شیشه عقب پژو 405 بر خلاف شیشه جلو پژو 405 از نوع سکوریت و تک لایه است. و فاقد قابلیت ترمیم پذیری است. ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین نصاب شیشه عقب 405 و بهترین مارک شیشه پژو 405 بحث و بررسی کنیم. شیشه خودرو یکی از قطعات مهم در خودرو محسوب می شود که باید هنگام تهیه و نصب آن دقت فراوان داشته باشد…

شیشه-عقب-پژو-405-فابریک-ونوس

قیمت شیشه عقب پژو 405

فهرست موضوعات در این مقاله

قیمت شیشه عقب پارس سبز دور مشکی 23/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب 405 سبز سولار گرمکن دار ونوس 20/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب 405 دودی سولار 25/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل 405

شیشه عقب 405 به گونه ای طراحی می شود که هنگام شکست به تکه های رز و غیر تیز تبدیل می شود. و آسیب جدی به سرنشینان خود وارد نمی کند. دقیقا برخلاف شیشه های پنجره های ساختمانی که اگر هنگام شکست نزدیک آن باشید خطرات جانی جبران ناپذیری دارد.

شیشه عقب 405 از نوع سکوریت (ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس شوک سرما قرار میگیرد.) و در برابر ضربه به شدت مقا.مت بالایی دارند.

شیشه عقب 405 در دو نوع اصلی فابریک کارخانه و شرکتی متفرقه تولید و طراحی می شود. که هر دو شیشه المنت دار هستند و تفاوت در کیفیت و شفافیت شیشه است. برندذ ونوس بهترین مارک شیشه عقب 405 است که فابریک ایران خودرو می باشد. برند بهنور و آسیا نیز از کیفیت عالی برخوردار هستند. اما اگر به دنبال شیشه ی فابریکی کارخانه هستید باید برند ونوس تهیه کنید.

شیشه-عقب-405-فابریک-دودی-سولار

تفاوت قیمت شیشه عقب 405 به عوامل مختلفی مانند نوع برند ، شفافیت و کیفیت شیشه بستگی دارد. اما مهمتر از هر چیز خدمات نصب و تعویض شیشه عقب 405 است که باید توسط تکنسین های متخصص صورت گیرد.

حدود قیمت شیشه عقب 405 در جدول بالا درج شده است. اما این قیمت ها با افزایش قیمت دلار افزایش می یابد ،برای اطلاع از قیمت شیشه اتومبیل با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

شیشه عقب 405 در سه رنگ سبز دور مشکی ، سبز سولار و دودی سولار تولید و طراحی می شود…

تعویض شیشه عقب پژو 405

شیشه عقب 405 هنگام شکست تنها باید تعویض شود چون هرگز نمی توان این شیشه را ترمیم کرد.ابزار های مورد نیاز جهت تعویض شیشه عقب 405 به شرح زیر است:

  1. چسب پلی اورتان
  2. تیغ کاتر دسته بلند
  3. تیغ کاتر دسته کوتاه
  4. پارچه برزنتی
  5. جاروبرقی
  6. دستگاه باد
  7. مکنده دوقلو

تعویض شیشه عقب پژو 405 یکی از خدمات تخصصی خودرو است که معمولاً به دلیل شکستگی، ترک خوردن یا آسیب‌های جدی به شیشه انجام می‌شود. این فرآیند نیازمند دقت بالا و استفاده از ابزارهای مناسب است تا شیشه جدید به‌درستی نصب شود و در برابر نفوذ آب و باد مقاوم باشد.

ابتدا قبل از هر کاری باید روی بدنه 405 پارچه برزنتی را قرار دهید تا شیشه خرده ها هنگام برداشتن شیشه به بدنه آسیب نرساند. سپس با استفاده از ابزار های مذکور مواد باقی مانده از نصب قبلی را از روی نوار بردارید…

اگر نوار شیشه پوسیده باشد و یا در اثر شکستگی شیشه آسیب دیده باشد باید نوار شیشه عقب 405 را تعویض کنید.

اما اگر نوار شیشه سالم باشد می توان از همان نوار برای نصب مجدد استفاده کرد چون فابریکی خود شیشه بوده بهتر است در صورت عدم آسیب جدی از همین نوار استفاده شود.

ضمنا هزینه ی نوار در صورت نیاز جداگانه محاسبه می شود.

پس از اطمینان کامل در مورد تمیزی محل نصب شیشه عقب 405 باید اقدام به چسب کاری شیشه عقب 405 شود.

که افراط و تفریط در چسب کاری نوار شیشه عقب 405 موجب می شود تا چسب از دور شیشه بیرون بزند و یا بریده بریده و کم کم باشد که عدم چسبندگی نوار و شیشه می شود.

سپس باید شیشه عقب را توسط مکنده دوقلو روی بدنه 405 قرار دهید…