شیشه بغل کارنیوال

شیشه درب کیا کارنیوال

قیمت شیشه درب کیا کارنیوال و نحوه ی نصب این شیشه را در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.شیشه درب جلو کیا کارنیوال با شیشه درب عقب کیا کارنیوال از لحاظ ابعادی تفاوت دارند اما از لحاظ متریال نوع ساخت هر دو مشابه شیشه عقب کیا کارنیوال و از نوع سکوریت است.

شیشه-درب-عقب-کارنیوال

قیمت شیشه درب کیا کارنیوال

قیمت شیشه درب جلو کارنیوال 60/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب کارنیوال 60/000/000ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه درب جلو کیا کارنیوال و شیشه درب عقب کارنیوال فاقد لچکی طراحی شده اند اما یک شیشه روگلگیری یا روستونی پس از درب عقب طراحی شده است. که کاملا با لچکی تفاوت دارد. لچکی روی درب قرذار دارد که گاها این شیشه روی درب جلو و گاهی نیز روی درب عقب طراحی می شود. و فاقد فرم دور شیشه است.

شیشه-درب-جلو-کارنیوال

اما شیشه ی روستونی ثابت و دارای فرم است. که در این خودرو از ابعاد و اندازه ی بزرگی نیز برخوردار است.

شیشه درب جلو کیا کارنیوال

قیمت شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال تفاوتی در نمونه های داخلی ندارند. اما در نمونه ی اصلی کلا قیمت های متفاوتی مشاهده می شود.

شیشه خودرو چون از موارد مصرفی خودرو محسوب می شود نیازی نیست که حتما اصلی آن را تهیه کنید. چون ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد شی ای یا هر مورد دیگری مجدد با شکست مواجه شود.

معمولا شیشه جلو و عقب خودرو ها را اصلی تهیه می کنند به دلیل وجود سنسور و دید راننده و شفافیت شیشه که ارتباط چشمی مستقیم دارد.

اما شیشه بغل در صورتی که نمونه ی ایرانی آن تولید شده باشد از نمونه ی ایرانی استفاده شود به صرفه تر است. متاسفانه هنوز نمونه ی ایرانی این شیشه تولید نشده است.

شیشه بغل این خودرو سبز رنگ است که برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب دودی استفاده کنید. بهترین مارک برچسب دودی برند استیکو و جردن است. که بستگی به درصدی که انتخاب می کنید قیمت متفاوتی اعلام می شود.

شیشه-درب-کیا-کارنیوال

علاوه بر این هزینه ی دودی کردن شیشه هر خودرو با خودروی دیگری متفاوت است که به ترکیب ساختاری آن خودرو بستگی دارد.

شیشه درب عقب کیا کارنیوال

از لحاظ ابعادی و قیمتی با درب جلو تفاوت دارد . و در دو نمونه ی سبز و دودی طراحی می شود. نحوه ی نصب این شیشه به شرح زیر است…

ابتدا باید رودری خودرو کارنیوال را باز کنید و با استفاده از دستگکاه هایی مانند دستگاه باد و جاروبرقی با مکش بالا شیشه خرده ها را از لابه لای دستگاه بالار دال درب خودرو و … تمیز کنید.

از این مرحله سرسری عبور نکنید چون پس از جا انداختن شیشه بهتر است داخل درب جارو کشی نشود .

سپس شیشه درب عقب را به آرامی و با احتیاط که ضربه ای به آن وارد نشود داخل قاب قرار می دهیم.

شیشه باید بین دو پایه ی پلاستیکی که بالای بالابر است قرر گیرد.

متاسفانه شیشه های سکوریت ماننند شیشه بغل کارنیوال قابلیت ترمیم پذیری ندارد. و هنگام ترک به قطعات ریز تبدیل می شود. مگر آن که با برچسب دودی شود که در آن صورت فقط هنگام شکست تکه ها توسط این برچسب کنار هم قرار میگیرند و همچنان خبری از قابلیت ترمیم نیست.

اما در مورد امنیت شیشه های سکوریت خیالتان راحت باشد چرا که اولا در برابر ضربه به شدت مقاوم است مگر ضربه ی سنگینی به شیشه وارد شود. دوما در صورت شکست تکه ها به اطراف پرتاب نمی شوند و تنها به صورت نزولی خرد

نصب شیشه درب کیا کارنیوال

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها

ارسال شیشه درب جلو درب عقب کارنیوال به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل برای شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال دارید؟

بله نصب در محل برای شیش های کارنیوال فراهم است.

ادامه مطلب
شیشه-عقب-کیا-کارنیوال-2

شیشه عقب کیا کارنیوال

ما در این مقاله می خواهیم به انوع شیشه عقب کیا کارنیوال و طریقه ی نصب و تعویض این شیشه بپردازیم. شیشه عقب این خودرو بر خلاف شیشه جلو کیا کارنیوال تک لایه است. و به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی را معرفی کنیم.یکی از خدمات مهم ما در شیشه اتومبیل عبدالهی فروش و نصب آنلاین و سیار است که از باز خورد خوبی برخوردار است.

📞02177196143📞

قیمت-شیشه-عقب-کیا-کارنیوال2

و اکثر تمایل به نصب سیار دارند که متاسفانه محدوده ی پوشش دهی ما تنها در شهر تهران می باشد.که در اولین فرصت مسیر های دیگر را در این پوشش وارد خواهیم کرد.

