شیشه جلو لیفان x70 از نوع لمینت 3 لایه که لایه میانی آن از نوع پلیمری و دارای قابلیت ترمیم پذیری است. ما در این مقاله می خواهیم به شما انواع شیشه های لیفان x70 و بهترین مارک جهت خرید و نصب را معرفی کنیم. در ادامه تفاوت قیمت شیشه های اصلی و داخلی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد….

شیشه-جلو-لیفان-x70

قیمت شیشه جلو لیفان x70

قیمت شیشه جلو lifan x70 + نصب قیمت شیشه جلو lifan x70 فابریکی + نصب
تماس بگیرید!تماس بگیرید!
لیست قیمت شیشه لیفان x70

قیمت شیشه جلو ایکس 70 که در جدول بالا درج شده است.به روز شده نیست و برای اطلاع از قیمت به روز و دقیق باید با عبدالهی گلس 02177196143 تماس بگیرید!

شیشه خودرو از جمله قطعات مصرفی و مهم خودرو محسوب می شود. که این موضوع در مورد شیشه جلو بیشتر صدق می کند.چون شیشه جلو ایکس 70 با چشم راننده سر و کار دارد و هنگام رانندگی اگر شیشه جلو وجود نداشته باشد امکان برخورد حشرات ، سنگ ریزه گرد و غبار آب و … به چشم راننده و به داخل کابین وجود دارد.

شیشه-جلو-لیفان-x70-اصلی

شیشه جلو را از 3 لایه تشکیل می دهند که قابلیت یکپارچگی این شیشه را بالا می برد. به همین دلیل هنگام شکست شیشه جلو ایکس 70 شما می توانید ابتدا جهت کارشناسی ترک مراجعه کنید شاید امکان ترمیم شیشه وجود داشته باشد.

ترمیم شیشه جلو لیفان x70

زمانی به اینجا می رسیم که راهی برای ترمیم وجود نداشته و شیشه قطعا باید تعویض شود. سوال اینجاست که از کجا بفهمیم شیشه باید ترمیم شود یا تعویض و اصلا کدام بهتر است صورت گیرد.

پاسخ هر دو سوال یک چیز است. اگر ترک شیشه جلو خودرو شما کمتر از 35 سانتی متر یا به عبارتی بین یک عدس تا یک سکه باشد امکان ترمیم وجود دارد. اما تشخیص این موضوع با شما نیست و باید توسط کارشناس شیشه اتومبیل صورت گیرد.

اگر کارشناس پس از کارشناسی لازم تشخیص به ترمیم دهد یعنی تا 80 درصد امکان محو شدن ترک وجود دارد. اما زمانی که تشخیص به تعویض داده شد.اصلا دیگر به ترمیم فکر نکنید چون صد در صد پس از ترمیم مدت زیادی ترک دوام نمی آورد و اول و آخر باید شیشه را تعویض کنید.

بنابراین بهتر است به نظری که کارشناس می دهد احترام بگذارید و یکبار هزینه بپردازید.

تعویض شیشه جلو لیفان x70

برای تعویض شیشه جلو لیفان ایکس 70 باید ابزار های زیر را آماده کنید:

  1. چسب پلی اورتان اصلی اروپا
  2. جاروبرقی صنعتی
  3. دستگاه باد
  4. تیغ کاتر دسته بلند
  5. تیغ کاتر دسته کوتاه
  6. پارچه برزنتی

ابتدا باید شیشه جلو ایکس 70 را آماده کنید، سپس توسط ابزار های مذکور شیشه لیفان ایکس 70 را از روی بدنه بردارید. و محل نصب شیشه جلو ایکس 70 را کاملا تمیز کنید. برای این کار بهتر است علاوه بر جارو و دستگاه باد از دستمال نمدار نیز استفاده شود. تا اگر گرد و غباری روی نوار را پوشانده کاملا از بین رود.

با استفاده از تیغ کاتر نیز جای چسب قبلی را از بین ببرید.مراقب باشید نوار شیشه آسیب نبیند. اگر شکستگی به نحوی بوده که نوار آسیب دیده و یا رخنه کردن آب به دور نوار سبب پوسیدگی آن شده است.

می توانید از نوار شیشه ی جدید برای نصب شیشه جلو ایکس 70 استفاده کنید. اما اگر نوار سالم است چون فابریکی می باشد بهتر است از همین نوار استفاده شود.

پس از اینکه محل نصب کاملا تمیز شد باید توسط چسب پلی اورتان نوار شیشه را کاملا آغشته به چسب کنیم. که نوک چسب را به صورت 7 برش می دهیم تا چسب از بالا به پایین روی نوار را پوشش دهد.

اکنون می توانید شیشه جلو لیفان ایکس 70 را روی بدنه قرار دهید.و برای جلوگیری از تکان خوردن شیشه هنگام حرکت آن را با چسب پهن به بدنه بچسبانید…