقیم می تابد چقدر آزار دهنده و کلافه کننده است. هم سبب گرما می شود و هم در برخی اوقات دید ما را در معرض قرار می دهد و نمی توانیم به خوبی به رانندگی خود ادامه دهیم. در برخی اوقات این شدت نور به قدری زیاد است که ممکن است چشم ما به طور نا خود آگاه بسته شود و موجب تصادف نیز شود.

2-حریم خصوصی:

ودلیل دوم که بسیاری از افراد شاید دلیل اول را نادیده بگیرند اما روی دلیل دوم به شدت تعصب دارند به همین خاطر شیشه خود را دوی می کنند. منظور از حریم خصوصی چیست؟ منظور ما وقتی است که شما یا سرنشینان خودرو شما علاقه ندارند از بیرون داخل خودرو نمایان باشد حس بدی پیدا می کنند. و احساس نا امنی حریمی به برخی افراد دست می دهد. و نیز برخی شیشه خود را دودی میکنند که داخل ماشین حجاب خود را رها کنند. که در این صورت باید دودی درصد بالا بزنید که خلاف دستور راهنمایی رانندگی است . اما برخی افراد با وجود اعلام ما به آن ها در این مورد علاقمندند و ترجیح می دهند این جریمه را به جان بخرند و شیشه خود را دودی درصد بالا بزنند.

3-محافظت داخل کابین:

اگر شما پارکینگ در محل کار و یا زندگی خود ندارید و هر روزه خودروی خود را در معرض آفتاب قرار می دهید. برای جلوگیری از پوسیده شدن لوازم های داخل خودرو حتما به فکر چاره باشید .که ما به شما بهترین مورد که شیشه دودی است را معرفی می کنیم . شما عزیزان برای قیمت شیشه دودی ماشین فقط با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

4-اصابت و شکستگی:

گزینه ای که بسیار اهمیت دارد. مقاوم سازی شیشه دقت کردید جنس یک سری شیشه ها به دلیل لمینت بودن و دارای یک لایه پی وی بی بین شیشه مقاوم می شود. اما همه ی شیشه های خودرو ها شاید از جنس لمینت نباشند. شما می توانید نه به اندازه شیشه لمینت اما تا حدودی شیشه خود را با دودی مقلوم سازید.تا در برابر دودی شیشه خرد نشود.

5-فضای داخل کابین را با دودی شیشه خنک نگه دارید:

آیا می دانستید با دودی شیشه هم به خود خدمت کردید هم به کولر ماشین خود؟ چرا؟ زیرا شما با دودی شیشه تقریبا 60 درصد از گرما را دفع می کنید وکولر خودرو انرژی کمتری برای خنک کردن محفظه خودرو می کند. همانطور که می دانید کولر خودرو از نوع کولر گازی محسوب می شود. و باید هر ساله گاز آن تمدید شود اما با رعایت این مسائل می توانید طول عمر این گاز را افزایش دهید.

6-سالم ماندن,نتیجه دودی شیشه:

آیا می دانستید تابش بیش از حد آفتاب به پوست آن هم به طور مستقیم چقدر می تواند آسیب پذیر باشد؟بله آفتاب زیاد موجب سرطان پوستی می شود. که شما اگر زمان زیادی را پشت فرمان خودرو صرف می کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از برچسب دودی برای شیشخود استفاده کنید. و در قسمت بالا نحوه برچسب شیشه دودی را آموزش دادیم هم می توانید خودتان شیشه خودرو خود را دودی کنید . و هم می توانید با شیشه اتومبیل عبدالللهی واقع در دو شعبه تماس بگیرید. البته شعبه مجیدیه به طور تخصصی رو شیشه دودی انواع خودرو های ایرانی و خارجی کار می کنند.

شرایط خاص دودی کردن شیشه خودرو

پیشتر در قسمت بالا گفتیم که به چه دلیل و چه شرایطی شما باید شیشه خودرو خود را دودی کنید. و همچنین قیمت دودی کردن شیشضه ماشین را نیز تا حدودی بررسی کردیم. همچنین گفتیم که قانون راهنمایی رانندگی تا چه در صدی را برای دودی کردن شیشه ماشین مجاز کرده است.

اما ما بقی تصمیمات با خود شخص دارنده خودرو است که می خواهد با چه در صدی شیشه خود را دودی کند.