شیشه عقب این خودرو جهت نصب برف پاک کن یک سوراخ دارد و برای از بین بردن بخار شیشه ی عقب یک سنسور گرمکن شیشه نز طراحی کردند.

قیمت شیشه عقب کیا کارنیوال

قیمت شیشه عقب نمونه ی شرکتی
قیمت شیشه عقب نمونه ی اروپایی 150/000/000 ریال

شیشه سکوریت تک لایه است اما مقاومتش از شیشه یلمینت در برابر شکست بیشتر است. سه لایه بودن لمینت تنها به همبستگی شیشه ها کمک می کند تا موقع شکست به قطعات ریز تبدیل نشود .

شیشه ی سکوریت در برابر ضربات به شدت سخت ممکن است ترک بردارد که ترک آن با نمونه ی شیشه جلو و کلا شیشه های لمینت تفاوت دارد. شیشه ی لمینت در بدترین حالت نیز به هم چسبیده است.

برف-پاک-کن-شیشه-عقب-کیا-کارنیوال

اما شیشه ی سکوریت به محض ایجاد ترک شیشه به قطعات ریز و مکعبی شکل در می آید.

و همین موضوع باعث می شود تا این شیشه قابلیت ترمیم را از دست بدهد.

شیشه-عقب-کیا-کارنیوال-اصلی

تعویض شیشه عقب کیا کارنیوال

بدون شک وقتی راهی برای ترمیم در این شیشه وجود ندارد تنها راه ما تعویض شیشه عقب کارنیوال است.برای این موضوع باید به 3 اصل اساسی در نصب دقت کرد…

  1. متریال کاربردی و تمیز کاری نوار و جای چسب قبلی در نصب اهمیت دارد.
  2. نوع چسب و اصالت چسب تایید شود.
  3. نحوه ی چسب کاری درست پیش رود.

سه موردی که در قسمت بالا ذکر شد در ظاهر ساده و پیش پا افتاده است. اما تجربه ثابت کرده که این 3 مورد اگر نادیده گرفته شود و نصاب زیر چشمی از آن عبور کند بدون شک کار برگشت می خورد.

پس برای اطمینان خاطر از نصاب و متریال حتما به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. چون اولا برای نصب شیشه عقب کارنیوال از چسب پلی اورتان اصلی (سفارشی از اروپا ) استفاده می شود. دوما با استفاده از تیغ چسب قبلی را کاملا از روی نوار پاک می کنند و سوما هنگام چسب کاری چسب را به صورت 7 از بالا به پایین روی نوار شیشه عقب کارنیوال پوشش می دهند.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب کارنیوال در بازار چیست؟

دلال خودرو در تمام موارد خودرو رخنه می کند. متاسفانه به شیشه اتومبیل هم رحم نکردند که با سلامتی مردم و ایمنی آن ها سرو کار دارد.

با فروش شیشه های بی کیفیت و ضربه خورده ارزان که در ظاهر مشخص نمی شود و مشتری نا آگاه اطلاعی از این موضوع ندارد.

البته ایراد برخی از این شیشه ها را هنگام رانندگی متوجه خواهید شد.یعنی دید راننده را مختل می کند و راننده دچار دو بینی می شود . شاید حتی ابتدا به چشم های خود شک کند و با کمی اندیشه و تفکر متوجه خواهد شد که مشکل از شیشه است نه دیدگان راننده…

به راستی ارزش سودی که این افراد دریافت می کنند به نا رضایتی قلبی مشتریان می ارزد؟

شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه های با کیفیت و کم سود را در ازای رضایت و خشنودی مشتریان خود ترجیه می دهد.

چون تبلیغ ما شما مشتریان عزیز هستید که ما را به دوستان خود معرفی کنید.

تعویض شیشه همیشه با حوادث رو به رو نیست .. شیشه نیز مانند قطعات دیگر خودرو مصرفی است و پس از مدتی استفاده کدر و دارای خط و خش می شود. که با تعویض شیشه می توان مشاهده ی دنیای شفاف و بی خط و خش را در خودرو خود تجربه کرد.

ادامه مطلب
شیشه جلو کیا کارنیوال 2

شیشه جلو کیا کارنیوال

شیشه جلو کیا کارنیوال ، قیمت شیشه جلو کارنیوال و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو را می خواهیم با هم بررسی کنیم. بهترین ترمیم کننده ی شیشه کارنیوال و بهترین نصاب شیشه خودرو را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

شیشه-جلو-کارنیوال

قیمت شیشه جلو کیا کارنیوال

شیشه جلو کیا کارنیوال خارجی 150/000/000 ریال
شیشه جلو کیا کارنیوال متفرقه تماس بگیرید!
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه جلو کارنیوال لمینت 3 لایه تشکیل می شود که لایه ی میانی آن از نوع پلیمیری است و دو لایه ی دیگری آن فرقی نمی کند که شیشه ی معمولی باشد یا سکوریت و یک شیشه ی شکوریت با یک شیشه ی معمولی ، تها لایه ی طلقی که بین این دو شیشه قرار می گیرد ویژگی این شیشه را خاص می کند .

