شیشه عقب لیفان x60 بر خلاف شیشه جلو لیفان x60 از نوع سکوریت و تک لایه است. این شیشه همانند شیشه جلو قابلیت ترمیم ندارد. اما به قدری در برابر حرارت و ضربه مقاوم است. که نیازی به این قابلیت ندارد. چون تحمل شدت ضربه ای که شیشه سکوریت دارد به مراتب دو برابر تحمل ضربه ی شیشه ی لمینت است. در ادامه می خواهیم در مورد قیمت شیشه عقب لیفان ایکس 60 و انواع برند های موجود این شیشه در بازار بحث و بررسی انجام دهیم. و در پایان بهترین نصاب شیشه اتومبیل های لیفان را به شما معرفی کنیم.

شیشه-عقب-لیفان-x60-2

قیمت شیشه عقب لیفان x60

قیمت شیشه عقب lifan x60 فابریک قیمت شیشه عقب lifan x60 خارجی
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

قیمت شیشه عقب لیفان ایکس 60 که در جدول بالا درج شده است. با افزایش قیمت دلار افزایش می یابد.به همین دلیل برای اطلاع از قیمت به روز و آنلاین حتما تماس بگیرید!

شیشه عقب لیفان ایکس 60 به دلیل نوع فرایند تولیدی که دارد ( ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس در برابر شوک سرما ) به شدت در برابر ضربه مقاوم است. اگر شدت ضربه بسیار زیاد باشد منجر به شکست می شود. که در آن صورت به تکه های ریز و غیر تیز تبدیل می شود.

هرگز نمی توانید شیشه های عقب لیفان ایکس 60 را ترمیم کنید چرا که این شیشه ها جوری خرد می شوند که راه و جایی برای ترمیم باقی نمی گذارند.

تعویض شیشه عقب لیفان x60

ابتدا باید شیشه مورد نظرتان را آماده کنید. بهترین مارک شیشه عقب هر خودرویی نمونه ی اورجینال آن است. اما شیشه عقب لیفان ایکس 60 اورجینال در بازار تعداد محدودی وجود دارد. که به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

ابزار های لازم جهت نصب و تعویض شیشه عقب لیفان ایکس 60 عبارت است از :

  1. چسب پلی اورتان اصل اروپا
  2. مکنده دوقلو
  3. جعبه ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  4. تیغ کاتر دسته بلند
  5. تیغ کاتر دسته کوتاه
  6. چسب پهن خارجی
  7. پارچه برزنتی مخصوص

قبل از هر کاری پارچه برزنتی مخصوص را روی بدنه خودرو پهن می کنیم تا هنگام در آوردن شیشه خرده ها روی بدنه نریزد و به بدنه خودرو آسیب نرساند.

شیشه عقب لیفان ایکس 60 شکسته ی قبلی را از روی بدنه بر می داریم و سپس محل نصب را کاملا تمیز می کنیم. نوار شیشه باید عاری از هر گونه شیشه خرده گرد و غبار و چسب قبلی باشد.

اکنون موقع چسب کاری نوار شیشه لیفان ایکس 60 است. که باید حتما از چسب ضد آب پلی اورتان استفاده شود. نوک چسب را به صورت 7 برش دهید تا چسب از بالا به پایین روی نوار را بپوشاند….

شیشه جدید را توسط مکنده دوقلو روی بدنه قرار دهید و سپس با چسب پهن خارجی شیشه را به بدنه بچسبانید تا هنگام حرکت شیشه جا به جا نشود.

نصب شیشه عقب لیفان x60

حتما برا نصب این شیشه به یک متخصص مراجعه کنید چون اگر نصاب مهارت لازم را نداشته باشد امکان ورود آب از دور نوار شیشه لیفان ایکس 60 به داخل کابین بسیار زیاد است.

مدت زمان نصب شیشه عقب لیفان x60 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و آب بندی شیشه عقب ایکس 60 و 15 دقیقه زمان جهت نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

ارسال شیشه عقب لیفان ایکس 60 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب ایکس 60 به سراسر کشور فراهم است..

آیا نصب در محل شیشه عقب لیفان ایکس 60 قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه عقب ایکس 60 در سراسر تهران پذیرفته می شود.

ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه عقب لیفان ایکس 60 می دهید؟

بابت نصب و آب بندی ضمانت کامل می دهیم.اما شکست شیشه عقب لیفان ایکس 60 شامل گارانتی نمی شود.