شیشه جلو لیفان 520 از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری تهیه می شود. شیشه جلو این خودرو فاقد آپشن سنسور نور و باران استو در واقع شیشه ای کاملا ساده کهه تنها دارای یک پایه آینه می باشد. ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین برند شیشه جلو لیفان 520 و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های خارجی را معرفی کنیم.

نصب-شیشه-جلو-لیفان-520-سیار

قیمت شیشه جلو لیفان 520

قیمت شیشه جلو lifan 520 برند برتر قیمت شیشه جلو لیفان 520 شرکتی
35/000/000 ریال 28/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه لیفان 520

قیمت های درج شده در جدول بالا ثبات ندارند و روزانه در حال تغییر است لطفا جهت استعلام قیمت شیشه های لیفان 520 با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

02177196143

شیشه جلو را به دلیل امنیت بیشتر راننده و سرنشینان از جنس لمینت طراحی می کنند. به طوریکه لایه ی طلقی پی وی بی بین دو شیشه قرار بگیرد.و یک خاصیت یکپارچگی بین شیشه ها ایجاد کند.

تفاوت بین شیشه های جلو و عقب و حتی جانبی دلایل امنیتی دارد که تماما توسط کارشناسان هنگام تولید خودرو بررسی شده است.

شیشه خودرو در صنعت سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. تصور کنید خودرو بدون شیشه تولید شود هنگام برف و باران گرد و غبار راننده نمی تواند به درستی به راه خود ادامه دهد. علاوه بر این که شی های معلق در هوا ممکن است به سر و صورت راننده و سرنشینان اثابت کند . خطر تصادف نیز دو چندان می شود.

قیمت-شیشه-جلو-لیفان-520-اصلی

چون شیشه خودرو نشکن طراحی و تولید می شود. به طوریکه هنگام شکست آسیبی به سرنشینان نمی رساند. شیشه لمینت موقع شکست به هم می چسبد و شیشه ی سکوریت هنگام شکست به تکه های ریز و غیر تیز تبدیل می شود.

تعویض شیشه جلو لیفان 520

اگر ترک شیشه جلو 520 با ترمیم تا حد زیادی محو شود مطمعنا به ترمیم آن خواهیم پرداخت و شیشه فابریک را تعویض نمی کنیم. اما اگر ترک راه باز کرده باشد و ادامه دار باشد. ترمیم شیشه اتومبیل امکان پذیر نیست و باید به تعویض شیشه جلو 520 اقدام کنیم.که برای این کار ابتدا باید ابزار های لازم را آماده کنیم:

  1. چسب پلی اورتان
  2. جاروبرقی
  3. پارچه برزنتی
  4. دستگاه باد
  5. دستمال نمدار
  6. تیغ کاتر دسته بلند
  7. تیغ کاتر دسته کوتاه
  8. ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  9. جعبه ابزار جغجغه

پس از اینکه شیشه مورد نظرتان را بررسی و انتخاب کردید. نصاب باید شیشه ی شکسته ی قبلی را از روی بدنه بر دارد تا محل نصب شیشه را کاملا تمیز کند.این مرحله مهم و مربوط به آب بندی می شود اگر چسب قبلی روی نوار باقی بماند مانع از چسبیدن درست شیشه به بدنه می شود. سپس اقدام به چسب کاری بر روی نوار می کنیم که باید از چسب ضد آب و درجه 1 استفاده شود.

در گذشته برای نصب شیشه از چسب آکواریوم استفاده می شد که دو روز زمان می برد تا خشک شود. اما این چسب های پلی اورتان امروز در حدود 2 ساعت کاملا خشک می شود و شما می توانید بدون نگرانی در جاده رانندگی کنید و یا به کارواش مراجعه کنید …

شیشه-جلو-لیفان-520

نصب شیشه جلو لیفان 520

اما چگونه چسب زدن نبه نوار شیشه نیز امری است بسیار مهم که باید توسط تکنسین های متخصص صورت گیرد. و هرگز نصب شیشه را به یک فرد تاز وارد نسپارید.

نوک چسب باید به صورت 7 برش زده شود تا چسب از بالا به پایین روی نوار را پوشش دهد. اگر چسب بیش از حد زده شود موجب بیرون زدن از دور نوار هنگام قرار گیری شیشه می شود. و اگر کم کم و بریده بریده چسب زده شود . موجب عدم چسبندگی کامل شیشه به بدنه می شود. و ممکن است آب باد و هوا از لابه لای شیشه وارد کابین شود.