تا دو لایه به صورت یکپارچه به هم بچسبند و هنگام ترک شیشه خرد و به اطراف پرتاب نشود. به دلیل امنیت بیشتر راننده و سرنشین جلو شیشه ی جلو را با ویژگی لمینت ساختند چون ارتباط مستقیم با چشم دارد. از طرفی این شیشه دارای یو وی بالا است که در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید مقاوم است و مانع از ورود مستقیم آن به داخل کابین می شود.

این شیشه فاقد سنسور و هر گونه آپشن دیگری است و تنها دارای پایه آینه است.

شیشه-جلو-کیا-کارنیوال-اصلی-2

شیشه جلو کارنیوال چون از نوع لمینت است و قابلیت ترمیم دارد.اما سوال اینجاست که ترمیم بهتر است یا تعویض ؟

ترمیم شیشه جلو کیا کارنیوال

مسلما این سوال که بسیاری از افراد از کارشناسان ما هنگام تماس می پرسند کاملا کلی است …

اولا ترمیم دارای اصول و قواعدی نظیر اندازه ی ترک نوع ترک و.. است که باید بررسی شود اصلا ممکن است ترک شیشه ی کارنیوال شما بیشتر از حد مجاز باشد و دیگر شما تصمیم گیرنده ی این موضوع نیستید و باید قطعا شیشه را تعویض کنید.

اما گاهی اوقات ترک بین یک عدس تا سکه می باشد که حد مجاز را رد نکرده و کارشناس بررسی های لازم را انجام می دهدو به شما هزینه ی ترمیم که بین 400 هزار تومان الی 1200000 تومان را اعلام می کند و شما در صورت تمایل جهت ترمیم شیشه اقدام می کنید.

و اما مورد سوم که تصمیم گیری بین ترمیم و تعویض را برای مشتری کمی سخت می کند ، شرایطی است که ترک کمتر از 35 سانتی متر است اما همانطور که گفتیم ترمیم علاوه بر اندازه ی ترک به نوع ترک نیز بستگی دارد. بدینم صورت که اگر ترک شیشه بر اثر سنگ خوردگی باشد با ترکی که بر اثر تصادف و هر مورد دیگری غیر از سنگ خوردگی رخ دهد متفاوت است.

و صرفا در ظاهر ترک مقدار کمی مشاهده می شود. اما کارشناس ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی با مشاهده ی این مورد به شما اعلام خواهد کرد. که این شیشه به محض ترمیم 1 ماه نهایتا دو ماه دوام می آورد و در نهایت باید شیشه تعویض شود. شما باید بدانید که در مدت زمان کوتاهی مجبور هستید ک هزینه ی تعویض بپردازید.

پس در این صورت پیشنهاد ما صد در صد تعویض است. اما مشتری عزیز شاید به هر دلیلی در آن شرایط تصمیم به ترمیم بگیرد و ما به نظر ایشان احترام می گذاریم.

تعویض شیشه جلو کیا کارنیوال

هنگام تعویض شیشه جلو کارنیوال باید بدانید که اولا از چسب پلی اورتان اصلی استفاده شود . دوما مراحل آب بندی که همان تمیز کردن جای چسب قبلی شیشه ی کارنیوال است به درستی طی شود. و سوما طریقه ی چسب کاری که همین 3 مورد 70 درصد کار نصب را پیش می برد. در واقع نوع شیشه 30 درصد اهمیت دارد و مهارت نصاب درصد اهمیت بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

نصب شیشه جلو کیا کارنیوال

مدت زمان نصب شیشه جلو کارنیوال چند دقیقه است؟

حدود 15دقیقه زمان برای نطافت شیشه خرده های کارنیوال و 45 دقیقه کار نصب زمان بر است.

آیا نصب سیار یا همان نصب در محل برای شیشه جلو کارنیوال دارید؟

بله نصب در محل شیشه جلو کارنیوال پذیرفته می شود.

ادامه مطلب
شیشه درب کیا سول

شیشه درب کیا سول

قیمت شیشه درب کیا سول نحوه ی تعویض شیشه درب جلو کیا سول و شیشه درب عقب کیا سول و تمامی برند های موجود از این شیشه را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد تک تک این موارد بررسی می کنیم و در نهایت تصمیم میگیریم که کدام مورد برای نصب بهتر است؟!

شیشه-درب-جلو-کیا-سول

قیمت شیشه درب کیا سول

قیمت شیشه درب جلو سول متفرقه 15/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب سول متفرقه 15/000/000 ریال

شیشه درب جلو سول با شیشه درب عقب سول از لحاظ نوع متریال کاربردی مشابه شیشه عقب کیا سول و از نوع سکوریت است. قیمت شیشه درب جلو و درب عقب در نمونه ی اصلی تفاوت دارد اما در نمونه های شرکتی در یک رنج قیمتی هستند.

شیشه درب جلو کیا سول

روی شیشه درب جلو سول لچکی طراحی نشده است. و شیشه بغل سول کاملا یک تکه طراحی می شود. این شیشه به رنگ سبز است. که در صورت نیاز می توانید با استفاده از برچسب دودی شیشه بغل خود را دودی کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه تک درب با تمام شیشه های خودرو متفاوت است. شما می توانید تنها شیشه های درب جلو که سبز رنگ هستند را دودی کنید. چون شیشه درب عقب این خودرو دودی است. و نیازی به برچسب دودی ندارد.