داشتن مجوز از پزشک برای دودی کردن شیشه خودرو

شاید این تیتر به نظر برخی از شما عجیب به نظر برسد اما باید بگویم که کاملا تیتر دست است. زیرا برخی افراد به علت حساسیت بالای پوستی نور و اشعه آفتاب برای آن ها مضر است. و البته لازم به ذکر است که فرد نمی تواند با ارائه یک مدرک پژشکی از یک پزشک عام این تاییدیه را از راهنمایی رانندگی بگیرد. که درصدی بالاتر از درصد مشخص شده را بزند. اما با مراجعه به مراکز تعیین شده توسط پلیس راهور می تواند این تاییدیه را کسب کند. تا با هر درصدی که آن ها تایید می کنند شیشه خود را دودی کند.

جنس برچسب دودی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که جنس برچسب دودی شیشه ماشین برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. پس متعاقبا باید قیمت برای شما اهمیت نداشته باشد. زیرا به قول قدیمی ها ،،هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری،، به طور مثال برچسب های ضد اشعه وجود دارد .که برای نصب و استفاده از آن مبلغ بیشتری را باید نسبت به برچسب عادی پرداخت کنید.

علاوه براین استفاده از برچسب های دودی بی کیفیت موجب می شود تا شما دوبار هزینه پرداخت کنید. زیرا یا بعد از استفاده از این برچسب ها یا حباب حباب می شوند. یا برچسب حالت خود را از دست می دهد و یا رنگ آن با چند بار در معرض آفتاب بودن خاصیت خود را از دست می دهد.

اما شیشه اتومبیل عبداللهی برای شیشه خودرو شما از برچسب های با کیفیتی استفاده می کند که تضمین 10 ساله دارد.

نوع خودرو

گاهی اوقات افراد فکر می کنند منظور دودی کار از این پرسش که برای اطلاع قیمت دودی شیشه ماشین ابتدا نوع خودرو خود را بیان کنید. برای این است که هر چه خودرو گران قیمت تر است قیمت دوئدی را بالاببریم. در صورتی که اشتباه است.

اگر این این سوال از جانب دودی کار پرسیده می شود تنها یک دلیل دارد آن هم بدین منظور است. که برخی از خودرو ها شیشه های خم دارند که دودی کردن آن ها هم وقت بیشتری را می گیرد و هم سخت تر است.مانند پژو 206

شیشه اتومبیل عبداللهی با بیش از دو دهه تجربه این اطمینان را به شما می دهد که از اطمینان به ایشان پشیمان نخواهید شد.

فروشگاه اینترنتی یدک فیت توزیع کننده انواع لوازم و ادوات شیشه اتومبیل است.


شیشه دودی سیار/نصب شیشه دودی در محل

شیشه اتومبیل عبدالهی تعداد زیادی نصاب برای خدمات سیار خود جذب کرده است. تا در صورتی که شما عزیزان تمایل به دودی به صورت سیار برای خودرو خود داشتید از این خدمات ما استفاده کنید. ما هم خدمات سیار برای نصب شیشه دودی داریم و هم برای دودی کردن شیشه با استفاده از برچسب نیز می توانید از خدمات سیار ما استفاده کنید.

هزینه شیشه دودی 206

شیشه دودی 206 با در صد های مختلف قیمت متفاوتی دارد. اگر شما به دنبال قیمت شیشه دودی 206 هستید باید با شماره 02177196143 تماس بگیرید. تا ایشان شما را در این راستا راهنمایی کنند.

هزینه دودی کردن شیشه اتومبیل

برای کسب اطلاعا از هزینه دودی کردن شیشه اتومبیل شما باید با عبدالهی گلس تمتاس بگیرید. زیرا قیمت برچسب دودی در ماشین های مختلف متفاوت است. همانطور قیمت برچسب های دودی نیز در درصد های مختلف متفاوت است . برچسب دودی امریکایی هست تا انواع برند ها و کیفیت های دیگر . بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق تر و بهتر تماس بگیرید.

هزینه دودی کردن شیشه ماشین 1401

قیمت دودی در سال 1401 نسبت به سال 1400 تغییر کرده است اما ما نمی توانیم قیمت ثابت برای دودی در این قسمت درج کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ششما می توانید به 024177090652 تماس بگیرید.

هزینه دودی کردن شیشه خودرو در سال 1401 ؟

بستگی به نوع دودی متغیر است با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

آیا برای دودی کردن شیشه خدمات سیار هم دارید؟

بله برای استفاده از خدمات شیشه دودی سیار ما با شماره 02177196143 تماس بگیرید.