شیشه جلو نیسان ایکس تریل از لمینت 3 لایه تشکیل می شود که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری (pvb) است. و دارای uv که در برابر تشعشعات نور خورشید مقاوم است. این شیشه دارای امکاناتی نظیر سنسور نور و باران و دوربین رادار بین خطوط است. که در ادامه به طور کامل کاربرد این امکانات گفته می شود.

همچنین بهترین نصاب و ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل نیسان نیز به شما معرفی می شود.

قیمت شیشه جلو نیسان ایکس تریل

قیمت شیشه جلو neisan x-trail اورجینال خارجی + نصب 20/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو neisan x-trail تولید کشور چین + نصب 100/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو neisan x-trail تولید داخلی + نصب 55/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه xtrail

شیشه جلو neisan x-trail علاوه بر مواردی که در مقدمه ذکر شد دارای یک نوار زیر شیشه است که به آن نوار مولدینگ می گویند.

معمولا در نمونه های خارجی شیشه به همراه نوار مولدینگ است . اما کاربرد سنسور نور و باران و دوربین رادار بین خطوط چیست؟

نصب-شیشه-جلو-نیسان-ایکس-تریل-1

سنسور نور:

زمانی که شما با خودرو نیسان ایکس تریل در حال حرکت در روز هستید و هوا رو به تاریکی می رود . نیازی نیست شما برای روشن کردن چراغ دست به کار شوید با وجود سنسور نوری که روی شیشه جلو neisan x-trail طراحی شده این سنسور به چراغ فرمان روشن شدن می دهد.

سنسور باران :

این سنسور نیز روی شیشه جلو قسمت بالا کنار پایه آینه طراحی می شود. که کاربرد آن در زمان بارش باران و یا هر قطره آبی روی شیشه جلو است.با ریختن قطرات باران روی شیشه جلو حسگر فعال می شود و به برف پاک کن ها ی نیسان ایکس تریل فرمان حرکت می دهد.

شیشه-جلو-نیسان-ایکس-تریل-فابریکی-1

دوربین رادار بین خطوط :

همانطور که می دانید اکثر تصادفات در جاده ها به دلیل حواس پرتی و خواب آلودگی رخ می دهد. رادار بین خطوط سبب می شود تا اگر راننده از مسیر خود منحرف شد در بین خطوط نبود واکنش نشان می دهد.

تعویض شیشه جلو نیسان ایکس تریل

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه جلو neisan x-trail است که توسط کادر مجرب و حرفه ای عبدالهی گلس صورت گرفته است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این شیشه فاقد ترک قابل ترمیم است.

شیشه حتما نیاز به تعویض دارد و در غیر این صورت نمی توان با ترمیم کاری از پیش برد. چون برای ترمیم شیشه جلو neisan x-trail باید ترک بین 1 عدس تا 1 سکه باشد.

یعنی کمتر از 35 سانتی متر که بتوان آن را با ترمیم تا حد زیادی از بین برد. ترکی که بیشتر از 35 سانتی متر باشد. ارزش ترمیم را ندارد چون اول آخر آن شیشه باید تعویض شود. البته از ره دور نمی توان تصمیم گرفت برای این منظور یا حضوری تشریف بیارید متخصص ترمیم شیشه عبدالهی شیشه neisan x-trail شما را بررسی کنند. و یا حداقل یک ویدیو 1 دقیقه ای برای ما ارسال کنید تا هم توضیحات لازم و هم هزینه ی ترمیم به شما ارائه شود.

هزینه ی ترمیم شیشه جلو neisan x-trail بین 400 الی 1 میلیون تومان متغیر است. که بستگی به کاری که روی شیشه شما انجام می شود متغیر است.

قیمت-شیشه-جلو-نیسان-ایکس-تریل-1

اما از بحث ترمیم که بگذریم می رسیم به طریقه ی نصب و تعویض شیشه که باید حتما از چسب مرغوب استفاده شود. در گذشته برای نصب شیشه جلو neisan x-trail از چسب آکواریوم استفاده می شداما امروز بهترین چسب برای نصب شیشه چسب پلی اورتان است.

چسب پلی اورتان انواع متفاوتی دارند که نوع سوسیس آن برای نصب شیشه به کار می رود اما همین مدل نیز دارای تنوع برند است که برخی از برند های آن بی کیفیت است.

شیشه اتومبیل عبدالهی نمونه ی اصلی آن را برای تعویض شیشه استفاده می کنند.

پس از نصب شیشه ، سنسور ها توسط چسب سنسور به شیشه ی جدید منتقل می شوند.