که هزینه ی هر شیشه دودی به نوع خودرو بستگی دارد.برخی افراد زمانی که برای دودی این شیشه تماس میگیرند و ما نوع خودرو را می پرسیم تصور میکنند می خواهیم قیمت را بر اساس نوع خودرو بالا ببریم.

در صورتی که دودی شیشه در هر خودرو متفاوت است. شاید باورتان نشود که دودی شیشه 206 از بسیاری از خودرو های وارداتی گران تر است. چون دارای خم و برجستگی هایی زیادی که دودی را سخت می کند و نیاز به تمرکز و دقت بیشتری دارد.

شیشه-درب-عقب-کیا-سول

سکوریت یعنی شیشه ی ایمن و نشکن که تنها در اثر ضربه ی شدید ممکن است ترک بردارد. این شیشه معروف به safe glass است. و هر گز با تک ضربه نمی توان آن را شکست.

نحوه ی تعویض شیشه درب جلو سول :

ابتدا رودری خودرو را باز می کنید و سپس شیشه خرده های داخل را با جارو و ادوات مربوط به شیشه اتومبیل تمیز می کنید. سپس شیشه درب جلو سول را بین دو پایه ی پلاستیکی که بالاتر از بالابر قرار دارد می گذاریم.

این شیشه برای نصب نیازی به چسب پلی اورتان ندارد.

شیشه درب عقب کیا سول

روی شیشه درب عقب نیز خبری از لچکی نیست ، متاسفانه برخی از دوستان لچکی و روستونی را با هم اشتباه می گیرند.بعد از شیشه درب عقب یک روستونی است که بالای گلگیر عقب خودرو طراحی می شود و به صورت ثابت و فرم دار در جای خود قرار دارد.

در واقع شیشه درب عقب نیز به صورت یک تکه است. طراحی خودرو سول کلا خاص است به همان نسبت طراحی شیشه های آن نیز خاص و جالب است.

شیشه بغل سول

رنگ شیشه ی درب عقب سول دودی است. و از تابش مستقیم آفتاب به داخل کابین جلوگیری می کند.در واقع این شیشه دارای یو وی بالا است.

حتما سایر شیشه های خودرو خود را با استفاده از برچسب دودی جهت سلامت خود و سرنشینان دودی کنید.اگر بدانید که اشعه ی خورشید بر سلامت پوست چه تاثیر بدی می گذارد حتما در اسرع وقت برای این کار اقدام می کنید.

نحوه ی تعویض شیشه درب عقب سول :

ابتدا رودری درب عقب سول را باز کنید تمامی خرده شیشه ها باید تمیز شوند تا شیشه خرده های داخل درب را کاملا تمیز نکردید سراغ مرحله ی بعد نروید. شیشه درب عقب نیز همانند شیشه درب جلو جهت نصب نیازی به چسب پلی اورتان ندارد.

و باید بین دو پایه ی پلاستیکی پیچ شود که هنگام جا انداختن شیشه مراقب باشید ضربه به آن وارد نشود چون از مقاومت آن کسر می شود و پس از زیاد بالا و پایین شدن شیشه، ممکن است با شکست مواجه شود.

در انتخاب نصاب به شدت دقت کنید! شیشه اتومبیل عبدالهی دارای مشاوره رایگان جهت نصب و خرید شیشه است.

ادامه مطلب
شیشه عقب کیا سول 2

شیشه عقب کیا سول

شیشه عقب کیا سول بر خلاف شیشه جلو کیا سول تک لایه و از جنس سکوریت است. این شیشه قابلیت ترمیم ندارد و به محض ترک و شکست شیشه باید تعویض شود. ما در این مقاله به شما بهترین نصاب و تعویض کار شیشه اتومبیل را معرفی می کنیم.و همچنین بهترین مارک شیشه عقب سول را نیز به شما معرفی می کنیم.

📞02177196143📞

قیمت-شیشه-عقب-کیا-سوول

قیمت شیشه عقب کیا سول

قیمت شیشه عقب kia soul اصلی تماس بگیرید!
قیمت شیشه عقب kia soul شرکتی تماس بگیرید!

شیشه عقب این خودرو همانطور که گفتیم از جنس سکوریت است. شاید تصور کنید این شیشه چون سه لایه نیست پس حتما از مقاومت پایینی برخوردار است. در صورتی که کاملا در اشتباهید مقاومت شیشه ی شکوریت از شیشه ی لمینت هم بیشتر است. شیشه ی لمینت با وجود طلقی که بین دو شیشه دارد باعث شده تا موقع شکست شیشه ها کنار هم قرار بگیرند و خرد نشود.

که به دلیل ایمنی چشم راننده و سرنشین جلو در قسمت جلویی خودرو از این شیشه استفاده می شود. . اما شیشه ی سکوریت با ضربه های کوچک به هیچ عنوان ترک نمی خورد باید شدت ضربه بسیار بالا باشد تا شیشه ترک بخورد . اما موقع ترک شیشه به تکه های ریز و مکعبی شکل در می آید که به هیچ عنوان قابل ترمیم نیست.

از مقاومت شیشه های سکوریت همان بس که به SAFE GLASS و شیشه نشکن معروف است.

بهترین-مارک-شیشه-عقب-کیا-سوول

تعویض شیشه عقب کیا سول

برای تعویض شیشه عقب سول هرگز به یک شیشه بری تازه کار مراجعه نکنید. چرا که شیشه خودرو جز قطعات مهم و مصرفی خودرو محسوب می شود. و آب بندی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. که اگر نصاب مهارت بالا و تجربه ی لازم را نداشته باشد . از دور نوار شیشه باد و آب و گرد و غبار وارد می شود.

