شیشه عقب کیا کادنزا بر خلاف شیشه جلو کیا کادنزا که از نوع لمینت بود ، از جنس سکوریت و تک لایه طراحی می شود.اما با مقاومت پذیری بسیار بالایی که در برابر ضربات دارد.ما در این مقاله میخواهیم به قیمت شیشه عقب کیا کادنزا و بهترین مارک شیشه عقب کادنزا بپردازیم. و به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی را معرفی کنیم.

نصب-شیشه-عقب-کیا-کادنزا

قیمت شیشه عقب کیا کادنزا

قیمت شیشه عقب کادنزا اورجینال فابریک کارخانه قیمت شیشه عقب کادنزا خارجی
200/000/000 ریال110/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه کادنزا

تعویض شیشه عقب کیا کادنزا

هنگام تعویض شیشه عقب kia kdenza باید به مواردی از قبیل نوع چسب کاربردی ، و متریالی که در هنگام نصب به کار می رود دقت کنید.آب بندی شیشه از شروع یک نصب آغاز می شود. یعنی از نوع تمیزکاری که توسط کادر شیشه اتومبیل انجام می شود. مانند گرد و غباری که از لابه لای شیشه به نوار رخنه کرده و پلیسه ها و شیشه خرده هایی که از شکست شیشه به نوار چسبیده اند…..

شیشه-عقب-کیا-کادنزا1

تمامی موارد از قبیل خاک و پلیسه و… باید از روی نوار شیشه به طور کامل پاک شود. کوچکترین اشتباه در این مرحله کار شما را زیر سوال می برد. آیا می دانستید 50 درصد آب بندی به همین کندن چسب های قبلی از روی نوار و تمیز کاری نوار شیشه از هر نوع خاک و پلیسه و …. است؟

و 50 درصد ما بقی بستگی به نوع چسبی که به کار می برید دارد. چسب هایی که در گذشته جهت نصب و تعویض یششه های خودرو استفاده می شد آکواریوم بود، در زمان خودش خوب بود اما امروزه چسب پلی اورتان به میدان آمده که دیگر نیازی نیست مانند گذشته شما 72 ساعت به ماشین خود آب نزنید ..

با استفاده از چسب های پلی اورتان 2 ساعت بعد از نصب میتوانید به کارواش مراجعه کنید.

شیشه-عقب-کادنزا2

نصب شیشه عقب کیا کادنزا

اما مورد سوم که بسیار هم مهم است و متاسفانه نصابان توجه زیادی به این موضوع ندارند. نحوه ی چسب کاری نوار شیشه عقب کادنزا است که اگر صحیح صورت نگیرد تمام زحماتتان از بین می رود.

اولا نوک سری که چسب می زنید را به صورت 7 برش دهید. و تفنگی چسب پلی اورتان را به گونه ای در دست بگیرید که از بالا به پایین روی نوار را بپوشاند.

تا نه بیش از حد مجاز چسب روی نوار قرار بگیرد و نه بریده بریده شود. چون در هر دو صورت باعث خراب شدن کار نصب می شود. اگر چسب زباد بزنید از دور شیشه بیرون می زند و اگر کم باشد شیشه به خوبی نمی چسبید و آب و باد و خاک و … را به داخل راه می دهد.

قیمت-شیشه-عقب-کیا-کادنزا

علت تفاوت قیمت شیشه عقب کادنزا در بازار چیست؟

حتما نام دلال خودرو به گوشتان آشناست…. متاسفانه ابن دلالان در تمام موارد خودرویی رخنه کردند. و کار به شیشه اتمبیل نیز رسیده است. دلالان برای سود دهی بیشتر شیشه های بی کیفیت از تولید کنندگان متفرقه و بی نام و نشان را با قیمت ارزان تهیه می کنند. و به شما عزیزان جهت شیشه با کیفیت و قیمت مناسب می فروشند.

مشتری ناآگاه که به دنبال قیمت پایین تر است و در ظاهر شیشه ایرادی نمی بیند شیشه را تهیه می کند. اما غافل از اینکه شیشه دارای موج یا خط و خش هایی است که به مروز زمان در هنگام رانندگی متوجه آن می شود.

و مورد دیگری که حتی در هنگام رانندگی هم نشان نمی دهد شکست شیشه در اثر پارک در معرض آفتاب است. این شیشه های متفرقه و ارزان از مقاومت پایینی برخوردار هستند. که اگر در معرض مستقیم آفتاب و یا شدت هوای سرد قرار بگیرند. خیلی خیلی زودتر از سایر شیشه ها مقاومت خود را از دست می دهند.