شیشه جلو هیوندای کرتا از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع pvb است و دو شیشه ی دیگر را به صورت یکپارچه به هم می چسباند.شیشه جلو کرتا دارای سنسور نور و باران و فاقد هدآآپ و دوربین بین خطوط است. ما در این مقاله می خواهیم به انواع مدل شیشه های خودرو بپردازیم. و به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی را معرفی کنیم…

قیمت-شیشه-جلو-هیوندای-کرتا

قیمت شیشه جلو هیوندای کرتا

قیمت شیشه جلو کرتا فابریک قیمت شیشه جلو کرتا خارجی
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

قیمت های درج شده در جدول بالا به صورت کاملا حدودی بوده و به دلیل نوسانات ارزی متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید با شماره 02177196143 تماس بگیرید!

شیشه جلو کرتا همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دارای سنسور نور و باران است که در ادامه به کاربرد این سنسور ها می پردازیم .

کاربرد سنسور نور :زمانی که شما با خودرو کرتا خود در حال حرکت هستید و هوا تاریک می شود نیازی به روشن کردن چراغ ها به صورت دستی نیست چرا که با وجود سنسور نوری که کرتا دارد چراغ های خودرو به صورت خودکار عمل می کند.

سنسور باران : سنسور باران در خودرو هیوندای کرتا زمانی عمل می کند که قطره ای از آب روی شیشه چکیده شود. به دلیل وجود حسگر باران بر روی شیشه جلو فورا با حتی چکیدن تک قطره بر روی شیشه سنسور فورا عمل می کند و برف پاک کن ها به صورت خودکار شروع به کار می کنند.

شیشه جلو کرتا را به دلیل امنیت راننده و سرنشین جلو از نوع لمینت طراحی کردند که این شیشه زمانی شکست به هم به صورت یکپارچه می چسبد . و گاهی اوقات که این ترک کمتر از 35 سانتی متر باشد می توان آن را ترمیم کرد.

تعویض شیشه جلو هیوندای کرتا

اگر ترک شیشه در حدی بود که با ترمیم رفع نمی شد.. باید به تعویض شیشه جلو کرتا اقدام کنید. برای تعویض شیشه جلو این خودرو نیازمند ابزار هایی نظیر :

  1. چسب پلی اورتان اصلی
  2. تیغ مخصوص شیشه درار
  3. ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  4. پارچه برزنتی مخصوص
  5. جعبه ابزار جغجغه
  6. جاروبرقی
  7. دستگاه باد
  8. چسب پهن خارجی

ابتدا باید شیشه ای که مد نظر دارید را انتخاب کنید مثلا نمونه ی اصلی خارجی و یا شرکتی …

سپس جهت در آوردن شیشه اقدام کنید که برای این کار باید از ابزار شماره 2 استفاده شود. پس از آن باید محل نصب شیشه جلو کرتا را توسط ابزار های 6 و 7 تمیز کنید. همچنین باید جای چسب قبلی از روی نوار را کاملا از بین ببرید… زمانی که از تمیزی محل نصب اطمینان حاصل کردیم . باید دور تا دور نوار شیشه جلو کرتا را با چسب پلی اورتان چسب کاری کنیم.

نحوه ی چسب کاری شیشه جلو کرتا بسیار اهمیت دارد… باید نوک چسب را به صورت 7 برش دهید و چسب را از بالا به پایین روی نوار شیشه کرتا بخوابانید…

نصب شیشه جلو هیوندای کرتا

اکنون نوبت قرار دادن شیشه روی بدنه است که توسط مکنده دو قلو و با شخص دیگری باید این کار صورت گیرد، تا اشتباهی رخ ندهد.

مدت زمان تعویض شیشه جلو کرتا چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و تعویض شیشه جلو کرتا و 15 دقیقه زمان جهت تمیز کاری خرده شیشه ها و پلیسه ها باید صورت گیرد.

آیا نصب در محل شیشه جلو کرتا قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه جلو کرتا در سراسر تهران پذیرفته می شود.

ارسال شیشه جلو کرتا به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو کرتا به سراسر کشور فراهم است…

ضمانتی بابت شیشه جلو کرتا می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی بابت شیشه جلو کرتا به طور کامل می دهیم. اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.