شیشه عقب کیا کارنز برخلاف شیشه جلو کیا کارنز از نوع سکوریت تک لایه دور مشکی و دارای سنسور گرمکن است . ما در این مقاله می خواهیم به انواع شیشه های این خودرو بپردازیم. و به شما بهترین نصاب شیشه عقب اتومبیل کارنز را معرفی کنیم.

قیمت-شیشه-عقب-کیا-کارنز

قیمت شیشه عقب کیا کارنز

قیمت شیشه عقب kia carenz نمونه ی چینی 110/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب kia carenz نمونه ی متفرقه تماس بگیرید!

شیشه عقب این خودرو فعلا تنها در یک نمونه بیشتر در بازار نیست و آن هم نمونه ی چینی آن است. نمونه ی ایرانی که تا به امروز همچنان تولید نشده است.به محض تولید در شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید آن را پیدا کنید.

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت تک لایه است اما از مقاومت بالایی برخوردار است. درست است که لمینت از 3 لایه تشکیل می شود. اما سکوریت با وجود تک لایه بودن جوری مستحکم است که شما اگر بخواهید با چوب سعی کنید این شیشه را بشکنید باید چندین بار با ضربات محکم و شدید این کار را انجام دهید.

معمولا برای فیلمبرداری های سریال ها ما به کارگردان از قبل توضیح می دهیم که اگر میخواهید در فیلم تنها با زدن یک ضربه شیشه فرو ریزد باید حتما از قبل شیشه را داغ کنید تا استحکام خود را از دست دهد.

بهترین-مارک-شیشه-عقب-کیا-کارنز

شیشه عقب کارنز غیر قابل ترمیم است و هرگز شما نمی توانید آن را ترمیم کنید به همان اندازه که مقاومتش بالاست به همان اندازه موقع ترک خرد و به تکه های ریز و مکعبی شکل تبدیل می شود.

تعویض شیشه عقب کیا کارنز

شیشه در صورتی که با برچسب دودی شده باشد توسط برچسب دودی خرده شیشه ها کنار هم قرار میگیرند.

حتما باید برای تعویض شیشه عقب kia carenz از متریال درجه 1 استفاده شود. چرا که اگر غیر از این باشد با عدم آب بندی صحیح مواجه می شویم.

مهمترین متریال کاربردی در نصب ابزار مخصوص شیشه کن و چسب مورد استفاده می باشد. که بهترین نوع چسب پلی اورتان اصلی اروپایی است.

در گذشته برای نصب شیشه از چسب آکواریوم استفاده می شد اما در سال های اخیر چسب پلی اورتان بهترین نوع چسب در صنعت شیشه اتومبیل شناخته شد.

این چسب در برند های متفاوتی در بازار مشاهده می شود اما تنها یک نوع آن اصلی است که از شرکت دبی برای شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال می شود.

خرید-شیشه-عقب-کیا-کارنز

روند چسب کاری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اگر شما چسب را از بالا به پایین روی نوار شیشه بخوابانید بهترین نوع چسب کاری را انجام می دهید . که البته تنها با گفتن این روند را نمی توان انجام داد تجربه ی نصب در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

تازه چسب را که در دست بگیرید متوجه حرف های من خواهید شد. نصاب ناشی برای آب بندی بهتر از چسب زیاد استفاده می کند که غلط است. و نصاب طماع برای چسب کمتر و سود بیشتر یا از چسب آکواریوم استفاده می کند و یا اگر پل اورتان استفاده کنید کم کم و بریده بریده نوار را به چسب آغشته می کند.

که این مورد نیز اشتباه است ، نوار شیشه باید در حد متوسط به چسب آغشته شود تا موقع قرار گیری چسب از دور شیشه بیرون نزند و یا پس از نصب از دو شیشه آب وارد کابین نشود.

نصب شیشه عقب کیا کارنز

مدت زمان نصب شیشه عقب kia carenz چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب karenz در نظر بگیرید و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها …

ارسال شیشه عقب kia carenz به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه عقب kia carenz به سراسر کشور فراهم است

آیا نصب در محل شیشه عقب kiakia carenz قبول می کنید؟

بله نصب در محل برای شیشه عقب kia carenz پذیرفته می شود.اما تنها در محدوده ی تهران و حومه

ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه عقب kia carenz می دهید؟

بله ضمانت کامل بابت نصب و آب بندی شیشه عقب کارنز می دهیم اما باید بدانید که شکست شیشه در هیچ کجا شامل گارانتی نمی شود . ممکن است شما پس از نصب به جایی برخورد کنید یا شی ای به شیشه شما برخورد کند و شیشه بشکند این مورد شامل گارانتی نیست.