شیشه درب لیفان x50 همانند شیشه عقب لیفان x50 از نوع سکوریت تک لایه و با مقاومت بالا تولید می شود. متریال تولیدی این دو شیشه مشابه هم هستند اما از لحاظ ابعاد و اندازه با هم تفاوت دارد. ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های خارجی و بهترین مارک شیشه های جانبی لیفان ایکس 50 را معرفی کنیم….

قیمت شیشه درب لیفان x50

شیشه درب جلو lifan x50شیشه درب عقب lifan x50
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

شیشه درب جلو لیفان ایکس 50 با شیشه درب عقب لیفان ایکس 50 از لحاظ ابعاد و اندازه تفاوت دارد. اما از لحاظ رنگی هر دو شیشه سبز لایت طراحی شده است.

قیمت های درج شده در جدول بالا به دلیل افزایش روزانه قیمت دلار ممکن است تغییر کرده باشد . حتما برای استعلام قیمت شیشه های جانبی لیفان ایکس 50 با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

به دلیل نوع فرایند تولیدی که شیشه های بغل سکوریت لیفان ایکس 50 دارند (شیشه درب لیفان ایکس 50 ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس در برابر شوک سرما قرار می گیرد.) قابلیت ترمیم شیشه اتومبیل ندارند.

چون هنگام شکست شیشه ها به تکه ای ریز و غیر تیز تبدیل می شوند و جوری این شیشه ها خرد می شوند که نمی توان آن را ترمیم کرد.

شیشه درب جلو لیفان ایکس 50

روی شیشه درب جلو لیفان x50 خبری از لچکی نیست و شیشه به صورت یک تکه و در ابعاد بزرگ تری نسبت به شیشه درب عقب طراحی می شود. این شیشه ها دارای یو وی محافظ در برابر آفتاب هستند اما اگر بخواهید می توانید با دودی کردن شیشه های جانبی خود درصد یو وی شیشه های بغل ایکس را بالا ببرید.

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین برند استیکو و جردن است.برای دودی کردن شیشه ماشین هم می توانید از دودی کار سیار بهره مند شوید و هم می توانید حضوری تشریف بیارید.

شیشه درب عقب لیفان ایکس 50

بر روی شیشه درب عقب لیفان ایکس 50 یک لچکی مثلثی شکل طراحی شده است . که بر روی درب قرار دارد و همراه درب باز و بسته می شود. این شیشه فاقد فرم دور شیشه است.

ابزار های مورد نیاز جهت نصب و تعویض شیشه درب لیفان ایکس 50 عبارت است از :

  1. پیچ گوشتی
  2. ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل
  3. جاروبرقی صنعتی
  4. دستگاه باد
  5. عینک و دستکش مخصوص برای نصاب

ابتدا باید قاب رودری لیفان ایکس 50 را باز کنید و سپس داخل قاب رودری را با جارو برقی و دستگاه باد تمیز کنید ..

برای نصب شیشه درب عقب باید شیشه را روی ریل فلزی قرار دهید اما برای نصب شیشه درب جلو شیشه باید بین دو پایه ی پلاستیکی قرار گیرد . که به چسب نیز در این مرحله نیاز است.

مدت زمان نصب شیشه درب لیفان ایکس 50 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و آب بندی و 15 دقیقه زمان نظافت و خرده شیشه های ایکس 50

ارسال شیشه درب لیفان ایکس 50 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب لیفان x50 به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه درب لیفان ایکس 50 قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه درب لیفان ایکس 50 پذیرفته می شود.

ضمانت نصب و آب بندی بابت شیشه درب جلو و درب عقب ایکس 50 می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی شیشه لیفان ایکس 50 به طور کامل داده می شود.اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.