قیمت شیشه عقب نیسان ایکس تریل و نحوه ی نصب شیشه عقب ایکس تریل موضوع مورد بحث ما در این مقاله است.ما امروز می خواهیم در مورد بهترین نصاب شیشه اتومبیل ایکس تریل و بهترین مارک شیشه های نیسان ایکس تریل بحث و بررسی کنیم.

شیشه-عقب-نیسان-ایکس-تریل

قیمت شیشه عقب نیسان ایکس تریل

قیمت شیشه عقب neisan x trtail اصلی قیمت شیشه عقب neisan x trtailاروپایی قیمت شیشه عقب neisan x trtail چینی قیمت شیشه عقب neisan x trtail ایرانی
350/000/000 ریال110/000/000 ریال90/000/000 ریالتولید نشده است.

شیشه عقب این خودرو در دو نوع دودی و سبز موجود است.در هر دو مدل هم المنت های گرمکن روی شیشه طراحی می شود.و هم شیشه به صورت سوراخدار جهت نصب برف پاک کن است.

شیشه عقب این خودرو بر خلاف شیشه جلو نیسان ایکس تریل از نوع سکوریت و تک لایه است.

تعویض شیشه عقب نیسان ایکس تریل

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه عقب خودرو ایکس تریل است. شیشه عقب به دلیل اینکه سکوریت است قابل ترمیم نیست . و موقع شکست حتما باید شیشه تعویض گردد. چسب کاری یکی از مراحل مهم در نصب است که جهت آب بندی بسیار نقش دارد.

هنگامی که شیشه ی شکسته ای را از روی خودرو بر می داریم دور تا دور نوار کلی شیشه خرده و جای چسب قبلی مشاهده می کنید. که باید توسط نصاب شیشه اتومبیل با رعایت پروتکل ها مانند استفاده از دستکش این شیشه خرده ها پلیسه ها و چسب باقی مانده از نصب قبلی کاملا پاک شود.

قیمت-شیشه-عقب-نیسان-ایکس-تریل

اگر از چسبی غیر از پلی اورتان استفاده می کنید منتظر باشید که در هنگام بارندگی یا مراجعه ی به کارواش آب به داخل کابین ورود کند. چرا که تنها چسب پلی اورتان است که استحکام بین شیشه و بدنه را تضمین می کند.

اما تنها همین کافی نیست، طریقه ی چسب کاری به شدت اهمیت دارد اگر چسب از بالا به پایین روی نوار بخوابد بهترین حالت است. اما اگر چسب کاری اصولی نباشد آب بندی به مشکل می خورد و در واقع کل کار نصب و تعویض زیر سوال می رود.

نصب-شیشه-عقب-نیسان-ایکس-تریل

نصب شیشه عقب نیسان ایکس تریل

امکاناتی که در نصب حضوری است همیشه بیشتر بوده و کار تمیز تری به شما تحویل داده می شود. اما این بدان معنا نیست که کار نصب سیار خوب نباشد. اتفاقا همین افرادی که نصب حضوری را انجام می دهند جهت نصب سیار هم فرستاده می شوند.

مدت زمان نصب شیشه عقب ایکس تریل چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب x-trail در نظر بگیرید و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها ..

آیا ارسال شیشه عقب ایکس تریل به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه عقب x trail به سراسر کشور فراهم است.

آیا نصب در محل برای شیشه عقب ایکس تریل انجام می دهید؟

بله نصب سیار در سراسر تهران فراهم است.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب ایکس تریل در بازار چیست؟

دلالان خودرو در شیشه خودرو نیز رخنه کردند. و با اعلام قیمت های متفاوت در بازار مشتریان را دچار گمراهی کردند..در واقع این افراد با وارد کردن شیشه ها بی کیفیت اما ارزان می خواهند مشتریان را گمراه کنند تا تصمیم گیری برای آن ها سخت شود.

تعویض-شیشه-عقب-نیسان-ایکس-تریل

در صورتی که اولا شیشه عقب این خودرو نمونه ی ایرانی ندارد . دوما در سه مدل اصلی اروپایی و چین تولید شده که نمونه ی اروپایی معروف به فوآیو که در کشور چین اما تحت نظر شرکت فو آیو اروپا تولید می شود و این نمونه با نمونه ی اصلی مو نمی زند. و واقعا کیفیت عالی دارد که شما می توانید به جای نمونه ی اصلی این مورد را نصب کنید.

اما دلالان خودرو نمونه ی چینی را به شما به عنوان نمونه ی اصلی با قیمتی ارزان تر می فروشند و شما فکر می کنید شیشه ی اصلی را ارزان تر تهیه کردید.

بهتر است در چنین مواقعی از شخص فروشنده بخواهید هر سه مدل شیشه را به شما نشان دهند تا اطمینان خاطر پیدا کنید.

شیشه اتومبیل عبدالهی با 3 دهه تجربه همیشه حامی مردم و با وجدان ترین شیشه اتومبیل در تهران به شمار می رود. تمام راهنمتیی های لازم را به شما تلفنی به صورت رایگان می کنند و شما در صورت نیاز جهت نصب آن اقدام می کنید.