شیشه جلو رنو لتیتود از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است ،دور مشکی و دارای سنسور نور و باران می باشد. این شیشه در برند های اصلی اروپا چین و ساخت داخلی نیز تولید می شود. اما به جای هزینه ی بالا بابت شیشه جلو لتیتود اصلی می توانید از نمونه ی داخلی آن تهیه کنید که بسیار دارای شفافیت بالایی است.ما در این مقالهمی خواهیم به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی به خصوص خودرو های رنو را معرفی کنیم…

شیشه-جلو-لتیتود-1

قیمت شیشه جلو رنو لتیتود

قیمت شیشه جلو رنو لتیتودقیمت شیشه جلو لتیتود
تماس بگیرید!تماس بگیرید!
لیست قیمت شیشه اتومبیل

با نوسان قیمت دلار شیشه جلو لتیتود نیز افزایش می یابد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت حتما تماس بگیرید! شیشه خودرو نیز مانند سایر قطعات خودرو از قطعات مهم و مصرفی محسوب می شود.

شیشه جلو سمیبل برای محافظت از راننده و سرنشینان از نوع لمینت طراحی می شود که این لایه سبب یکپارچگی بین دو شیشه می شود.و زمانی که شیشه ترک بردارد اگر بین یک عدس تا یک سکه باشد ترمیم می شود.

تشخیص ترمیم ترک شیشه اتومبیل توسط کارشناس صورت می گیرد.که این ترک می تواند بر اثر سنگ خوردگی باشد و یا برخورد شی و یا تصادف …که هر کدام با دیگری تفاوت دارد به همان نسبت هزینه ی ترمیم آن نیز متفاوت است.

شیشه-جلو-رنو-لتیتود-1

تعویض شیشه جلو رنو لتیتود

زمانی به تعویض شیشه جلو لتیتود اقدام می کنیم که راهی برای ترمیم شیشه وجود نداشته و باید شیشه را حتما تعویض کنیم . برای تعویض شیشه جلو لتیتود باید ابزار های زیر را آماده کنید:

  • چسب پلی اورتان اصلی اروپایی
  • ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  • جعبه ابزار جغجغه مخصوص شیشه اتومبیل
  • پارچه برزنتی مخصوص
  • پیچ گوشتی و تیغ شیشه کاتر دسته بلند
  • تیغ کاتر دسته کوتاه
  • جاروبرقی ،
  • دستگاه باد
  • دستمال نمدار
  • چسب پهن خارجی

ابتدا باید شیشه مورد نظرتان را انتخاب کنید بدون شک بهترین مارک شیشه جلو لتیتودجنیون پارت نمونه ی اورجینال آن است. اما از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و از آن جایی که حادثه خبر نمی کند مممکن است با پرتاب سنگی مجدد شیشه با شکست مواجه شود بهتر است هزینه ی زیادی بابت نمونه ی اصلی نداشته باشید. که البته این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد.

زمانی که شیشه مورد نظرتان را انتخاب کردید باید شیشه را از روی بدنه بردارید و محل نصب شیشه را با ابزار هایی مانند جارو برقی صنعتی باد و جعبه ابزار مخصوص کاملا تمیز کنید. زمانی که محل نصب شیشه آماده چسب باشد می توانید جهت چسب کاری اقدام نمایید.

توجه کنید اگر جای چسب قبلی روی نوار باقی بماند ممکن است مراحل آب بندی به درستی طی نشود… بدین منظور باید علاوه بر دقت در تمیزی نوار شیشه و محل نصب باید در انتخاب چسب پلی اورتان نیز دقت کنید..

نصب شیشه جلو رنو لتیتود

قبل از نصب شیشه باید دور تا دور نوار شیشه را با چسب پلی اورتان که نوک آن به صورت 7 برش زده شده است آغشته کنید. سپس شیشه ی جدید رنو لتیتود را روی بدنه جا گذاری کنید. برای این کار حتما از مکنده دوقلو و یا شخص کمی استفاده کنید . تا جاگذاری شیشه با مشکل مواجه نشود.

مدت زمان نصب و تعویض شیشه جلو لتیتود چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو لتیتود و 15 دقیقه زمان برای تعویض شیشه نیاز دارید؟

آیا ارسال شیشه جلو لتیتود به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو لتیتود به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه جلو لتیتود قبول می کنید؟

بله نصب سیار شیشه جلو لتیتود در تهران فراهم است…

آیا ضمانتی بابت شیشه جلو لتیتود می دهید؟

بابت نصب و آب بندی شیشه جلو لتیتود ضمانت کامل می دهیم ، اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.