نصب شیشه عقب کیا سول

اما آیا می دانستید که نوع چسبی که در نصب شیشه به کار می رود 50 درصد از نصب را به خود اختصاص می دهد؟ در گذشته از چسب آکواریوم برای نصب شیشه سول استفاده می شد. اما امروزه بهترین نوع چسب کاربردی چسب پلی اورتان است. که متاسفانه نمونه ی فیک و تقلبی آن امروزه در بازار زیاد شده است.

شیشه اتومبیل عبدالهی از چسب های پلی اورتان اصل وارد شده از طریق رابط شرکت امارات استفاده می کند.

اما از نوع چسب و متریال کاربردی که بگذریم به نحوه ی استفاده از آن می رسیم. طریقه ی چسب کاری نیز بسیار اهمیت دارد. اولا قبل از هر کاری باید نوار شیشه را از چسب قبلی کاملا پاک کنید. اگر چسب قبلی را پاک نکنید و یا قسمتی را جا بندازید بدون شک کار نصب شما خوب از آب در نمی آید.

چسب و تمیز کردن نوار و نحوه ی چسب کاری جمعا 70 درصد کار نصب است. که اگر نصاب از آن غافل شود قطعا مجدد برای تعویض شیشه مراجعه می کنید.

برای اطمینان به شما میگوییم که سر چسب باید به شکل 7 برش خورده و چسب را از بالا به پایین روی نوار بخوابانید.

متاسفانه برخی مشتریان به نصاب موقع چسب کاری اشاره می کنند که چسب بیشتری روی نوار پوشش دهد. غافل از اینکه چسب اگر از حد مجاز عبور کند موقع جا گذاری شیشه روی بدنه ، چسب از دور تا دور شیشه بیرون می زند.و این گونه با نصبی افتضاح رو به رو می شوید.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب سول در بازار چیست؟

دلالان شیشه خودرو جوی را درست کردند که مشتری نمی تواند درست تصمیم گیری کند با مطرح کردن قیمت های متفاوت بسیار باعث سردرگمی مشتریان می شوند. و در نهایت احتمال اینکه فرد شیشه ی اشتباهی را خریداری کند بسیار است.

برای جلوگیری از اشتباهات عمده در خرید بهتر است از مشاوره رایگان عبدالهی بهرهمند شوید.

ادامه مطلب
شیشه جلو کیا سول

شیشه جلو کیا سول

شیشه جلو کیا سول و قیمت شیشه جلو سول و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو را می خواهیم مورد بحث و بررسی قرار دهیم. گاهی اوقات اصلا نیاز به تعویض نیست و تنها با ترمیم شیشه مشکل شما رفع می شود. به همین دلیل با ما همراه باشید تا بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را به شما معرفی کنیم.

بهترین-مارک-شیشه-جلو-کیا-سول

قیمت شیشه جلو کیا سول

قیمت شیشه جلو kia soul اصلی تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو kia soul شرکتی تماس بگیرید!

شیشه جلو سول از نوع لمینت دور مشکی و از 3 لایه تشکیل می شود. که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است.و دارای قابلیت ترمیم پذیری است. دو لایه دیگر ی تواند شیه ی معمولی یا سکوریت و یا سکوریت و یک معمولی باشد یعنی می خواهیم بگوییم فرقی نمی کند که دو لایه شیشه دیگر چه نوع شیشه ای است. با وجود طلقی که بین دو شیشه قرار می گیرد شیشه ای جدید با خاصیت لمینیت پیدا می کند.

قیمت-شیشه-جلو-کیا-سول-1

ترمیم شیشه جلو کیا سول

ترمیم بهتر است یا تعویض ؟ این سوال بسیار کلی است و نمی توان با یک کلمه پاسخ داد. چرا که در برخی مواقع ترمیم راهکار بهتری است و در برخی موارد دیگر تعویض شیشه کابردی تر است.

ما به شما می گوییم چه زمانی ترمیم شیشه بهتر و چه زمانی تعویض بهتر است…

اگر ترک شیشه ی شما بین یک عدس تا سکه باشد و یا کمتر از 35 سانتی متر است در واقع قابل ترمیم است.اما این یک فرمول کلی برای ترمیم شیشه است برای اطمینان بیشتر می توانید از محل ترک شیشه برای شیشه اتومبیل عبدالهی یک وییدیو 1 دقیقه ای ارسال کنید . تا به شما مشاوره رایگان تعلق بگیرد.

کارشناس ترمیم شیشه اتومبیل ما در عبدالهی گلس بهترین راهکار را به شما معرفی می کند. اگر شیشه ی شما ارزش ترمیم داشته باشد بدون شک جهت ترمیم شیشه اقدام می شود.

اما گاهی اوقات در ظاهر شیشه نیاز مند ترمیم است. اما کارشناس که تجربه ی بالایی در این زمینه دارد به شما خواهد گفت که در کمتر از 1 ماه مجبور به تعویض یششه هستید..

