شیشه جلو رنو سیمبل از نوع لمینت دور مشکی و فاقد سنسور نور و باران است. قیمت شیشه جلو سیمبل در برند های مختلف متفاوت است. شیشه جلو این خودرو از نوع لمینت 3 لایه تشکیل می شود. که لایه ی میانی آن از نوع پلیمیری تهیه می شود. این لایه بین دو شیشه قرار می گیرد . که مانند طلقی است که دو شیشه را به صورت یکپارچه به هم می چسباند .

قیمت-شیشه-جلو-سیمبل-رنو

ما در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی و بهترین مارک شیشه های رنو سیمبل بحث و بررسی انجام دهیم.

قیمت شیشه جلو رنو سیمبل

قیمت شیشه جلو سیمبل برند امید قیمت شیشه جلو رنو سیمبل های کپی درجه 1
35/000/000 ریال45/000/000 ریال

قیمت شیشه جلو سیمبل در جدول بالا درج شده است. اما با افزایش قیمت دلار این قیمت ها تغییر می کند. و بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید!

شیشه های لمینت دارای قابلیت ترمیم پذیری است که این مورد تنها به دلیل وجود طلق شیشه است.مثلا شیشه عقب یا جانبی های رنو سیمبل را نمی توانید ترمیم کنید ، چون از نوع سکوریت هستند و قابلیت ترمیم پذیری ندارند.

ترمیم شیشه جلو رنو سیمبل

باید ترک شیشه کمتر از 35 سانتی متر و یا بین یک عدس تا سکه باشد تا بتوان آن را ترمیم کرد در غیر این صورت ترمیم شیشه بی فایده است. چون اگر ترک ، ادامه دار باشد ممکن است پس از ترمیم نیز مدت کوتاهی دوام پیدا کند و اول آخر مجبور به تعویض شیشه باشید.

بهترین نوع ترمیم ترک بر اثر سنگ خوردگی است که باید بدانید با ترمیم کامل شیشه ماننند روز اولش نمیشود اما تا حد زیادی ترک محو می شود.

قیمت-شیشه-جلو-رنو-سیمبل-1

اگر فر حساسی هستید که کدری جای ترمیم حتی کم روی اعصاب شما تاثیر می گذارد بهتر است همان ابتدا یکبار هزینه ی تعویض شیشه را بدهید…

نحوه ی ترمیم شیشه های عبدالهی گلس قبل و بعد ترمی کاملا در صفحه ی ترمیم شیشه اتومبیل مشاهده می شود.

تعویض شیشه جلو رنو سیمبل

زمانی به تعویض اقدام می کنیم که راهی برای ترمیم وجود ندارد و شیشه باید حتما تعویض شود. برای این کار باید از ابزار های مخصوص شیشه اتومبیل استفاده شود که عبارتند از :

  1. جاروبرقی
  2. دستگاه باد
  3. تیغ شیشه درار
  4. جعبه ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  5. پارچه برزنتی
  6. جعبه ابزار جغجغه

قبل از هر کاری شما باید شیشه مورد نظرتان را آماده کنید،و با ابزار شماره 6 برف پاک کن ها را باز کنید ..و پارچه برزنتی مخصوص را روی بدنه خودرو قرار دهید که هنگام جارو و تمیز کاری یا برداشتن شیشه خرده ای روی بدنه را آسیب نرساند…و سپس اقدام به در آوردن شیشه ی شکسته ی رنو سیمبل کنید که برای این کار باید از ابزار شماره 3 استفاده شود. و سپس با استفاده از ابزار شماره 1 و 2 محل نصب شیشه را کاملا پاک کنید.

اکنون باید با استفاده از چسب پلی اورتان (که حتما نمونه ی اصلی آن باید تهیه شود تا آب بندی شیشه خودرو شما به خوبی صورت گیرد… ) محل نصب شیشه را چسب کاری کنید …

نحوه ی چسب کاری باید اصولی طی شود و گرنه وجب عدم آب بندی صحیح می شود. بر ای این مورد ابتدا نوک چسب را به صورت 7 برش می زنیم و چسب را از بالا به پایین روی نوار پوشش می دهیم اگر چسب بیش از حد مجاز و یا کم و کم و بریده بریده زده شود یا از دور نوار چسب بیرون می زند و یا شیشه به خوبی نمی چسبد …

نصب شیشه جلو رنو سیمبل

مدت زمان نصب شیشه جلو سیمبل چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها …

ارسال شیشه جلو سیمبل به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو سیمبل به سراسر کشور فراهم است…

نصب در محل شیشه جلو سیمبل قبول می کنید؟

بله نصب سیار شیشه جلو سیمبل به سراسر تهران فراهم است…