ما در این مقاله می خواهیم به انوع شیشه عقب کیا کارنیوال و طریقه ی نصب و تعویض این شیشه بپردازیم. شیشه عقب این خودرو بر خلاف شیشه جلو کیا کارنیوال تک لایه است. و به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی را معرفی کنیم.یکی از خدمات مهم ما در شیشه اتومبیل عبدالهی فروش و نصب آنلاین و سیار است که از باز خورد خوبی برخوردار است.

📞02177196143📞

قیمت-شیشه-عقب-کیا-کارنیوال2

و اکثر تمایل به نصب سیار دارند که متاسفانه محدوده ی پوشش دهی ما تنها در شهر تهران می باشد.که در اولین فرصت مسیر های دیگر را در این پوشش وارد خواهیم کرد.

شیشه عقب این خودرو جهت نصب برف پاک کن یک سوراخ دارد و برای از بین بردن بخار شیشه ی عقب یک سنسور گرمکن شیشه نز طراحی کردند.

قیمت شیشه عقب کیا کارنیوال

قیمت شیشه عقب نمونه ی شرکتی
قیمت شیشه عقب نمونه ی اروپایی 150/000/000 ریال

شیشه سکوریت تک لایه است اما مقاومتش از شیشه یلمینت در برابر شکست بیشتر است. سه لایه بودن لمینت تنها به همبستگی شیشه ها کمک می کند تا موقع شکست به قطعات ریز تبدیل نشود .

شیشه ی سکوریت در برابر ضربات به شدت سخت ممکن است ترک بردارد که ترک آن با نمونه ی شیشه جلو و کلا شیشه های لمینت تفاوت دارد. شیشه ی لمینت در بدترین حالت نیز به هم چسبیده است.

برف-پاک-کن-شیشه-عقب-کیا-کارنیوال

اما شیشه ی سکوریت به محض ایجاد ترک شیشه به قطعات ریز و مکعبی شکل در می آید.

و همین موضوع باعث می شود تا این شیشه قابلیت ترمیم را از دست بدهد.

شیشه-عقب-کیا-کارنیوال-اصلی

تعویض شیشه عقب کیا کارنیوال

بدون شک وقتی راهی برای ترمیم در این شیشه وجود ندارد تنها راه ما تعویض شیشه عقب کارنیوال است.برای این موضوع باید به 3 اصل اساسی در نصب دقت کرد…

  1. متریال کاربردی و تمیز کاری نوار و جای چسب قبلی در نصب اهمیت دارد.
  2. نوع چسب و اصالت چسب تایید شود.
  3. نحوه ی چسب کاری درست پیش رود.

سه موردی که در قسمت بالا ذکر شد در ظاهر ساده و پیش پا افتاده است. اما تجربه ثابت کرده که این 3 مورد اگر نادیده گرفته شود و نصاب زیر چشمی از آن عبور کند بدون شک کار برگشت می خورد.

پس برای اطمینان خاطر از نصاب و متریال حتما به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. چون اولا برای نصب شیشه عقب کارنیوال از چسب پلی اورتان اصلی (سفارشی از اروپا ) استفاده می شود. دوما با استفاده از تیغ چسب قبلی را کاملا از روی نوار پاک می کنند و سوما هنگام چسب کاری چسب را به صورت 7 از بالا به پایین روی نوار شیشه عقب کارنیوال پوشش می دهند.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب کارنیوال در بازار چیست؟

دلال خودرو در تمام موارد خودرو رخنه می کند. متاسفانه به شیشه اتومبیل هم رحم نکردند که با سلامتی مردم و ایمنی آن ها سرو کار دارد.

با فروش شیشه های بی کیفیت و ضربه خورده ارزان که در ظاهر مشخص نمی شود و مشتری نا آگاه اطلاعی از این موضوع ندارد.

البته ایراد برخی از این شیشه ها را هنگام رانندگی متوجه خواهید شد.یعنی دید راننده را مختل می کند و راننده دچار دو بینی می شود . شاید حتی ابتدا به چشم های خود شک کند و با کمی اندیشه و تفکر متوجه خواهد شد که مشکل از شیشه است نه دیدگان راننده…

به راستی ارزش سودی که این افراد دریافت می کنند به نا رضایتی قلبی مشتریان می ارزد؟

شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه های با کیفیت و کم سود را در ازای رضایت و خشنودی مشتریان خود ترجیه می دهد.

چون تبلیغ ما شما مشتریان عزیز هستید که ما را به دوستان خود معرفی کنید.

تعویض شیشه همیشه با حوادث رو به رو نیست .. شیشه نیز مانند قطعات دیگر خودرو مصرفی است و پس از مدتی استفاده کدر و دارای خط و خش می شود. که با تعویض شیشه می توان مشاهده ی دنیای شفاف و بی خط و خش را در خودرو خود تجربه کرد.