برای جلوگیری از هزینه ی مجدد بهترین راه را به شما معرفی می کنند. بر عکس این مورد هم بوده که شخص بریا تعویض مراجعه می کند. اما کارشناس ما پیشنهاد ترمیم می دهد چون می بیند واقعا شیشه فابریکه و ترک بسیار ناچیز است با کمی ترمیم اصولی اثری از ترک مشاهده نخواهد شد.

بنابراین ترمیم و تعویض شیشه حتما با یک شیشه اتومبیل معتبر و مطمئن مشورت کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی دارای مشاوره رایگان در این زمینه است.

تعویض شیشه جلو کیا سول

برای تعویض شیشه جلو سول باید از مواد درجه 1 و خارجی استفاده شود. متاسفانه چسب پلی اورتان در بازار نمونه های فیک زیادی را وارد کرده است. اما شیشه اتومبیل عبدالهی تمام چسب های کاربردی را از طریق شرکت رابط ما در امارات تهیه می کند.

پس از اطمینان از نوع مواد کاربردی باید به طریقه ی چسب کاری توجه نمود. به طوریکه اگر چسب کاری شیشه جلو سول اصولی انجام نشود و از حد مجاز کمتر و یا بیشتر روی نوار پوشیده شود. ممکن است از دور شیشه بیرون بزند و یا بریده بریده شود و درست شیشه به بدنه نچسبد….

پس اگر سر تفنگی چسب پلی اورتان را به شکل 7 برش بزنید و از بالا به پایین شیشه روی نوار بخوابد بهترین حالت چسب کاری است.

نصب شیشه جلو کیا سول

مدت زمان نصب شیشه جلو سول چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای تمیز کاری خرده شیشه های سول در نظر بگیرید.

آیا نصب سیار برای شیشه جلو سول دارید؟

بله نصب در محل شیشه جلو kia soul پذیرفته می شود.

ارسال شیشه جلو سول به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو kia soul به سراسر کشور فراهم است.

ادامه مطلب
ارزان ترین شیشه درب کیا کادنزا

شیشه درب کیا کادنزا

شیشه درب کیا کادنزا که شامل شیشه درب جلو کادنزا و شیشه درب عقب کادنزا است در ابعاد و اندازه ای متفاوت تولید و طراحی می شود . بهترین مارک شیشه بغل کادنزا و بهترین نصاب رادر ادامه به شما معرفی می کنیم. و به شما علت تنوع قیمت و تنوع برند ها را توضیح می دهیم تا سرتان کلاه نرود.

شیشه-درب-کیا-کادنزا-2

قیمت شیشه درب کیا کادنزا

قیمت شیشه درب جلو کادنزا 20/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب کادنزا 190/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بغل کادنزا

شیشه درب جلو کادنزا

روی شیشه درب جلو خبری از لچکی نیست و شیشه درب جلو cadenza به صورت یک تکه طراحی می شود. جنس این شیشه از نوع سکوریت نشکن معروف به سیف گلس است. چون هر گز با تک ضربه نمی توانید آن را بشکنید حتی نمونه ی ایرانی آن نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

رنگ شیشه درب جلو سبز لایت است که جهت دودی شیشه می توانید از برچسب دودی استفاده کنید.هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در خودرو های مختلف متفاوت است.

قیمت-شیشه-درب-کیا-کادنزا-2

علت این تفاوت علاوه بر نوع برند برچسب دودی و همچنین درصدی که انتخاب می کنید به نوع خودرو نیز وابسته است.

متاسفانه تا نام خودرو را از مشتری که تماس گرفته و قیمت دودی شیشه خودرو خود را میخواهد پرسیده می شود، سوئ تفاهمی به وجود می آید و فرد تصور می کند میخواهیم بر اساس مدل خودرو قیمت را بالا تر اعلام کنیم. در صورتی که برجستگی شیشه در هر خودرو متفاوت است. به همین دلیل یک خودرو به دلیل حجم کار کمتر ممکن است نیم ساعته تمام شود و یک خودرو ممکن است ساعت ها طول بکشد این بستگی به طراحی شیشه خودرو شما دارد.

به همین دلیل سوال می شود تا بر اساس حجم کار و سختی کار و زمانی که نصاب می گذارد قیمت دودی به شما اعلام شود.

هنگام نصب شیشه درب جلو حواستان باشد شیشه را به اطراف قاب از داخل ضربه نزنید چون ممکن است در ظاهر اتفاقی نیفتد اما مقاومتش کم شود و پس از مدتی با زیاد بالا و پایین شدن و یا حتی ضربه ای نه چندان سخت شیشه ترک بخورد.

شیشه درب عقب کادنزا

قیمت شیشه درب عقب کادنزا در نمونه های ایرانی مشابه درب جلو است اما در نمونه ی اصلی و خارجی تفاوت دارد. این شیشه نیز همانند شیشه درب جلو از سکوریت تهی می شود. اما یک تفاوت عمده در ابعاد و اندازه در درب عقب به دلیل وجود لچکی دارد.

همانطور که پیشتر گفتیم درب جلو ساده و یک تکه بود اما درب عقب دارای یک لچکی مثلثی شکل در کنار خود است که اگر هم شیشه ی درب عقب شکسته و هم لچکی شما باید بابت لچکی نیز جدا هزینه پرداخت کنید و شیشه ای جداگانه تهیه به همراه نصب جداگانه انجام دهید. که هر کدام 45 دقیقه از زمان شما را می خواهد.

