شیشه عقب کیا سول بر خلاف شیشه جلو کیا سول تک لایه و از جنس سکوریت است. این شیشه قابلیت ترمیم ندارد و به محض ترک و شکست شیشه باید تعویض شود. ما در این مقاله به شما بهترین نصاب و تعویض کار شیشه اتومبیل را معرفی می کنیم.و همچنین بهترین مارک شیشه عقب سول را نیز به شما معرفی می کنیم.

📞02177196143📞

قیمت-شیشه-عقب-کیا-سوول

قیمت شیشه عقب کیا سول

قیمت شیشه عقب kia soul اصلی تماس بگیرید!
قیمت شیشه عقب kia soul شرکتی تماس بگیرید!

شیشه عقب این خودرو همانطور که گفتیم از جنس سکوریت است. شاید تصور کنید این شیشه چون سه لایه نیست پس حتما از مقاومت پایینی برخوردار است. در صورتی که کاملا در اشتباهید مقاومت شیشه ی شکوریت از شیشه ی لمینت هم بیشتر است. شیشه ی لمینت با وجود طلقی که بین دو شیشه دارد باعث شده تا موقع شکست شیشه ها کنار هم قرار بگیرند و خرد نشود.

که به دلیل ایمنی چشم راننده و سرنشین جلو در قسمت جلویی خودرو از این شیشه استفاده می شود. . اما شیشه ی سکوریت با ضربه های کوچک به هیچ عنوان ترک نمی خورد باید شدت ضربه بسیار بالا باشد تا شیشه ترک بخورد . اما موقع ترک شیشه به تکه های ریز و مکعبی شکل در می آید که به هیچ عنوان قابل ترمیم نیست.

از مقاومت شیشه های سکوریت همان بس که به SAFE GLASS و شیشه نشکن معروف است.

بهترین-مارک-شیشه-عقب-کیا-سوول

تعویض شیشه عقب کیا سول

برای تعویض شیشه عقب سول هرگز به یک شیشه بری تازه کار مراجعه نکنید. چرا که شیشه خودرو جز قطعات مهم و مصرفی خودرو محسوب می شود. و آب بندی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. که اگر نصاب مهارت بالا و تجربه ی لازم را نداشته باشد . از دور نوار شیشه باد و آب و گرد و غبار وارد می شود.

نصب شیشه عقب کیا سول

اما آیا می دانستید که نوع چسبی که در نصب شیشه به کار می رود 50 درصد از نصب را به خود اختصاص می دهد؟ در گذشته از چسب آکواریوم برای نصب شیشه سول استفاده می شد. اما امروزه بهترین نوع چسب کاربردی چسب پلی اورتان است. که متاسفانه نمونه ی فیک و تقلبی آن امروزه در بازار زیاد شده است.

شیشه اتومبیل عبدالهی از چسب های پلی اورتان اصل وارد شده از طریق رابط شرکت امارات استفاده می کند.

اما از نوع چسب و متریال کاربردی که بگذریم به نحوه ی استفاده از آن می رسیم. طریقه ی چسب کاری نیز بسیار اهمیت دارد. اولا قبل از هر کاری باید نوار شیشه را از چسب قبلی کاملا پاک کنید. اگر چسب قبلی را پاک نکنید و یا قسمتی را جا بندازید بدون شک کار نصب شما خوب از آب در نمی آید.

چسب و تمیز کردن نوار و نحوه ی چسب کاری جمعا 70 درصد کار نصب است. که اگر نصاب از آن غافل شود قطعا مجدد برای تعویض شیشه مراجعه می کنید.

برای اطمینان به شما میگوییم که سر چسب باید به شکل 7 برش خورده و چسب را از بالا به پایین روی نوار بخوابانید.

متاسفانه برخی مشتریان به نصاب موقع چسب کاری اشاره می کنند که چسب بیشتری روی نوار پوشش دهد. غافل از اینکه چسب اگر از حد مجاز عبور کند موقع جا گذاری شیشه روی بدنه ، چسب از دور تا دور شیشه بیرون می زند.و این گونه با نصبی افتضاح رو به رو می شوید.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب سول در بازار چیست؟

دلالان شیشه خودرو جوی را درست کردند که مشتری نمی تواند درست تصمیم گیری کند با مطرح کردن قیمت های متفاوت بسیار باعث سردرگمی مشتریان می شوند. و در نهایت احتمال اینکه فرد شیشه ی اشتباهی را خریداری کند بسیار است.

برای جلوگیری از اشتباهات عمده در خرید بهتر است از مشاوره رایگان عبدالهی بهرهمند شوید.