شیشه عقب لیفان x50 بر خلاف شیشه جلو لیفان ایکس 50 تک لایه و از نوع سکوریت تهیه می شود. این شیشه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت است. کاملا دید اشتباهی که برخی افراد نسبت به شیشه سکوریت تک لایه دارند و تصور می کنند شیشه جلو ایکس 50 چون از نوع لمینت 3 لایه طراحی شده است. کیفیت و مقاومت بالاتری دارد.با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد قیمت شیشه عقب ایکس 50 و جنس شیشه عقب لیفان ایکس 50 و بهترین مارک جهت نصب شیشه می پردازیم.

شیشه-عقب-لیفان-x50-فابریک

قیمت شیشه عقب لیفان x50

شیشه عقب لیفان ایکس 50 فابریک شیشه عقب لیفان ایکس 50 شرکتی
140/000/000 ریال 30/000/000 ریال

قیمت شیشه عقب درج شده در جدول بالا ثبات ندارد برای اطلاع از قیمت شیشه اتومبیل ایکس 50 با شماره 0912323621102177196143 تماس بگیرید!

به دلیل نوع فرآیند تولیدی که شیشه عقب لیفان ایکس 50 دارد. ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس در برابر شوک سرما قرار می گیرد.

تحمل ضربه ی بالایی دارد اما زمانی که شیشه با ضربه ی شدید مواجه شود احتمال شکست وجود دارد. اما یک تفاوت بین شکست این شیشه و شیشه ی لمینت دارد. شیشه ی عقب ایکس 50 سکوریت به تکه های ریز تبدیل می شود. در صورتی که شیشه جلو که لمینت است در بدترین حالت هم به یکدیگر می چسبد.

پس به هیچ عنوان امکان ترمیم شیشه عقب ایکس 50 وجود ندارد. و حتما باید جهت تعویض شیشه اقدام نمود.

قیمت-شیشه-عقب-لیفان-x50-1

تعویض شیشه عقب لیفان x50

برای تعویض شیشه عقب لیفان x50 باید ابزار های مورد نیاز را آماده کنید که عبارتند از :

  1. پارچه برزنتی مخصوص
  2. چسب پلی اورتان مخصوص
  3. تیغ کاتر دسته بلند
  4. تیغ کاتر دسته کوتاه
  5. مکنده دوقلو مخصوص شیشه
  6. جاروبرقی
  7. دستگاه باد

قبل از هر کاری پارچه برزنتی را روی بدنه لیفان ایکس 50 قرار دهید تا هنگام برداشتن شیشه ی شکسته شیشه خرده ها روی بدنه نریزد و موجب آسیب جدی به بدنه نشود.

سپس محل نصب شیشه را کاملا با ابزار های مذکور تمیز کنید. در صورتی که نوار پوسیده باشد یا هنگام شکست آسیب دیده باشد باید نوار شیشه عقب لیفان x50 را نیز تعویض کنید.

اما اگر نوار شیشه سالم است و آسیب جدی ندیده بهتر است از نوار فابریک خودش مجدد جهت نصب شیشه استفاده شود.

باید دور تا دور نوار عاری از هر گونه گرد و غبار و شیشه خرده و پلیسه ای باشد. همچنین اگر چسب قبلی روی نوار شیشه باقی بماند مانع از چسبیدن و آب بندی بین چسب نوار و شیشه می شود.

محل نصب تمیز شده و الان باید اقدام به چسب کاری کنیم . چسب کاری نوار شیشه عقب لیفان ایکس 50 باید اصولی طی شود. به طوریکه چسب از بالا به پایین نوار شیشه عقب ایکس 50 را پوشش دهد …

نصب شیشه عقب لیفان x50

توجه کنید اگر نوار شیشه عقب ایکس 50 بیش از حد به چسب آغشته شود از دور تا دور نوار شیشه بیرون می زند و اگر کم کم و بریده بریده باشد شیشه به خوبی نمی چسبد.

مدت زمان نصب شیشه عقب لیفان ایکس 50 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب شیشه عقب x50 و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها باید در نظر بگیرید!

ارسال شیشه عقب لیفان ایکس 50 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب ایکس 50 به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه عقب لیفان x50 قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه عقب ایکس 50 پذیرفته می شود.