برای نصب شیشه درب عقب باید ابتدا رودری را باز کنید و شیشه خرده های داخل رو دری را کاملا با جارو ودستگاه باد از بین ببرید.

سپس جهت نصب و قرار گیری شیشه ی جدید در داخل قاب درب کادنزا اقدام کنید. نصب شیشه ی این خودرو نیازی به چسب ندارد و پس از نصب برای اطمینان از کارکرد درست و پیچ شدن صحیح شیشه ها ، بالابرها و کلید بالابر را امتحان می کنیم. نزد خودتان شیشه را بالا و پایین می کنیم تا خیالتان از نصب شیشه بغل کادنزا راحت شود .

لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت غیر قابل ترمیم هستند و کلا شیشه درب حتی اگر از نوع لمینت باشد ارزش ترمیم ندارند.

چه رسد که کادنزا کلا شیشه ی درب لمینت ندارد و کلیه ی شیشه های بغل این خودرو از جنس سکوریت تک لایه با مقاومت بالا است.

ادامه مطلب
ارزان ترین شیشه عقب کیا کادنزا

شیشه عقب کیا کادنزا

شیشه عقب کیا کادنزا بر خلاف شیشه جلو کیا کادنزا که از نوع لمینت بود ، از جنس سکوریت و تک لایه طراحی می شود.اما با مقاومت پذیری بسیار بالایی که در برابر ضربات دارد.ما در این مقاله میخواهیم به قیمت شیشه عقب کیا کادنزا و بهترین مارک شیشه عقب کادنزا بپردازیم. و به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی را معرفی کنیم.

نصب-شیشه-عقب-کیا-کادنزا

قیمت شیشه عقب کیا کادنزا

قیمت شیشه عقب کادنزا اورجینال فابریک کارخانه قیمت شیشه عقب کادنزا خارجی
200/000/000 ریال110/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه کادنزا

تعویض شیشه عقب کیا کادنزا

هنگام تعویض شیشه عقب kia kdenza باید به مواردی از قبیل نوع چسب کاربردی ، و متریالی که در هنگام نصب به کار می رود دقت کنید.آب بندی شیشه از شروع یک نصب آغاز می شود. یعنی از نوع تمیزکاری که توسط کادر شیشه اتومبیل انجام می شود. مانند گرد و غباری که از لابه لای شیشه به نوار رخنه کرده و پلیسه ها و شیشه خرده هایی که از شکست شیشه به نوار چسبیده اند…..

شیشه-عقب-کیا-کادنزا1

تمامی موارد از قبیل خاک و پلیسه و… باید از روی نوار شیشه به طور کامل پاک شود. کوچکترین اشتباه در این مرحله کار شما را زیر سوال می برد. آیا می دانستید 50 درصد آب بندی به همین کندن چسب های قبلی از روی نوار و تمیز کاری نوار شیشه از هر نوع خاک و پلیسه و …. است؟

و 50 درصد ما بقی بستگی به نوع چسبی که به کار می برید دارد. چسب هایی که در گذشته جهت نصب و تعویض یششه های خودرو استفاده می شد آکواریوم بود، در زمان خودش خوب بود اما امروزه چسب پلی اورتان به میدان آمده که دیگر نیازی نیست مانند گذشته شما 72 ساعت به ماشین خود آب نزنید ..

با استفاده از چسب های پلی اورتان 2 ساعت بعد از نصب میتوانید به کارواش مراجعه کنید.

شیشه-عقب-کادنزا2

نصب شیشه عقب کیا کادنزا

اما مورد سوم که بسیار هم مهم است و متاسفانه نصابان توجه زیادی به این موضوع ندارند. نحوه ی چسب کاری نوار شیشه عقب کادنزا است که اگر صحیح صورت نگیرد تمام زحماتتان از بین می رود.

اولا نوک سری که چسب می زنید را به صورت 7 برش دهید. و تفنگی چسب پلی اورتان را به گونه ای در دست بگیرید که از بالا به پایین روی نوار را بپوشاند.

تا نه بیش از حد مجاز چسب روی نوار قرار بگیرد و نه بریده بریده شود. چون در هر دو صورت باعث خراب شدن کار نصب می شود. اگر چسب زباد بزنید از دور شیشه بیرون می زند و اگر کم باشد شیشه به خوبی نمی چسبید و آب و باد و خاک و … را به داخل راه می دهد.

قیمت-شیشه-عقب-کیا-کادنزا

علت تفاوت قیمت شیشه عقب کادنزا در بازار چیست؟

حتما نام دلال خودرو به گوشتان آشناست…. متاسفانه ابن دلالان در تمام موارد خودرویی رخنه کردند. و کار به شیشه اتمبیل نیز رسیده است. دلالان برای سود دهی بیشتر شیشه های بی کیفیت از تولید کنندگان متفرقه و بی نام و نشان را با قیمت ارزان تهیه می کنند. و به شما عزیزان جهت شیشه با کیفیت و قیمت مناسب می فروشند.

مشتری ناآگاه که به دنبال قیمت پایین تر است و در ظاهر شیشه ایرادی نمی بیند شیشه را تهیه می کند. اما غافل از اینکه شیشه دارای موج یا خط و خش هایی است که به مروز زمان در هنگام رانندگی متوجه آن می شود.

