آب بندی شیشه اتومبیل یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد باید در انجام آن به شدت دقت نمایند. از انجام آب بندی شیشه اتومبیل خود به صورت صحیح و مطمئن اطمینان یابند. علت این امر آن است که اگر آب بندی شیشه اتومبیل به درستی انجام نشود. شاهد مشکلات بسیار ناگواری همانند کنده شدن شیشه در حین حرکت ماشین و یا عبور آب از شیشه ماشین در هنگام بارندگی، خواهید بود.

با توجه به میزان اهمیت آب بندی صحیح شیشه صاحبان خودرو اقدام به انتخاب نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز و معتبر می کنند. تا بتوانند شیشه مناسبی را برای ماشین خود تهیه کنند. می بایست مطمئن شوند که پس از قرار دادن و نصب شیشه در محل خود آب بندی شیشه اتومبیل نیز به صورت تمام کمال انجام می شود و هیچ نقصی در انجام آن وجود ندارد. برای این منظور افراد باید اطلاعاتی درباره آب بندی کردن شیشه اتومبیل داشته باشند.

اهمیت نوع چسب آب بندی

مورد بعدی هم که اهمیت زیادی را دارا می باشد. آن نوع چسب استفاده شده برای این کار است. باید گفت که چسب استفاده شده برای آب بندی شیشه اتومبیل می بایست دارای کیفیت بسیار خوبی باشد. در کنار آن از غلظت و همچنین چسبندگی بسیار خارق العاده ای برخوردار باشد. در صورتی که چسب استفاده شده برای آب بندی شیشه ماشین دارای چنین کیفیتی باشد. از نیرو های وارد شده به شیشه در اثر رانندگی در جاده های هموار جلوگیری کرده. از رسیدن آسیب به آن جلوگیری می کند.

اهمیت-نوع-چسب-آب-بندی

فارغ از این موضوعات نکته مهم دیگری که وجود دارد محل تعویض و آب بندی شیشه ماشین است. مسئله ای که به نوبه خود بسیار دارای اهمیت می باشد. علت این امر هم آن است که اگر محل انتخاب شده برای تعویض شیشه اتومبیل خدمات خود را برای مشتریانش به خوبی ارائه دهد. به هیچ عنوان شاهد کم کاری و یا استفاده از اجناس نامرغوب برای تعویض شیشه نخواهیم بود. تعویض شیشه آسیب دیده شما به خوبی انجام خواهد شد.

یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات در زمینه شیشه اتومبیل مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد. مجموعه ای دارای بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش و همچنین تعویض انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد. مجموعه عبدالهی در هر زمانی رضایت مشتریان خود را سر لوحه کار خود قرار داده و سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

مهم ترین نکات هنگام آب بندی شیشه

  1. اولین موردی که در آب بندی شیشه اتومبیل بسیار مهم می باشد. این است که شیشه تهیه شده همانند شیشه فابریک دارای خم و همچنین اندازه دقیقی باشد. برای این منظور قبل از هر گونه اقدام از قبیل زدن چسب بر روی بدنه خودرو می بایست شیشه تهیه شده را در محل قرار گیریش قرار داد. تا متوجه وجود و یا عدم وجود نقص در آن شد. در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد و شیشه به خوبی در محل خود قرار بگیرد مشکل خاصی وجود نخواهد داشت و آب بندی شیشه اتومبیل نیز به خوبی انجام می گردد.
  2. مورد بعدی که به شدت دارای اهمیت در آب بندی کردن شیشه اتومبیل می باشد این است که پس از جدا کردن شیشه شکسته و یا آسیب دیده از بدنه خودرو ممکن است مقداری از چسب آن بر روی بدنه چسبیده و جدا نشده باشد. در این حالت می بایست سطحی که به آن چسب زده می شود. مانند دیگر مناطق صاف باشد و اگر چسب شیشه قبلی سبب نا هموار شدن آن قسمت شده باشد می بایست اقدام به پاک کردن آن نمایید.
  3. همچنین مورد دیگری که در مورد چسب شیشه می بایست به آن اشاره کرد. این است که اگر چسب استفاده شده برای آب بندی شیشه ماشین دارای کیفیت مناسبی باشد. می تواند در محیط مختلف و همچنین در فصل های مختلف از رسیدن آسیب به شیشه ماشین جلوگیری کرده. مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد که این موضوع در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد.

استفاده از چسب برای آب بندی شیشه

همان طور که ذکر گردید استفاده از چسب برای آب بندی کردن شیشه ماشین بسیار مهم می باشد. در صورتی که از چسب مناسب و مرغوبی برای این کار استفاده نشود شاهد به وجود آمدن مشکلات عدیده و همچنین کوچک و بزرگی برای افراد خواهیم بود. در بازار چسب های مختلفی عرضه می گردد که هرکدام دارای و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین قیمت های منحصر به فردی می باشند.

قیمت این چسب ها ارتباط مستقیمی با ویژگی ها و همچنین برند سازنده آن ها دارند. در صورتی که از چسب مرغوب و درجه یک برای آب بندی کردن شیشه اتومبیل شما استفاده شود که توصیه می گردد این کار انجام شود. طبیعتا شاهد مشکلات بزرگ و کوچکی نخواهیم بود و شیشه اتومبیل شما در محیط ها و در فصل های مختلف به خوبی هر چه تمام تر مقاومت خود را نشان می دهد.

هزینه آب بندی شیشه اتومبیل

هزینه های مربوط به آب بندی کردن شیشه خودروی و یا تعویض خودرو بسته به موارد مختلفی منحصر به فرد می باشد. این هزینه های دریافتی به موارد مختلفی بستگی دارد. برای مثال یکی از مواردی که سبب وجود اختلاف بین هزینه های دریافتی برای آب بندی خودرو می گردد. نمایندگی و همچنین تعمیرگاه های مجاز معتبر است که با توجه به خدمات خود دستمزد می گیرند.

گفتنی است که اگر نمایندگی و یا تعمیرگاهی هزینه های گزافی برای انجام این کار دریافت کند می بایست از مراجعه به چنین مراکزی خودداری کنید. افراد می بایست برای انجام این کار به یک تعمیرگاه مراجعه کنند که هزینه های معقول و مناسبی در قبال ارائه خدمات خود دریافت می کند. همچنین از جمله موارد دیگری که سبب افزایش و یا کاهش هزینه های مربوط به آب بندی شیشه ماشین می گردد. نوع چسب استفاده شده و همچنین مهارت و سابقه نصاب شیشه می باشد که سبب منحصر به فرد شدن هزینه ها می گردد. افراد می بایست نسبت به این موارد آگاه باشند.