و مورد دیگری که حتی در هنگام رانندگی هم نشان نمی دهد شکست شیشه در اثر پارک در معرض آفتاب است. این شیشه های متفرقه و ارزان از مقاومت پایینی برخوردار هستند. که اگر در معرض مستقیم آفتاب و یا شدت هوای سرد قرار بگیرند. خیلی خیلی زودتر از سایر شیشه ها مقاومت خود را از دست می دهند.

ادامه مطلب
بهترین مارک شیشه جلو کیا کادنزا

شیشه جلو کیا کادنزا

ما می خواهیم در مورد قیمت شیشه جلو کیا کادنزا و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو بررسی انجام دهیم.و به شما بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را معرفی کنیم.شیشه جلو کادنزا از نوع لمینت سه لایه است که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است. و مانند طلقی بین دو شیشه عمل می کند که دو لایه را به هم به صورت یکپارچه می چسباند.

شیشه-جلو-کیا-کادنزا1

قیمت شیشه جلو کیا کادنزا

قیمت شیشه جلو kia kadenza اورجینال فابریک 360/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza خارجی 140/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza تولید کشور چینی 90/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza تولید داخلی شرکتی 50/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه کیا کادنزا

شیشه جلو این خودرو به دلیل وجود لایه ی میانی و چسبندگی که بین شیشه ها وجود دارد موقع ترک در صورتی که بین یک عدس تا یک سکه باشد شیشه قابل ترمیم است.

تعویض شیشه جلو کیا کادنزا

زمانی که شیشه جلو را نتوان ترمیم کرد سراغ تعویض آن می رویم.یعنی ترک از حد مجاز خود عبور کرده باشد و یا ترک به نوعی است که با ترمیم که پس از مدتی دهن باز می کند و نیازمند تعویض شیشه است. در چنین مواقعی کارشناس شیشه اتومبیل وظیفه دارد این مورد را به شخص گوشزد کند که نوع ترک شیشه شما رونده است بنابراین اگر الان ترمیم انجام دهید ه مدت یک الی دو هفته شاید دوام بیاورد اما در مدت زمان بسیار کوتاهی این شیشه تعویض لازم می شود.

بهترین و منطقی ترین کار در چنین شرایطی تعویض شیشه کادنزا است که چون این شیشه در نمونه های اصلی قیمت بالایی دارد ما می توانیم به شما نمونه ی آسیا را معرفی کنیم که در بین برند های ایرانی برتر است و شباهت زیادی به نمونه ی شیشه ی اصلی دارد را معرفی کنیم.

قیمت-شیشه-جلو-کیا-کادنزااا

طریقه ی چسب کاری نحوه ی خواباندن چسب روی نوار همگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شاید به نظرتان بی اهمیت باشد. اما اگر چسب کاری نوار اصولی انجام نشود یا شیشه شما به خوبی آب بندی نمی شود.

و یا چسب از دور نوار شیشه به طرز افتضاحی بیرون می زند و یک نصب کثیف و بی کیفیت را تحویل مشتری می دهد.

نصب شیشه جلو کیا کادنزا

مدت زمان نصب شیشه جلو کادنزا چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو kadenza و 15 دقیقه زمان جهت نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا نصب در محل برای شیشه جلو kia kadenza دارید؟

بله نصب سیار و نصب در محل در محدوده ی تهران پذیرفته می شود.

علت تفاوت قیمت شیشه جلو کادنزا در بازار چیست؟

در واقع دلالان اتومبیل به رده ی شیشه خودرو نیز نفوذ کردند. که این کار در واقع از زمانی که قیمت دلار افزایش یافت و ثبات پیدا نکرد رواج پیدا کرد. یکی از مهمترین موانع بین نصاب با وجدان و مشتری همین دلالان موجود در بازار است که شخص نمی تواند از قیمت و کیفیت درست مطلع شود.

دلالان شیشه خودرو شیشه بی کیفیت ایرانی را به جای نمونه های برتر اسیا و ونوس امید و… معرفی می کند. و مشتری ناآگاه غافل از هر چیز به شخص به دلیل ارزانی کالا اعتماد می کند.

کاش این ضرب المثل قدیمی را هرگز در ذهنتان به فراموشی نسپارید که هیچ گرانی و ارزانی بی حکمت نیست!

مسلما گران فروختن دلیل بر اصلی بودن کالا نیست و ارزانی هم نشان بر منصف بودن شخص نیست .

شما باید در مورد کالایی که می خواهید تحقیق کنید.مثلا شیشه جلو کادنزا چه سالی چه مدلی چه برندی را میخواهید نصب کنید.

بهترین مارک شیشه جلو این خودرو نمونه ی اصلی جنیون پارت کره است اما نمونه های اروپایی چینی و ایرانی آن نیز از قیمت کمتر و کیفیت و شفافیت خوبی برخوردار هستند.

بهترین برند های نمونه ی اروپا لوکاست ،فوآیو و دربین نمونه های ایرانی می توان به آسیا ونوس سپهر گیلان امید اصفهان و سایپا شیشه نام برد.

برند ونوس و بهنور جهت تولید در کارخانه های خودرو سازی ایران خودرو به کار گرفته می شود. پس یعنی تایید ایمنی و صلاحیت لازم را دارند. و برند آسیا و سایپا در خط تولید شرکت سایپا خودرو استفاده می شوند.

ادامه مطلب
[wpcode id="13037"]